Maurice Steijn, de ex-trainer!

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Maurice Steijn de nieuwe trainer van Ajax

Prima, zie het echt in hem zitten
3
8%
Nouja ok dan, ik zie aanknopingspunten, dit kan wel eens een darkhorse zijn
10
26%
Het was niet mijn eerste keuze maar hij krijgt het voordeel van de twijfel
1
3%
Ik heb echt geen flauw idee wat dit gaat worden, ik sta er neutraal in
6
15%
Het kan anders uitpakken maar ik zie voorlopig geen aanknopingspunten
5
13%
Ik ben hier niet blij mij, zie het niet zo zitten
3
8%
Waar is Ajax mee bezig, compleet krankjorum, deze man past totaal niet
11
28%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11941
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Zuidema » do sep 07, 2023 12:19 pm

Mano schreef:
do sep 07, 2023 12:04 pm
Zlatan schreef:
do sep 07, 2023 10:23 am
Met alle respect, Maurice Steijn is net zo loyaal aan Mislintat dan dat hij was aan zijn vrouw in zijn VVV tijd. Heerlijk alleen in een appartementje in Venlo.
ik geloof tegenwoordig alle negatieve verhalen over Steijn. :hypocrite.gif:
(Sinds zijn naai-actie) :smallgrin.gif:
:drecul.gif: :666.gif:
Success will tear us apart.

columbus
Berichten: 5401
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door columbus » do sep 07, 2023 12:45 pm

Mano schreef:
Zlatan schreef:
do sep 07, 2023 10:23 am
Met alle respect, Maurice Steijn is net zo loyaal aan Mislintat dan dat hij was aan zijn vrouw in zijn VVV tijd. Heerlijk alleen in een appartementje in Venlo.
ik geloof tegenwoordig alle negatieve verhalen over Steijn. :hypocrite.gif:
(Sinds zijn naai-actie) :smallgrin.gif:
Haha! Ik totaal niet. Het was dom en verre van slim chique maar alles wat er zo nu en dan werkelijk verzonnen wordt, geloof er geen hol van. Iedereen papegaait elkaar na, alles wordt gigantisch opgeblazen. En als Ajax 2x wint roept alles en iedereen weet dat het super geweldig is

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mano » do sep 07, 2023 12:52 pm

Gelukkig voor Steijn heeft Sven zakelijk inzicht en reageert hij niet meteen zoals ik :smallgrin.gif:
Als ik TD was, stond hij afgelopen maandag bij het oud vuil maar dat het niet verstandig was, was ik me bewust geweest.

Bij Steijn ligt nu de bal om er wat van te maken. En wat je zegt, 2x winnen, 1x gelijkspel Psv en de boel is weer open
al zag ik bij Excelsior nog wel wat zonnestralen (we hadden 5 open kansen gehad die we misten) zag ik dat niet meer bij Ludogorets en Fortuna
Laatst gewijzigd door Mano op do sep 07, 2023 12:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Zlatan
Berichten: 135
Lid geworden op: wo dec 24, 2003 9:48 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Zlatan » do sep 07, 2023 12:52 pm

Haha het is hier in Venlo waar ik al jaren werk en regelmatig bij de plaatselijke VV kom een publiek geheim. Steijn in z'n appartementje, vrouw in Den Haag. Zegt wat mij betreft heel veel over het karakter van de beste man. Maar soit, wat interesseert het mij wat de trainer van VVV of Sparta in z'n vrije tijd doet.

Nu Steijn tot mijn afgrijzen bij ons aller Ajax terecht is gekomen denk ik natuurlijk wel veel terug aan zijn tijd bij VVV. Relaxte en gezellige vent, maar ook erg lui en meer dan een scheve schaats op z'n naam. Onder druk begon het weleens te kraken al is de druk bij zo'n clubje natuurlijk minimaal.

Daarom vond ik de aanstelling van de beste man onbegrijpelijk. Hij heeft in ieder geval nog geen enkele poging gedaan om dat onbegrip weg te nemen, ook een prestatie.

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mano » do sep 07, 2023 12:54 pm

Zlatan schreef:
do sep 07, 2023 12:52 pm
Haha het is hier in Venlo waar ik al jaren werk en regelmatig bij de plaatselijke VV kom een publiek geheim. Steijn in z'n appartementje, vrouw in Den Haag. Zegt wat mij betreft heel veel over het karakter van de beste man. Maar soit, wat interesseert het mij wat de trainer van VVV of Sparta in z'n vrije tijd doet.

