Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

De opvolger van Van t Schip

Schip zelf
1
7%
Erik Ten Hag (Man utd, nog steeds)
2
13%
Dave Vos (Jong Ajax, nog steeds)
1
7%
Ron Jans (Twente, nog steeds)
1
7%
Ronald Koeman (Oranje, nog steeds)
1
7%
Pascal Jansen (AZ, nog steeds)
1
7%
Kasper Hjulmand (bondscoach Denemarken nog steeds)
0
Geen stemmen
Philip Cocu (Vitesse)
0
Geen stemmen
Gio van Bronckhorst (Rangers)
0
Geen stemmen
Marcello Gallardo (Al Ittigad, nog steeds)
0
Geen stemmen
Julien Loptegui (Sevilla)
0
Geen stemmen
Ralph Hasenhuttl (Southampton)
0
Geen stemmen
Jorge Sampaoili (Flamemgo)
0
Geen stemmen
Oliver Glasner (Eintract Frankfurt)
0
Geen stemmen
Hansi Flick (Duits elftal)
0
Geen stemmen
Rudi García (Napoli)
0
Geen stemmen
Jesse March (Leeds)
0
Geen stemmen
Lucien Favre (Nice)
0
Geen stemmen
Bo Svensson (Mainz)
0
Geen stemmen
Shota Arveladze (Hull)
0
Geen stemmen
Kjetil Knutsen (Bodo, nog steeds)
5
33%
Een andere Nederlandse trainer
1
7%
Een andere buitenlandse trainer
2
13%
 
Totaal aantal stemmen: 15

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59092
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door 999 » wo mei 08, 2024 4:29 pm

Lionel schreef:
wo mei 08, 2024 4:21 pm
We willen inderdaad een goede trainer. Johan Derksen wil echter een Nederlandse trainer. Geen goede.
Dat is onzin , en dat weet jij ook wel.Afijn .. ik heb al eerder geschreven als er bestuurders binnen AJAX zijn die hun oren laten hangen naar welke media dan ook moet je die de wacht aanzeggen.

Yopii
Berichten: 18778
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Yopii » wo mei 08, 2024 4:46 pm

En een einde maken aan dat gelek: Ajax lijkt wel een vergiet.

Moet je bovenaan beginnen, uiteraard.

Lionel
Berichten: 47487
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Lionel » wo mei 08, 2024 4:52 pm

999 schreef:
wo mei 08, 2024 4:29 pm
Lionel schreef:
wo mei 08, 2024 4:21 pm
We willen inderdaad een goede trainer. Johan Derksen wil echter een Nederlandse trainer. Geen goede.
Dat is onzin , en dat weet jij ook wel.Afijn .. ik heb al eerder geschreven als er bestuurders binnen AJAX zijn die hun oren laten hangen naar welke media dan ook moet je die de wacht aanzeggen.
Derksen wil helemaal geen buitenlandse trainer. Kijk dan hoe denigrerend hij praat over buitenlandse trainers :excited.gif: De man is een hobby-racist. En heeft nog wel meer issues overigens.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 18778
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Yopii » wo mei 08, 2024 5:03 pm

Derksen leeft in een parallel universum. De voetbalwereld is divers en internationaal.
Ten Hag werd destijds afgezaagd vanwege zijn accent, dat zou niet bij Amsterdam passen. Weet je wel hoeveel accenten we hier horen elke dag? :biggrin.gif:

Graham Potter lijkt voor zijn aanstelling bij Ajax al te kunnen rekenen op steun van de spelersgroep van de Amsterdammers. Dit meldt The Telegraph. Het Engelse medium meldt dat Ajax Manchester United wil aftroeven en zo snel mogelijk de 48-jarige manager wil aanstellen als nieuwe coach.
Zo'n krant lult maar wat. Kroes wil de halve spelersgroep eruit gooien, dus over wie hebben we het dan? :confused.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59092
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door 999 » wo mei 08, 2024 5:50 pm

