Speculatie: wie volgt Bosz op?

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Wie is de meest geschikte trainer om Peter op te volgen?

Louis van Gaal
0
Geen stemmen
Erik ten Hag
6
19%
Clarence Seedorf
0
Geen stemmen
Jaap Stam
0
Geen stemmen
Marcel Keizer
5
16%
Martin Schmidt
1
3%
Roger Schmidt
4
13%
Thomas Tuchel
8
25%
Hein Vanhaezebrouck
1
3%
Roberto Martinez
0
Geen stemmen
Anders, namelijk...
7
22%
 
Totaal aantal stemmen: 32

Lionel
Berichten: 47252
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door Lionel » di jun 13, 2017 3:32 pm

Aron Winter, Jezus...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10413
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door mattie » di jun 13, 2017 3:42 pm

Volgens het AD is het Marcel Keizer... pff bij deze geen voordeel van de tweifel maar een dikke onvoldoende van Ajax..
Succes ermee.. Weer een jaar naar de klote..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door beelzebub » di jun 13, 2017 3:51 pm

Naast Keizer hoort natuurlijk de Koning als assistent. Nu nog de Admirals terug in de Arena.. :ajaxsmiley.gif:

Zonder gekheid, ik vind het een gewaagde move van Ajax, maar ik denk wel dat het goed komt.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door brigade zuid » di jun 13, 2017 3:59 pm

Als Bergkamp er maar mee kan leven dan is het goed. Het heeft lang geduurd, ofwel het waren zware onderhandelingen, ofwel ze wisten het niet meer en hebben alsnog voor de makkelijkste weg gekozen.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13395
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door Arthur » di jun 13, 2017 4:02 pm

Tjonge, wat triest.

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door Mano » di jun 13, 2017 4:03 pm

We zullen het meemaken!!! Succes Keizer, hoop op nog 1 a 2 versterkingen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11881
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door Sandro » di jun 13, 2017 4:06 pm

brigade zuid schreef:Als Bergkamp er maar mee kan leven dan is het goed. Het heeft lang geduurd, ofwel het waren zware onderhandelingen, ofwel ze wisten het niet meer en hebben alsnog voor de makkelijkste weg gekozen.
Ze zullen op zoek zijn geweest naar een hoofdtrainer en Keizer ernaast. Noodgedwongen wordt de assistent nu hoofdtrainer. Oh joy...
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58797
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door 999 » di jun 13, 2017 4:07 pm

VI: Ajax verwacht op zeer korte termijn Keizer te presenteren als hoofdcoach

13 juni 2017 - Voetbal International

Volgens Voetbal International gaat Ajax definitief voor Marcel Keizer als hoofdcoach. De club hoopt hem op zeer korte termijn te kunnen aanstellen. Daarmee schuift Keizer na een heel succesvol jaar met Jong Ajax, waarin hij veel lof oogstte door naar het eerste elftal. Ajax hoopt nog een ervaren assistent vast te leggen als rechterhand van Keizer. Als die niet van buiten de club komt, zou Aron Winter een optie zijn.

Mr. Ajax
Berichten: 14464
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door Mr. Ajax » di jun 13, 2017 4:41 pm

Slechte grap dit hoor... Man man man...


Begrijp ik nou goed dat Heitinga de A1 gaat trainen? What the actual fuck??
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door beelzebub » di jun 13, 2017 4:49 pm

Mr. Ajax schreef: Begrijp ik nou goed dat Heitinga de A1 gaat trainen? What the actual fuck??
Een slechte analyticus maakt nog geen slechte coach. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10413
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door mattie » di jun 13, 2017 5:20 pm

Zo wat gooit Sar etc weer de naam Ajax belachelijk.. Seizoenkaarten zijn weer verkocht. Hoe serieus neemt Ajax met het aanstellen van Keizer zijn supporter nog.. De supporter wilt geen inhaal meer die wilt de schaal in de Arena hebben... Jammer joh maar ook komend seizoen "niet"
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door Jöhnk » di jun 13, 2017 5:31 pm

Ze kiezen voor Keizer vanwege zijn voetbalopvatting, neem ik aan. Eerlijk is eerlijk, hij liet Jong Ajax prima voetballen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Jaap Stam.