Nu Steijn tot mijn afgrijzen bij ons aller Ajax terecht is gekomen denk ik natuurlijk wel veel terug aan zijn tijd bij VVV. Relaxte en gezellige vent, maar ook erg lui en meer dan een scheve schaats op z'n naam. Onder druk begon het weleens te kraken al is de druk bij zo'n clubje natuurlijk minimaal.

Daarom vond ik de aanstelling van de beste man onbegrijpelijk. Hij heeft in ieder geval nog geen enkele poging gedaan om dat onbegrip weg te nemen, ook een prestatie.
Ik geloof nog steeds dat hij eind oktober weg is
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14547
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mr. Ajax » do sep 07, 2023 2:34 pm

Hato zegt net in een interview dat Heitinga keihard was en dat er onder hem altijd scherp werd getraind, terwijl Steijn “heel rustig” is.

Hoe moet dat geïnterpreteerd worden?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12958
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Liberty » do sep 07, 2023 2:41 pm

Zelfde zaakwaarnemer?

Want van dat keiharde bij Heitinga heb ik weinig gemerkt. Of hij was wel keihard maar de grote jongens namen hem totaal niet serieus? Zoals de leraar die voor de klas staat te schreeuwen maar achter zijn rug keihard wordt uitgelachen.
Tijd voor iets nieuws.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9074
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do sep 07, 2023 3:19 pm

Mano schreef:
Zlatan schreef:
do sep 07, 2023 12:52 pm
Haha het is hier in Venlo waar ik al jaren werk en regelmatig bij de plaatselijke VV kom een publiek geheim. Steijn in z'n appartementje, vrouw in Den Haag. Zegt wat mij betreft heel veel over het karakter van de beste man. Maar soit, wat interesseert het mij wat de trainer van VVV of Sparta in z'n vrije tijd doet.

Nu Steijn tot mijn afgrijzen bij ons aller Ajax terecht is gekomen denk ik natuurlijk wel veel terug aan zijn tijd bij VVV. Relaxte en gezellige vent, maar ook erg lui en meer dan een scheve schaats op z'n naam. Onder druk begon het weleens te kraken al is de druk bij zo'n clubje natuurlijk minimaal.

Daarom vond ik de aanstelling van de beste man onbegrijpelijk. Hij heeft in ieder geval nog geen enkele poging gedaan om dat onbegrip weg te nemen, ook een prestatie.
Ik geloof nog steeds dat hij eind oktober weg is
Ik sluit eind september niet uit. Al we Twente uit, Marseille thuis en wederom van de kakkies thuis verliezen, terwijl het voor vorig seizoen 18 jaar geleden was, is ie een heel eind klaar.

columbus
Berichten: 5401
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door columbus » do sep 07, 2023 4:17 pm

Mr. Ajax schreef:Hato zegt net in een interview dat Heitinga keihard was en dat er onder hem altijd scherp werd getraind, terwijl Steijn “heel rustig” is.

Hoe moet dat geïnterpreteerd worden?
Geloof dat we daar niet zoveel conclusies aan moet trekken. Hij zegt niet veel anders dan dat het twee verschillende trainers zijn.

columbus
Berichten: 5401
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door columbus » do sep 07, 2023 4:20 pm

Steijn blijft denk ik sowieso tot de winterstop zitten. Waan van de dag en noodverband beleid is nog geen enkele club beter van geworden.

Het is overigens ook, en denk voor iedere ploeg, compleet ruk dat er nu al een interland week gepland is. Snap dat de clubs daar niet blij mee zijn. Je hebt net je selectie echt rond en iedereen vliegt weer uit, met een beetje pech komt de helft geblesseerd terug

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9074
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do sep 07, 2023 4:30 pm

columbus schreef:
Mr. Ajax schreef:Hato zegt net in een interview dat Heitinga keihard was en dat er onder hem altijd scherp werd getraind, terwijl Steijn “heel rustig” is.

Hoe moet dat geïnterpreteerd worden?
Geloof dat we daar niet zoveel conclusies aan moet trekken. Hij zegt niet veel anders dan dat het twee verschillende trainers zijn.
Heitinga en Steijn. De Michels en Kovacs van de jaren ‘20.

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Neefkens » do sep 07, 2023 4:32 pm

Mr. Ajax schreef:
do sep 07, 2023 2:34 pm
Hato zegt net in een interview dat Heitinga keihard was en dat er onder hem altijd scherp werd getraind, terwijl Steijn “heel rustig” is.

