Godenzonen

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma mei 08, 2006 9:19 pm

Vlak voordat AT5 afsloot hoorde je nog duidelijk 'Am-ster-dam Hoo-li-gans' over het plein schallen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mei 08, 2006 9:22 pm

Ze moeten er vooral een rotzooi van maken. Dat zal helpen. :nooo:
Het stinkt aan alle kanten!

Alexander
Berichten: 8592
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » ma mei 08, 2006 9:26 pm

Er waren charges ver uit het Leidseplein. Ik geloof dat er geen raam meer over is bij de cafe`s als Surprise Bar en Bastille en dat restaurant wat al jaren dit is.

Net op het journaal meldde ze dat er ook een steekpartij was. Het zou me niks verbazen, want het was 1 tering bende. Van die debiele die elkaar de tering in slaan, het slaat nergens op. Dat vechten van de supporters onderling :nooo:

Sprak net een vriend van me die zei er zelfs nu nog rellen zijn verspreid over de stad, van het einde van de stadhouderskade tot richting de Rembrand.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 08, 2006 9:38 pm

joey schreef:
Steef schreef:Niet op het bordes. Binnen voor de camera's van AT5.

Volgende week trouwens MvG bij Godenzonen met ZIJN kant van het verhaal.
Voor die tijd is Blind dus officieel afgevoerd. :yes:

Kreeg de indruk dat Blind en vooral Van der Lem van de leiding op hun flikker hebben gehad, jullie ook? VDL deed zo timide, terwijl hij vorige week nog een en al woede was.
Inderdaad. Ook Blind laat zich opeens keurig uit in de media. Gaan kwaad woord meer over het bestuur.
Ramona schreef:
Ongeregeldheden na huldiging Ajax

Rond het Leidseplein in Amsterdam is
het onrustig na de huldiging van Ajax
voor het winnen van de KNVB-beker.Een
deel van de Ajax-aanhang weigert het
plein te verlaten,ondanks oproepen van
de Amsterdamse politie.De ME heeft een
aantal charges uitgevoerd.

De fans op het plein willen dat Ajax-
voorzitter Jaakke tekst en uitleg geeft
over het dreigende ontslag van coach
Danny Blind.

De huldiging zelf verliep rustig.Op
het bordes van de Stadsschouwburg was
burgemeester Cohen een van de sprekers.
Bij het feest waren zo'n tienduizend
Ajax-supporters aanwezig.


Bron: NOS teletekst

:sad:
Uitleg? Hoe kan je meer uitleg nodig hebben dan de resultaten in de competitie en het spel op alle fronten? :nooo:

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma mei 08, 2006 9:45 pm

En het is weer allemaal de schuld van de poliesie... :eusa_liar:

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma mei 08, 2006 9:46 pm

Neefkens schreef:Perfecte woorden van Blind tegen de supporters: wij zijn de club niet, bestuur is de club niet, directie is de club niet: Jullie zijn de club.

Hij predikt saamhorigheid :yes:
hij maakte meer van dat soort opmerkingen, hij riep de supporters ook op om de club te blijven steunen :xyxthumbs:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma mei 08, 2006 9:48 pm

Steef schreef:Ko zei dat een goede spits een beetje een smeerkees moet zijn.

Waar blijven mijn royalties, Ko?
Ko had het ook over Beatrix, en die opmerking had ik van de week al eens op het forum gezet. Het wordt een dure week voor Ko ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33998
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma mei 08, 2006 9:48 pm

Ko kent zijn klassiekers.
LouisXIV & co schreef:
Duke schreef:Wat is de achtergrond van Miel Brinkhuis overigens?
Hoofdredacteur van De Ajacied.
Aha. :xyxthumbs:
Laatst gewijzigd door Duke op ma mei 08, 2006 9:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma mei 08, 2006 9:49 pm

Mars schreef:Ik zag iemand Peter Beense een held noemen .
ja, dat was Generaal, en dat is een provinciale PSV boer, niet serieus te nemen dus.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » ma mei 08, 2006 9:55 pm

Henk de Gier schreef:
Mars schreef:Ik zag iemand Peter Beense een held noemen .
ja, dat was Generaal, en dat is een provinciale PSV boer, niet serieus te nemen dus.
Een provinciale PSV boer :D Man, de grote verlosser van Ajax woont op een steenworp afstand van mij en 90% van de Ajax-fans komt uit Ede, Uden, Joure en Diepenheim, dus begin daar alsjeblieft niet over.

Je kunt zeggen van Beense wat je wilt, maar dat hij over een indrukwekkende stem beschikt is zonneklaar.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mei 08, 2006 9:56 pm

Maartoe schreef:En het is weer allemaal de schuld van de poliesie... :eusa_liar:
Uiteraard. :hypocrite:

Er waren 6000 mensen volgens VI. Ik dacht wel meer, maar in elk geval geen grote opkomst.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma mei 08, 2006 9:58 pm

generaal schreef:
Henk de Gier schreef:
Mars schreef:Ik zag iemand Peter Beense een held noemen .
ja, dat was Generaal, en dat is een provinciale PSV boer, niet serieus te nemen dus.
Een provinciale PSV boer :D Man, de grote verlosser van Ajax woont op een steenworp afstand van mij
en heeft Amsterdamse roots, z'n grootouders komen uit De Pijp :yes:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma mei 08, 2006 9:59 pm

overigens Ko, op tv was het wel te zien dat KJH Ball eerst een duw gaf voordat hij de 2-1 maakte, dat had ik in de Ajax - PSV topic ook al beschreven :yes:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » ma mei 08, 2006 9:59 pm

Alexander schreef:Er waren charges ver uit het Leidseplein. Ik geloof dat er geen raam meer over is bij de cafe`s als Surprise Bar en Bastille en dat restaurant wat al jaren dit is.

Net op het journaal meldde ze dat er ook een steekpartij was. Het zou me niks verbazen, want het was 1 tering bende. Van die debiele die elkaar de tering in slaan, het slaat nergens op. Dat vechten van de supporters onderling :nooo:

Sprak net een vriend van me die zei er zelfs nu nog rellen zijn verspreid over de stad, van het einde van de stadhouderskade tot richting de Rembrand.
Tja, blijkbaar wachten ze nog steeds op een uitleg van het bestuur... :eusa_liar:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » ma mei 08, 2006 10:00 pm

Henk de Gier schreef:overigens Ko, op tv was het wel te zien dat KJH Ball eerst een duw gaf voordat hij de 2-1 maakte, dat had ik in de Ajax - PSV topic ook al beschreven :yes:
Klopt, maar dus niet in het fragment op AT5. Stom dat ze dat niet meteen effe opzochten.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » ma mei 08, 2006 10:01 pm

Henk de Gier schreef:
generaal schreef:
Henk de Gier schreef: ja, dat was Generaal, en dat is een provinciale PSV boer, niet serieus te nemen dus.
Een provinciale PSV boer :D Man, de grote verlosser van Ajax woont op een steenworp afstand van mij
en heeft Amsterdamse roots, z'n grootouders komen uit De Pijp :yes:
Hoe kom je daar bij? Ik ken één van z'n broertjes en die heeft me dat nog nooit verteld (toch 2 jaar bij in de klas gezeten en spreek 'm nog steeds regelmatig).

GangstaRiB
Berichten: 16908
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » ma mei 08, 2006 10:01 pm

Pff weer rellen, niet te geloven. De sfeer was gisteren voor de bekerfinale ook niet top. Mensen met een lijntje/pilletje op en huppaakee grote bende. Gewone supporters die worden uitgedaagd door opgeschoten "mensen" (supporters wil ik het niet noemen).

De aflevering was wel aardig, maar die rapportcijfers hoeven van mij niet hoor. Laat dan meer leuke momenten zien van de desbetreffende speler.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma mei 08, 2006 10:02 pm

generaal schreef:
Henk de Gier schreef:
generaal schreef: Een provinciale PSV boer :D Man, de grote verlosser van Ajax woont op een steenworp afstand van mij
en heeft Amsterdamse roots, z'n grootouders komen uit De Pijp :yes:
Hoe kom je daar bij? Ik ken één van z'n broertjes en die heeft me dat nog nooit verteld (toch 2 jaar bij in de klas gezeten en spreek 'm nog steeds regelmatig).
KJH heeft dat zelf gezegd, interview staat hier vast nog wel ergens op het forum.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Alexander
Berichten: 8592
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » ma mei 08, 2006 10:04 pm

Maartoe schreef:En het is weer allemaal de schuld van de poliesie... :eusa_liar:
Absoluut niet waar, misschien hadden ze zelfs eerder in moeten grijpen. Ze stonden wel de hele tijd aanwezig opgesteld, maar lieten de supporters eerst nog haar gang gaan. Probleem was alleen dat er een hoop mensen alleen bleven hangen, zonder te rellen. Je kon het aan je water aanvoelen dat het mis zou gaan.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 08, 2006 10:04 pm

joey schreef:
Maartoe schreef:En het is weer allemaal de schuld van de poliesie... :eusa_liar:
Uiteraard. :hypocrite:

Er waren 6000 mensen volgens VI. Ik dacht wel meer, maar in elk geval geen grote opkomst.
Na een seizoen als dit vind ik het behoorlijk wat. Op TV leek het plein behoorlijk vol te staan.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma mei 08, 2006 10:05 pm

speciaal voor een ongelovige provinciaalse psv boer
Klaas Jan Huntelaar Flapt Er Alles Uit,,,,


Zaterdag 4 februari 2006 - Amsterdam - Klaas-Jan Huntelaar is niet de makkelijkste, zegt Klaas-Jan Huntelaar. Hij lacht er vriendelijk bij. Zijn jongensgezicht en het piekhaar vertellen: met de nieuwe spits van Ajax is het niet kwaad kersen eten. „Maar ik ben soms licht ontvlambaar.“


Het zijn momenten waar hij zelf niet trots op is. De momenten dat de rechtvaardigheid voor zijn gevoel in het geding is en Huntelaar zichzelf soms verliest. „Vroeger op straat, bij een ruzietje, als er echt onrecht in het spel was, beet ik me net zo lang vast tot ik het gevoel had dat ik mijn punt had gemaakt. Achteraf denk je wel eens: dat had ook anders gekund, Klaas-Jan. Maar aan de andere kant, ik ben wie ik ben.“
’Vroeger op straat’ was in Hummelo, een dorp nabij de IJssel, tussen Doetinchem en Doesburg. Een kleine gemeenschap waarin iedereen elkaar kent en iedereen elkaar tegenkomt. Op school, bij de voetbalclub, op straat. Klaas-Jan Huntelaar viel er niet op, ook niet toen hij op zijn tiende werd gescout door De Graafschap. Na schooltijd voetbalde hij gewoon op straat, maar hij moest alleen wat eerder afhaken. „Dan kwam het busje van De Graafschap en ging ik trainen.“ Nooit als het busje voorreed, dacht hij: ik blijf liever met mijn vriendjes voetballen. De focus om zijn doelen te halen, is er altijd geweest.
Huntelaar heeft de discipline en het egoïsme dat nodig is om als sportman hogerop te komen. Toen PSV zich voor hem meldde, zestien jaar oud, hoefde hij geen seconde na te denken. Hij pakte zijn plunjezak en verliet het ouderlijk huis om in een gastgezin in Veldhoven te gaan wonen.
Heimwee? „Nooit gehad. Ik kan me in een klein gezelschap goed vermaken. Ik zoek de drukte niet op. In grote gezelschappen kijk ik de kat uit de boom.“
Hij heeft wel eens gedacht dat hij als proftennisser - misschien wel het eenzaamste beroep ter wereld - ook uitstekend zou kunnen leven. Het doet vermoeden dat Huntelaar zich als een einzelgänger beweegt onder zijn collega-voetballers. Het tegendeel is waar. „Ik vind makkelijk aansluiting, maar ik ben geen allemansvriend. Daar heb ik zo’n hekel aan. Bij Ajax trek ik wel naar bepaalde jongens toe. Heitinga, Stekelenburg, Emanuelson, misschien ook omdat ik die ken van de vertegenwoordigende elftallen waarin we gespeeld hebben. Maar ik klit niet samen.“ Het afstandelijke, het geremde, zijn egoïsme het laat zich moeilijk rijmen met de sociale kant van zijn karakter. Huntelaar doet niet overdreven zijn best om aardig gevonden te worden, maar als hij er voor iemand moet zijn, is hij er.
„Mijn vader werkt in de thuiszorg, mijn moeder is kraamhulp. Mijn oudste broer Niek werkt op een leefgroep voor probleemjongeren. Allemaal verzorgende beroepen. Dat zit dus kennelijk in onze genen.“ Maar, zegt hij eerlijk, als een loopbaan als profvoetballer er voor hem niet had ingezeten, dan had hij waarschijnlijk gekozen voor de richting die zijn vier jaar jongere broer Jelle is opgegaan: sportmanagement.
Het leven bestaat uit keuzes maken en Klaas-Jan Huntelaar heeft er geen moeite mee. „Soms kies je op gevoel, soms met je verstand en soms is het een mix van allebei. Is de keuze eenmaal gemaakt, dan is er geen weg terug. Moet je ook niet meer zaniken. Ik heb nooit spijt achteraf.“

