Iets waarbij heel AT stil bij dient te staan.

:worshippy:
Moderator: mods
Oh. Sorry, ik ben blijkbaar verkeerd geïnformeerd. Wat is dat nu weer voor onzin om het een hele uitzending over de Cruijff van Feyenoord te hebben? Bleh.Marillion schreef:Dat lijkt me sterk want Holland sport is zojuist afgelopen en dat ging over het zwarte jaar uit zijn loopbaan als speler.
Volgens mij kan iedereen dit vanaf morgen op internet bekijken:Thomas schreef:Ik kan niet kijken. X'C
Dat spotje waarin hij zichzelf voorstelde. 'Hi, I am Johen Kroeif from Emsterdam...' :DPeter schreef:Vond de Amerikaanse jaren ook erg leuk om te zien. Ik lag dubbel toen ik dat veld zag in Vancouver. Gewoon een football veld met wat extra lijnen. :D
Nou ja en dat niet alleen: Houtman en Wijnstekers spraken vol respect over hem en ach, ze zijn wel sympathiek. Zo lang ze maar weten dat zonder hem Ajax kampioen geworden zou zijn....Nihad schreef:Ach, zo vervelend was Holland Sport toch niet. Ik bedoel, die 8-2 was best leuk om nog een keer te zien. ;)
Psies...zelfs 'de Kromme' sprak vol respect en vond 't bezopen dat een deel van het legioen zo'n goede en waardevolle aanwinst voor 't team uitfloot...Thomvak425 schreef:Nou ja en dat niet alleen: Houtman en Wijnstekers spraken vol respect over hem en ach, ze zijn wel sympathiek. Zo lang ze maar weten dat zonder hem Ajax kampioen geworden zou zijn....Nihad schreef:Ach, zo vervelend was Holland Sport toch niet. Ik bedoel, die 8-2 was best leuk om nog een keer te zien. ;)