Hoe moet dat geïnterpreteerd worden?
Hato legt het zelf uit:
Hij is een goede, rustige trainer', begint hij in gesprek met Voetbal International over Steijn. 'Hij legt alles op een rustige manier uit en ik krijg veel vertrouwen van hem. Hiervoor had ik Heitinga en hij was keihard. Ik denk dat ik een beetje van beide nodig heb. Als het niet goed gaat, moet je wel op m’n flikker zitten. Ik vind het wel fijn als alles rustig en duidelijk wordt uitgelegd.'

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11941
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Zuidema » do sep 07, 2023 4:35 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
do sep 07, 2023 4:30 pm
Heitinga en Steijn. De Michels en Kovacs van de jaren ‘20.
Zucht... Was het maar waar. Ook qua selectie. :ajax.gif:
Success will tear us apart.

Yopii
Berichten: 18733
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Yopii » do sep 07, 2023 5:13 pm

Zlatan schreef:
do sep 07, 2023 12:52 pm
Haha het is hier in Venlo waar ik al jaren werk en regelmatig bij de plaatselijke VV kom een publiek geheim. Steijn in z'n appartementje, vrouw in Den Haag. Zegt wat mij betreft heel veel over het karakter van de beste man. Maar soit, wat interesseert het mij wat de trainer van VVV of Sparta in z'n vrije tijd doet.

Nu Steijn tot mijn afgrijzen bij ons aller Ajax terecht is gekomen denk ik natuurlijk wel veel terug aan zijn tijd bij VVV. Relaxte en gezellige vent, maar ook erg lui en meer dan een scheve schaats op z'n naam. Onder druk begon het weleens te kraken al is de druk bij zo'n clubje natuurlijk minimaal.

Daarom vond ik de aanstelling van de beste man onbegrijpelijk. Hij heeft in ieder geval nog geen enkele poging gedaan om dat onbegrip weg te nemen, ook een prestatie.
Oeps, een pijnlijk verhaal.

Lionel
Berichten: 47469
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Lionel » vr sep 08, 2023 7:53 am

1 ding kunnen we wel met zekerheid stellen: de week nadat Steijn ontslagen is komt de Telegraaf met een verhaal van 178 pagina’s over Ajax :smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mano » vr sep 08, 2023 9:24 am

columbus schreef:
do sep 07, 2023 4:20 pm
Steijn blijft denk ik sowieso tot de winterstop zitten. Waan van de dag en noodverband beleid is nog geen enkele club beter van geworden.
Dat is wel de vraag.
Als Steijn, met de T. aan zijn kant een soort oorlogje met Sven probeert uit te vechten is het wel noodzaak voor Sven om Steijn heel snel te bonjouren.

Je ziet op twitter dat men enorm is teleurgesteld in Ajax en de grootste groep, ziet het niet in Steijn zitten maar er is ook een groep die op de hand van de T. zijn en denken dat een Duitser met allerlei tweedehands koopjes het grote Ajax niet kan leiden. Een overkoepelende CEO is wel echt noodzaak. En als CEO, CFO en TD op één lijn zitten zullen ze die stemmingmakerij naast zich neer moeten leggen en doorgaan. Bij succes zal de storm gaan liggen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23227
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Cruijff » vr sep 08, 2023 10:36 am

Zlatan schreef:
do sep 07, 2023 12:52 pm
Haha het is hier in Venlo waar ik al jaren werk en regelmatig bij de plaatselijke VV kom een publiek geheim. Steijn in z'n appartementje, vrouw in Den Haag. Zegt wat mij betreft heel veel over het karakter van de beste man. Maar soit, wat interesseert het mij wat de trainer van VVV of Sparta in z'n vrije tijd doet.

Nu Steijn tot mijn afgrijzen bij ons aller Ajax terecht is gekomen denk ik natuurlijk wel veel terug aan zijn tijd bij VVV. Relaxte en gezellige vent, maar ook erg lui en meer dan een scheve schaats op z'n naam.

Dan zul je ook best weten dat Ronald Koeman buitenechtelijk zo ongeveer alles wat los en vast zat heeft liggen neuken en daar in een Van der Valk zelfs een vast kamernummer voor had.
Danny Blind, ook een voorbeeld van iemand waarvan in het wereldje wel bekend is dat hij menig scheve schaats heeft gereden.

Voetballers zijn, zo zei Erwin Koeman, nu eenmaal ontzettende neukers en veelvuldig wordt er geneukt buiten de deur.
Mano schreef:
do sep 07, 2023 12:04 pm

ik geloof tegenwoordig alle negatieve verhalen over Steijn. :hypocrite.gif:
(Sinds zijn naai-actie) :smallgrin.gif:
Haha. :smallgrin.gif:
Hij heeft het echt gedaan bij jou, he? :smile-ajax.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33569
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door zeux » vr sep 08, 2023 10:53 am

Mano schreef:
vr sep 08, 2023 9:24 am
columbus schreef:
do sep 07, 2023 4:20 pm
Steijn blijft denk ik sowieso tot de winterstop zitten. Waan van de dag en noodverband beleid is nog geen enkele club beter van geworden.
Dat is wel de vraag.
Als Steijn, met de T. aan zijn kant een soort oorlogje met Sven probeert uit te vechten is het wel noodzaak voor Sven om Steijn heel snel te bonjouren.

Je ziet op twitter dat men enorm is teleurgesteld in Ajax en de grootste groep, ziet het niet in Steijn zitten maar er is ook een groep die op de hand van de T. zijn en denken dat een Duitser met allerlei tweedehands koopjes het grote Ajax niet kan leiden. Een overkoepelende CEO is wel echt noodzaak. En als CEO, CFO en TD op één lijn zitten zullen ze die stemmingmakerij naast zich neer moeten leggen en doorgaan. Bij succes zal de storm gaan liggen
Mijn grootste zorg is dat hij geen enkel idee lijkt te hebben wat hij met deze groep aan moet. No fucking clue.
En als CEO, CFO en TD op één lijn zitten
In maart... (als AZ is uitgelachen)

Ajax laat zich bestuurlijk 'gijzelen' door voluit voor Kroes te gaan. Die moet echt zo ongeveer de second coming of Christ zijn om al die afwachting/verwachting waar te maken.

Tegen die tijd is Ajax al twee jaar bestuurlijk een zwalkend schip zonder duidelijke kapitein.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mano » vr sep 08, 2023 11:40 am

Cruijff schreef:
vr sep 08, 2023 10:36 am

Haha. :smallgrin.gif:
Hij heeft het echt gedaan bij jou, he? :smile-ajax.gif:
:biggrin.gif:

Ja dit is wat mij betreft echt doodzonde no.1 en al helemaal zo vroeg in het seizoen.
Dat bevestigd voor mij het beeld dat hij 'lui' is. Hij krijgt potentiële spelers en moet er toppers van maken maar hij wil (sub)toppers en dan komt het wel goed.

Daarnaast ziet hij het schijnbaar anders want ik heb hem ook nog geen excuses zien maken over zijn uitspraken.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9074
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr sep 08, 2023 11:44 am

Jij hebt wel een ommezwaai gemaakt, Mano, net na z’n aantreden probeerde je ons zelfs een beetje enthousiast te krijgen voor de man; maar ik begrijp je voortschrijdend inzicht volkomen.

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mano » vr sep 08, 2023 11:51 am

zeux schreef:
vr sep 08, 2023 10:53 am
Mano schreef:
vr sep 08, 2023 9:24 am
columbus schreef:
do sep 07, 2023 4:20 pm
Steijn blijft denk ik sowieso tot de winterstop zitten. Waan van de dag en noodverband beleid is nog geen enkele club beter van geworden.
Dat is wel de vraag.
Als Steijn, met de T. aan zijn kant een soort oorlogje met Sven probeert uit te vechten is het wel noodzaak voor Sven om Steijn heel snel te bonjouren.

Je ziet op twitter dat men enorm is teleurgesteld in Ajax en de grootste groep, ziet het niet in Steijn zitten maar er is ook een groep die op de hand van de T. zijn en denken dat een Duitser met allerlei tweedehands koopjes het grote Ajax niet kan leiden. Een overkoepelende CEO is wel echt noodzaak. En als CEO, CFO en TD op één lijn zitten zullen ze die stemmingmakerij naast zich neer moeten leggen en doorgaan. Bij succes zal de storm gaan liggen
Mijn grootste zorg is dat hij geen enkel idee lijkt te hebben wat hij met deze groep aan moet. No fucking clue.
En als CEO, CFO en TD op één lijn zitten
In maart... (als AZ is uitgelachen)

Ajax laat zich bestuurlijk 'gijzelen' door voluit voor Kroes te gaan. Die moet echt zo ongeveer de second coming of Christ zijn om al die afwachting/verwachting waar te maken.

