Sven Mislintat

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door zeux » vr okt 27, 2023 1:43 pm

Jinne schreef:
vr okt 27, 2023 9:07 am
zeux schreef:
do okt 26, 2023 9:37 pm
Het is hemeltergend, godsgeklaagd en meer met krachttermen omsponnen kwalificaties dat Ajax deze zomer wéér ÉÉN malloot - helemaal solo en op eigen driften varend - 100 miljoen plus heeft laten uitgeven.

Dat moet regel één worden in het transfer-strafrecht-boekje van Ajax. Bij iedere aankoop moet een zes-ogen-principe gelden, waarbij minimaal één financieel paar ogen en één extra paar 'voetbaltechnische' ogen (of dat nu een scout of iemand anders met een voetbalidee is maakt mij niet uit). En er zou eigenlijk altijd een scoutingsrapport moeten liggen.

Bij overtreding van die regel volgt ontslag.
Was dit mogelijk geweest met het lijstje van Sven? Als je van live scouting uitgaat. Hij begon immers einde competitie.
Dat is het nadeel van laat beginnen.

Dit is analyse in de Volkskrant:
Tegenstander Brighton doet al veel langer wat de weggestuurde technisch directeur Mislintat met Ajax wilde doen, en met succes

De diepe val van Ajax moet Brighton, vanavond tegenstander in de Europa League, bekend voorkomen. Een kwart eeuw terug was de Engelse club op sterven na dood.

Patrick van IJzendoorn25 oktober 2023, 17:33
Toen Brighton onlangs voor de Engelse beker op Stamford Bridge in Londen te gast was, speelde de ploeg meer tegen voormalige spelers van de club dan tegen Chelsea. Marc Cucurella, Moisés Caicedo en Levi Colwill droegen het shirt van Chelsea, terwijl Roberto Sánchez op het doel stond bij de thuisploeg. Zij werden allen weggekocht bij Brighton. In totaal legde Chelsea een kwart miljard euro neer voor veelbelovende spelers uit de stad die bekendstaat als Londen-aan-Zee. Daarnaast werd eerder al coach Graham Potter verleid om naar Stamford Bridge te komen. Hij zou het er niet redden.

Anders dan Chelsea speelt Brighton & Hove Albion dit seizoen Europees voetbal. Dat is voor het eerst in het bestaan van de 122 jaar oude club. Het is een klein wonder, want een kwart eeuw geleden was de club op sterven na dood. In 1997 voorkwam Brighton ternauwernood degradatie uit de vierde divisie. In dat seizoen namen The Seagulls ook afscheid van de geliefde Goldstone Ground, een klassiek Engels voetbalstadion. De club had geen geld, geen stadion en, naar werd gevreesd, geen toekomst.

Reddende engel Bloom
Er volgde een zwervend bestaan. Brighton ging thuiswedstrijden spelen in Gillingham, 100 kilometer verderop, maar na twee jaar keerde het terug naar de eigen stad, waar het Whitdean kon gebruiken, een klein atletiekstadion. In 2009 diende zich de reddende engel aan in de persoon van Tony Bloom, een pokerspeler die rijk was geworden in de gokwereld. Dat Brighton nu een Engelse topclub is en een Europees avontuur beleeft, is aan deze 53-jarige ondernemer, bijgenaamd de hagedis, te danken.

In 2011 betrok Brighton een nieuw stadion in buitenwijk Falmer, gelegen aan de voet van de South Downs, en zes jaar later volgde, na 34 jaar afwezigheid, promotie naar het hoogste niveau. Brighton was niet de enige succesvolle investering van Bloom. Hij kocht in 2018 Royale Union Saint-Gilloise, de Belgische club die indertijd in de tweede divisie speelde. Vijf jaar later speelt ook deze ploeg Europees voetbal. Om aan de regels van de Europese voetbalbond te voldoen heeft Bloom nu een minderheidsbelang in de Brusselse volksclub.

Het geheim van Brighton bestaat uit het aantrekken van de juiste spelers, spelers die niemand kent en uiteindelijk voor vele miljoenen worden verkocht. Brighton, kortom, doet iets wat Sven Mislintat van plan was met Ajax. Brightons transferbeleid is gebaseerd op Starlizard, een bedrijf dat Bloom in 2006 heeft opgezet en aanvankelijk puur bedoeld leek voor Blooms eigen voorspellingen en gokactiviteiten. Nu betaalt Brighton elk jaar ruim 3 miljoen euro voor informatie van dit databedrijf.

Vergeleken met wat het oplevert aan sportief succes en transfergelden is dat bedrag een geringe investering. Niet alleen verdiende Brighton flink aan transfers naar Chelsea, ook Arsenal klopte op de deur, voor Ben White en Leandro Trossard. Liverpool kocht Alex MacAllister, Newcastle nam Dan Burn over en Tottenham Hotspur strikte Yves Bissouma voor het middenveld. Ondanks deze leegloop beschikt Brighton nog steeds over een geweldig team. Het staat nu zevende in de Premier League.

Handelsclub
Brighton is vooral een handelsclub, al jaren wervend in Zuid-Amerika, daarmee anticiperend op Brexit-gerelateerde problemen bij het kopen van onbekende Europese spelers. De technische staf weet goed te voorspellen wanneer welke spelers weggaan, en heeft reeds lang voor die tijd een opvolger gescout. Zo had de club al lange tijd het oog laten vallen op Bart Verbruggen, die onlangs het doel van Oranje verdedigde. De jonge Zwollenaar werd snel aangetrokken, toen doelman Sánchez viel voor de verleidingen van Chelsea.

Met coaches denkt Brighton ook vooruit. Kort nadat Potter naar Chelsea was vertrokken, arriveerde Roberto de Zerbi, de Italiaan voor wie vanwege de Russische inval geen toekomst was bij Shakhtar Donetsk. De kettingrokende oud-speler van onder meer Foggia en Napoli bleek de ideale coach. Hij krijgt alom lof voor het prachtige voetbal dat hij Brighton laat spelen. Pep Guardiola is een fan van De Zerbi en ziet hem als zijn potentiële opvolger bij Manchester City.

AEK-coach Matias Almeyda zei dat Brighton ‘het mooiste voetbal ter wereld speelt’. Maar de Atheense volksclub verpestte wel het Europese debuut van Brighton, met een 3-2-zege in het Amex Stadium. Brighton houdt ervan om ploegen uit te dagen. Soms houden verdedigers, onder wie de kersverse Engelse international Lewis Dunk, de bal aan de voet. Zo wachten ze op jagende aanvallers, om vervolgens razendsnel door de linies naar voren te combineren. AEK weigerde in die val te trappen.

Op Manchester City na is er geen Engelse ploeg die zoveel kansen creëert. Voorin beschikt Brighton over geweldige talenten, zoals de aanvallers Evan Ferguson en Kaoru Mitoma. Het algoritme van Starlizard is niet allesbepalend. Gezond verstand is gebruikt bij het halen van de routiniers Danny Welbeck, James Milner en Adam Lallana. Laatstgenoemde, een oud-speler van Liverpool, groeit langzaam uit tot de rechterhand en potentiële opvolger van De Zerbi, want het is de vraag hoelang de club de Italiaan nog kan vasthouden.
Dit betekent werken met een plan, spelers volgen, rapporten klaar hebben, dan komt het niet aan op die last minute beslissing.

Het was lastig dat Mislintat zo laat begon, waardoor je inderdaad scoutingtijd misloopt. En er moest 'verbouwd' worden, dat was duidelijk. Maar hij is toch de DATA-Duitser. Deel die data! Laat op zijn minst twee mensen naar een speler vliegen. Bekijk van mijn part belden. Bepraat voor- en nadelen op zijn minst met elkaar. Met de trainer bijvoorbeed!!! Krijg niet de indruk dat Mislintat dat alles heeft gedaan. In ieder geval niet met mensen binnen Ajax. Hij heeft geheel zijn eigen neus gevolgd. Solo en eigenzinnig. Never again, zou ik zeggen. Ezeltje Ajax stoot je niet driemaal aan die steen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Alexander » vr okt 27, 2023 2:04 pm

LucaS schreef:
vr okt 27, 2023 1:14 pm
Forbs heeft wel iets, is een talent.
Wat heeft Forbs dan precies volgens jou? Ik zie geen techniek, geen passeeractie, geen voorzet, geen eerste aanname, geen fysiek.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door Frank » vr okt 27, 2023 2:06 pm

Kun je Ajax en Brighton op deze manier vergelijken? (Reactie op het artikel geplaatst door Zeux)

Het lijkt me niet reëel te verwachten dat Ajax jaren de tijd krijgt om langzaam te bouwen aan een elftal met kompleet nieuwe spelers en dat er geaccepteerd wordt dat het in die opbouw jaren slecht gaat.

Hell, de pleuris breekt hier al uit als het een paar maanden duurt....
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door wimpey » vr okt 27, 2023 2:20 pm

Het algoritme van Starlizard is niet allesbepalend. Gezond verstand is gebruikt bij het halen van de routiniers Danny Welbeck, James Milner en Adam Lallana.
Gezond verstand ontbrak bij Glasauge helaas.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door zeux » vr okt 27, 2023 3:52 pm

Frank schreef:
vr okt 27, 2023 2:06 pm
Kun je Ajax en Brighton op deze manier vergelijken? (Reactie op het artikel geplaatst door Zeux)
Volgens mij was de bedoeling van het artikel om te laten zien hoe het idee van Mislintat (verborgen 'onderperformers' ontdekken, die een platform geven en dan met veel winst doorverkopen) bij Brighton praktijk is.

Natuurlijk is er meer 'haast' bij Ajax. Al zal die 'haast' bij Brighton ook gaan komen, want aan de top komen is één, maar er blijven is een tweede. Succes werkt verwachtingen in de hand.

Ook Mislintat predikte volgens mij dat dit een project van een langere adem zou worden. Nou, dat weten we inmiddels. :smallgrin.gif:

En nee, bij Ajax is daar geen tijd/ruimte voor. En daarom is het zo dom dat hij twaalf spelers in één keer haalde uit de 'verborgen' sectie van de transfermarkt. Hij heeft de mix niet gezocht. Oliedom. Maar nog veeeeeeeel dommer dat Ajax daar niet op ingreep en bijstuurde. Maar goed, een club zonder kapitein, bootsman, hoofd machinekamer en andere stuurlui had blijkbaar geen andere keus dan het gehele schip op de intuïtie van één (eigenzinnige) stuurman te laten varen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11936
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Zuidema » vr okt 27, 2023 4:58 pm

Van een Nederlandse Brighton- en Ajax-fan, al jaren wonend onder Londen:
Ik ben sinds een aantal jaar een Brighton liefhebber. Geweldig voetbal, ze hebben over 3 seizoenen minstens 10 topspelers verkocht voor een slordige 400 miljoen en ze worden alleen maar beter. Daar kan ook een heel goed Ajax zomaar van verliezen.
en
Als je niet meer in je eigen jeugd gelooft moet je kunnen scouten. Dat doen ze bij Brighton heel goed (a la Moneyball) en bij Ajax heel wat minder sinds sekssnor Overmars moest vertrekken. Die aanstelling van Mislintat was natuurlijk gewoon hilarisch ware het niet dat het zo dieptriest was. Maar ja, er zat dan ook geen enkele Ajax man meer in het management verantwoordelijk voor die aanstelling en dat kan niet bij die club naar mijn bescheiden mening.

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » vr okt 27, 2023 8:32 pm

Brighton heeft naast knaken ook gewoon een goede scouting en een Belgische satellietclub volgens mij?

Dat ze spelers voor veel geld verkopen komt ook door de Engelse markt natuurlijk. Maar ze doen het prima.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Sven Mislintat

Bericht door Jinne » vr okt 27, 2023 8:41 pm

Union ja.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47906
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door peter » vr okt 27, 2023 9:22 pm

Ja wel aardig ja. Maar we mogen toch wel verwachten dat we hoger mikken dan zo’n lokaal clubje uit de PL. Laten we nou niet doen alsof Brighton ons voorbeeld is dus. Doen het nu even 1-2 jaar best aardig, maar zelfs die “piek” is voor ons eigenlijk een soort van ondergrens normaal gesproken.

Andriy Demchenko
Berichten: 5008
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Andriy Demchenko » vr okt 27, 2023 9:28 pm

Over het overleg dat Mislintat moest doen volgens sommigen. Met wie dan in godsnaam? Van Der Sar, oh nee die was er niet. De scouts? Oh nee die maakten ruzie en lekten targets naar zaakwaarnemers. Klaas Jan Huntelaar, oh nee die was personae nog grata na het jaar ervoor aangaande transfers, Jan Van Halst dan? Ja das een visionair. De zaakwaarnemerskliek? Nouja die wilden hun eigen spelers pluggen. Hendriks? Nouja daarmee was wel veel overleg maarja dat telt voor sommigen niet. Los van het feit dat Mislintat een tropenbaam had, zoveel verkopen + aankopen + jeugdcontracten in zo'n korte tijd.
Nee dan komt het op het overleg met Steijn aan, laat die laatste nou heel veel gelogen hebben over wat zaken aangaande dat contact.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58890
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door 999 » za okt 28, 2023 1:56 am

Mislintat wilde met niemand overleggen dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen.

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » za okt 28, 2023 4:59 am

999 schreef:
za okt 28, 2023 1:56 am
Mislintat wilde met niemand overleggen dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen.
Precies. Hij had als de baas van de scouting de scouting gewoon aan het werk kunnen zetten. Als hij MS na een maand wilde ontslaan had hij prima scouts niet die wilden doen wat hij wilde kunnen ontslaan.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door wimpey » za okt 28, 2023 10:38 am

999 schreef:
za okt 28, 2023 1:56 am
Mislintat wilde met niemand overleggen dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen.
Dat lijkt mij ook. Hij wilde z’n genialiteit bewijzen met al die ‘verborgen’ talenten ipv logische keuzes te maken. En hij snapte overduidelijk niets van de club Ajax.

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » zo okt 29, 2023 7:43 pm

VfB heeft het onderzoek afgerond naar SM. Zijn handelen verdiende niet de schoonheidsprijs maar er is niks ‘fout’ gedaan.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47906
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door peter » zo okt 29, 2023 8:07 pm

wimpey schreef:
za okt 28, 2023 10:38 am
999 schreef:
za okt 28, 2023 1:56 am
Mislintat wilde met niemand overleggen dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen.
Dat lijkt mij ook. Hij wilde z’n genialiteit bewijzen met al die ‘verborgen’ talenten ipv logische keuzes te maken. En hij snapte overduidelijk niets van de club Ajax.
Dat dus. Bij Ajax kan het zo zijn dat je te laks bent of te hautain en dat je wordt afgetroefd op strijd en passie. Dat kan. Sven heeft z’n datamodel bekeken en we hebben hem keer op keer horen zeggen dat “we goals en assists kopen”. Volgens mij is er nul keer gekeken of iemand technisch en positioneel ook superieur is aan een tegenstander. Gaaei, Sutalo, Avila, Tahirovic, Akpom, Forbs zijn allemaal jongens die een veel te lage basisstechniek hebben. Die jongens hebben positioneel ook geen idee hoe dat werkt in een 4-3-3 opstelling met een 6-10-8.