Maar wat we nog niet weten is hoe Keizer zich houdt onder druk. Aanvallend voetballen met Jong Ajax dat buiten mededinging meespeelt in de Jupiler League is wel even iets anders dan aanvallend voetballen met Ajax 1 op het moment dat er kwalificatie voor de CL op het spel staat, of in een volle Kuip.

Dit is dus een hele grote gok. Terwijl het niet echt het moment is om te gokken. Voor de vierde keer op rij geen kampioen kan gewoonweg echt niet.

Het TH speelt hier met vuur. Mocht het een mislukt seizoen worden dan moet dat gevolgen hebben voor het goddelijke trio. En met name voor Bergkamp, die zo nodig een koude oorlog met Bosz moest uitvechten. Je eindigt het seizoen met de beste selectie van Nederland en de beste trainer, en nu gaat het misschien weer helemaal mis.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door brigade zuid » di jun 13, 2017 6:04 pm

Mr. Ajax schreef:Slechte grap dit hoor... Man man man...


Begrijp ik nou goed dat Heitinga de A1 gaat trainen? What the actual fuck??
Snap ik ook niks van, daar komen louter onzin en open deuren uit als ie de analyse doet op tv. Reiziger jong Ajax als ik het goed begrijp?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40873
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door Marillion » di jun 13, 2017 6:21 pm

mattie schreef:Zo wat gooit Sar etc weer de naam Ajax belachelijk.. Seizoenkaarten zijn weer verkocht. Hoe serieus neemt Ajax met het aanstellen van Keizer zijn supporter nog.. De supporter wilt geen inhaal meer die wilt de schaal in de Arena hebben... Jammer joh maar ook komend seizoen "niet"
Even los van de vraag of Keizer geschikt is of niet. Denk jij dat ze er bewust voor kiezen om bijvoorbeeld een goedkope trainer te nemen in plaats van de best haalbare optie om kampioen mee te worden? Want dat is zo ongeveer wat je suggereert als je stelt dat Ajax haar supporters niet serieus neemt.

Ga er maar vanuit dat ze echt denken dat dit een goede zet is. De directie wil ook gewoon weer kampioen worden want als dat weer niet lukt komen ze serieus onder druk te staan. Zeker als je kiest voor een onervaren vent uit eigen gelederen. Lukt het dan is het een meesterzet maar lukt het niet dan gaat je kop eraf omdat de verwachtingen nu eenmaal hoog liggen. Het beste spelersmateriaal en het hoogste budget. Alles minder dan de titel is een mislukking.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door brigade zuid » di jun 13, 2017 7:09 pm

Ik ben nog steeds aan het bijkomen van het feit dat Heitinga de A1 gaat doen. Als je hem hoort op tv dan is het echt uitgesloten dat hij een goede trainer is, die jongen heeft het iq van een pak melk. Hoe komt Ajax nou toch in vredesnaam tot dit soort beslissingen.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2153
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door Cluijffert » di jun 13, 2017 7:17 pm

Schijnt helemaal volgens de doctrine van Cruijff te zijn dat we opgezadeld zitten met allerlei Ajacieden wiens grootste kwalificatie niet trainers-kwaliteiten zijn maar simpelweg Ajacied en onderdeel van het old-boys netwerkje zijn waar ook het TH deel van uitmaakt.

Winter, Heitinga... nee, dan neem je de levensader van je club wel serieus zeg.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

GangstaRiB
Berichten: 16829
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door GangstaRiB » di jun 13, 2017 8:09 pm

Keizer.. weet te weinig van em. Laten we em kans geven.

Winter/Heitinga/Reiziger.... tjezus..... waarom?

Maar het is wel weer het incestueuze Ajax sfeertje.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11881
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door Sandro » di jun 13, 2017 8:15 pm

brigade zuid schreef:Ik ben nog steeds aan het bijkomen van het feit dat Heitinga de A1 gaat doen. Als je hem hoort op tv dan is het echt uitgesloten dat hij een goede trainer is, die jongen heeft het iq van een pak melk. Hoe komt Ajax nou toch in vredesnaam tot dit soort beslissingen.
Er zijn zoveel Heitinga types die niks aan het voetballen toe te voegen hebben nadat ze gestopt zijn met actief voetballen. Maar die types vinden altijd wel ergens een baanje blijkbaar.

Kijk naar Duitsland. Daar kiezen gasten er al op jonge leeftijd voor om vol voor het coachen te gaan. Je hebt nu die 31 jarige coach die net aangesteld is bij Schalke en al coacht sinds hij een jaar of 23 is. En er loopt nog een 29 jarige coach rond in de BL. Gasten die al snel wisten dat ze het als speler niet zouden gaan maken, maar wel intelligent zijn en zich al heel vroeg op het coachen hebben gestort. Dat lijkt mij persoonlijk veel gezonder.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Lionel
Berichten: 47252
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door Lionel » di jun 13, 2017 8:55 pm

brigade zuid schreef:Ik ben nog steeds aan het bijkomen van het feit dat Heitinga de A1 gaat doen. Als je hem hoort op tv dan is het echt uitgesloten dat hij een goede trainer is, die jongen heeft het iq van een pak melk. Hoe komt Ajax nou toch in vredesnaam tot dit soort beslissingen.
Er is zelfs een pagina op Twitter en Facebook die hem belachelijk maakt om zijn uitspraken. Hilarisch.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40873
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door Marillion » di jun 13, 2017 8:57 pm

Ik kijk inderdaad nog meer op van de keuzes voor Heitinga, Winter en Reiziger dan van de keuze voor Keizer als dit inderdaad waar is. Zeer opmerkelijk allemaal.

Als trainer kan ik ze natuurlijk niet beoordelen maar als je Heitinga en Winter wel eens hoort praten heb ik niet de indruk dat ze zullen uitblinken in het uitleggen van tactische zaken aan hun spelers. Aan de andere kant heb ik Heitinga als analist zelden iets horen zeggen dat niet klopt. Maar dat kan ook komen doordat hij wel praat maar eigenlijk nooit iets zegt. In die zin kun je jonge spelers dan weer niet verpesten met verkeerde instructies. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

columbus
Berichten: 5337
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door columbus » di jun 13, 2017 9:28 pm

WTF. Een onervaren coach voor Ajax 1 in een jaar dat er kampioen geworden MOET worden. Winter en Heitinga... Het is echt allemaal een hoog ons kent ons gasten, het zijn ezels bij Ajax. Leven in een andere tijdgeest en komen dus blijkbaar niet verder dan dit soort namen. Wens Keizer succes, de druk zal groot zijn.

Cynisch en kwaad om de gang van zaken. Bah...

Alexander
Berichten: 8549
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door Alexander » di jun 13, 2017 9:41 pm

Ik vind vooral Winter heel dubieus. Z'n spelopvatting bij de A1 was al een verschrikking. En die man wordt nu assistent trainer van het eerste...

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door beelzebub » di jun 13, 2017 10:05 pm

Reiziger daarentegen heeft het volgens mij best goed gedaan. Bij Sparta. Hij gaat erop vooruit qua Reizigerstijd vanuit Diemen-Noord. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door InnerHarbour » di jun 13, 2017 10:27 pm

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe die Keizer met Ajax 1 denkt te gaan spelen. Even wachten op zijn eerste interview.
YNWA

Lionel
Berichten: 47252
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Speculatie: wie volgt Bosz op?

Bericht door Lionel » di jun 13, 2017 10:59 pm

Zoals Liverpool in Europa afgelopen jaar :hypocrite.gif:

Lijkt me gewoon dat hij, zeker in NL, op dezelfde voet verder gaat. Zo speelde Jong Ajax ook.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie