Dat logo in het rood op een wit shirt. Ook weer iets anders qua accenten. Vind ik wel beter.Zeux schreef: wo mar 17, 2021 11:41 am
Dit lijkt het diapositief van het oude logo. Zelfde beeld dus volgens mij. Waardoor je andere accenten krijgt.

Moderator: mods
Dat logo in het rood op een wit shirt. Ook weer iets anders qua accenten. Vind ik wel beter.Zeux schreef: wo mar 17, 2021 11:41 am
Dit lijkt het diapositief van het oude logo. Zelfde beeld dus volgens mij. Waardoor je andere accenten krijgt.
Heeft wel wat ja (het logo dan).
Zeux schreef: wo mar 17, 2021 3:59 pm Hoe hebben ze alleen dit in vredesnaam kunnen verzinnen (uitshirt '81-'82):
Rooie schreef: wo mar 17, 2021 4:36 pm Ik zou mezelf niet willen betitelen als jonkie - ik ben van eind jaren '80 -, maar ik ben volledig opgegroeid met het nieuwe logo. Ik heb het oude logo echter altijd mooier & stijlvoller gevonden.
Het is een Ajax-shirt ;) !Ajax Rules schreef: zo mei 09, 2021 6:51 pm Ik vind het duidelijk meer een Gremio-shirt dan een Inter-shirt.
Ja, wel een beetje eens.Jöhnk schreef: zo mei 09, 2021 7:57 pm Nee, dit is niks. Niet omdat het niet mooi is maar meer omdat je meteen aan andere clubs denkt bij dit shirt. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.