Wie wordt de nieuwe trainer?

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Wie moet de nieuwe trainer worden?

Peter Bosz
11
34%
John Van den Brom
2
6%
Louis Van Gaal
11
34%
Jaap Stam
0
Geen stemmen
Claudio Ranieri
0
Geen stemmen
Frank de Boer
1
3%
Anders
7
22%
 
Totaal aantal stemmen: 32

LucaS
Berichten: 53549
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door LucaS » wo mei 18, 2016 4:53 pm

Heel Amsterdam bestaat toch uit achterhoekers en Brabanders? Echte Amsterdammers wonen in Almere of Purmerend
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11886
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Sandro » wo mei 18, 2016 5:19 pm

Heel Purmerend zit toch vol met Volendammers? Echte Purmerenders wonen in Arnhem :ajaxsmiley.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

LucaS
Berichten: 53549
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door LucaS » wo mei 18, 2016 5:28 pm

Volendammers durven volgens mij niet te emigreren. Bovendien, hoe vinden ze een partner als er geen Steur, Keizer oid in de buurt woont?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11886
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Sandro » wo mei 18, 2016 5:33 pm

Volendam zit vol omdat niemand eruit wil. Sommigen moeten dan wel naar bijv Purmerend ivm lagere huizenprijzen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Cruijff » wo mei 18, 2016 6:07 pm

LucaS schreef:Volendammers durven volgens mij niet te emigreren. Bovendien, hoe vinden ze een partner als er geen Steur, Keizer oid in de buurt woont?
Op dezelfde manier als jij. :biggrin.gif:

Door op een internet forum berichten naar wildvreemde meisjes te sturen. :smallgrin.gif: En nadat Inge je af heeft geserveerd met 'ik heb al een vriend' en 6, 7, 8 andere meiden nee verkochten net zo lang door blijven gaan tot er eindelijk eentje (Sylvie) toehapt. :smallgrin.gif:

Mr. Ajax
Berichten: 14480
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Mr. Ajax » do mei 19, 2016 8:05 am

Er wordt trouwens beweerd dat het pas na de Israelische bekerfinale van volgende week bekend wordt gemaakt. Sowieso nog een paar dagen dus voordat het officieel is.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13341
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Nihad » do mei 19, 2016 10:20 am

LucaS schreef:Heel Amsterdam bestaat toch uit achterhoekers en Brabanders? Echte Amsterdammers wonen in Almere of Purmerend
Half Amsterdam bestaat uit allochtonen. West zit vol met Marokkanen, de Bijlmer vol met Surinamers.

De andere helft is voor een grootdeel import.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33812
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Duke » do mei 19, 2016 10:03 pm

Interessant artikel over Bosz en zijn manier van werken: https://decorrespondent.nl/2871/Bam-Bam ... 5-18b0e3e1
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Rednose » do mei 19, 2016 10:15 pm

Duke schreef:Interessant artikel over Bosz en zijn manier van werken: https://decorrespondent.nl/2871/Bam-Bam ... 5-18b0e3e1
Leuk.
Alleen die app in de ochtend......tja....
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Andriy Demchenko » vr mei 20, 2016 8:52 am

Kruzen komt dus ook mee volgens De T., volgens AD is Bosz de enige kandidaat voorlopig waar Ajax mee in gesprek is.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13396
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Arthur » vr mei 20, 2016 9:18 am

Even afgezien van de vraag of Bosz de juiste man is (ik denk van wel), ben ik blij dat Ajax de opvolging van De Boer voortvarend aanpakt en eigenlijk vanaf dag 1 wist wie de gewenste opvolger was.
Als ze dit hadden aangepakt als een spelerstransfer dan hadden we waarschijnlijk pas vlak voor de start van het seizoen een keertje een nieuwe trainer gehad nadat we tevergeefs op grote namen zaten te wachten.

Wouter
Berichten: 18749
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Wouter » vr mei 20, 2016 11:13 am

Duke schreef:Interessant artikel over Bosz en zijn manier van werken: https://decorrespondent.nl/2871/Bam-Bam ... 5-18b0e3e1
Wat ik al zei: als het lukt om het veld klein te maken, kan het tot prachtig en effectief voetbal leiden. Als dat niet lukt, kun je geslacht worden, want er ligt wel heel veel ruimte achter de verdediging.

Overigens speelde in dat seizoen ook mee dat Velthuizen vervangen werd door Room. Velthuizen verloor punten, Room pakte ze juist.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door InnerHarbour » vr mei 20, 2016 12:14 pm

Gelukkig hebben wij in het centrum snelle....... oh wacht.....
YNWA

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Ajaciedjuh » vr mei 20, 2016 12:37 pm

InnerHarbour schreef:Gelukkig hebben wij in het centrum snelle....... oh wacht.....
Vergis je niet in Riedewald, die is echt snel.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Mr. Ajax
Berichten: 14480
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Mr. Ajax » vr mei 20, 2016 12:50 pm

Ajaciedjuh schreef:
InnerHarbour schreef:Gelukkig hebben wij in het centrum snelle....... oh wacht.....
Vergis je niet in Riedewald, die is echt snel.
Met jongens als Riedewald, Tete, Dijks en in mindere mate Veltman kun je inderdaad prima met ruimte in de rug spelen hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door InnerHarbour » vr mei 20, 2016 1:08 pm