Lef

Hij voelde dat hij zijn kans bij PSV in het eerste elftal nooit zou krijgen. Enerzijds omdat hij fysiek misschien nog niet klaar was voor het grote werk, anderzijds omdat Mateja Kezman en Jan Vennegoor of Hesselink hem het zicht op een doorbraak ontnamen. „Maar het heeft ook te maken met een gebrek aan lef bij PSV. Tot voor kort stelde die club niet snel jonge spelers op.“ PSV verhuurde hem tijdelijk aan De Graafschap. „Daarna kon ik terug, maar ik dacht: hoe vaak schopt een door PSV verhuurde speler het later alsnog tot het eerste elftal? Ik kon alleen Wilfred Bouma bedenken.“ Die statistieken en zijn gevoel („Ik had het hoofdstuk PSV eigenlijk al afgesloten“) dreven hem naar Apeldoorn. De spits kwam tot overeenstemming met AGOVV. Een moedige stap, om PSV te verruilen voor de eerste divisie. Trainer Jurrie Koolhof was voorzichtig en zei: „Ik weet niet of je elke wedstrijd in de basis staat.“ Huntelaar zei: „Ik denk van wel.“ Hij moet er nu om lachen, maar schaamt zich niet. „Ik flapte het er gewoon uit, omdat ik overtuigd was van mezelf.“
Met 26 doelpunten in 35 wedstrijden maakte Huntelaar zich waar. „Tijdens dat seizoen zei ik al tegen Ted van Leeuwen (technisch manager AGOVV, red.): ’Ik wil naar Ajax’.“ Zijn opa komt uit Amsterdam, uit de Pijp, dus dat schept een band met de club uit die stad. Bovendien is zijn vader voor Ajax en dus was Klaas-Jan het ook. „Zo gaat dat. Bij PSV is de liefde tijdelijk afgezwakt. Ik ergerde me toen ook aan die spelertjes van Ajax. In het veld kwamen ze arrogant over, daar kun je een hekel aan hebben.“
Maar zijn favoriete club is nooit uit zijn hart geweest. Op het moment dat Ajax’ technisch directeur Martin van Geel en trainer Danny Blind bij hem aanklopten, was hun verhaal eigenlijk niet zo belangrijk voor Huntelaar. „Mijn voorkeur ging uit naar Ajax. Daardoor was ik eigenlijk niet meer objectief. Maar er moest natuurlijk wel een goed idee achter zitten.“ Dat het afbreukrisico voor spitsen in de Arena de laatste jaren groot is, deerde hem niet. „Het is misschien niet de makkelijkste weg die ik kies, maar dat past wel bij me.“

Negativisme

Twee opvallende uitspraken typeren Klaas-Jan Huntelaar: ’Als je niet durft te falen, heb je ook geen kans om te slagen’ en ’ik scoor overal, zolang ik maar de kans krijg’. „Vertrouwen is heel belangrijk. Als je lekker in je vel zit, gaan de dingen vanzelf. Maak je de juiste keuzes. Geen spits die uit kan leggen hoe dat werkt. Je moet er ook niet te veel over nadenken. Je loopt in het veld eigenlijk je gevoel achterna.“ Het negativisme dat rond Ajax hangt, raakt hem niet. „Het is heel simpel: het loopt niet, dan moet je terug naar de basis. Vaste taken, vaste waarden. Eerst moet iedereen doen wat hij moet doen en daarna kun je dat uitbouwen naar iets mooiers of frivolers.“ Zo, dan is dat ook weer gezegd. Huntelaar neemt geen blad voor de mond. Dat doet hij ook niet in de spelersgroep. „Ik moet mezelf wel eens corrigeren. Rustig aan, denk ik dan. Je bent net binnen. Je hoeft niet meteen als een betweter over te komen.“ Bij een topclub heeft hij immers nog alles te bewijzen. De spits kent zijn sterke punten, maar hij weet ook waar het aan schort: snelheid. „Ik ben nog niet explosief genoeg“, zei hij al. „Daar moet ik aan werken.“ Dat getuigt van een prettige relativering en van zelfkennis, óók onontbeerlijke eigenschappen om de top te kunnen halen.



Over:Klaas Jan Huntelaar

-Geboren: 12 augustus 1983

-Geboorte Plaats:in Drempt, Achterhoek

-Clubs: H & K, jeugdopleiding De Graafschap
PSV (één wedstrijd in eerste elftal in seizoen 2002-2003, nul doelpunten)
De Graafschap in 2002-2003 (9 duels, 0 goals)
AGOVV Apeldoorn in 2003-2004 (35 duels, 26 goals)
SC Heerenveen in 2004-2005 (31 duels, 17 goals)
Heerenveen in 2005-2006(16 duels, 17 goals).
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » ma mei 08, 2006 10:05 pm

Henk de Gier schreef:
generaal schreef:
Henk de Gier schreef: en heeft Amsterdamse roots, z'n grootouders komen uit De Pijp :yes:
Hoe kom je daar bij? Ik ken één van z'n broertjes en die heeft me dat nog nooit verteld (toch 2 jaar bij in de klas gezeten en spreek 'm nog steeds regelmatig).
KJH heeft dat zelf gezegd, interview staat hier vast nog wel ergens op het forum.
Oh zal best wel dan. Dat maakt 'm overigens niet minder Achterhoeks, ontken het maar niet ;). Ik erger me gewoon mateloos aan dat domme gelul over provinciaaltjes, terwijl 90% van Ajax is gestoeld op de provincies. De "groeten uit Zutphen" en "Uden groet Ajax" spandoeken zijn niet aan te slepen in de Arena.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mei 08, 2006 10:05 pm

GangstaRiB schreef:De aflevering was wel aardig, maar die rapportcijfers hoeven van mij niet hoor. Laat dan meer leuke momenten zien van de desbetreffende speler.
Wat voor cijfers heeft Ko gegeven?

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma mei 08, 2006 10:06 pm

Alexander schreef:
Maartoe schreef:En het is weer allemaal de schuld van de poliesie... :eusa_liar:
Absoluut niet waar, misschien hadden ze zelfs eerder in moeten grijpen. Ze stonden wel de hele tijd aanwezig opgesteld, maar lieten de supporters eerst nog haar gang gaan. Probleem was alleen dat er een hoop mensen alleen bleven hangen, zonder te rellen. Je kon het aan je water aanvoelen dat het mis zou gaan.
En aan de waterkannonen van de politie. ;)

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma mei 08, 2006 10:07 pm

Maartoe schreef:
Alexander schreef:
Maartoe schreef:En het is weer allemaal de schuld van de poliesie... :eusa_liar:
Absoluut niet waar, misschien hadden ze zelfs eerder in moeten grijpen. Ze stonden wel de hele tijd aanwezig opgesteld, maar lieten de supporters eerst nog haar gang gaan. Probleem was alleen dat er een hoop mensen alleen bleven hangen, zonder te rellen. Je kon het aan je water aanvoelen dat het mis zou gaan.
En aan de waterkannonen van de politie. ;)
koelt lekker af op zo'n warme avond :yes:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Plaats reactie