Erik ten Hag

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

De Dominee
Berichten: 5748
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Erik ten Hag

Bericht door De Dominee » vr okt 02, 2020 8:51 am

Om maar niet te spreken over Labyad in de spits en Promes op 10... Deze man heeft een groot aantal blinde vlekken, die nu allemaal samen komen lijkt wel.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40625
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door Marillion » vr okt 02, 2020 9:06 am

Wim Kieft zou zeggen dat hij een beetje teveel in zichzelf begint te geloven.

Ik maak me ook zorgen over de huidige gang van zaken. Gelukkig zie ik nog altijd wel het materiaal om een goed elftal neer te zetten (ja het kan altijd beter). Hopelijk komt hij snel tot inkeer en gaan we weer gewoon spelers op hun beste positie opstellen.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51691
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door wimpey » za okt 03, 2020 2:05 pm

Marillion schreef:
vr okt 02, 2020 9:06 am
Gelukkig zie ik nog altijd wel het materiaal om een goed elftal neer te zetten (ja het kan altijd beter). Hopelijk komt hij snel tot inkeer en gaan we weer gewoon spelers op hun beste positie opstellen.
Obv zijn uitspraken heeft hij (Erik’s perspectief) nu een groep van 22 man. 3 keepers, 3 spitsen, de Brazilianen voor winger rechts, Tadic en Lang voor links. 2 man voor de 8, Gravenberch en Kudus. 7 verdedigers plus talent Rensch. Alvarez voor de 6, Promes voor 10. Voor een van die 2 plekkken heeft ie Ekkelenkamp, voor de ander komt Klaassen nog.

Klaassen komt voor de basis. Vraag is of ie voor de 6 komt (denk het niet). Eerder als 10, waarna Tadic op 9 en Promes naar 11 gaat.

Lionel
Berichten: 47053
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Lionel » za okt 03, 2020 2:06 pm

Ik heb Klaassen liever op 10 dan Kudus omdat hij overal moet zijn op het veld. En ook kan wegdraaien met een man in zijn rug.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door 999 » zo okt 04, 2020 3:53 pm

Vraag me af, wordt EtH binnen AJAX aangesproken op zijn opstelling(en) of is zoiets not-done ?.Spelers worden wel aangesproken als ze er een beetje een zooitje van maken.EtH heeft natuurlijk wat krediet, maar dit met deze opstellingen flikt ie volgens mij elk seizoen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Cruijff » zo okt 04, 2020 6:52 pm

Ten Hag zit nu aan tafel bij Rondo.

GangstaRiB
Berichten: 16757
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Erik ten Hag

Bericht door GangstaRiB » zo okt 04, 2020 7:05 pm

Hij wordt aardig onder vuur genomen. Maar EtH blijft koppig z'n opstelling te verdediging. Het elftal herkende de momenten niet waarop snelheid gemaakt moest worden... niet overtuigend...

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33283
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door zeux » zo okt 04, 2020 7:21 pm

GangstaRiB schreef:
zo okt 04, 2020 7:05 pm
Hij wordt aardig onder vuur genomen. Maar EtH blijft koppig z'n opstelling te verdediging.
Da's geen goed nieuws...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

GangstaRiB
Berichten: 16757
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Erik ten Hag

Bericht door GangstaRiB » zo okt 04, 2020 7:27 pm

Hij werd gepressed op het feit dat ie Tadic niet in de spits zette.. hij zegt dat Tadic niet functioneert als spits tegen compacte ploegen. Stel dat tegenstanders het spel van Groningen kopieren, dan zitten we dus met Labyad opgescheept.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Jöhnk » zo okt 04, 2020 7:32 pm


Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40625
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door Marillion » zo okt 04, 2020 7:53 pm

GangstaRiB schreef:
zo okt 04, 2020 7:27 pm
Hij werd gepressed op het feit dat ie Tadic niet in de spits zette.. hij zegt dat Tadic niet functioneert als spits tegen compacte ploegen. Stel dat tegenstanders het spel van Groningen kopieren, dan zitten we dus met Labyad opgescheept.
Dat is toch gewoon flauwekul? Hij is als aanspeelpunt gewoon echt een klasse beter. Dat is ook tegen een compacte ploeg interessant omdat je hem dan kunt inspelen en aansluiten voor een schot of een combinatie.

Moeten we er dan eerst nog één of twee verliezen voor hij gaat doen wat iedereen wil?
Nil volentibus arduum

GangstaRiB
Berichten: 16757
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Erik ten Hag

Bericht door GangstaRiB » zo okt 04, 2020 7:57 pm

Marillion schreef:
zo okt 04, 2020 7:53 pm
GangstaRiB schreef:
zo okt 04, 2020 7:27 pm
Hij werd gepressed op het feit dat ie Tadic niet in de spits zette.. hij zegt dat Tadic niet functioneert als spits tegen compacte ploegen. Stel dat tegenstanders het spel van Groningen kopieren, dan zitten we dus met Labyad opgescheept.
Dat is toch gewoon flauwekul? Hij is als aanspeelpunt gewoon echt een klasse beter. Dat is ook tegen een compacte ploeg interessant omdat je hem dan kunt inspelen en aansluiten voor een schot of een combinatie.

Moeten we er dan eerst nog één of twee verliezen voor hij gaat doen wat iedereen wil?
Don't shoot the messenger :aai.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40625
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door Marillion » zo okt 04, 2020 8:12 pm

Ik heb het tegen onze trainer uiteraard. :biggthumpup.gif:

Misschien moeten we een account voor hem aanmaken.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47053
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Lionel » zo okt 04, 2020 8:35 pm

Bizar dit. Hij is tering eigenwijs.

Ik roep het al jaren he. Het was ondanks EtH. Hij heeft zeker goede dingen gedaan maar ook Keizer was kampioen geworden met al die spelers.
IK GELOOF!!!!!!

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door Iniesta » zo okt 04, 2020 8:37 pm

Gast we hebben bijna champions league gewonnen met sensationeel voetbal, dat is wel iets anders dan kampioen worden

Lionel
Berichten: 47053
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Lionel » zo okt 04, 2020 8:43 pm

Iniesta schreef:
zo okt 04, 2020 8:37 pm
Gast we hebben bijna champions league gewonnen met sensationeel voetbal, dat is wel iets anders dan kampioen worden
Ondanks EtH blijkt nu maar weer. Je kan verkeerde aankopen doen. Je kan blessures hebben. Het kan een keer niet werken tussen trainer en spelers. De ploeg kan verzadigd raken etc. etc.

Maar dit is sabotage.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door Mr. Ajax » zo okt 04, 2020 9:12 pm

Iniesta schreef:
zo okt 04, 2020 8:37 pm
Gast we hebben bijna champions league gewonnen met sensationeel voetbal, dat is wel iets anders dan kampioen worden
Het begint er toch steeds meer op te lijken dat hij flink wat geluk had met De Ligt, Frenkie en Ziyech? Zelfs met Ziyech zag het er vorig seizoen al niet meer uit, tegen eind November al. En nogmaals - hoe kan een professionele voetbaltrainer in godsnaam van mening zijn dat je met Alvarez op het middenveld tot snel en vloeiend spel kan komen? Dan heb je toch echt een bord voor je kop?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Erik ten Hag

Bericht door Scherrer » zo okt 04, 2020 9:16 pm

Bizar. Wat een koppige idioot.

Enige voordeel is dat er nu eindelijk vanuit de voetbaljournalisten de juiste vragen worden gesteld. Laat de druk maar opgevoerd worden.
***

Lionel
Berichten: 47053
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Lionel » zo okt 04, 2020 9:17 pm

Ik vind Labyad in de spits kwalijker.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Erik ten Hag

Bericht door Trab » zo okt 04, 2020 9:18 pm

Lionel schreef:
Bizar dit. Hij is tering eigenwijs.

Ik roep het al jaren he. Het was ondanks EtH. Hij heeft zeker goede dingen gedaan maar ook Keizer was kampioen geworden met al die spelers.
Jezus. Die man is echt de weg kwijt hoor. We hadden geen diepte vandaag zegt ie. Ja gek he met Tadic en labayad voorin en Alvarez op het middenveld. En hoe zo was er een vacature in de spits en heeft Labyad die gegrepen? Tadic was gewoon de vaste spits met Traore en Huntelaar erachter. Hij is echt van het padje man. Iemand moet hem stoppen want hij gaat vrolijk door met deze shit.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Jöhnk » zo okt 04, 2020 9:31 pm

Scherrer schreef:
zo okt 04, 2020 9:16 pm
Bizar. Wat een koppige idioot.

Enige voordeel is dat er nu eindelijk vanuit de voetbaljournalisten de juiste vragen worden gesteld. Laat de druk maar opgevoerd worden.
De eerste vragensteller is Mike Verweij, volgens mij. Weet niet of Ten Hag met veel plezier de les wordt gelezen door hem. Zou zelfs een trigger kunnen zijn om nog even vast te houden aan de huidige succesformule.

Ten Hag blijft de voorbereiding maar noemen. Labyad heeft een fan-tas-ti-sche voorbereiding gehad. Hij noemde laatst ook al dat Sparta de nul had gehouden tegen Dortmund en dat Duitsers niet doen aan vriendschappelijk voetbal dus dat was heel erg knap. Een week later verloor Sparta met 4-0 van PEC Zwolle.

wimpey
Berichten: 51691
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Erik ten Hag

Bericht door wimpey » ma okt 05, 2020 7:39 am

Jöhnk schreef:
zo okt 04, 2020 9:31 pm
Ten Hag blijft de voorbereiding maar noemen. Labyad heeft een fan-tas-ti-sche voorbereiding gehad. Hij noemde laatst ook al dat Sparta de nul had gehouden tegen Dortmund en dat Duitsers niet doen aan vriendschappelijk voetbal dus dat was heel erg knap. Een week later verloor Sparta met 4-0 van PEC Zwolle.
Ook op het dossier Ten Hag heeft Overmars gefaald. Hij had 'm in de Coronapauze, na al die nederlagen met kansloos spel, de deur moeten wijzen.

De komende tijd zal rommelig worden, want Ten Hag zal Alvarez en Labyad moeten laten vallen om z'n job te redden. Nieuw gezichtsverlies en reputatieschade zijn dus onvermijdelijk.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Erik ten Hag

Bericht door Ajaciedjuh » ma okt 05, 2020 7:43 am

Wat mij onduidelijk is; hebben ze nu ook naar een nieuwe spits gezocht en met gebrek aan beter, Labyad in de spits gezet? Dat zou het verhaal van de nieuwe spits van PSV logischer maken (we/niet concrete interesse).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Erik ten Hag

Bericht door Mano » ma okt 05, 2020 7:55 am

Iniesta schreef:
zo okt 04, 2020 8:37 pm
Gast we hebben bijna champions league gewonnen met sensationeel voetbal, dat is wel iets anders dan kampioen worden
Waar stond Tadic tijdens al die weergaloze wedstrijden? :hypocrite.gif:
En in die alles verloren wedstrijd? :hypocrite.gif:
In die wedstrijd speelde we met 10 man + Dolberg die het al 2 seizoenen kwijt was. Leek hij ook niet te hebben gezien.'

De vraag is, wat was Schreuder zijn rol? Want hij *(eth) gaat vaak van het pad af.
Laatst gewijzigd door Mano op ma okt 05, 2020 8:00 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Erik ten Hag

Bericht door Mano » ma okt 05, 2020 7:58 am

Trab schreef:
zo okt 04, 2020 9:18 pm
Lionel schreef:
Bizar dit. Hij is tering eigenwijs.

Ik roep het al jaren he. Het was ondanks EtH. Hij heeft zeker goede dingen gedaan maar ook Keizer was kampioen geworden met al die spelers.
Jezus. Die man is echt de weg kwijt hoor. We hadden geen diepte vandaag zegt ie. Ja gek he met Tadic en labayad voorin en Alvarez op het middenveld. En hoe zo was er een vacature in de spits en heeft Labyad die gegrepen? Tadic was gewoon de vaste spits met Traore en Huntelaar erachter. Hij is echt van het padje man. Iemand moet hem stoppen want hij gaat vrolijk door met deze shit.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Deze man is van het padje.

Trouwens, die spits positie.
Als hij Tadic niet als spits ziet, dan hebben we toch helemaal niks lopen voor no.9 :confused.gif:
Huntelaar kan echt niet meer, ja 15 minuten max.
Traore laat al 1,5 jaar zien dat hij niks kan.
en Labyad is natuurlijk alles net niet
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Plaats reactie