Lionel schreef:
wo mei 08, 2024 4:52 pm
999 schreef:
wo mei 08, 2024 4:29 pm
Lionel schreef:
wo mei 08, 2024 4:21 pm
We willen inderdaad een goede trainer. Johan Derksen wil echter een Nederlandse trainer. Geen goede.
Dat is onzin , en dat weet jij ook wel.Afijn .. ik heb al eerder geschreven als er bestuurders binnen AJAX zijn die hun oren laten hangen naar welke media dan ook moet je die de wacht aanzeggen.
Derksen wil helemaal geen buitenlandse trainer. Kijk dan hoe denigrerend hij praat over buitenlandse trainers :excited.gif: De man is een hobby-racist. En heeft nog wel meer issues overigens.
Die mening mag jij hebben.Zijn .mening w.b. Israel geeft toch iets anders aan.Maar goed ..

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7364
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Trab » wo mei 08, 2024 6:14 pm

Buitenlandse coaches zijn nooit zo’n succes bij Ajax. Morten Olsen heeft 1 goed jaar gehad. Voor de rest kan ik mij alleen Kurt Linder herinneren


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mr. Ajax
Berichten: 14555
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Mr. Ajax » wo mei 08, 2024 6:44 pm

Trab schreef:
wo mei 08, 2024 6:14 pm
Buitenlandse coaches zijn nooit zo’n succes bij Ajax. Morten Olsen heeft 1 goed jaar gehad. Voor de rest kan ik mij alleen Kurt Linder herinneren Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zoveel zijn er ook niet geweest (de laatste 35 jaar sowieso), toch?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13807
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Jinne » wo mei 08, 2024 7:13 pm

Spitz Kohn, Ivic en Kovacs. In tijd voor Michels was het aandeel buitenlandse coaches een stuk groter.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12972
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Liberty » wo mei 08, 2024 7:14 pm

Mr. Ajax schreef:
wo mei 08, 2024 6:44 pm
Trab schreef:
wo mei 08, 2024 6:14 pm
Buitenlandse coaches zijn nooit zo’n succes bij Ajax. Morten Olsen heeft 1 goed jaar gehad. Voor de rest kan ik mij alleen Kurt Linder herinneren Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zoveel zijn er ook niet geweest (de laatste 35 jaar sowieso), toch?
Klopt. Je hebt volgens mij alleen Spitz Kohn nog. En voor die tijd nog Kovac en Ivic.
Tijd voor iets nieuws.

Lionel
Berichten: 47487
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Lionel » wo mei 08, 2024 7:35 pm

999 schreef:
wo mei 08, 2024 5:50 pm
Lionel schreef:
wo mei 08, 2024 4:52 pm
999 schreef:
wo mei 08, 2024 4:29 pm


Dat is onzin , en dat weet jij ook wel.Afijn .. ik heb al eerder geschreven als er bestuurders binnen AJAX zijn die hun oren laten hangen naar welke media dan ook moet je die de wacht aanzeggen.
Derksen wil helemaal geen buitenlandse trainer. Kijk dan hoe denigrerend hij praat over buitenlandse trainers :excited.gif: De man is een hobby-racist. En heeft nog wel meer issues overigens.
Die mening mag jij hebben.Zijn .mening w.b. Israel geeft toch iets anders aan.Maar goed ..
Als je niet wil lezen/horen wat hij gisteren gewoon gezegd heeft houdt het op.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7364
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Trab » wo mei 08, 2024 7:52 pm

Liberty schreef:
Mr. Ajax schreef:
wo mei 08, 2024 6:44 pm
Trab schreef:
wo mei 08, 2024 6:14 pm
Buitenlandse coaches zijn nooit zo’n succes bij Ajax. Morten Olsen heeft 1 goed jaar gehad. Voor de rest kan ik mij alleen Kurt Linder herinneren Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zoveel zijn er ook niet geweest (de laatste 35 jaar sowieso), toch?
Klopt. Je hebt volgens mij alleen Spitz Kohn nog. En voor die tijd nog Kovac en Ivic.
Spitz Kohn was interim volgens mij. Kocacs en Ivic heb ik niet bewust meegemaakt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12972
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Liberty » wo mei 08, 2024 8:04 pm

Trab schreef:
wo mei 08, 2024 7:52 pm
Liberty schreef:
Mr. Ajax schreef:
wo mei 08, 2024 6:44 pm


Zoveel zijn er ook niet geweest (de laatste 35 jaar sowieso), toch?
Klopt. Je hebt volgens mij alleen Spitz Kohn nog. En voor die tijd nog Kovac en Ivic.
Spitz Kohn was interim volgens mij. Kocacs en Ivic heb ik niet bewust meegemaakt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Klopt.

Maar sinds 1965 en de komst van Michels heeft Ajax volgens mij 5 buitenlandse trainers gehad, inclusief Kohn. Kovacs, Ivic, Linder, Kohn en Olsen. En op Kohn na zijn ze ook allemaal kampioen geworden met Ajax. Kovacs in 72 en 73, Ivic in 77, Linder in 82 en Olsen in 98.

Dus je kan moeilijk de conclusie trekken dat Ajax het slecht doet onder buitenlandse trainers.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7364
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Trab » wo mei 08, 2024 8:13 pm

Liberty schreef:
Trab schreef:
wo mei 08, 2024 7:52 pm
Liberty schreef: Klopt. Je hebt volgens mij alleen Spitz Kohn nog. En voor die tijd nog Kovac en Ivic.
Spitz Kohn was interim volgens mij. Kocacs en Ivic heb ik niet bewust meegemaakt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Klopt.

Maar sinds 1965 en de komst van Michels heeft Ajax volgens mij 5 buitenlandse trainers gehad, inclusief Kohn. Kovacs, Ivic, Linder, Kohn en Olsen. En op Kohn na zijn ze ook allemaal kampioen geworden met Ajax. Kovacs in 72 en 73, Ivic in 77, Linder in 82 en Olsen in 98.

Dus je kan moeilijk de conclusie trekken dat Ajax het slecht doet onder buitenlandse trainers.
Haha. Helemaal gelijk in. Laat maar komen dan Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10301
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door WP_Legend » wo mei 08, 2024 11:28 pm

Als je kijkt naar onze Nederlandse trainers kan je ook zeggen dat slechts 30% het goed heeft gedaan...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59092
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door 999 » wo mei 08, 2024 11:41 pm

Ach, als je dan zo graag een " naam " wilt als AJAX trainer hoeft het toch niet zo lang te duren omdat je als club weet wat voor prijskaartje ( maar ook hoe die " naam " te werk wil gaan )daar aan hangt .

Lionel
Berichten: 47487
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Lionel » do mei 09, 2024 9:57 am

999 schreef:
wo mei 08, 2024 11:41 pm
Ach, als je dan zo graag een " naam " wilt als AJAX trainer hoeft het toch niet zo lang te duren omdat je als club weet wat voor prijskaartje ( maar ook hoe die " naam " te werk wil gaan )daar aan hangt .
Waar haal je de hele tijd vandaan dat Ajax een 'naam' wil en dat het maar allemaal zo makkelijk zal gaan?

Ajax wil een trainer die een bepaalde filosofie kan overbrengen op een groep. Die trainer wil vervolgens weten wat er allemaal gaat gebeuren deze zomer. Alleen trainers van het niveau Maurice Steijn tekenen eerst een contract en gaan achteraf janken dat ze geen inspraak hebben.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 18778
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Yopii » do mei 09, 2024 10:05 am

Kovacs en Ivic heb ik niet bewust meegemaakt.
Aan Ivic heeft Ajax veel te danken. Hij zette in op jeugd en jonge spelers van buiten, zoals Ling, Lerby en Arnesen. Daarvoor keek Ajax niet om naar de jeugd, er werd alleen gekocht. Zaten we met Dick Helling en zo opgescheept.

Eigenlijk is dat hele verhaal van Ajax als opleidingsinstituut begonnen met Ivic. In de zestiger/begin zeventiger jaren speelden er natuurlijk ook veel jongens uit de regio bij Ajax, maar dat was toen bij alle clubs het geval.Dat was toen ook gemakkelijk doordat spelers niet werden weggekocht.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7364
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Trab » do mei 09, 2024 10:42 am

Yopii schreef:
Kovacs en Ivic heb ik niet bewust meegemaakt.
Aan Ivic heeft Ajax veel te danken. Hij zette in op jeugd en jonge spelers van buiten, zoals Ling, Lerby en Arnesen. Daarvoor keek Ajax niet om naar de jeugd, er werd alleen gekocht. Zaten we met Dick Helling en zo opgescheept.

Eigenlijk is dat hele verhaal van Ajax als opleidingsinstituut begonnen met Ivic. In de zestiger/begin zeventiger jaren speelden er natuurlijk ook veel jongens uit de regio bij Ajax, maar dat was toen bij alle clubs het geval.Dat was toen ook gemakkelijk doordat spelers niet werden weggekocht.
Mijn eerste herinneringen aan Ajax zijn net na de periode Ivic. Halve finale Europa cup I tegen Nottingham staat me nog voor de geest. Dat was idd met spelers als Lerby en Arnesen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12972
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Liberty » do mei 09, 2024 10:55 am

Het enige wat je kan zeggen is dat de buitenlandse trainers nooit lang blijven. Twee jaar is blijkbaar het langst (Kovac en Ivic). Dat is wel negatief.

En laten we wel zijn. Sinds het vertrek van Olsen (25 jaar geleden) heeft Ajax alleen maar Nederlandse trainers gehad. Daar zaten wat voltreffers tussen (Koeman, De Boer en Ten Hag) maar vooral heel veel missers (Wouters, Blind, Van Basten, Keizer, Schreuder, Heitinga, Steijn, Van ´t Schip). Dan heb je nog wat bleh trainers gehad (Adriaanse, Ten Cate, Jol).

Volgens mij kan het inderdaad geen kwaad om eens over de grens te kijken. De Nederlandse trainers bij Ajax zijn geen recept voor succes geweest.
Laatst gewijzigd door Liberty op do mei 09, 2024 10:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Tijd voor iets nieuws.

Yopii
Berichten: 18778
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Yopii » do mei 09, 2024 10:55 am

Kleine Yopii keek met open mond naar de spelers van Ajax. Ik herinner me dat Ajax toen geen clubkostuums had. Sören Lerby droeg een wijde, grijze trui. :smallgrin.gif:

Ivic kreeg het verwijt dat hij Ajax te verdedigend liet spelen. Het was niet genoeg dat hij kampioen werd. Dus moest hij weg na een jaar. Die man heeft elders nog mooie successen geboekt.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59092
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door 999 » do mei 09, 2024 1:25 pm

Ivic zou je nu kunnen vergelijken met F. de Boer voetballuhhhh .. :smallgrin.gif:

Yopii
Berichten: 18778
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Yopii » do mei 09, 2024 2:56 pm

De Boer is overal elders mislukt, dat kun je niet van Ivic zeggen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Tomislav_Ivi%C4%87

Ivic speelde met twee spitsen, dat was vloeken in de kerk. Ivic wilde kampioen worden en dat kon het beste met dit systeem, vond hij.

Gelukkig had Ajax daarna weer een Nederlandse trainer, Cor Brom. Die had alleen in zijn tweede seizoen een probleempje met een paard.
Oud-Ajaxtrainer Cor Brom overleden
30 oktober 2008, 12:04
AMSTERDAM - Als trainer van Ajax blijft zijn naam verbonden aan het incident met een half varken en vijfduizend gulden. De affaire kostte hem uiteindelijk zijn baan in De Meer. Maar Cor Brom gaat de geschiedenis in als de trainer die bij Ajax zijn grootste successen vierde. Met de club won hij in het seizoen 1978-1979 de beker en het landskampioenschap.