Ajaciedjuh schreef:
InnerHarbour schreef:Gelukkig hebben wij in het centrum snelle....... oh wacht.....
Vergis je niet in Riedewald, die is echt snel.
Helaas heb ik ook genoeg Viergever en van der Hoorn in het centrum gezien.
YNWA

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47893
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door peter » vr mei 20, 2016 1:44 pm

InnerHarbour schreef:
Ajaciedjuh schreef:
InnerHarbour schreef:Gelukkig hebben wij in het centrum snelle....... oh wacht.....
Vergis je niet in Riedewald, die is echt snel.
Helaas heb ik ook genoeg Viergever en van der Hoorn in het centrum gezien.
Ik neem daarom ook aan dat Bosz niet nog een keer in die valkuil stapt en zal aandringen op een extra versterking achterin. Een wendbare, snelle centrale verdediger in plaats van Viergever en Mikey.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door brigade zuid » vr mei 20, 2016 3:45 pm

Hendri Kruzen bij een club als Ajax... het is toch vreselijk. Laten ze hem duidelijk maken dat ie zn klompen thuislaat.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr mei 20, 2016 3:49 pm

Andriy Demchenko schreef:Kruzen komt dus ook mee volgens De T., volgens AD is Bosz de enige kandidaat voorlopig waar Ajax mee in gesprek is.
Hebben wij het AD als het Ajax betreft al eens kunnen betrappen op een naar later bleek juist gerucht?

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Mano » vr mei 20, 2016 4:15 pm

Weet niet wat ik van Bosz moet denken. Ja hij speelt aanvallend voetbal, wellicht zelfs wat naïef (in sommige wedstrijden). Bij Vitesse worden een aantal verliespartijen ingecalculeerd, bij Ajax niet. Elke verliespartij is een 'schande'
Internationaal zal die aanvalsdrift kunnen zorgen voor deksel op de neus.

maar aan de andere kant, ben ik wel klaar met het dozenschuiven voetbal van FdB en hij bakte er ook niks van in EU.

vd Brom is een ander veel gehoorde kandidaat. Hij zal net als FdB veel sneller voor resultaat gaan dan voor visie omdat hij een overlever is. Hij weet, 5x verliezen en je staat op straat en zal lijfbehoud boven herkenbaar voetbal stellen. Wellicht realistischer dan Bosz maar daarbij ben ik wel bang voor Dozenschuiven 2.0

het feit dat het TH de keuze bepaald stemt me ook niet positief. Onkundige mensen die mensen aanstellen...

Bergkamp blijft als cultuurbewaker. Dat klinkt positief maar je kan het ook de luis in de pels noemen. Net waar je staat. In hoeverre gaat hij zich bemoeien met 'de punt naar voren of punt naar achteren' beslissingen. :confused.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Andriy Demchenko » za mei 21, 2016 9:27 pm

Bosz wint effe met 6-0 van Maccabi Haifa maar geen kampioen. Dinsdag de bekerfinale en daarna zullen we wel horen dat hij trainer van Ajax wordt.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11419
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Toppie » zo mei 22, 2016 10:46 am

Ik vraag me af of deze nieuwe trainer, wat de Boer constant niet lukte een balans en beter voetbal kan voorschotelen met deze spelers ik denk het eigenlijk eerlijk gezegd van niet. Ik vind dat er teveel onbalans en slordig wordt gevoetbald in deze groep.

Weinig vertrouwen in komend seizoen :blush.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Ajaciedjuh » zo mei 22, 2016 12:15 pm

FdB is gewoon een prima trainer en is ook afhankelijk van zijn materiaal. Als Bosz (ervan uitgaande dat hij het wordt) geen kwaliteit erbij krijgt, wordt het ook voor hem zeer moeilijk.

Voorin hebben we gewoon extra kwaliteit nodig, de kanonnen van Overmars :666.gif: . Op het middenveld zal creativiteit erbij moeten of Bosz moet Sinkgraven, Andersen, De Jong, Appie kunnen laten excileren.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Scherrer » zo mei 22, 2016 12:28 pm

Ajaciedjuh schreef: Voorin hebben we gewoon extra kwaliteit nodig, de kanonnen van Overmars :666.gif: . Op het middenveld zal creativiteit erbij moeten of Bosz moet Sinkgraven, Andersen, De Jong, Appie kunnen laten excileren.
Je bedoelt dat middenveld waar we al Klaassen, Gudelj, Bazoer, Serero, Sinkgraven, Van de Beek, Nouri, Andersen en Schöne voor hebben? Daar wil je nóg een speler voor gaan aantrekken?

Met dat soort beleid was Ajax al 10 keer failliet geweest...
***

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Wie wordt de nieuwe trainer?

Bericht door Ajaciedjuh » zo mei 22, 2016 12:35 pm

Nee hoor, ik constateer alleen waar de gaten zitten. Mochten ze daar kwaliteit aan willen trekken, dan zullen ze ook wat moeten laten gaan. Schöne is geen optie voor het middenveld en Andersen en Sinkgraven zul je dan afscheid van moeten nemen.

Maar ik geloof nog altijd in Sinkgraven, hopelijk krijgt de nieuwe trainer hem aan het voetballen. Dat Klaassen mogelijkerwijs weg gaat, is een veel groter probleem.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Plaats reactie