Alex Kroes, onze nieuwe Technisch Directeur

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Monkey Tonk » wo apr 10, 2024 10:17 am

LucaS schreef:
wo apr 10, 2024 8:59 am
Wat een drama. Ja het gaat kut op alle gebieden, maar Ajax komt heus weer terug. Dat kan snel, maar het kan ook lang duren, ook afhankelijk van de interne oorloge(en) en hoe lang die doorgaan in deze hevigheid.
Maar dat het gebeurt is zo goed als zeker
In de Cruijff filosofie zijn fouten geen probleem zolang je ervan leert en ze niet herhaalt.

Daar rechtshaaks op staat de woke filosofie, waarin het taboe is om de fouten zelfs maar te erkennen. Gisteren stond er een kritisch artikel over Lenferink op Ajax showtime, de dame die bij Ajax over de financieen gaat (en dus hoogstwaarschijnlijk degene was die geen geld voor transfers beschikbaar wilde maken tenzij er eerst verkocht werd, terwijl er de zomer daarvoor een recordbedrag van 200 miljoen binnenkwam). Ze werd beschuldigt van leugens. Later op de dag was het artikel weer verdwenen.

Mannen binnen Ajax mag je wel hard aanpakken, met Kroes als laatste voorbeeld, maar vrouwen niet. Want dat is sexistisch. Alles waar woke mee aankomt MOET, and MAG NIET bekritizeerd worden. In sommige gevallen maakt het militante woke kritiek zelfs strafbaar. Diversiteit wordt verkocht onder het mom van gelijke kansen voor iedereen, maar in werkelijkheid is het pure discriminatie. In voetbal wil je normaalgesproken de beste spelers op de juiste plekken. Via hetzelfde principe kun je een sterke organizatie bouwen. Woke gelooft daar niet in. Niet de beste mensen, maar de, volgens hen, achtergestelde mensen moeten en zullen het beleid helpen bepalen. En omdat die mensen het, volgens woke, toch al zo zwaar hebben, mag je ze ook niet bekritizeren.

Los zo'n Chinese knoop maar eens op.

Ik ben absoluut voor gelijke kansen voor iedereen. Maar dan wel echt en gebaseerd op talent. Niet net alsof. Vergelijk het met Vrouwe Justitie die geblindoekt is. Het recht ziet geen ras, sex, of culturele achtergrond. Woke ziet niets anders.

Maar goed. Blijkbaar is er al een topic over woke elders op deze site, en daarom mag het hier niet... Ik wil alleen aangeven dat de voetbalclub Ajax het deze keer wel eens af zou kunnen leggen tegen een valse bedrijfscultuur.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Yopii
Berichten: 18457
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Yopii » wo apr 10, 2024 10:17 am

Mwah, het gaat erom wat die plannen van Kroes inhouden. Als het flutplannen zijn, heb je er weinig aan om ze snel door te voeren.

Wat doet LVG eigenlijk? Die is toch DB aan het adviseren? :confused.gif:

Op zo'n moment heb je een sterke commissaris nodig voor de technische kant.
Mannen binnen Ajax mag je wel hard aanpakken, met Kroes als laatste voorbeeld, maar vrouwen niet. Want dat is sexistisch.
Nou nee, het is seksistisch om te doen alsof de problemen van Ajax ontstaan doordat er vrouwen binnen Ajax rondlopen, terwijl 99,99 % van de betrokkenen mannen zijn. Met Woke heeft dat niets te maken.
Alles waar woke mee aankomt MOET, and MAG NIET bekritizeerd worden.
Dit is net zo goed het probleem van anti-woke. Woke dit en woke dat, ik kan er weinig mee.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Monkey Tonk » wo apr 10, 2024 10:26 am

Yopii schreef:
wo apr 10, 2024 10:17 am
Mwah, het gaat erom wat die plannen van Kroes inhouden. Als het flutplannen zijn, heb je er weinig aan om ze snel door te voeren.

Wat doet LVG eigenlijk? Die is toch DB aan het adviseren? :confused.gif:

Op zo'n moment heb je een sterke commissaris nodig voor de technische kant.
Mannen binnen Ajax mag je wel hard aanpakken, met Kroes als laatste voorbeeld, maar vrouwen niet. Want dat is sexistisch.
Nou nee, het is seksistisch om te doen alsof de problemen van Ajax ontstaan doordat er vrouwen binnen Ajax rondlopen, terwijl 99,99 % van de betrokkenen mannen zijn. Met Woke heeft dat niets te maken.
Alles waar woke mee aankomt MOET, and MAG NIET bekritizeerd worden.
Dit is net zo goed het probleem van anti-woke. Woke dit en woke dat, ik kan er weinig mee.
Het is woke om bedrijven wettelijk voor te schrijven dat ze X procent van X groepering in hun RvC op moeten nemen. En het is discriminatie naar iedereen die niet X is..
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

Yopii
Berichten: 18457
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Yopii » wo apr 10, 2024 10:28 am

Dan hoef je niet te ontkennen dat discriminatie bestaat. De gulden middenweg, zou ik zeggen.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Monkey Tonk » wo apr 10, 2024 11:11 am

Yopii schreef:
wo apr 10, 2024 10:28 am
Dan hoef je niet te ontkennen dat discriminatie bestaat. De gulden middenweg, zou ik zeggen.
Voor mij is talent de uitgangspositie. Talent is positief. Van talent wordt men blij. Als Ajax bruist van het talent swingt het als een trein.

Discriminatie bestaat niet als je mensen gewoon op talent selecteert, zoals in het voetbal. Discriminatie is het expres over het hoofd zien van talent (zoals bij woke).

Jij hebt het over 99.5 procent, wat het effect van woke dus niet hoger inschat dan 0.5 procent. De woke regering heeft besloten dat voor 30 procent van een RvC talent niet meer de eerste vereiste is.

Vertaald naar het voetbal zou je een elftal dan op drie posities expres verzwakken. Je weet hoe het voelt als je in een belangrijke wedstrijd met drie invallers speelt. In zo'n geval hoop je dat de schade beperkt blijft.

Welk bedrijf zou ervoor kiezen om expres niet optimaal te functioneren?

NB. De wet is voor beursgenoteerde bedrijven, dus niet voor de competitie van Ajax.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door GangstaRiB » wo apr 10, 2024 11:15 am

Persoonlijk vind ik de posts van MT een beetje vermoeiend worden omdat er vroeg of laat een draai naar woke/brave new world/fake moonlanding gemaakt wordt.

Kroes is aangesteld als TD, nadat hij gesolliciteerd (gevraagd?) heeft voor deze positie. Onderdeel van zo'n rol lijkt me dat hij een visie moet kunnen presenteren waar Ajax geloof in heeft. En uiteindelijk kreeg hij de baan.

Dus ik geloof niet dat het flutplannen waren.

Dat Van Praag de deur zo hard heeft dichtgeslagen is niet in het belang van Ajax geweest. Dat neem ik Van Praag zeer kwalijk. Dit had binnenkamers moeten blijven. En als blijkt dat Kroes' positie onhoudbaar is, dan schakel je razendsnel door naar een volgende kandidaat.

Maar nu is er een ondoordachte, premature beslissing genomen door Van Praag. En nu mogen we weer weken wachten totdat dit een vervolg krijgt. En nogmaals.. Ajax heeft die tijd niet.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Mano » wo apr 10, 2024 11:19 am

GangstaRiB schreef:
wo apr 10, 2024 11:15 am
Persoonlijk vind ik de posts van MT een beetje vermoeiend worden omdat er vroeg of laat een draai naar woke/brave new world/fake moonlanding gemaakt wordt.

Kroes is aangesteld als TD, nadat hij gesolliciteerd (gevraagd?) heeft voor deze positie. Onderdeel van zo'n rol lijkt me dat hij een visie moet kunnen presenteren waar Ajax geloof in heeft. En uiteindelijk kreeg hij de baan.

Dus ik geloof niet dat het flutplannen waren.

Dat Van Praag de deur zo hard heeft dichtgeslagen is niet in het belang van Ajax geweest. Dat neem ik Van Praag zeer kwalijk. Dit had binnenkamers moeten blijven. En als blijkt dat Kroes' positie onhoudbaar is, dan schakel je razendsnel door naar een volgende kandidaat.

Maar nu is er een ondoordachte, premature beslissing genomen door Van Praag. En nu mogen we weer weken wachten totdat dit een vervolg krijgt. En nogmaals.. Ajax heeft die tijd niet.
correctie: AD, CEO geen TD.
Dus zijn rol en visie zou een andere basis moeten hebben. Hij gedraagt zich wel als een TD, dus ik snap je verwarring
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door GangstaRiB » wo apr 10, 2024 11:22 am

Mano schreef:
wo apr 10, 2024 11:19 am
GangstaRiB schreef:
wo apr 10, 2024 11:15 am
Persoonlijk vind ik de posts van MT een beetje vermoeiend worden omdat er vroeg of laat een draai naar woke/brave new world/fake moonlanding gemaakt wordt.

Kroes is aangesteld als TD, nadat hij gesolliciteerd (gevraagd?) heeft voor deze positie. Onderdeel van zo'n rol lijkt me dat hij een visie moet kunnen presenteren waar Ajax geloof in heeft. En uiteindelijk kreeg hij de baan.

Dus ik geloof niet dat het flutplannen waren.

Dat Van Praag de deur zo hard heeft dichtgeslagen is niet in het belang van Ajax geweest. Dat neem ik Van Praag zeer kwalijk. Dit had binnenkamers moeten blijven. En als blijkt dat Kroes' positie onhoudbaar is, dan schakel je razendsnel door naar een volgende kandidaat.

Maar nu is er een ondoordachte, premature beslissing genomen door Van Praag. En nu mogen we weer weken wachten totdat dit een vervolg krijgt. En nogmaals.. Ajax heeft die tijd niet.
correctie: AD, CEO geen TD.
Dus zijn rol en visie zou een andere basis moeten hebben. Hij gedraagt zich wel als een TD, dus ik snap je verwarring
Ow ja.. sorry typo.

Hij gedraagt zich niet als TD, hij heeft zich gedragen als supporter. En als supporter heeft hij kunnen zien dat de selectie rampzalig werd samengesteld door ome Sven.

Nogmaals, intern is hij als een razende te werk gegaan om plannen uit te voeren, bronnen M. Vink en R. vd Vaart.

Yopii
Berichten: 18457
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Yopii » wo apr 10, 2024 11:53 am

Yeşilgöz-Zegerius spreekt van 'puinzooi' bij Ajax
Dilan Yeşilgöz-Zegerius, minister van Justitie en Veiligheid (VVD), hoopt dat het snel beter gaat met haar favoriete club Ajax. De Telegraaf vraagt hoe zij naar de huidige situatie bij Ajax kijkt. 'Ik reageer hier als Ajacied. Het is een puinzooi. Dat is het meest parlementaire taalgebruik dat ik daar op kan verzinnen. Ik zou liever andere woorden gebruiken. Ik vind het een puinzooi. Ik hoop dat het snel opgelost wordt en dat we de weg omhoog gaan vinden', aldus de politica, wiens man René Zegerius in de bestuursraad van Ajax zit.
nu.nl

Los van de taalfout: wie zit op deze mening te wachten? Ze kan beter haar man bestraffend toespreken.

Mr. Ajax
Berichten: 14504
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Mr. Ajax » wo apr 10, 2024 1:26 pm

Weet niet of deze al geplaatst is, maar toch: Kroes krijgt steun: 'Lijkt in dit geval geen sprake te zijn geweest van koersgevoelige informatie'

https://www.ajaxshowtime.com/opinie/kro ... informatie
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33835
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Duke » wo apr 10, 2024 2:39 pm

Mr. Ajax schreef:
wo apr 10, 2024 1:26 pm
Weet niet of deze al geplaatst is, maar toch: Kroes krijgt steun: 'Lijkt in dit geval geen sprake te zijn geweest van koersgevoelige informatie'

https://www.ajaxshowtime.com/opinie/kro ... informatie
Zoveel mensen, zoveel meningen. Of zoals onze Koning zou zeggen: 'Het is ook een mening". :smallgrin.gif:

Funaandeel, geen normale onderneming, het zal allemaal wel. Ajax is toch 'gewoon' beursgenoteerd?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door 999 » wo apr 10, 2024 2:45 pm

Kan natuurlijk wel lachen worden als na onderzoek AFM het allemaal meevalt w.b. Kroes en de genomen strafmaat ( ontslag ) naar hun mening te zwaar is geweest, kun je weer eurootjes dokken .

Mr. Ajax
Berichten: 14504
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Mr. Ajax » wo apr 10, 2024 3:05 pm

Duke schreef:
wo apr 10, 2024 2:39 pm
Mr. Ajax schreef:
wo apr 10, 2024 1:26 pm
Weet niet of deze al geplaatst is, maar toch: Kroes krijgt steun: 'Lijkt in dit geval geen sprake te zijn geweest van koersgevoelige informatie'

https://www.ajaxshowtime.com/opinie/kro ... informatie
Zoveel mensen, zoveel meningen. Of zoals onze Koning zou zeggen: 'Het is ook een mening". :smallgrin.gif:

Funaandeel, geen normale onderneming, het zal allemaal wel. Ajax is toch 'gewoon' beursgenoteerd?
Het lijkt mij in ieder geval helder dat de RVC hier veel te gehaast en/of onzorgvuldig heeft gehandeld. Zeg maar dom. Helemaal los van de uiteindelijke uitkomst.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Marillion » wo apr 10, 2024 5:06 pm

Dat verhaal uit het FD was al eerder naar voren gekomen inderdaad. Het lijkt me in ieder geval wel iemand die gekwalificeerd is om hier zijn mening over te geven.

De crux zit hem natuurlijk in de vraag wat beursgevoelige informatie is en of je daar afhankelijk van het type onderneming nog anders tegenaan kunt kijken. Kennelijk is het in ieder geval volgens deze meneer helemaal niet zo duidelijk dat daar in dit geval sprake van is.

Mijn vermoeden is dat wanneer je de vraag aan een aantal deskundigen zou stellen je verschillende antwoorden gaat krijgen. Want dit is typisch zoiets waar wel wat verschillende interpretaties mogelijk zijn. Dat had wat mij betreft dan ook een signaal moeten zijn om er wat meer terughoudend mee om te gaan. De club had zich gewoon kunnen melden bij de AFM met deze situatie. Ondertussen zou Ajax dan in de cruciale weken en maanden waar we nu middenin zitten niet stuurloos zijn geweest. Dan zou er op enig moment een oordeel komen en afhankelijk daarvan had je met elkaar door kunnen gaan of afscheid moeten nemen.

Helaas koos Van Praag ervoor om in de meeste stellige bewoordingen die hij kon verzinnen alle deuren gelijk dicht te gooien waardoor we nu hopeloos vast zitten in wat misschien wel één van de meest belangrijke periodes van de club gaat zijn. Ik hoor het hem nog zeggen bij zijn aantreden. Hij zou vooral op de achtergrond aanwezig zijn en niet teveel de publiciteit zoeken. Nou dat hebben we gemerkt.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Lionel » wo apr 10, 2024 5:15 pm

Of het nou wel koersgevoelige informatie was doet er helemaal niet toe omdat hij beweer zich daar helemaal niet mee bezig te hebben gehouden. Dat is voor mij een groter probleem aangezien hij ALGEMEEN directeur zou worden. Van een beursgenoteerde onderneming. Niet van de BunBun kraam op de Dappermarkt.

Hij reed door rood, niet wetende dat er een stoplicht stond, maar heeft gelukkig niemand doodgereden.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Lionel » wo apr 10, 2024 5:16 pm

Ik zou hem overigens geen Algemeen Directeur meer maken maar wellicht wel een voetbal-gerelateerde rol met naast hem iemand die wel verstand heeft van wet- en regelgeving.
IK GELOOF!!!!!!

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9371
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Dubbel » wo apr 10, 2024 5:27 pm

Lionel schreef:
wo apr 10, 2024 5:16 pm
Ik zou hem overigens geen Algemeen Directeur meer maken maar wellicht wel een voetbal-gerelateerde rol met naast hem iemand die wel verstand heeft van wet- en regelgeving.
TD? Daar zou ik wel blij van worden.

Niet naar jou gericht hoor maar ik heb er inmiddels echt enorm de ziekte in wanneer ik iemand Ajax een beursgenoteerd bedrijf hoor noemen. Wat kan mij die effectenbeurs nou schelen? Ajax is een voetbalclub!

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Lionel » wo apr 10, 2024 6:21 pm

Dubbel schreef:
wo apr 10, 2024 5:27 pm
Lionel schreef:
wo apr 10, 2024 5:16 pm
Ik zou hem overigens geen Algemeen Directeur meer maken maar wellicht wel een voetbal-gerelateerde rol met naast hem iemand die wel verstand heeft van wet- en regelgeving.
TD? Daar zou ik wel blij van worden.

Niet naar jou gericht hoor maar ik heb er inmiddels echt enorm de ziekte in wanneer ik iemand Ajax een beursgenoteerd bedrijf hoor noemen. Wat kan mij die effectenbeurs nou schelen? Ajax is een voetbalclub!
Dat maakt het allemaal wel ingewikkelder en is ook wel een beetje de reden waarom we de rol van AD zo belangrijk maken.

Hij had plannen welke veel mensen aanspraken, ook Van Praag. Dus als het enige is dat zijn moreel kompas af en toe stuk is zou ik, gezien de tering bende die het is, hem geen functie geven waar we dat niet kunnen hebben. Dus als de AFM het allemaal niet zo spannend vindt, wie ben ik dan/wie zijn wij om het braafste jongetje van de klas te spelen, zou ik hem een TD functie geven en proberen om de bende een beetje in het gareel te houden.

Maar ze moeten hem wel aan het lijntje houden. Hij moet zich niet gedragen als een supporter die aan de coke zit.
IK GELOOF!!!!!!

columbus
Berichten: 5354
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door columbus » wo apr 10, 2024 6:38 pm

Voorlopig zijn er volksstammen die iets vinden. Rollen de beleidsbepalers met elkaar over de vloer over wie gelijk heeft en is het vooral wijzen en straatjes schoonvegen. Welk onderwerp er ook is, iedereen verdrinkt in zijn eigen gelijk.

Voorlopig verstrijken de dagen en heeft Ajax geen idee hoe gruwelijk het zichzelf de ellende in werkt. Er is nog steeds geen TD, geen AD, geen trainer, een selectie die schots en scheef in elkaar steekt, geen grote talenten en over 3 maanden begint de voorbereiding op het nieuwe seizoen...

Maar er is verder niets aan de hoor en gaan de fossielen het allemaal wel cheffen. Het dieptepunt is echt nog niet bereikt...

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door wimpey » wo apr 10, 2024 9:15 pm

Net uit betrouwbare bron vernomen dat Kroes nog wel meer domme dingen heeft gedaan en dat er nog wel meer naar buiten zal sijpelen met verloop van tijd.

De Dominee
Berichten: 5858
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door De Dominee » wo apr 10, 2024 9:16 pm

Dan is het te hopen dat hij zijn strijd snel staakt zodat Ajax verder kan. Jammer. Niet zozeer vanwege Kroes, maar meer vanwege het gebrek aan alternatieven en de verloren tijd.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door 999 » wo apr 10, 2024 9:17 pm

Dat ze dan de 1e keer zijn :aai.gif: :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door 999 » wo apr 10, 2024 9:42 pm

Michael van Praag wil Ajax-onrust over schorsing Alex Kroes wegnemen met officieuze ledenvergadering

Ajax-voorzitter Michael van Praag wil op een officieuze ledenbijeenkomst van de club toelichting geven op het besluit om directeur Alex Kroes per direct te schorsen vanwege handel met voorkennis. Over die maatregel is veel onrust ontstaan binnen de vereniging: Van Praag wil de leden daarom persoonlijk bijpraten over de afwegingen ten aanzien van die beslissing.

,,Het is niet aan mij, maar aan de bestuursraad om die bijeenkomst te organiseren’’, aldus Van Praag. ,,Ik wacht dat dus even af, maar ik ben uiteraard beschikbaar.’’

Die bijeenkomst zal op zo kort mogelijke termijn plaatsvinden, in elk geval deze maand, en ruim vóór de officiële Buitengewone Aandeelhoudersvergadering (BAVA) die pas gepland staat op 21 mei. Van Praag zal op de beoogde ledenbijeenkomst worden bijgestaan door medecommissaris Leo van Wijk.
AD

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door Monkey Tonk » wo apr 10, 2024 9:50 pm

De clubcultuur wordt terecht onder de loep genomen. Bij een topclub moet het in alle gelederen optimaal functioneren. Als er bij Ajax zo goed bestuurd werd als gevoetbald was de club vaste Europese top. Het voetbal en het bedrijf moeten op 1 lijn komen, op een dynamische en gestroomlijnde manier, waarbij het voetbal altijd op de eerste plek komt. Ga dat maar eens vertellen aan al die egos in de RvC. De enige die dat kon doorbreken was Cruijff.

Het zou toch ongeloofljk zijn als ze het plan van de Fluwelen Revolutie niet opnieuw kunnen starten?
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Alex Kroes, onze nieuwe Algemeen Directeur

Bericht door GangstaRiB » do apr 11, 2024 7:45 am

wimpey schreef:
wo apr 10, 2024 9:15 pm
Net uit betrouwbare bron vernomen dat Kroes nog wel meer domme dingen heeft gedaan en dat er nog wel meer naar buiten zal sijpelen met verloop van tijd.
Iets met foto's en sturen naar vrouwen? :drecul.gif: :blush.gif:

Plaats reactie