Tegen die tijd is Ajax al twee jaar bestuurlijk een zwalkend schip zonder duidelijke kapitein.
Het schijnt dat AZ bereid is hem in december te laten gaan mits Ajax instemt met een paar zaken (geld en voorwaarden waarschijnlijk) maar de RvC is adviserend en reageert niet en CFO en/of TD zien het niet als hun taak. Vandaar dat Jan van Halst naar voren is geschoven. Waarschijnlijk om zich over die voorwaarden te buigen.
Beetje afhankelijk van het bedrag zou ik wel instemmen. Dan het gas erop.

Ik denk dat onze nieuwe TD zeer capabel is maar uiteraard nooit 100% gelijk heeft. Iemand met kennis van voetbal moet hem op bepaalde momenten terug fluiten of laten doorpakken.
De CFO checkt alleen de balans en spreadsheet, klopt het, dan mag hij door en anders niet. Vandaar ook al die 'late' aankopen. Een CEO zou dat kunnen doorbreken.
Daarnaast zijn er nog wel meer dossiers waar een klap op mag gegeven worden
Mijn grootste zorg is dat hij geen enkel idee lijkt te hebben wat hij met deze groep aan moet. No fucking clue.
Dat begin ik ook te voelen. Er is nog geen enkele lijn te ontdekken. In de final third zit 0,0 tactiek. Dat kan echt niet bij een Ajax die structureel tegen een verdedigend team moet spelen.
Dat moet je doorbreken met looplijnen., diepgang etc.

Hoe moeilijk is het om het veld in vakjes te verdelen en structureel trainen op vlakken. Als bal daar is, ben jij daar, tenzij speler x daar is dan ben jij daar. etc etc

Ook zijn gejank dat hij geen rechtsbuiten heeft. Gisteren speelde NL zonder rechtsbuiten. De meeste dreiging kwam van rechtsbuiten. En ik schat Koeman echt niet in als een geweldige trainer. Daarnaast heeft hij die jongens 1 weekend en dan is er een wedstrijd. Hij kan niets inslijpen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mano » vr sep 08, 2023 11:55 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
vr sep 08, 2023 11:44 am
Jij hebt wel een ommezwaai gemaakt, Mano, net na z’n aantreden probeerde je ons zelfs een beetje enthousiast te krijgen voor de man; maar ik begrijp je voortschrijdend inzicht volkomen.
Ben de eerste die dat erkent
Wilde het geloven! Las wat artikelen en werd enthousiast over wat hij vraagt van spelers. Dat was precies wat we niet terugzagen in het afgelopen seizoen


alleen dan zie je Ajax spelen en denk je :confused.gif: waar is het plan? Je kan fit zijn maar daar zie je niks van terug als je geen plan hebt.
Tja, en daarna gooit hij dergelijke teksten over de schutting, dan is het voor mij wel klaar.

Het kan ook dat zijn TD kritisch was over het vertoonde spel tegen Excelsior en Ludogorets. (intern zoals het hoort)
En dat hij dus terug slaat via de media. 'ik heb geen goede spelers'
Onze TD is integer genoeg om zijn mening pas te ventileren als hij hem ontslaat
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Neefkens » vr sep 08, 2023 12:13 pm

Niets lekkerder dan een goede zondebok.😇

De voorbereiding start pas nu NB.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door LucaS » vr sep 08, 2023 12:28 pm

Ja...dat geen lijn. De helft van de spelers.heeft een keer of 5 meegetraind
I think I lost my fucking headache

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maurice Steijn, de nieuwe trainer!

Bericht door Mano » vr sep 08, 2023 12:51 pm

Dat vraag ik me dus af.

totaal mee eens dat het moeilijk is om nieuwe spelers die er een week zijn, in te passen.
maar,
Gorter, Medic, Hato, Rensch, Wijndal/ASE, vd Boomen, Taylor, Tahirovic, Brobbey heeft hij (bijna) vanaf het begin van de voorbereiding ter beschikking.
Tegen Ludogorets had hij ook Berghuis en Bergwijn ter beschikking,

Hoezo kan je met deze groep niet winnen van Ludogorets of Fortuna :confused.gif:
Hoezo loopt deze groep ook te ballen alsof zij niet weten wat ze moeten doen :confused.gif:
looplijn, dieptepasses, wingbacks, en weet ik veel wat nog meer, zou je prima kunnen inslijpen in deze groep.

dus dat moeilijk inpassen gaat er bij mij niet meer in.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Plaats reactie