Adrie Koster

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma mei 26, 2008 3:21 pm

Je doet Ajax tekort. Werken bij Ajax is ook een mooie baan
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mei 26, 2008 4:31 pm

Voor Adrie Koster wel. Maar de meeste trainers met het hoogste diploma willen 'gewoon' aan de bak als hoofdtrainer.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma mei 26, 2008 5:00 pm

Koster ook. Als Willem II of Vitesse straks op de stoep staat dan heeft hij daar heus wel oren naar.
Allemaal prima, maar daar hoeft hij voor mij ook niet geheimzinnig over te doen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mei 26, 2008 5:02 pm

Precies, daar is niets mis mee. Het zou voor Koster én Ajax een mooie oplossing zijn.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47282
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma mei 26, 2008 5:39 pm

goodfella schreef:Koster is een leugenaar!
Excuses?
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma mei 26, 2008 5:40 pm

joey schreef:Precies, daar is niets mis mee. Het zou voor Koster én Ajax een mooie oplossing zijn.
Van Basten wil graag dat Koster blijft. Nog al iemand die er niets van begrijpt
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma mei 26, 2008 5:47 pm

Wie begrijpt het dan nog meer niet? Ook jij vindt hem ongeschikt voor Ajax dus ik neem aan dat je hem liever ziet vertrekken.

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma mei 26, 2008 5:49 pm

Ik vind hem ongeschikt als trainer van het eerste. Ik heb werkelijk geen idee of hij goede oefenstof heeft en spelers effectief kan helpen bij hun ontwikkeling. Hij heeft Suarez natuurlijk een enorme stap vooruit geholpen!

Vele mensen zullen het niet bergijpen. Mensen bij Ajax, die hem van dichtbij meemaken, willen hem graag bij Ajax houden. Media stellen dat hij dit seizoen een goede prestatie heeft geleverd. De reden dat ik hem ongeschikt vind voor Ajax is omdat hij schijterig a la Ten Cate speelde
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mei 27, 2008 1:07 pm

LucaS schreef:Hij heeft Suarez natuurlijk een enorme stap vooruit geholpen!
Vind ik niet. Suárez begon uitstekend en klikte meteen goed met KJH. Denk maar aan de uitwedstrijd tegen De Graafschap, toen de kranten het hadden over een nieuw superduo. In de winter heeft Suárez een terugval gehad, niet zo vreemd voor een jonge speler. Daarna heeft hij de draad weer opgepakt.
Media stellen dat hij dit seizoen een goede prestatie heeft geleverd.
Een goede prestatie van Koster? Wanneer dan? Het seizoen is totaal mislukt en op het beslissende moment (uit tegen PSV) kwam hij met een lachwekkende tactiek aanzetten. Die man heeft totaal niet het niveau voor Ajax 1 en wat mij betreft ook niet voor dat van Jong Ajax. Wat een pannenkoek. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di mei 27, 2008 2:50 pm

Koster is een sympathieke man en daarom heeft hij goed gepresteerd. Volgens Borst.

Ik zie niet in wat hij onze talenten zou kunnen leren.

Lionel
Berichten: 47282
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di mei 27, 2008 3:39 pm

joey schreef:
LucaS schreef:Hij heeft Suarez natuurlijk een enorme stap vooruit geholpen!
Vind ik niet. Suárez begon uitstekend en klikte meteen goed met KJH. Denk maar aan de uitwedstrijd tegen De Graafschap, toen de kranten het hadden over een nieuw superduo. In de winter heeft Suárez een terugval gehad, niet zo vreemd voor een jonge speler. Daarna heeft hij de draad weer opgepakt.
Media stellen dat hij dit seizoen een goede prestatie heeft geleverd.
Een goede prestatie van Koster? Wanneer dan? Het seizoen is totaal mislukt en op het beslissende moment (uit tegen PSV) kwam hij met een lachwekkende tactiek aanzetten. Die man heeft totaal niet het niveau voor Ajax 1 en wat mij betreft ook niet voor dat van Jong Ajax. Wat een pannenkoek. :excited.gif:
Bij Jong Ajax moet hij spelers beter maken. Bij Ajax 1 moest hij landskampioen worden. Verschillende dingen he... Misschien is hij wel geschikt als trainer voor Jong Ajax.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do jun 05, 2008 10:53 am

Spelersbus Ajax bekogeld in Nuenen

NUENEN - De spelersbus van Ajax is woensdag in Nuenen door een groep jongeren met eieren en stenen bekogeld. De zoon van Ajax-trainer Adrie Koster wilde een stunt uithalen door met de bus naar zijn eindexamenfeest te rijden.
Samen met een groep vrienden had hij de bus van de Amsterdamse voetbalclub geleend. Toen de bus in de woonplaats van de Ajax-trainer stilstond verzamelde tientallen jongeren zich rond de bus. Nadat de achterruit sneuvelde is de Ajax-bus onder politiebegeleiding naar het eindexamenfeest gereden.
Omroep Brabant



---> Harmpie toch. :eusa_naughty.gif: :smallgrin.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 05, 2008 11:02 am

Harm woont tegenwoordig toch in Eindhoven?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do jun 05, 2008 11:09 am

maar al mijn vrienden en bijna heel mijn familie woont in Eindhoven.

Ik kan zeker beter niet zeggen dat ik gisteren even "op bezoek" ben geweest.

Stelletje debielen van Ajax en degenen die het gedaan hebben. Het was al twee maanden bekend dat de spelersbus van Ajax daar zou staan. En een jaar of vijf geleden is er in Nuenen al eens een spelersbus in vlammen opgegaan.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » do jun 05, 2008 5:00 pm

Stelletje debielen van Ajax? Je mag godverdomme toch wel gewoon met je spelersbus overal in het land komen. Zelfde als een meisje in een kort rokje over straat loopt s'nachts en verkracht wordt. Tjah, debiel, had je maar geen kort rokje aan moeten trekken. :aai.gif: :confused.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do jun 05, 2008 5:11 pm

Nuenen is heilig grondgebied. Daar mogen geen neuze komen.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » do jun 05, 2008 5:18 pm

Nuenen lijkt wel verdacht veel op neuzen, beetje vreemd.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » vr jun 06, 2008 10:34 am

Daniel_vT schreef:Stelletje debielen van Ajax? Je mag godverdomme toch wel gewoon met je spelersbus overal in het land komen. Zelfde als een meisje in een kort rokje over straat loopt s'nachts en verkracht wordt. Tjah, debiel, had je maar geen kort rokje aan moeten trekken. :aai.gif: :confused.gif:
Dus jij denkt dat Feyenoord hun spelersbus zonder problemen in het centrum van Amsterdam kan zetten? Ik zou dat persoonlijk een behoorlijk debiele beslissing vinden.

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » vr jun 06, 2008 10:38 am

Harm schreef:
Daniel_vT schreef:Stelletje debielen van Ajax? Je mag godverdomme toch wel gewoon met je spelersbus overal in het land komen. Zelfde als een meisje in een kort rokje over straat loopt s'nachts en verkracht wordt. Tjah, debiel, had je maar geen kort rokje aan moeten trekken. :aai.gif: :confused.gif:
Dus jij denkt dat Feyenoord hun spelersbus zonder problemen in het centrum van Amsterdam kan zetten? Ik zou dat persoonlijk een behoorlijk debiele beslissing vinden.
Tja... ik denk persoonlijk dat het centrum van A'dam wel meevalt. Als je deze bus in Almere of Purmerend neerzet heb je meer problemen denk ik.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » vr jun 06, 2008 10:44 am

Gewoon een voorbedacht plan van A3 dit, als reactie op zijn gedwongen verlengde verblijf bij Ajax.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie