We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Worden we kampioen in het seizoen 2012-2013?

Weet niet
0
Geen stemmen
Weet niet
0
Geen stemmen
Weet niet
0
Geen stemmen
Nee
2
17%
Nee
2
17%
Nee
2
17%
Weet niet
2
17%
Weet niet
2
17%
Weet niet
2
17%
 
Totaal aantal stemmen: 12

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door beelzebub » do mei 03, 2012 11:06 pm

Gisteren de joden gehuldigd, vandaag de dodenn herdenken. Sssstil zijn vanaaf.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Ride » vr mei 04, 2012 5:53 am

999 schreef:Makkelijk hé, al die praatjes de nergens en tegenover niemand verantwoording hoeven af te leggen als het mis gaat .. Behalve dan dat diezelfde dan wel weer vooraan staan te bléren als het mis gaat ...
Makkelijk?

Dus jij vind dat de Burgemeester gewoon kan uitspreken dat zijn club, de club van Amsterdam, de grootste club in Nederland geen kampioen gaat worden op die dag?
Persoonlijk vind ik dat een schande.
Nogmaals, had hij anders geblaat dan was er niks aan de hand.
Ik had ook geen huldiging in de stad verwacht die dag en ook gesnapt maar het uitspreken is dom!
En zolang die ruimte daar bij Arena blijft zal het het toekomstige huldigingplek zijn.
Het zag er strak georganiseerd uit al is een dag later huldigen wel mosterd na de maaltijd.
Wel een mooi gezicht met de Arena op de achtergrond

Afbeelding

:ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif:
Vakkie 129

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Jesse » vr mei 04, 2012 6:07 am

Thom schreef:Geheel met je eens. het is natuurlijk ongelooflijk wat die mensen altijd over zich heen krijgen van die mongolen, en hij reageerde met humor vond ik. Zoiets als in de trend van 'toen ik al op de tribune zat, zaten jullie nog in jullie vader's verrekijker, dus wie vertelt mij wat over Ajax?'. Prima reactie!
Eens. Ik vond het ook wel een mooie reactie. :neutral.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door 999 » vr mei 04, 2012 7:34 am

Ride schreef:
999 schreef:Makkelijk hé, al die praatjes de nergens en tegenover niemand verantwoording hoeven af te leggen als het mis gaat .. Behalve dan dat diezelfde dan wel weer vooraan staan te bléren als het mis gaat ...
Makkelijk?

Dus jij vind dat de Burgemeester gewoon kan uitspreken dat zijn club, de club van Amsterdam, de grootste club in Nederland geen kampioen gaat worden op die dag?
Persoonlijk vind ik dat een schande.
Nogmaals, had hij anders geblaat dan was er niks aan de hand.
Ik had ook geen huldiging in de stad verwacht die dag en ook gesnapt maar het uitspreken is dom!
En zolang die ruimte daar bij Arena blijft zal het het toekomstige huldigingplek zijn.
Het zag er strak georganiseerd uit al is een dag later huldigen wel mosterd na de maaltijd.
Wel een mooi gezicht met de Arena op de achtergrond

Afbeelding

:ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif:
Ja, dat vind ik .. En natuurlijk vergeet je te vermelden waarom ( en in welke context ) hij dat zei ...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door 999 » vr mei 04, 2012 7:56 am

Ha, bedenk net Suarez is weg en we worden twee keer op rij kampioen ..

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door El Clavo » vr mei 04, 2012 8:34 am

De locatie was een drama en het hele programma was veel te plichtmatig. Opstellen in rijen van 3? Kom op man. Twee (hele goede DJ's) die dit keer helaas totaal verkeerd inschatten voor wie ze stonden te draaien. Heb hem na de eerste paar spelers dan ook uitgezet. Ben blij dat ik lekker thuis gebleven ben en het zondag en woensdag al gevierd heb. Gezien de opkomst was ik niet de enige gelukkig. Leuk voor mensen die wel eens Ajacieden 'in het echt' willen zien.

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Lionel » vr mei 04, 2012 8:55 am

El Clavo schreef:De locatie was een drama en het hele programma was veel te plichtmatig. Opstellen in rijen van 3? Kom op man. Twee (hele goede DJ's) die dit keer helaas totaal verkeerd inschatten voor wie ze stonden te draaien. Heb hem na de eerste paar spelers dan ook uitgezet. Ben blij dat ik lekker thuis gebleven ben en het zondag en woensdag al gevierd heb. Gezien de opkomst was ik niet de enige gelukkig. Leuk voor mensen die wel eens Ajacieden 'in het echt' willen zien.
My words.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Kowalczyk » vr mei 04, 2012 9:23 am

Vrijdagochtend: nieuwe Balgevoel-column op NU Sport.nl. Hij gaat niet specifiek over déze Ajax-huldiging, maar wel over het fenomeen van de huldiging in het algemeen. Natúúrlijk moet dat live op de nationale televisie! HIER LEZEN.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door El Clavo » vr mei 04, 2012 9:23 am

Toen Daniek Dekker vanochtend zei dat het een goede locatie was wist ik helemaal genoeg.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Jesse » vr mei 04, 2012 9:40 am

Hij is weer fijn, Ko! :smile-ajax.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door brigade zuid » vr mei 04, 2012 10:26 am

GangstaRiB schreef:Haha.. zit de herhaling te kijken op AT5 en er wordt een biertje richting Van der Laan gegooid en je ziet De Boer als een vader het publiek te manen... geweldig.

Van der Laan heeft trouwens groot gelijk. De binnenstad heeft al te vaak in puin gelegen.
Dan pak je dat kleine groepje toch aan die dat veroorzaakt, maar nee er moeten 100.000 mensen onder lijden. Is die occupy beweging al van het damrak weg trouwens? daar pakte die van der laan een stuk minder door. Laffe links gezwel, ik dacht dat het na Cohen niet erger kon, maar het kan wel.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13762
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Jinne » vr mei 04, 2012 10:40 am

Je denkt dat je met een rechtse burgemeester wel in de stad een huldiging had kunnen hebben?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door El Clavo » vr mei 04, 2012 10:44 am

Alsof Amsterdam ooit een rechtse burgemeester zal krijgen. Ik vind het wel opvallend dat die werkloze krakers en die kansloze hippies maar hun gang kunnen blijven gaan. Soms ga je bijna weer terugverlangen naar Cohen. Deze man heeft Koninginnedag ook al kapot gemaakt.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Jesse » vr mei 04, 2012 10:51 am

Nou nou, 'Koninginnedag kapot gemaakt'. Ik vond het eigenlijk wel prima zo in de stad. Al die mensen op het Museumplein hoef ik er niet bij te hebben. Bovendien waren er nog genoeg plekken waar er een feestje van gemaakt werd.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13762
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Jinne » vr mei 04, 2012 10:54 am

Precies. Volgens mij is dat Museumpleinfeestje ook maar iets van de laatste jaren en werd het vooral door mensen buiten de stad bezocht.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door GangstaRiB » vr mei 04, 2012 10:56 am

brigade zuid schreef:
GangstaRiB schreef:Haha.. zit de herhaling te kijken op AT5 en er wordt een biertje richting Van der Laan gegooid en je ziet De Boer als een vader het publiek te manen... geweldig.

Van der Laan heeft trouwens groot gelijk. De binnenstad heeft al te vaak in puin gelegen.
Dan pak je dat kleine groepje toch aan die dat veroorzaakt, maar nee er moeten 100.000 mensen onder lijden. Is die occupy beweging al van het damrak weg trouwens? daar pakte die van der laan een stuk minder door. Laffe links gezwel, ik dacht dat het na Cohen niet erger kon, maar het kan wel.
Mmmm... jammer dat je de dingen niet zo goed kan onderscheiden.

Verder vind ik Van der Laan (ondanks dat ie een PvdA'er is) een vrij harde burgermeester. Hij neemt maatregelen die niet populair zijn bij mensen die de stad in puin slaan, maar hey.. geef em eens ongelijk. Zijn stad bestaat uit 750.000 mensen die hem aanspreken als hun ruiten worden ingegooid.

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door GangstaRiB » vr mei 04, 2012 10:57 am

El Clavo schreef:Alsof Amsterdam ooit een rechtse burgemeester zal krijgen. Ik vind het wel opvallend dat die werkloze krakers en die kansloze hippies maar hun gang kunnen blijven gaan. Soms ga je bijna weer terugverlangen naar Cohen. Deze man heeft Koninginnedag ook al kapot gemaakt.
Get your facts straight. En een heleboel mensen vonden de afwezigheid van de teringherrie van 538 zeer welkom......

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door brigade zuid » vr mei 04, 2012 11:08 am

Punt is dat bij van der laan niks kan, als 410 een corteo wil organiseren mag dat nooit van hem want hij ziet dat als een demonstatie, hij hoopt dat AJAX op een gegeven moment geen kampioen wordt etc. en daar tegenover staat dan weer dat halfgebakken, met knikkende knietjes beleid ten opzichte van die hippies op het damrak.

Red
Berichten: 107
Lid geworden op: wo nov 23, 2005 7:25 pm
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Red » vr mei 04, 2012 11:08 am

GangstaRiB schreef:
El Clavo schreef:Alsof Amsterdam ooit een rechtse burgemeester zal krijgen. Ik vind het wel opvallend dat die werkloze krakers en die kansloze hippies maar hun gang kunnen blijven gaan. Soms ga je bijna weer terugverlangen naar Cohen. Deze man heeft Koninginnedag ook al kapot gemaakt.
Get your facts straight. En een heleboel mensen vonden de afwezigheid van de teringherrie van 538 zeer welkom......
Niet alleen op 30 april graag, afwezigheid van teringherrie van 538 is altijd welkom.
...een beet're club dan deze is er niet!!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr mei 04, 2012 11:16 am

El Clavo schreef:Alsof Amsterdam ooit een rechtse burgemeester zal krijgen. Ik vind het wel opvallend dat die werkloze krakers en die kansloze hippies maar hun gang kunnen blijven gaan. Soms ga je bijna weer terugverlangen naar Cohen. Deze man heeft Koninginnedag ook al kapot gemaakt.
Hoever kwamen die antiglobalisten ook al weer op 1 mei, met hun demonstratie?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Thom » vr mei 04, 2012 11:27 am

Rishi schreef:Ik vond het vooral erg goedkoop.
Wat moest hij anders? Hij heeft gelijk met zkjn maatregel tenslotte. En als burgervader dien je te kunnen speechen bkj Mokum's bekendste product.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Thijs » vr mei 04, 2012 11:34 am

Zo, was een mooi feestje! ..In club air welteverstaan, de algehele tendens over de huldiging kan ik wel onderschrijven. Leuk en aardig voor de mensen die er waren, maar voor mij persoonlijk hoeft het nooit zo nodig. Ik koester meer warme gevoelens voor het Museumplein van vorig jaar. Dat was kippenvel tot en met.

Daarna dus met alle spelers, personeel en genodigden gaan stappen. Optredens van de 'bekende figuren', en ik vrees dat Lukoki ook wel een katertje heeft vandaag haha... Ben in ieder geval blij dat ik een dagje vrij heb genomen vandaag.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Ride
Berichten: 1141
Lid geworden op: ma feb 07, 2011 9:32 am
Locatie: Hoorn
Contacteer:

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Ride » vr mei 04, 2012 1:38 pm

brigade zuid schreef:Punt is dat bij van der laan niks kan, als 410 een corteo wil organiseren mag dat nooit van hem want hij ziet dat als een demonstatie, hij hoopt dat AJAX op een gegeven moment geen kampioen wordt etc. en daar tegenover staat dan weer dat halfgebakken, met knikkende knietjes beleid ten opzichte van die hippies op het damrak.
:drecul.gif:

send the marines of VAK410 :666.gif:
Vakkie 129

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door El Clavo » vr mei 04, 2012 2:08 pm

GangstaRiB schreef:
El Clavo schreef:Alsof Amsterdam ooit een rechtse burgemeester zal krijgen. Ik vind het wel opvallend dat die werkloze krakers en die kansloze hippies maar hun gang kunnen blijven gaan. Soms ga je bijna weer terugverlangen naar Cohen. Deze man heeft Koninginnedag ook al kapot gemaakt.
Get your facts straight. En een heleboel mensen vonden de afwezigheid van de teringherrie van 538 zeer welkom......
In mijn tijd stond 538 nog gewoon op het Leidse.

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: We worduh kampioen, we worduh kampioen, we w...

Bericht door Kowalczyk » vr mei 04, 2012 2:21 pm

Ik zal wel een ouwe lul zijn, maar ik vind beide besluiten van de Amsterdamse burgemeester volkomen begrijpelijk: geen Ajax-huldigingen meer in de binnenstad en paal en perk aan de massale dancefeesten op Koninginnedag.

Wat die Ajax-huldigingen betreft... Als burgemeester heb je er geen fluit mee te maken wie de ellende nou telkens op zijn geweten heeft (echte Ajax-fans, etterige Marokkaantjes, dronken provincialen, weet ik het). Voor de burgemeester, als verantwoordelijke voor de veiligheid in de stad, telt maar één ding: de openbare orde. Als keer op keer blijkt dat die bij Ajax-huldigingen niet gegarandeerd is, met 'dank' aan welke groepering(en) dan ook, dan kan het dus blijkbaar niet. Punt. Ik zou het eigenlijk onbegrijpelijk hebben gevonden wanneer hij na al die geëscaleerde huldigingen dat besluit niet genomen had.

Dan Koninginnedag: dat is een volksfeest voor het hele gezin. Vrijmarkt. Kinderen die leuke dingen kunnen doen. Oudere mensen moeten door hun stad kunnen wandelen met een Oranje-speldje op hun revers, bij wijze van spreken. De laatste jaren was het té ver doorgeslagen naar een massaal, retedruk feest voor jonge mensen, met veel alcohol en dreunende housebeats. Koninginnedag is geen houseparty. Er valt voor jonge mensen nog genoeg te zuipen en te feesten, maar het werd wel tijd om een paar strepen te trekken. Dat is nu gedaan; ik vind dat volkomen terecht.

Alles wat 22 jaar en Ajacied is, zal het wel volkomen met me oneens zijn. Whatever. Ik ben het net zo goed met hún oneens, dus dat kun je tegen elkaar wegstrepen.

K.
Still alive...

Plaats reactie