Ajax-directeur misdraagt zich

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Giacomo Puccini » zo dec 30, 2018 7:38 pm

Bezopen dat een Ajax directeur in functie zich zo misdraagt. Reden voor ontslag wat mij betreft.
Ajax!

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2154
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Cluijffert » zo dec 30, 2018 9:12 pm

Grappig te zien hoe selectief sommigen hier het 'tweede kans' principe hanteren. Fout gemaakt, barbertje moet hangen, behalve als het niet in iemands straatje past natuurlijk.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Iniesta » zo dec 30, 2018 10:55 pm

Mn ook als je kijkt naar de bron van het verhaal.

Yopii
Berichten: 18298
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Yopii » ma dec 31, 2018 12:16 pm

Arisz geeft toe dat hij over de schreef gegaan is.

Op deze manier vertegenwoordigt hij Ajax niet op waardige wijze, daar kunnen we het over eens zijn, of niet?

De Dominee
Berichten: 5806
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door De Dominee » ma dec 31, 2018 12:20 pm

Mwoah, oneens. Vind ik overtrokken.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopii
Berichten: 18298
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Yopii » ma dec 31, 2018 12:32 pm

Ik begrijp je reactie niet. Arisz zat niet in de kroeg. Nog los van de vraag of dit soort gedrag in een kroeg wel toelaatbaar is.
De ongewenste intimiteit bestond eruit dat Arisz diverse personen in het gezelschap van een Ajax-sponsor en -businessclubleden ‘optilde met een worstelgreep, die pijnlijk en niet plezierig was’.

Meerdere personen onder wie een medewerker van sponsor ABN AMRO gaven aan hier niet van gediend te zijn, maar dat weerhield Arisz er niet van door te gaan met zijn ‘wangedrag’. Aanwezigen benadrukten dat Arisz dronken was.
Die 'personen' zijn dus de zakenrelaties van Ajax.

Ik sta er steeds weer versteld van hoeveel begrip er is voor dronkemansgedrag. Voor mij is het simpel: wie niet met drank om kan gaan, moet ervan afblijven. Zeker in werksituaties! :excited.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Cruijff » ma dec 31, 2018 12:46 pm

Yopii schreef:Arisz geeft toe dat hij over de schreef gegaan is.

Op deze manier vertegenwoordigt hij Ajax niet op waardige wijze, daar kunnen we het over eens zijn, of niet?

Draai het eens om.
Arisz heeft, zelfs de doorgaans zo'n hitsige toon gebruikende Telegraaf verwoordt het zo, na een CL overwintering 'iets gedronken' dat is iets totaal anders dan laveloos zijn of stomdronken.

Hij biedt zijn excuses aan voor een 'calamiteit' als "iemand bij de schouders beetpakken" en doet dat in een persoonlijke brief.
Vind ik zelfs dapper.


Er hebben bij Ajax op het pluche lieden gezeten die werkelijk krankzinnige dingen hebben geflikt.
Die tientallen miljoenen foetsie maakten, die achterbaks waren. Die clubiconen schoffeerden of zelfs de meest bizarre streken flikten.

En die vervolgens niet met excuses kwamen maar deden alsof dat de meest normale zaak ter wereld was.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Cruijff » ma dec 31, 2018 12:49 pm

Yopii schreef:
Ik sta er steeds weer versteld van hoeveel begrip er is voor dronkemansgedrag. Voor mij is het simpel: wie niet met drank om kan gaan, moet ervan afblijven. Zeker in werksituaties! :excited.gif:

Jij noemt het wederom "dronkenmansgedrag" :confused.gif:

Hoe kom je hier nu weer bij? Ik heb je altijd veel te intelligent ingeschat om zomaar de Telegraaf na te papegaaien.

Wanneer ben je zelf voor het laatst nog eens uit de ban gesprongen? En wat houdt dat eigenlijk in, volgens jou?

Yopii
Berichten: 18298
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Yopii » ma dec 31, 2018 12:50 pm

Maakt niet uit wat anderen deden. Het gaat om nu. Ik ben het met je eens dat Ajax veel (of vooral) incapabele bestuurders heeft gehad, maar dat doet aan deze situatie niets af.

Arisz is daar om gasten te ontvangen. Dan mag het niet zo zijn dat zij zich storen aan zijn gedrag, aangeven er niet van gediend te zijn en dat hij gewoon doorgaat. Blijkbaar heeft hij zichzelf dan niet meer onder controle.

Representatief gedrag is wel het minste wat je van een directeur mag verwachten.

De Dominee
Berichten: 5806
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door De Dominee » ma dec 31, 2018 1:06 pm

Cruijff schreef:
Yopii schreef:
Ik sta er steeds weer versteld van hoeveel begrip er is voor dronkemansgedrag. Voor mij is het simpel: wie niet met drank om kan gaan, moet ervan afblijven. Zeker in werksituaties! :excited.gif:

Jij noemt het wederom "dronkenmansgedrag" :confused.gif:

Hoe kom je hier nu weer bij? Ik heb je altijd veel te intelligent ingeschat om zomaar de Telegraaf na te papegaaien.

Wanneer ben je zelf voor het laatst nog eens uit de ban gesprongen? En wat houdt dat eigenlijk in, volgens jou?
Joey praat na wie/wat hem uit komt op dat moment... om vervolgens in een andere seperate discussie diezelfde persoon of datzelfde medium weer af te fakkelen. Net hoe het hem op dat moment schikt. #hypocriet
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Yopii
Berichten: 18298
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Yopii » ma dec 31, 2018 1:09 pm

Cruijff schreef: Wanneer ben je zelf voor het laatst nog eens uit de band gesprongen?
Ah, mooi eufemisme. Je bedoelt: wanneer heb jij je de laatste keer in bezopen toestand misdragen?

Antwoord: ik zorg dat dat niet gebeurt. Je moet van jezelf weten of je tegen drank kunt of niet. Zo niet, houd je dan een beetje in, zeg!
Alcohol is sowieso gif, dus dat maatschappelijke begrip voor alcoholmisbruik begrijp ik niet zo. Denk ook aan alle schade die alcoholmisbruik aanricht: voortijdig overlijden, verkeersdoden, ontwrichte gezinnen.
Voor alle duidelijkheid: ik drink zelf wel alcohol, zeker wijn.

En wat houdt dat eigenlijk in, volgens jou?
Ik kan niet prima gezellig hebben met weinig of geen drank. Bijkomend voordeel is dat ik niet de volgende dag voor Pampus lig.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Cruijff » ma dec 31, 2018 1:26 pm

Yopii schreef:
En wat houdt uit de ban springen eigenlijk in, volgens jou?
Ik kan niet prima gezellig hebben met weinig of geen drank. Bijkomend voordeel is dat ik niet de volgende dag voor Pampus lig.

Roeiers liggen ook helemaal niet continu 's ochtends voor pampus.
Ja er kan bij de zowel de 'burger verenigingen' als de studenten roeiverenigingen héél stevig gedronken worden, ik heb zelf jarenlang geroeid en de bar cultuur van zeer dichtbij gezien.

Maar roeiers hebben vaak ook de discipline om een heel jaar tot aan de bootrace of zelfs een hele Olympische cyclus geen druppel aan te raken. Actieve sporters als Huntelaar, Van der Wiel, Sneijder en Heitinga (3 van de 4 nu nog steeds actief) lukte dat nooit.

Deze man werd wereldkampioen in zijn sport, hè. Die beleven sport euforie doorgaans iets uitbundiger dan die sponsor die twee maal in zijn handen klapt.

Yopii schreef:
Cruijff schreef: Wanneer ben je zelf voor het laatst nog eens uit de band gesprongen?
Ah, mooi eufemisme. Je bedoelt: wanneer heb jij je de laatste keer in bezopen toestand misdragen?

Antwoord: ik zorg dat dat niet gebeurt. Je moet van jezelf weten of je tegen drank kunt of niet. Zo niet, houd je dan een beetje in, zeg!
Nee, dat bedoel ik helemaal niet en dat zeg ik ook nergens.
En zelfs in de berichten van De Telegraaf, waar ze het niet zo nauw met de waarheid nemen en waar ze graag sterk overdrijven, hebben ze het geen moment over een directeur die 'bezopen' of 'stomdronken' is geweest.

Werkelijk verbluffend dat een kritisch denker van jouw kaliber zo blind achter De Telegraaf stemmingmakerij aanloopt. :confused.gif:

Yopii
Berichten: 18298
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Yopii » ma dec 31, 2018 1:34 pm

Cruijff schreef:Deze man werd wereldkampioen in zijn sport, hè. Die beleven sport euforie doorgaans iets uitbundiger dan die sponsor die twee maal in zijn handen klapt.
Ah, nu is zulk gedrag 'uitbundig euforie beleven'?

Yopii schreef: En zelfs in de berichten van De Telegraaf, waar ze het niet zo nauw met de waarheid nemen en waar ze graag sterk overdrijven, hebben ze het geen moment over een directeur die 'bezopen' of 'stomdronken' is geweest.
Werkelijk verbluffend dat een kritisch denker van jouw kaliber zo blind achter De Telegraaf stemmingmakerij aanloopt. :confused.gif:
Ik ga dan ook niet af op de berichtgeving in de T, maar op de reactie van Arisz zelf, die zich genoodzaakt voelde de gedupeerden schriftelijk zijn excuses aan te bieden. Dan is er wel wat gebeurd, lijkt me.
“Rutger Arisz geeft toe die avond te veel te hebben gedronken en dat hij in de euforie van het bereiken van de laatste zestien wellicht mensen te stevig heeft omhelsd en beetgepakt”, laat een woordvoerder van de Amsterdamse club weten. “Hij laat weten dat het niet zijn bedoeling was hier mensen mee te kwetsen en zal persoonlijk zijn verontschuldiging aanbieden bij de betrokkenen.”

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Cruijff » ma dec 31, 2018 1:48 pm

Yopii schreef:
Cruijff schreef:Deze man werd wereldkampioen in zijn sport, hè. Die beleven sport euforie doorgaans iets uitbundiger dan die sponsor die twee maal in zijn handen klapt.
Ah, nu is zulk gedrag 'uitbundig euforie beleven'?

Ja.
Moet ik het begrip "euforie" nu uitleggen aan 'een kamertemperatuur persoon' ? Mogen mensen soms niet iets wilder en luidruchtiger reageren dan met nauwelijks een glimlach op het gezicht een paar keer in de handen klappen? :confused.gif:

Laat ik een vrij verstandig forumlid de vraag maar even laten beantwoorden met een quote van eergisteren.

Iniesta schreef:Mn de terminologie ongewenste intimiteit geeft het framingsniveau van telegraaf wel aan.
Ze hebben dondersgoed door wat mensen in eerste instantie daarbij denken. Te uitbundig juichen (kan dat bij Nb championsleague?) valt zeker niet onder die associatie

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weerleg anders maar deze stelling die door Iniesta wordt gedeponeerd in plaats de voor Rutger Arisz aangedragen nuance door mij.

Cruijff schreef:Jij als vrij intelligent persoon en kritisch denker loopt tot mijn grote verbazing blind achter de Telegraaf aan.
Yopii schreef: Ik ga dan ook niet af op de berichtgeving in de T, maar op de reactie van Arisz zelf, die zich genoodzaakt voelde de gedupeerden schriftelijk zijn excuses aan te bieden. Dan is er wel wat gebeurd, lijkt me.
“Rutger Arisz geeft toe die avond te veel te hebben gedronken en dat hij in de euforie van het bereiken van de laatste zestien wellicht mensen te stevig heeft omhelsd en beetgepakt”, laat een woordvoerder van de Amsterdamse club weten. “Hij laat weten dat het niet zijn bedoeling was hier mensen mee te kwetsen en zal persoonlijk zijn verontschuldiging aanbieden bij de betrokkenen.”

Ik kan lezen joey, ik heb dit namelijk al een aantal keer gelezen.
Maar welk punt wil je precies aandragen? :confused.gif:

Van binnen de clubgeledingen die erg vaak een slangenkuil genoemd is lekt er nog steeds wel iemand naar die rioolkrant. Een persoonlijke excuusbrief zelfs. Moeten we daarom dan nu van een door die rioolkrant gepubliceerde mug een olifant maken? :excited.gif:

Yopii
Berichten: 18298
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Yopii » ma dec 31, 2018 2:14 pm

Cruijff schreef: Moet ik het begrip "euforie" nu uitleggen aan 'een kamertemperatuur persoon' ? Mogen mensen soms niet iets wilder en luidruchtiger reageren dan met nauwelijks een glimlach op het gezicht een paar keer in de handen klappen? :confused.gif:
Hier gaan we het niet over eens worden. Mijns inziens is Arisz niet op zo'n bijeenkomst om voorop te lopen in de polonaise, maar om met zijn gasten (die van Ajax!) naar de zin te maken. Daar hoort dus niet bij dat je ze zo bejegent dat je naderhand je excuses moet aanbieden.

Iniesta schreef:Mn de terminologie ongewenste intimiteit geeft het framingsniveau van telegraaf wel aan.
Ze hebben dondersgoed door wat mensen in eerste instantie daarbij denken. Te uitbundig juichen (kan dat bij Nb championsleague?) valt zeker niet onder die associatie

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Voor 'uitbundig juichen' biedt niemand zijn excuses aan.
Onder de term 'ongewenste intimiteiten' verstaan iedereen iets anders. Fysiek gedrag kan ook vervelend/intimiderend zijn als het niet seksueel getint is.

Op zich is het heel goed dat mensen aangeven van bepaald gedrag niet gediend te zijn. Als de directeur van Ajax zich zelfs na protesten van de betrokkenen nog niet inhoudt en doorgaat met zijn ongepaste gedrag, wordt daar natuurlijk over gepraat. Zo kan het ook in de pers belanden. De schuld van zulke incidenten ligt dan niet bij de boodschapper.
Natuurlijk klopt de T. het op, maar daar gaat het uiteindelijk niet om.


Van binnen de clubgeledingen die erg vaak een slangenkuil genoemd is lekt er nog steeds wel iemand naar die rioolkrant. Een persoonlijke excuusbrief zelfs. Moeten we daarom dan nu van een door die rioolkrant gepubliceerde mug een olifant maken? :excited.gif:
Natuurlijk, als zulk nieuws naar buiten komt staat er altijd wel iemand (de T, Derksen, Spaan, enz.) klaar om er een mooi verhaal van te maken. Met 'journalisten' die op die manier scoren heb ik weinig op. Neemt niet weg dat die 'journalisten' alleen rook kunnen veroorzaken als vuur is. Juist als directeur van Ajax, als je weet dat je onder een vergrootglas ligt, moet je zorgen dat je in control blijft.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Cruijff » ma dec 31, 2018 2:24 pm

Yopii schreef:
Cruijff schreef: Moet ik het begrip "euforie" nu uitleggen aan 'een kamertemperatuur persoon' ? Mogen mensen soms niet iets wilder en luidruchtiger reageren dan met nauwelijks een glimlach op het gezicht een paar keer in de handen klappen? :confused.gif:
Hier gaan we het niet over eens worden. Mijns inziens is Arisz niet op zo'n bijeenkomst om voorop te lopen in de polonaise, maar om met zijn gasten (die van Ajax!) naar de zin te maken. Daar hoort dus niet bij dat je ze zo bejegent dat je naderhand je excuses moet aanbieden.

