Ajacieden Op Televisie Topic
Moderator: mods
-
Net een stukje Studio Voetbal gezien. Gadverdamme, wat een gezeur over Ajax. Freek de Jonge (met zulke supporters heb je geen vijanden meer nodig) wil psychologen op onze spelers zetten. Zelf bekommert hij zich blijkbaar om Thomas Vermaelen. Nou, dat helpt! :pukey:
Een nederlaag en alle cliché's worden weer uit de kast gehaald. Wint Ajax van Vitesse, dan hoor je niets. :X
Een nederlaag en alle cliché's worden weer uit de kast gehaald. Wint Ajax van Vitesse, dan hoor je niets. :X
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Ik kijk ook haast nooit, want ik erger me kapot. :nooo:
'Bij PSV heb je nog echte (liefhebbers), bij Ajax lopen allemaal broodvoetballers.' :drecul2:
(Zeker, die zuidamerikaanse spelers komen naar Eindhoven vanwege de Brabantse nachten. Hahaha. Alex kent zijn eigen contract niet eens, die speelt waar hij wordt neergepoot. Hoeveel broodvoetballer kun je zijn?)
'Bij PSV heb je nog echte (liefhebbers), bij Ajax lopen allemaal broodvoetballers.' :drecul2:
(Zeker, die zuidamerikaanse spelers komen naar Eindhoven vanwege de Brabantse nachten. Hahaha. Alex kent zijn eigen contract niet eens, die speelt waar hij wordt neergepoot. Hoeveel broodvoetballer kun je zijn?)
-
- AT Toto winner 15/16
Kan zijn, maar Ajax verliest echt niet van Vitesse omdat ze bij de jeugd geen psycholoog hebben rondlopen.brigade zuid schreef:Als mn moeder een vrachtwagen was had ze wielen.
Als het slecht gaat is het logisch dat er zo geluld gaat worden.
Ik vind Freek de Jonge een vreselijke vent. Bah. :pukey: En Borst is een lafbek, die riep drie maanden geleden dat het met Ajax onder HtC allemaal in orde kwam, maar nu hoor je hem niet meer.
En dat gezeur over PSV begint lachwekkende vormen aan te nemen. Eerst laten ze Farfan, Salcido en Gomes zien die duidelijk maken dat ze voetballen met kerst maar niets vinden, ze willen bij hun familie zijn, maar ja, ze moeten wel, want het is nu eenmaal hun werk. Vervolgens wordt de conclusie getrokken dat de spelers van PSV zulke liefhebbers zijn (itt de broodvoetballers van Ajax), nou vraag ik je... En dan gooien ze er nog het cliché tegenaan dat het bij PSV allemaal zo warm en fijn is, alsof dat er iets mee te maken heeft (als het al zo is). :redcard:
HtC zit er nog geen anderhalf jaar, Luuk.
De discussie ging trouwens amper over HtC. De club Ajax moest het ontgelden. Waarom weet ik niet, want bij mijn weten is MVG keihard bezig om een en ander op poten te zetten. Het lijkt mij verstandig, gezien het feit dat hij in het verleden het een en ander gepresteerd heeft, om de resultaten daarvan rustig af te wachten.
De discussie ging trouwens amper over HtC. De club Ajax moest het ontgelden. Waarom weet ik niet, want bij mijn weten is MVG keihard bezig om een en ander op poten te zetten. Het lijkt mij verstandig, gezien het feit dat hij in het verleden het een en ander gepresteerd heeft, om de resultaten daarvan rustig af te wachten.
Lucas schreef:Adriaanse en Blind werden feitelijk eerder ontslagen Joey. Dat weet jij net zo goed als ik. Adriaanse mocht nog even spartelen, Blind is aan het lijntje gehouden
Zo werkt dat. TD's stellen trainers aan in wie zij vertrouwen hebben. MVG heeft dat ook altijd gedaan. Vraag het Henk van Stee maar. Ik vind dat ook heel begrijpelijk. Hun hoofd gaat er tenslotte ook af als het mis loopt. Beenhakker ergerde zich kapot aan het vreemde gedrag van Adriaanse en Van Geel vond Danny Blind te licht voor de positie van hoofdtrainer bij Ajax. Jammer voor de betrokken heren, maar als ze zelf worden aangesteld als opvolgers van trainers die te licht zijn bevonden (Van Stee in het geval van Adriaanse), dan hoor je ze niet.
Het zal best zijn dat dat voor van Geel zo werkt, maar ik vind dat we van ten Cate mogen eisen dat ie resultaten haalt (minimaal hetzelfde als vorig jaar, maar dat zal haast niet meer lukken) met Ajaxwaardig voetbal. En dan is drie wedstrijden en drie helften mij wat weinig.
I think I lost my fucking headache
Adriaanse begon ook met wisselende resultaten bij AZ. ;)
Natuurlijk moet een trainer bij een topclub resultaten boeken. Niet de eerste maanden, maar wel na een jaar, anderhalf jaar. Ook Ten Cate krijgt daarmee te maken. Op den duur. Maar Blind moest niet vertrekken vanwege de resultaten alleen. Dat is wel duidelijk. Als MVG er ten volle van overtuigd was geweest dat Danny dé man was voor Ajax, dan was hij blijven zitten. Maar die overtuiging had MVG niet.
Natuurlijk moet een trainer bij een topclub resultaten boeken. Niet de eerste maanden, maar wel na een jaar, anderhalf jaar. Ook Ten Cate krijgt daarmee te maken. Op den duur. Maar Blind moest niet vertrekken vanwege de resultaten alleen. Dat is wel duidelijk. Als MVG er ten volle van overtuigd was geweest dat Danny dé man was voor Ajax, dan was hij blijven zitten. Maar die overtuiging had MVG niet.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Aanvulling: die overtuiging had níemand binnen Ajax. Het besluit om met Blind te stoppen was unaniem. Eén van de eerste unanieme besluiten óóit binnen Ajax, zou ik haast willen zeggen. Er is geen trainer in de geschiedenis van Ajax geweest die met zó veel 'historisch krediet' begon, maar uiteindelijk met unanieme stemmen werd weggestuurd. En neem van me aan: er waren redenen voor die unanimiteit.joey schreef:Als MVG er ten volle van overtuigd was geweest dat Danny dé man was voor Ajax, dan was hij blijven zitten. Maar die overtuiging had MVG niet.
K.
Still alive...
Dank voor de aanvulling, Ko! :xyxthumbs:Kowalczyk schreef:Aanvulling: die overtuiging had níemand binnen Ajax. Het besluit om met Blind te stoppen was unaniem. Eén van de eerste unanieme besluiten óóit binnen Ajax, zou ik haast willen zeggen. Er is geen trainer in de geschiedenis van Ajax geweest die met zó veel 'historisch krediet' begon, maar uiteindelijk met unanieme stemmen werd weggestuurd. En neem van me aan: er waren redenen voor die unanimiteit.
De redenen voor het ontslag van Blind kon MVG niet naar buiten brengen, want dan was Blind onherstelbaar beschadigd. Dus heeft hij het op de resultaten gegooid, die natuurlijk ook slecht waren. Daardoor heeft MVG imagoschade opgelopen, hij kreeg de zwarte piet. Ironisch genoeg zeurt Blind sinds zijn ontslag, dat Ajax hem zo slecht behandeld heeft. Terwijl MVG hem gespaard heeft, en hij maanden met modder heeft lopen gooien.
Heel treurig allemaal. :sad: