Het Bestuur met de rug tegen de muur

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11419
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door Toppie » wo sep 17, 2014 8:50 am

Jöhnk schreef:De kritiek moet wel eerlijk blijven. Termen als in slaap vallen, 90 procent van het publiek ontevreden en dergelijke dekt de lading absoluut niet. Ajax verkoopt nog altijd voldoende kaarten, haalt met regelmaat nieuwe sponsoren binnen. Dat alles zou niet kunnen als wat jij stelt klopt. En dan weer het verhaal over de haalbare versterkingen die niet gekomen zijn....zucht. Ik dacht dat we daar inmiddels wel overheen waren?
Misschien wil 90% niet op zondagmiddag thuis zitten bij de vrouw of man :smallgrin.gif:

wimpey
Berichten: 51804
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door wimpey » wo sep 17, 2014 8:51 am

Duke schreef:Tja, Eriksen, Siem de Jong, Alderweireld zijn spelers die ik in dit Ajax niet terugzie, spelers die het verschil kunnen maken. Vorig seizoen was Schöne de beste speler, dat is toch veelzeggend?
Niet de alom bewierookte Daley Blind?

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door Yopi » wo sep 17, 2014 8:54 am

Met terugwerkende kracht beter? Dat zie je wel vaker. Jan Vertonghen haalde pas in zijn laatste half jaar een zeer goed niveau. Voor die tijd heeft hij wat afgeknoeid. Op Christian Eriksen is veel gescholden: kleurloos, slap, enz. Siem? Zelfde verhaal.

Met terugwerkende kracht worden spelers beoordeeld naar wat ze elders presteren. Alsof Zlatan bij Ajax de Zlatan van nu was. Alsof Van der Wiel een niveau haalde dat een basisplaats bij PSG rechtvaardigde. Enzovoorts.

Misschien zeggen we over een jaar of vijf: wat liep er in 2014 veel talent bij Ajax rond. Jongens als Klaassen, Kishna, AEG, Boilesen, Veltman, Fischer ook en zelfs Denswil hebben echt talent, ze moeten alleen doorgroeien naar het vereiste niveau. Dat is nu eenmaal het lot van Ajax. Wij kunnen geen pasklare toppers halen.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33823
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door Duke » wo sep 17, 2014 9:00 am

wimpey schreef:
Duke schreef:Tja, Eriksen, Siem de Jong, Alderweireld zijn spelers die ik in dit Ajax niet terugzie, spelers die het verschil kunnen maken. Vorig seizoen was Schöne de beste speler, dat is toch veelzeggend?
Niet de alom bewierookte Daley Blind?
Noem ik hem bewust niet, haal jij hem er weer bij. :1evil.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey
Berichten: 51804
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door wimpey » wo sep 17, 2014 9:28 am

Duke schreef:
wimpey schreef:
Duke schreef:Tja, Eriksen, Siem de Jong, Alderweireld zijn spelers die ik in dit Ajax niet terugzie, spelers die het verschil kunnen maken. Vorig seizoen was Schöne de beste speler, dat is toch veelzeggend?
Niet de alom bewierookte Daley Blind?
Noem ik hem bewust niet, haal jij hem er weer bij. :1evil.gif:
Ik vond Moisander de beste vorig seizoen. Niet Schöne, niet Blind.

Ik word zo langzamerhand een beetje moe van de restricties die hier opgelegd worden. Moet ik braaf meezingen en klagen met de rest dat Ajax een totale kutclub is?

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door Demosthenes » wo sep 17, 2014 9:41 am

Yopi schreef: Met terugwerkende kracht worden spelers beoordeeld naar wat ze elders presteren. Alsof Zlatan bij Ajax de Zlatan van nu was. Alsof Van der Wiel een niveau haalde dat een basisplaats bij PSG rechtvaardigde. Enzovoorts.
Nee, dat waren ze niet, maar blijkbaar wel in de ogen van de beleidsbepalers elders, zoals dat nu het geval was met Blind, waarbij voor hem geldt dat hij en te maken krijgt met een coach die hem kent en zich in die zes of acht weken rond het wk enorm heeft ontwikkeld.
Yopi schreef: Misschien zeggen we over een jaar of vijf: wat liep er in 2014 veel talent bij Ajax rond. Jongens als Klaassen, Kishna, AEG, Boilesen, Veltman, Fischer ook en zelfs Denswil hebben echt talent, ze moeten alleen doorgroeien naar het vereiste niveau. Dat is nu eenmaal het lot van Ajax. Wij kunnen geen pasklare toppers halen.
Dat zouden we kunnen zeggen, vreemd vind ik wel dat van dat rijtje er maar één bij zit niet niet uit die slechte jeugdopleiding is gekomen.

Rechtvaardigt de opmerking dat de huidige selectie misschien wel beter is dan de vorige (of iets in die strekking, het is geen citaat) de vraag wat er moet gebeuren als de tweede ronde van de CL niet wordt gehaald? Ajax had zich in 2011 (Dat is al weer drie jaar geleden) moeten plaatsen voor de tweede ronde van de CL, maar is daarna niet meer in de buurt van plaatsing geweest. Is er nog de ambitie om Europa te gaan veroveren?

Voor alle duidelijkheid: ik ga niet uit van het winnen van de CL of EL, ik heb al jaren geleden (niet in 2010, maar daarvoor) moeten constateren dat Ajax het, door o.a. financiële redenen, niet zal kunnen bolwerken, de top niet zal kunnen halen. Ik hoop dat het geen afgang wordt, want het is wel 'mijn Ajax" dat dan wordt uitgelachen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33823
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door Duke » wo sep 17, 2014 10:00 am

wimpey schreef:
Duke schreef:
wimpey schreef:
Niet de alom bewierookte Daley Blind?
Noem ik hem bewust niet, haal jij hem er weer bij. :1evil.gif:
Ik vond Moisander de beste vorig seizoen. Niet Schöne, niet Blind.

Ik word zo langzamerhand een beetje moe van de restricties die hier opgelegd worden. Moet ik braaf meezingen en klagen met de rest dat Ajax een totale kutclub is?
Ik word ook regelmatig moe hier, maar waarschijnlijk van andere zaken dan jij. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door Le T. » wo sep 17, 2014 10:01 am

Demosthenes schreef: Ik vraag me wel eens af of de terugtrekstrategie is ingezet, de oorzaak van het falen de beloofde (of gegarandeerde?) doelstellingen te halen moet buiten de doelstellingen zelf en de uitvoerders ervan gevonden worden. Ajax kan geen toppers halen, is Ajax voor de JC-revolutie dan wel in staat geweest die toppers wel te halen?
Ajax wordt bestuurd dankzij en door een rioolkrant, dan mag het geen verbazing wekken dat het beleid van praatjes en smoesjes aan elkaar hangt. De argumenten waarmee de revolutie verkocht moest worden zijn beleidsdogma's geworden, aangezien je niet top kunt presteren als je beleid daar niet volledig op gericht is, komen de smoesjes en uitvluchten er vanzelf achteraan.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door Yopi » wo sep 17, 2014 10:10 am

Weet niet of de huidige selectie beter is, dat is het punt ook niet.

Spelers breken door. De een is meer getalenteerd dan de ander, en de een pikt het sneller op dan de ander. Maar je kunt (laten we hem als voorbeeld noemen) de Christian Eriksen van vier jaar geleden niet vergelijken met de Christian Eriksen van nu. Dus heeft het geen zin om te stellen: maar in 2012 hadden we meer kwaliteit, want toen liep Eriksen bij Ajax rond. Eriksen kon in 2012 bij lange na niet brengen wat hij nu brengt.

Echte toppers (desnoods in aanleg) heeft Ajax de afgelopen jaren niet gehad. Suarez was de laatste.

Cruijff wil betere spelers opleiden, en ervoor zorgen dat de spelers die doorbreken verder zijn in hun ontwikkeling. De bedoeling is immers niet dat ze eerst vijf jaar aanprutsen in Ajax 1 en dan na een paar leuke maanden meteen vertrekken, zoals we al zo vaak hebben gezien.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door brigade zuid » wo sep 17, 2014 12:28 pm

Jöhnk schreef:De kritiek moet wel eerlijk blijven. Termen als in slaap vallen, 90 procent van het publiek ontevreden en dergelijke dekt de lading absoluut niet. Ajax verkoopt nog altijd voldoende kaarten
Dekt de lading wel. Ik heb nu drie jaar geen scc meer en ik denk dat ik hooguit een handvol leuke wedstrijden gemist heb. Ik denk echt wel dat het overgrote deel zich stierlijk verveelt.

Lionel
Berichten: 47274
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door Lionel » wo sep 17, 2014 1:56 pm

De thuiswedstrijden zijn geen pretje hoor..
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door Cruijff » wo sep 17, 2014 11:37 pm

Demosthenes schreef:Rechtvaardigt de opmerking dat de huidige selectie misschien wel beter is dan de vorige (of iets in die strekking, het is geen citaat) de vraag wat er moet gebeuren als de tweede ronde van de CL niet wordt gehaald? Ajax had zich in 2011 (Dat is al weer drie jaar geleden) moeten plaatsen voor de tweede ronde van de CL, maar is daarna niet meer in de buurt van plaatsing geweest. Is er nog de ambitie om Europa te gaan veroveren?
Dat is bullshit dat we niet meer in de buurt van plaatsing zijn geweest. Vorig seizoen scheelde het maar één fucking balletje dat er in San Siro net niet of net wel in valt en je bent door. Dan staat AC Milan zwaar voor lul, want hun uitschakeling was absoluut verdiend geweest.

Goed, in 2012/2013 was de poule wat te sterk voor ons. Qua lotingen zit het niet bepaald mee. Uit pot 4 (pot 4!!) kregen we Borussia Dortmund, uiteindelijk de finalist tijdens diezelfde editie.
De uit Manchester afkomstige tegenstander uit pot 2 werd met in totaal maar liefst 5 treffers verslagen, in de uitwedstrijd bijna nog een 2e keer voor schut gezet en afgetekend onder zich gehouden door ons aller Ajax.
Ajax wordt bestuurd dankzij en door een rioolkrant, dan mag het geen verbazing wekken dat het beleid van praatjes en smoesjes aan elkaar hangt. De argumenten waarmee de revolutie verkocht moest worden zijn beleidsdogma's geworden, aangezien je niet top kunt presteren als je beleid daar niet volledig op gericht is, komen de smoesjes en uitvluchten er vanzelf achteraan.
Man man man wat een complottheorieën allemaal... En dan maakt bovenstaande schrijver mensen die bij tijd en wijle wat waardering voor de bijdragen van Johan Cruijff uitspreken voor brainwashed figuren die tot een kamp behoren. :aai.gif:
Demosthenes schreef:ik heb al jaren geleden (niet in 2010, maar daarvoor) moeten constateren dat Ajax het, door o.a. financiële redenen, niet zal kunnen bolwerken, de top niet zal kunnen halen. Ik hoop dat het geen afgang wordt, want het is wel 'mijn Ajax" dat dan wordt uitgelachen.
Een afgang was het zeker niet, reken er maar op dat in Frankrijk Ajax de komende dagen niet zal worden uitgelachen.
Is dat voor u genoeg voor een dag met wat vrolijkheid? :smile-ajax.gif:
Laatst gewijzigd door Cruijff op do sep 18, 2014 12:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door Jöhnk » wo sep 17, 2014 11:58 pm

Cruijff schreef:
Demosthenes schreef:Rechtvaardigt de opmerking dat de huidige selectie misschien wel beter is dan de vorige (of iets in die strekking, het is geen citaat) de vraag wat er moet gebeuren als de tweede ronde van de CL niet wordt gehaald? Ajax had zich in 2011 (Dat is al weer drie jaar geleden) moeten plaatsen voor de tweede ronde van de CL, maar is daarna niet meer in de buurt van plaatsing geweest. Is er nog de ambitie om Europa te gaan veroveren?
Dat is bullshit dat we niet meer in de buurt van plaatsing zijn geweest. Vorig seizoen scheelde het maar één fucking balletje dat er in San Siro net niet of net wel in valt en je bent door. Dan staat AC Milan zwaar voor lul, want hun uitschakeling was absoluut verdiend geweest.
Facts do not cease to exist...

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door Cruijff » do sep 18, 2014 12:09 am

Ach, in ieder geval is duidelijk dat Ajax het gelukkig absoluut niet in z'n broek doet voor clubs met begrotingen van ruim 400 miljoen.

Het zal eerder andersom zijn, dat steenrijke clubs die Ajax in hun poule geloot krijgen zullen denken: "tering, daar moeten we toch wel voor uitkijken"

Lionel
Berichten: 47274
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door Lionel » za sep 20, 2014 7:53 am

Milan was natuurlijk wel ongelooflijk slecht dat jaar.
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door Demosthenes » za sep 20, 2014 9:03 am

Cruijff schreef:Ach, in ieder geval is duidelijk dat Ajax het gelukkig absoluut niet in z'n broek doet voor clubs met begrotingen van ruim 400 miljoen.

Het zal eerder andersom zijn, dat steenrijke clubs die Ajax in hun poule geloot krijgen zullen denken: "tering, daar moeten we toch wel voor uitkijken"
Ja, dat kon je wel zien aan PSG, wat een felheid, zo'n Zlatan die maar blijft sleuren. Ze "deden het in hun broek" voor Ajax, wat een vreugde-uitbarstingen toe de 1-1 was bereikt, zo'n Luiz, hij bleef maar rennen met die PSG-vlaggen.

PSG leek mij niet voluit te gaan (een gevoel), zoals een Barcelona vorig jaar in de eerste wedstrijd, voor mijn gevoel, ook met de handrem erop speelde. Leuk dat we van Barcelona en Milan winnen, maar beide ploegen waren op dat moment al geplaatst (feitjes, i.t.t. het gevoel dat Europese topclubs bang zijn voor Ajax).

Ajax speelde de eerste helft als "vanouds", in de tweede helft zegevierde de wil om niet te verliezen (na de blunder van Moisander, gevolgd door die van Lucas) en het enthousiasme (na de onterechte gele kaart voor Serero); over dat enthousiasme ben ik erg tevreden, er gebeurde iets, maar het leidde helaas niet tot uitgespeelde kansen. Ik hoop maar dat Ajax dat enthousiasme meeneemt naar de wedstrijd tegen nummer 145 op de ranglijst: http://www.clubworldranking.com/ranking ... /Feyenoord of nummer 120 op http://www.ecaeurope.com/tabbed-content/club-ranking/ Fetenoord staat daar vier plaatsen onder FC Sheriff Tiraspol.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door Cruijff » za sep 20, 2014 10:38 am

Demosthenes schreef:
Cruijff schreef:Ach, in ieder geval is duidelijk dat Ajax het gelukkig absoluut niet in z'n broek doet voor clubs met begrotingen van ruim 400 miljoen.

Het zal eerder andersom zijn, dat steenrijke clubs die Ajax in hun poule geloot krijgen zullen denken: "tering, daar moeten we toch wel voor uitkijken"
Ja, dat kon je wel zien aan PSG, wat een felheid, zo'n Zlatan die maar blijft sleuren. Ze "deden het in hun broek" voor Ajax, wat een vreugde-uitbarstingen toe de 1-1 was bereikt, zo'n Luiz, hij bleef maar rennen met die PSG-vlaggen.
Gasten als Luiz lijden nu eenmaal aan een kwalijke zelfoverschatting. Heb je hem met 7-1 van Duitsland zien verliezen? Dat in die wedstrijd Thiago Silva ontbrak was echt geen geldend excuus, het hautaine houdinkje van dit soort spelers dient gewoon afgestraft te worden.

Zlatan had inderdaad niet zijn meest actieve dag, ik vind hem eigenlijk ook geen aanvoerder. De uitstraling heeft hij vanzelfsprekend wel, de betrokkenheid bij zijn team niet. Uiteraard gooide hij er niet met de pet naar, hij had een paar acties waarmee hij liet zien dat er nauwelijks een betere spits is, gelukkig bleef dat bij een paar.

Verder nog plantte hij even een arm in het gezicht van Klaassen, Veltman werd daarna door hem fysiek snoeihard opzij gezet. Uiteraard had iedereen kunnen verwachten dat Veltman zoiets zou overkomen, maar Joël ging gewoon door met een zo goed als mogelijke wedstrijd spelen en dat slaagde zeer behoorlijk. Best knap gedaan door iemand met nog zo weinig vlieguren. :biggthumpup.gif:
Giacomo Puccini schreef:Ik sluit me helemaal aan bij de betogen van Zuidema. Uitstekend onderbouwd en verwoord.

Ik ben wel eens benieuwd op hoeveel procent teams als PSG, Barcelona, Manchester City, etc. in Champions League groepswedstrijden tegen Ajax hebben gespeeld.
Dat is niet in cijfers te meten. In ieder geval kan ik je garanderen dat deze clubs niet op 60, 70% spelen. Dan ga je er gewoon keihard af. Natuurlijk presteerden City en Barcelona in de Arena niet op 100% van hun kunnen, maar hoe vaak per seizoen presteert een ploeg dat wel? Frank Rijkaard verwoordde in het boek 'Honger naar de bal' heel mooi hoe nauw het voor hem luistert zo'n prestatie van 100%.

Laten we wel wezen: Ajax presteerde voor rust ook nog niet eens op 35 of 40% van ons kunnen. Al die foute passes, juist de fouten die gemaakt werden door spelers van wie beter verwacht mag worden, we werden niet eens onder druk gezet toen die dingen fout gingen. Goed, dan mazzel je dat zij niet allang de 0-2 maken, maar de manier waarop Ajax het initiatief had de gehele 2e helft en de bal in een mum van tijd weer terugwon elke keer nadat Sig, Milik of Klaassen hem zeer snel kwijt was geraakt, dat is gewoon klasse. Gedurfd voetbal. Van der Wiel en Zlatan vonden in ieder geval van wel.

Die 1-1 is gewoon meer dan terecht. Dat kansen niet benut worden is ook een teken van kwaliteit. Die gelijke spelen die Ajax tegen onder meer Cambuur, RKC en Sparta een paar jaar terug boekte, waren ook terecht. Ook al hadden we misschien wel 15 kansen in die wedstrijden. Dan moet je ze als ruim 10 keer zo rijke club gewoon maar afmaken.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za sep 20, 2014 10:52 am

Luiz viel me op door zijn haardos en de hardnekkige overtuiging om crosspasses zó abominabel over grote afstand te verzenden, dat Ajax daardoor bijna altijd in balbezit kwam.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13396
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door Arthur » za sep 20, 2014 12:16 pm

Zou Zlatan hem op de training al een shit player hebben genoemd?

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23014
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door raymon » zo sep 21, 2014 8:07 am

Vind dit wel een interessant artikel:

http://www.bbc.co.uk/sport/football/29280337
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door Mano » zo sep 21, 2014 4:34 pm

Eerst PSG, die door arrogant gedrag en slap inzet Ajax in leven hield en nu Feyenoord dat zo waar nog beroerder is dan ons Ajax en niet kan winnen als Ajax met zijn rug tegen de muur staat.

De ondergrens van Ajax blijkt dus nog lager te liggen dan ik verwacht had.
Ik heb zojuist de slechtste wedstrijd ooit van Ajax gezien.

En toch houdt TH vol dat dit één van de beste selecties is in jaren.
Langzaam kwaliteit inleveren en zakken naar een gruwelijke ondergrens is door supporters al opgemerkt maar door TH dus blijkbaar nog niet.

Zo'n Andersen wordt geroemd om zijn trainingsprestaties maar presteert werkelijk NIKS op het veld.
Mensen gaan vanuit hoop en wensgedrag met een stofkam door zijn spel en vinden dan een paar hoogtepuntjes en houden zich daaraan vast. Vreselijke speler! Heeft niks te zoeken in Ajax 1.
'Hij staat niet op zijn positie' Me reet! hij heeft op de training dus niet bewezen op 'zijn positie' thuis te horen.
nog een bewijs dat hij een slapjanus is.

En zo zijn er nog wel een paar op te noemen.

Wanneer gaat TH ingrijpen?
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door InnerHarbour » zo sep 21, 2014 4:46 pm

Er lopen zeker 5 speeltuinvoetballers in rechts en linksbuiten middenveld, linksback veel te veel.
YNWA

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33823
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door Duke » zo sep 21, 2014 5:06 pm

Mano schreef:Eerst PSG, die door arrogant gedrag en slap inzet Ajax in leven hield en nu Feyenoord dat zo waar nog beroerder is dan ons Ajax en niet kan winnen als Ajax met zijn rug tegen de muur staat.

De ondergrens van Ajax blijkt dus nog lager te liggen dan ik verwacht had.
Ik heb zojuist de slechtste wedstrijd ooit van Ajax gezien.

En toch houdt TH vol dat dit één van de beste selecties is in jaren.
De Boer zegt in de VI overigens dat PSV wellicht een sterkere selectie heeft dan Ajax.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door brigade zuid » zo sep 21, 2014 5:28 pm

Maar Marc Netto zei dat dit de beste selectie van de laatste jaren is.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13396
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Het Bestuur met de rug tegen de muur

Bericht door Arthur » zo sep 21, 2014 5:59 pm

Dat gaan we ook zien als de altijd moeizame beginperiode voorbij is.

Plaats reactie