Misschien is de maatschappij inmiddels wel gigantisch overgevoelig geworden waardoor compleet nietszeggende calamiteiten berispt of uitgepraat moeten worden.
Uitbundig juichen en iemand beetpakken, waar hebben het nu eigenlijk over? :confused.gif: Als Ajax in de blessuretijd in een wedstrijd tegen Benfica de 1-0 nog maakt vliegen wildvreemden en ik elkaar in de armen, schudden elkander een paar keer door elkaar en niet heel zachtjes ook.

Is dat compleet infantiel gedrag? :confused.gif:

Yopii schreef:Voor 'uitbundig juichen' biedt niemand zijn excuses aan.
Onder de term 'ongewenste intimiteiten' verstaan iedereen iets anders. Fysiek gedrag kan ook vervelend/intimiderend zijn als het niet seksueel getint is.

Natuurlijk klopt de T. het op, maar daar gaat het uiteindelijk niet om.
Daar gaat het wel om.
Jij weet toch net zo goed als ik hoe de krantenkoppen van Le T. werken die bewust op sensatie en internet kliks gericht zijn.

Dit heeft helemaal niets met seksueel getint grensoverschrijdend gedrag te maken maar in dit #MeToo tijdperk maakt iedereen die alleen nog de kop leest en niet de achtergronden die associatie wel. Dat weten ze bij Le T. maar al te goed en jij bent ook snugger genoeg om dat te begrijpen.

Yopii schreef:Natuurlijk, als zulk nieuws naar buiten komt staat er altijd wel iemand (de T, Derksen, Spaan, enz.) klaar om er een mooi verhaal van te maken. Met 'journalisten' die op die manier scoren heb ik weinig op.
Heb je niet in de gaten dat je in deze discussie min of meer hetzelfde doet? Jij 'scoort' nu op een online message board met een vermanend vingertje richting Rutger Arisz die als directeur juist nog helemaal geen belachelijke uitglijder heeft gemaakt ---dit in tegenstelling tot een aantal voorgangers die wel een half dozijn of nog veel meer schandalen overleefden---

Yopii
Berichten: 18298
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Yopii » ma dec 31, 2018 2:39 pm

Misschien is de maatschappij inmiddels wel gigantisch overgevoelig geworden waardoor compleet nietszeggende calamiteiten berispt of uitgepraat moeten worden.
Uitbundig juichen en iemand beetpakken, waar hebben het nu eigenlijk over? :confused.gif: Als Ajax in de blessuretijd in een wedstrijd tegen Benfica de 1-0 nog maakt vliegen wildvreemden en ik elkaar in de armen, schudden elkander een paar keer door elkaar en niet heel zachtjes ook.
Nee, vind ik niet. Het is heel goed dat er een discussie op gang gekomen is over het feit dat bepaalde mensen, al dan niet in beschonken toestand, de grenzen van anderen niet respecteren. Het aantal gevallen waarin 'de maatschappij overgevoelig reageert' staat in geen verhouding tot de omvang van het probleem.

Ik kan me niet voorstellen dat de betreffende sponsors een enorm probleem zouden hebben gemaakt van alleen 'uitbundig juichen'.
Daar gaat het wel om.
Jij weet toch net zo goed als ik hoe de krantenkoppen van Le T. werken die bewust op sensatie en internet kliks gericht zijn.
Uiteraard, maar het gaat om de volgorde van de gebeurtenissen. Als Arisz zich normaal gedraagt, heeft de T. niets om over te schrijven. Hoge bomen vangen veel wind, zeker bij Ajax waar de vijfde colonne altijd prominent aanwezig is. Dan moet je als directeur dus weten wat je doet en je niet laten gaan op een manier die zelfs bij buitenstaanders grote weerstand oproept.
Heb je niet in de gaten dat je in deze discussie min of meer hetzelfde doet? Jij 'scoort' nu op een online message board met een vermanend vingertje richting Rutger Arisz die als directeur juist nog helemaal geen belachelijke uitglijder heeft gemaakt ---dit in tegenstelling tot een aantal voorgangers die wel een half dozijn of nog veel meer schandalen overleefden---
Ik geef mijn mening, daar is dit forum voor.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Cruijff » ma dec 31, 2018 3:09 pm

We gaan er niet uitkomen, dat merk ik al.
Vermakelijk overigens dat dit de media haalt vlak voor de jaarwisseling (de wedstrijd was in november) ...

...Vandaag is het 31 december en vanavond is er wederom een moment waarop veel Nederlanders iets drinken, elkaar 3 zoenen, een hand of een paar stevige klappen op de schouders geven. Zal die Arisz nu diverse keren op dat feestje voor de kiezen krijgen dat ie zich vandaag een beetje moet inhouden? :hypocrite.gif:

Yopii schreef:Ik geef mijn mening, daar is dit forum voor.
Dat klopt maar op nagenoeg exact hetzelfde tijdstip pleit je er voor om de meningen en af en toe de speldenprikjes die IH hier nog weleens neer wil leggen, van alle aandacht te verbannen. :confused.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door InnerHarbour » ma dec 31, 2018 4:59 pm

Ja hij is eerder vandaag niet voor niets een hypocriet genoemd.
YNWA

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23011
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door raymon » ma dec 31, 2018 5:20 pm

Prima als je wilt drinken maar als je in functie bent dan vertegenwoordig je je club. Als de woordvoerder van de club er iets over denkt te moeten zeggen dan is er een grens overschreden. ‘Gelukkig’ is het bij een beetje zwaar juichen gebleven. Dat zal de reden zijn dat hij z’n baan nog heeft.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
roelf
Berichten: 346
Lid geworden op: do apr 16, 2009 10:53 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door roelf » ma dec 31, 2018 7:29 pm

De Telegraaf koppelt het enthousiasme aan drankgebruik. Misschien was hij gewoon blij en dacht hij het met gelijk denkende mensen te vieren, mensen die hun emoties ook de vrije baan laten na een goede prestatie van Ajax. Hij komt uit de sportwereld waar deze uitbundigheid dus regelmatig voorkomt. Als er dan toevallig zo'n anaal figuur naast je zit, dan kan het gebeuren dat die daar aanstoot aan neemt. Altijd keurig je emoties in toom houden is op dat niveau een vereiste en wordt een soort tweede natuur.

Sent from my BTV-DL09 using Tapatalk

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23011
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door raymon » ma dec 31, 2018 7:42 pm

roelf schreef:De Telegraaf koppelt het enthousiasme aan drankgebruik. Misschien was hij gewoon blij en dacht hij het met gelijk denkende mensen te vieren, mensen die hun emoties ook de vrije baan laten na een goede prestatie van Ajax. Hij komt uit de sportwereld waar deze uitbundigheid dus regelmatig voorkomt. Als er dan toevallig zo'n anaal figuur naast je zit, dan kan het gebeuren dat die daar aanstoot aan neemt. Altijd keurig je emoties in toom houden is op dat niveau een vereiste en wordt een soort tweede natuur.
Dat doet de woordvoerder van Ajax ook:

“Rutger Arisz geeft toe die avond te veel te hebben gedronken en dat hij in de euforie van het bereiken van de laatste zestien wellicht mensen te stevig heeft omhelsd en beetgepakt”, laat een woordvoerder van de Amsterdamse club weten. “Hij laat weten dat het niet zijn bedoeling was hier mensen mee te kwetsen en zal persoonlijk zijn verontschuldiging aanbieden bij de betrokkenen.”
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Yopii
Berichten: 18298
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Yopii » ma dec 31, 2018 7:46 pm

Een anaal figuur? Begrijp ik het goed en ishet nu de schuld van degene die is lastiggevallen?

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door Iniesta » ma dec 31, 2018 9:30 pm

Dat weten we niet, want we hebben de details niet.

Gebruikersavatar
roelf
Berichten: 346
Lid geworden op: do apr 16, 2009 10:53 am

Re: Ajax-directeur misdraagt zich

Bericht door roelf » di jan 01, 2019 5:22 am

Precies. We weten het niet en iedereen in de polonaise achter de Telegraaf aan.

Sent from my BTV-DL09 using Tapatalk

Plaats reactie