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door wimpey » wo dec 20, 2023 9:20 am

Dusan neemt de charlatan en de slappe leiding van Ajax op de korrel:
Tadić bespreekt vertrek bij Ajax: 'Waarom moest een Duitse man opeens alles gaan bepalen?'
19 DECEMBER 2023 17:20
BRON VOETBAL INTERNATIONAL

Dusan Tadić had al snel het gevoel dat Sven Mislintat niet de juiste man voor Ajax was, zo vertelt hij Voetbal International. De Serviër sprak voor zijn vertrek uit Amsterdam meermaals met de bestuurder en hoewel het niets persoonlijks betreft, voelde Tadić al dat het gedoemd was om te mislukken.

'Ik had voor mijn vakantie meerdere keren met hem gesproken. Geen onaardige man en hij vertelde uitgebreid over zijn plannen', begint de linkspoot te vertellen. Mislintat vertelde Tadić graag te willen dat hij zou blijven, maar het liep anders. 'In alle eerlijkheid: hij voelde niet als de juiste persoon op zo’n belangrijke positie voor Ajax. Ik merkte het bij hoe hij dacht en tegen voetbal aankeek, dat ik geen goed gevoel kreeg bij de richting die hij met Ajax op wilde. Qua type spelers, qua aanpak en visie. Dat is volgens mij ook wel gebleken in de afgelopen maanden.'

'In mijn vakantie belde mijn manager met Mislintat dat ik een gesprek wilde en toen voelde hij het, denk ik, al aankomen dat ik geen toekomst meer bij Ajax zag', gaat de international verder. 'Ik wil absoluut niet negatief over Mislintat zijn, want het was niets persoonlijks. Bovendien ging hij heel professioneel met de situatie om en werkte hij mee aan een afscheid, dat heb ik gewaardeerd. Mijn liefde voor Ajax was alleen te groot om nog een seizoen in de marge mee te maken, want ik wist dat zijn koers niet de juiste was voor Ajax.'

Zonder aan de kwaliteiten van Mislintat te willen twijfelen, vraagt Tadić zich af hoe een dergelijke directeur ooit de macht heeft kunnen grijpen bij Ajax. 'Jullie Nederlanders zijn trots op de manier waarop jullie voetbal beleven, naar voetbal kijken en zeker Ajax. De Hollandse School, Ajax-dna, noem maar op. En terecht, want jullie zijn vooraanstaand in de wereld. Leg mij dan maar uit: waarom moest een Duitse man opeens gaan bepalen hoe alles bij Ajax zou gaan functioneren? Totaal absurd!'

Tadić richt pijlen op Ajax-leiding
'Er is een heel groot verschil tussen hoe je het voetbal beleeft in Duitsland en in Nederland. Zeker bij een club als Ajax', legt Tadić uit. 'Het is zo anders. Wat je van een speler verwacht bij Ajax. Niet alleen de kwaliteiten op het veld, maar ook als persoon, als karakter. Je kan het Mislintat niet eens kwalijk nemen. Maar wel de mensen binnen Ajax die hem op die plek hebben neergezet en hem op deze manier hebben laten handelen. Zij maken het beleid, zij moeten het bewaken. Bij sterke mensen was het nooit op deze manier gegaan.'

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door zeux » wo dec 20, 2023 9:27 am

Met als kanttekening dat de voetbalvisie van Dusan's zaakwaarnemer in combi met Schreuder ook niet bepaald een succesvolle aankopen-formule is gebleken...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door wimpey » wo dec 20, 2023 9:33 am

zeux schreef:
wo dec 20, 2023 9:27 am
Met als kanttekening dat de voetbalvisie van Dusan's zaakwaarnemer in combi met Schreuder ook niet bepaald een succesvolle aankopen-formule is gebleken...
Zeker. De club verzuimde een TD aan te stellen. Sar wilde Kroes niet bijv. Sar stelde Schreuder aan. Sar rotte niet op nadat Overmars was gesneuveld. Veel is terug te voeren op het pyramidespel aan failures van vd Sar.

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Lionel » wo dec 20, 2023 10:56 am

Als er iemand is die z'n mond moet houden is het Tadic toch wel? Hij en zijn zaakwaarnemer hebben er echt een grotere bende van gemaakt dan Mislintat heeft gedaan.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58890
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door 999 » wo dec 20, 2023 11:44 am

Tja, als je zo begint moet ( dat mond dicht houden ) hier half AT zijn mond dicht houden, die stonden vierkant achter de aankopen van Mislintat .. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12867
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Sven Mislintat

Bericht door Liberty » wo dec 20, 2023 12:25 pm

999 schreef:
wo dec 20, 2023 11:44 am
Tja, als je zo begint moet ( dat mond dicht houden ) hier half AT zijn mond dicht houden, die stonden vierkant achter de aankopen van Mislintat .. :smallgrin.gif:
En? Tadic en zijn zaakwaarnemer hebben duidelijke invloed gehad op het transferbeleid in de zomer van 2022. Waarschijnlijk hebben ze er zelfs van geprofiteerd.

AT-ers geven daarentegen alleen maar een mening over de gang van zaken binnen de club.

Groot verschil.
Tijd voor iets nieuws.

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door wimpey » wo dec 20, 2023 12:39 pm

Lionel schreef:
wo dec 20, 2023 10:56 am
Als er iemand is die z'n mond moet houden is het Tadic toch wel? Hij en zijn zaakwaarnemer hebben er echt een grotere bende van gemaakt dan Mislintat heeft gedaan.
Geen idee welke aankopen direct op conto van Malenovic kwamen. Het is de directie van Ajax te verwijten dat men de winkel niet op orde had, zodat Schreuder en Malenovic TD-tje konden spelen.

Mislintat: een dozijn aankopen, waarvan er niet één een onomstreden directe versterking is gebleken. Ajax is geclusterfucked.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58890
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Sven Mislintat

Bericht door 999 » wo dec 20, 2023 12:56 pm

Liberty schreef:
wo dec 20, 2023 12:25 pm
999 schreef:
wo dec 20, 2023 11:44 am
Tja, als je zo begint moet ( dat mond dicht houden ) hier half AT zijn mond dicht houden, die stonden vierkant achter de aankopen van Mislintat .. :smallgrin.gif:
En? Tadic en zijn zaakwaarnemer hebben duidelijke invloed gehad op het transferbeleid in de zomer van 2022. Waarschijnlijk hebben ze er zelfs van geprofiteerd.

AT-ers geven daarentegen alleen maar een mening over de gang van zaken binnen de club.

Groot verschil.
Deze AT-ers stonden volledig achter de aankopen van Mislintat ..

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12867
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Sven Mislintat

Bericht door Liberty » wo dec 20, 2023 1:10 pm

Dat maakt ze niet verantwoordelijk of medeverantwoordelijk.

Tadic daarentegen.
Tijd voor iets nieuws.

Yopii
Berichten: 18457
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Sven Mislintat

Bericht door Yopii » wo dec 20, 2023 1:26 pm

Liberty schreef:
wo dec 20, 2023 12:25 pm
999 schreef:
wo dec 20, 2023 11:44 am
Tja, als je zo begint moet ( dat mond dicht houden ) hier half AT zijn mond dicht houden, die stonden vierkant achter de aankopen van Mislintat .. :smallgrin.gif:
En? Tadic en zijn zaakwaarnemer hebben duidelijke invloed gehad op het transferbeleid in de zomer van 2022. Waarschijnlijk hebben ze er zelfs van geprofiteerd.

AT-ers geven daarentegen alleen maar een mening over de gang van zaken binnen de club.

Groot verschil.
Wij werken niet in die business, klaar.

Daarbij kende bijna niemand op AT de spelers van Mislintat, op een enkeling na. Ik kende zo uit mijn hoofd alleen Van den Boomen (niet zo enthousiast over) en in mindere mate Sutalo.

Plaats reactie