Brom is gisteren overleden. Hij is 76 jaar geworden. Twintig jaar geleden werd de ziekte van Parkinson bij hem ontdekt. Hij leefde sinds zes jaar in een rolstoel en kon steeds moeilijker bewegen. Brom woonde in een bejaardenhuis in Valkenburg en verbleef vrijwel dagelijks in een activiteitencentrum in Maastricht. Daar kwam hij graag om te schilderen, voor zover zijn gezondheid dat toe liet.

In zijn jonge jaren speelde Brom onder meer bij de Zwarte Schapen, VSV, Telstar en Limburgia. Hij begon in 1969 als coach bij Vitesse. Daarna volgde een periode bij Sparta. Bij Ajax was hij assistent van Rinus Michels. In 1978 keerde hij als hoofdtrainer terug in Amsterdam. Hij volgde er Tomislav Ivic op.

Brom zou daar een jaar blijven en leidde de Amsterdammers naar de dubbel - landstitel en beker. Maar de verstandhouding met voorzitter Ton Harmsen was niet al te best. Een maand nadat hij aan zijn tweede seizoen was begonnen, werd zijn contract beëindigd.

In september 1979 was een paard de inzet van een vertrouwenskwestie tussen Ajax en Brom. Brom had het paard voor zijn dochter gekocht; bij Ajax dacht men dat hij het paard had bedongen.

Brom zou zich in de voorbereidingscampagne van het seizoen 1979-1980, in ruil voor het spelen van een aantal oefenwedstrijden tegen amateurclubs, hebben laten uitbetalen in geld (vijfduizend gulden), een paard en een half varken (in karbonades en schnitzels). Hij moest zich daarvoor verantwoorden bij het bestuur van Ajax.

Het geld was voor de spelers bestemd. Brom wilde het daarom niet aan de penningmeester geven. Het paard was een prívéaankoop. Het varkensvlees had hij persoonlijk gekregen. Het geld kwam uiteindelijk toch bij de penningmeester terecht.

''Eigenlijk was het voorval niet meer dan een stok om me mee te slaan. Er was een nieuw bestuur gekomen. Jaap van Praag was vervangen door Ton Harmsen en die wilde van me af'', zei Brom later over de affaire die breed werd uitgemeten in de media.

Twee jaar later kreeg Brom een nieuwe kans: in België, bij RWDM. Maar ook daar hield hij het slechts een seizoen uit. Daarna was Brom nog twee jaar coach bij FC Zwolle. (HET PAROOL)
Cor Brom kreeg ruzie met Ton Harmsen. Dat was normaal, iedereen kreeg ruzie met Ton Harmsen. Ton Harmsen werkte wel iedereen eruit met wie hij ruzie kreeg. Dat deed hij door zijn tegenstanders off-the-record zwart te maken. 'Je hebt het niet van mij', zei hij dan altijd.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9083
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do mei 09, 2024 5:04 pm

Eerlijk gezegd hebben afgelopen twee seizoenen mij murw gebeukt. Waar ik gewoonlijk 50x per dag de media zou bekijken of we al een nieuwe trainer hebben, interesseert het weinig meer. Zondagmiddag even iedereen die ik ken een goeie zomer wensen (je kunt van Ajaxsupporters zeggen wat je wilt, maar iedereen heeft wel weer zijn seizoenskaart verlengd) en tot augustus. Wie er dan voor de groep staat en hoe die groep eruit ziet, of we überhaupt Europees gaan spelen, fok it.

Als volgend seizoen Ajax in ieder geval maar weer eens leuk gaat voetballen en de zin en de verwachting terugkomt om te kijken naar mooi voetbal, dan maakt het mij niet uit welke trainer we hebben.

Yopii
Berichten: 18778
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door Yopii » do mei 09, 2024 5:21 pm

We krijgen vast een trainer. :ajaxscarf.gif:

Potter was weken geleden al bijna binnen, dus waar is het wachten op? :hypocrite.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Opvolger (interim) John van 't Schip als Ajaxtrainer

Bericht door LucaS » do mei 09, 2024 5:38 pm

Zeker was Ivic belangrijk. Hij kreeg veel.kritiek omdat ie te verdedigend zou zijn
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie