Ajacieden Op Televisie Topic

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mei 22, 2006 11:56 pm

Je verwart me met een ander, beste Henk.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » di mei 23, 2006 12:07 am

je hebt gelijk, mijn welgemeende excusses Joey.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di mei 23, 2006 12:54 pm

Yo schreef:Ik heb veel vertrouwen in de trainer HtC, maar de media lijkt niet helemaal zijn ding te zijn. Als je echt een toptrainer bent sta je boven je criticasters. Als het zo doorgaat en de resultaten zijn ook nog eens slecht, zou het zo de nieuwe Dickie kunnen worden. Gelukkig is HtC een veel betere trainer.
Ten Cate is een klasbak en gaat dat ook laten zien. In tegenstelling tot Advocaat. De rest maakt me allemaal bar weinig uit.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mei 23, 2006 4:52 pm

Precies. De media is niet heilig. De laatste tijd is maar weer gebleken dat ze ook allemaal hun eigen agende hebben. Derksen, Fleur, noem ze maar op.

Gebruikersavatar
Martin Eden
Berichten: 53
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 6:51 pm

Bericht door Martin Eden » ma mei 29, 2006 8:17 pm

Ben ik de enige die net met plaatsvervangende schaamte naar het interview met Patrick Kluivert (Holland Sport) heeft gekeken? Stuitend! Zelden een voetballer, of sowieso een mens, gezien die zo schaamteloos ter meerdere eer en glorie van zichzelf en z'n eigen ranzige behoeften z'n talent uitnut. Patje werd flink aangepakt door De Jong en kon niet veel anders dan 'm vuil aankijken. Leuk dat ie ooit op een mooie avond in mei in 95 z'n teen op de juiste wijze en het juiste moment tegen de bal aanzette maar deze "vent" nooit meer in een ajaxshirt ajb!

Misschien hoort dit trouwens ook wel bij 'wat is er geworden van', of zo....

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma mei 29, 2006 8:45 pm

Ik viel er halverweg in, en heb er verder met gemengde gevoelens naar gekeken. Enerzijds zie ik een jongen die het moeilijk met zichzelf heeft, en nooit in dit programma had moeten komen, want de vragen die hier gesteld worden, is hij gewoon niet gewend. Er kwam dan ook geen zinnig woord uit. Lieten ze de bekende foto zien van Kluivert als junior naast Van Basten, in de Meer, vraagt Wilfried de Jong aan Kluivert: "Kijk nou eens 8 seconden naar die jongen, en wat zou je hem dan willen zeggen?" Kluivert, na lang aarzelen en aandringen: "Ga eens naar de kapper", en "Ga lekker voetballen." Dit was na een stuk in het interview waarin werd ingegaan op het auto-ongeluk, waaruit bleek dat er nog steeds nauwelijks contact is tussen Kluivert en de familie, ondanks het feit dat ze elkaar pas nog tegenkwamen (de aanleiding weet ik niet precies, want toen viel ik er in).

Aan de ander kant zie ik een verwende profvoetballer die (veel) te weinig zelfkritiek heeft, want alles ligt in ieder geval minimaal voor de helft aan de ander. Misschien is het nog te zien bij www.uitzendinggemist.nl , wel de moeite waard om te zien.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
San Marco
Berichten: 1830
Lid geworden op: vr apr 30, 2004 5:56 pm

Bericht door San Marco » ma mei 29, 2006 9:09 pm

Goed interview, geen voorgekauwde Dirk Kuijt troep, tevens een erg moeilijk interview.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma mei 29, 2006 9:22 pm

De uitzending van vorige week is al te vinden op uitzending gemist, deze zal in de loop van de week wel volgen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 29, 2006 9:22 pm

Duke schreef:Ik viel er halverweg in, en heb er verder met gemengde gevoelens naar gekeken. Enerzijds zie ik een jongen die het moeilijk met zichzelf heeft, en nooit in dit programma had moeten komen, want de vragen die hier gesteld worden, is hij gewoon niet gewend. Er kwam dan ook geen zinnig woord uit. Lieten ze de bekende foto zien van Kluivert als junior naast Van Basten, in de Meer, vraagt Wilfried de Jong aan Kluivert: "Kijk nou eens 8 seconden naar die jongen, en wat zou je hem dan willen zeggen?" Kluivert, na lang aarzelen en aandringen: "Ga eens naar de kapper", en "Ga lekker voetballen." Dit was na een stuk in het interview waarin werd ingegaan op het auto-ongeluk, waaruit bleek dat er nog steeds nauwelijks contact is tussen Kluivert en de familie, ondanks het feit dat ze elkaar pas nog tegenkwamen (de aanleiding weet ik niet precies, want toen viel ik er in).

Aan de ander kant zie ik een verwende profvoetballer die (veel) te weinig zelfkritiek heeft, want alles ligt in ieder geval minimaal voor de helft aan de ander. Misschien is het nog te zien bij www.uitzendinggemist.nl , wel de moeite waard om te zien.
Ik zal morgen kijken om te zien of ik het met jou en de anderen eens ben of niet.

Hebben jullie vorige week Bryan Roy nog gezien?

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di mei 30, 2006 7:42 am

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di mei 30, 2006 8:17 am

Kluivert voelde zich inderdaad verschrikkelijk ongemakkelijk en straalde uit dat hij alleen maar wilde dat het interview zo snel mogelijk was afgelopen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di mei 30, 2006 9:09 am

San Marco schreef:Goed interview, geen voorgekauwde Dirk Kuijt troep, tevens een erg moeilijk interview.
Ga ik zeker in mee. Een moeilijk interview, ook vanwege datgene wat er in het verleden is gebeurd. Kluivert werd hiermee geconfronteerd en had het daar toch lastig mee.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di mei 30, 2006 9:32 am

Wel mooi dat dit soort interviews nog mogelijk zijn, en niet altijd op Jack van Gelder/Hans Kraaij jr. niveau hoeven te liggen. Ik zal hem vanavond nog een keer helemaal bekijken. Wel moedig overigens van Kluivert dat ie kwam, maar ik vraag me af of ie vantevoren wist wat voor soort programma/interview hij kon verwachten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
San Marco
Berichten: 1830
Lid geworden op: vr apr 30, 2004 5:56 pm

Bericht door San Marco » di mei 30, 2006 3:57 pm

Peter schreef:
San Marco schreef:Goed interview, geen voorgekauwde Dirk Kuijt troep, tevens een erg moeilijk interview.
Ga ik zeker in mee. Een moeilijk interview, ook vanwege datgene wat er in het verleden is gebeurd. Kluivert werd hiermee geconfronteerd en had het daar toch lastig mee.
Lijkt me niet meer dan logisch, van de week dat boek eens kopen, neem aan dat dat wat 'spraakzamer' zal zijn.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di mei 30, 2006 3:58 pm

Hij zat er alleen maar om dat boek te promoten hoor. Fantastisch interview van De Jong en Patje ging op een afgrijselijke manier af.

Gebruikersavatar
San Marco
Berichten: 1830
Lid geworden op: vr apr 30, 2004 5:56 pm

Bericht door San Marco » di mei 30, 2006 4:02 pm

Steef schreef:Hij zat er alleen maar om dat boek te promoten hoor. Fantastisch interview van De Jong en Patje ging op een afgrijselijke manier af.
Niet iedereen heeft een zieke geest Steef.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di mei 30, 2006 4:03 pm

Oh, jij vond Patje 'Gelukkig heb ik weer contact met de familie Putman....nou ja...uh, ok een sms-je gisteren' wel sterk naar voren komen?

Gebruikersavatar
San Marco
Berichten: 1830
Lid geworden op: vr apr 30, 2004 5:56 pm

Bericht door San Marco » di mei 30, 2006 4:05 pm

Kluivert is geen Dirk Kuijt, laat ik het daarbij laten, als ik het boek gelezen heb kom ik erop terug.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di mei 30, 2006 4:10 pm

Man, hij is dan geen moordenaar, maar een leugenaar! Echt schandalig gisteren.

Gebruikersavatar
San Marco
Berichten: 1830
Lid geworden op: vr apr 30, 2004 5:56 pm

Bericht door San Marco » di mei 30, 2006 4:20 pm

Altijd mooi als jij dé waarheid kent :worshippy:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » di mei 30, 2006 4:43 pm

Kluivert kwam (denk ik) inderdaad om het boek te promoten, hij verwees er ook een aantal keren naar. Ik denk niet dat hij vooraf wist wat voor soort interview hij kon verwachten, daar was hij duidelijk niet op voorbereid. Wel sterk vond ik dat hij de interviewer strak bleef aankijken, ook toen het moeilijk werd, en er (pijnlijke) stiltes vielen.

Overigens gaf hij geen antwoord op de belangrijkste vragen van De Jong, zoals waarom het zo lang geduurd had voor hij contact (als je het zo mag noemen) had gezocht met de familie Putman. De Jong legde hem het antwoord in de mond, waarop hij een aantal keren herhaald: "Ja, misschien is het wel zo dat ik het daar erg moeilijk mee heb" of woorden van die strekking.

Mooie, maar ook pijnlijke, TV.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
San Marco
Berichten: 1830
Lid geworden op: vr apr 30, 2004 5:56 pm

Bericht door San Marco » di mei 30, 2006 4:48 pm

Kluivert is gewoon rijp voor een psychiater.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » di mei 30, 2006 4:51 pm

Als dat zo is hoop ik dat hij dat zelf ook inziet en snel weer op topniveau terugkeert. Toch heb ik helaas mijn twijfels.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mei 30, 2006 6:45 pm

Duke schreef:Kluivert kwam (denk ik) inderdaad om het boek te promoten, hij verwees er ook een aantal keren naar. Ik denk niet dat hij vooraf wist wat voor soort interview hij kon verwachten, daar was hij duidelijk niet op voorbereid. Wel sterk vond ik dat hij de interviewer strak bleef aankijken, ook toen het moeilijk werd, en er (pijnlijke) stiltes vielen.

Overigens gaf hij geen antwoord op de belangrijkste vragen van De Jong, zoals waarom het zo lang geduurd had voor hij contact (als je het zo mag noemen) had gezocht met de familie Putman. De Jong legde hem het antwoord in de mond, waarop hij een aantal keren herhaald: "Ja, misschien is het wel zo dat ik het daar erg moeilijk mee heb" of woorden van die strekking.

Mooie, maar ook pijnlijke, TV.
Ik heb het nog niet helemaal gekeken (ik bewaar wat voor vanavond) maar het belangrijkste stuk wel, geloof ik. Hij kwam in z'n uitspraken inderdaad niet sterk over. Hij wist duidelijk niet dat De Jong de familie Putman kent. De Jong is volgens mij duidelijk betrokken bij de familie en gaf een goed interview af en z'n collega deed het door zich er gewoon buiten te houden.

Het is al met al natuurlijk niet netjes geweest van Patrick. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij in het begin herhaaldelijk heeft gebeld en constant naar z'n moer werd gestuurd door de familie Putman. Anders had hij dat wel gezegd, denk ik (in andere woorden dan). Aan de andere kant snap ik dat het ook voor hem een moeilijk iets is om over te praten. Wat zeg je tegen zo iemand? Sorry? Het lijkt mij verschrikkelijk moeilijk om die vrouw en haar dochter recht in de ogen aan te kijken. En al helemaal om ook nog onder woorden te brengen hoeveel het je spijt. Natuurlijk is Patrick geen moordenaar, maar hij is wel de reden waarom mevrouw Putman geen man meer heeft en de reden waarom haar dochter geen vader meer heeft.

Maar hoe moeilijk het ook is, als schuldige had Patrick zich daar overheen moeten zetten.

Yo
Berichten: 168
Lid geworden op: ma sep 29, 2003 2:39 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Yo » di mei 30, 2006 9:35 pm

Dat Kluivert zo wordt aangevallen omdat hij liegt vind ik verwonderlijk. In de halve voetbalwereld wordt er wat afgeliegd, als je dan iemand die van de hoed en de rand weet in een live uitzending een voetballer zo aan de tand gaat voelen, dan krijg je inderdaad pijnlijke situaties.

Plaats reactie