Ajax nieuws waar je broek van afzakt

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax nieuws waar je broek van afzakt

Bericht door Jeroen126 » wo sep 14, 2011 10:42 pm

Even los van net of niet, ik vind dat maar een raar systeem. Als jij als scout onze (')parels(') wil bekijken, dan regel je toch lekker zelf een kaartje?

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Re: Ajax nieuws waar je broek van afzakt

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do sep 15, 2011 10:19 am

Exact , en op zulke momenten woekertarieven vragen ... Opzouten met die scouts!
:1evil.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13718
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax nieuws waar je broek van afzakt

Bericht door Thijs » do sep 15, 2011 10:50 am

Even los van het feit inderdaad of het netjes is of niet (ik ga daar niet over, weet zelfs niet eens wie daar over gaat) krijg je als organisatie ook af en toe met een stel onbeschofte idioten te maken. Echt ongehoord.

Nu sta ik dit seizoen ook op een extreem irritante plek (recht naast de hoofdingang) waardoor ik van werkelijk iedereen het 'gezeik' aan moet horen omdat ik nu eenmaal de kortste rij heb en het dichtst bij sta. (supportersbeleid, ABA, de scouts, en ik alleen wat te maken heb met de media)

Wat je dus allemaal voor je kiezen krijgt.
* Man die komt aanlopen en roept 'VIER KAARTEN!'
(Je zou bijv. eens kunnen beginnen met 'goedenavond, ik heb vier kaarten besteld op naam van XXX en ik ben van bedrijf XXX, zit ik hier goed?'...om maar wat te noemen. Als ik dan heb uitgelegd waar ze wel moeten zijn lopen ze me zonder een blik waardig te keuren weer weg, geen dankjewel of wat dan ook)
* Supporter die bij mij zijn kaarten wil afhalen en als ik hem naar de ticketboxes buiten verwijs (staat ook overal duidelijk aangegeven) krijg ik zo'n 'wel godverdomme, heb ik nou voor niks in die rij gestaan? tsjongejonge, ook altijd gezeik!' (zijn natuurlijk altijd de types die één keer per jaar langskomen)
* Type Amsterdamse gelegenheidsbobo uit Oud-Zuid die met zo'n hip PC Hoofdstraat-sjaaltje aan komt benen en er A) vanuit gaat dat ik hem moet kennen en B) ook al staat ie verkeerd ik hem maar moet helpen. Vaak met de opmerkingen dat 'de toegangswegen helemaal vol stonden, doe daar eens wat aan!'

Buiten dat natuurlijk de mensen die eerst drie uur in de kroeg hangen en vijf minuten voor tijd binnen komen rennen met de mededeling dat de rij te lang was. Ipv gewoon op tijd naar binnen te gaan, 50.000 man passen nu eenmaal niet in 5 minuten door 1 deurtje.

Ik vind het prima dat mensen Ajax als organisatie aanspreken op dingen die niet goed geregeld zijn, en ook dat 'ik' daar het aanspreekpunt voor ben maar die onbeschoftheid die je soms krijgt ben ik wel echt beu. En als het echt Ajax' fout is en je zelf alles goed hebt gedaan kan ik er echt wel inkomen dat je gefrustreerd bent, maar dat is lang niet altijd het geval.

Maargoed. Wat me opvalt is dat de mensen die ik het minst vaak zie door het jaar heen (en ik heb de afgelopen vier seizoenen onafgebroken bij de hoofdingang gestaan) het hardste schreeuwen dat Ajax zo kut is.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13791
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Ajax nieuws waar je broek van afzakt

Bericht door Jinne » do sep 15, 2011 11:28 am

Moesten gister alle kaarten die vanaf 3 september besteld waren bij de kassa afgehaald worden?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13718
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Ajax nieuws waar je broek van afzakt

Bericht door Thijs » do sep 15, 2011 1:00 pm

Dat weet ik eigenlijk niet. Was sowieso al drukker door alle vakantieveilingen-supporters. (Ben het er sowieso niet mee eens dat die dagjesmensen voor 40 euro pp mogen komen terwijl de echte Ajacieden in de voorverkoop gewoon 70 euro per kaartje aftikken, maar da's een ander verhaal)
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: Ajax nieuws waar je broek van afzakt

Bericht door Oscarito » do sep 15, 2011 6:28 pm

Thijs schreef:Even los van het feit inderdaad of het netjes is of niet (ik ga daar niet over, weet zelfs niet eens wie daar over gaat) krijg je als organisatie ook af en toe met een stel onbeschofte idioten te maken. Echt ongehoord.

Nu sta ik dit seizoen ook op een extreem irritante plek (recht naast de hoofdingang) waardoor ik van werkelijk iedereen het 'gezeik' aan moet horen omdat ik nu eenmaal de kortste rij heb en het dichtst bij sta. (supportersbeleid, ABA, de scouts, en ik alleen wat te maken heb met de media)

Wat je dus allemaal voor je kiezen krijgt.
* Man die komt aanlopen en roept 'VIER KAARTEN!'
(Je zou bijv. eens kunnen beginnen met 'goedenavond, ik heb vier kaarten besteld op naam van XXX en ik ben van bedrijf XXX, zit ik hier goed?'...om maar wat te noemen. Als ik dan heb uitgelegd waar ze wel moeten zijn lopen ze me zonder een blik waardig te keuren weer weg, geen dankjewel of wat dan ook)

* Supporter die bij mij zijn kaarten wil afhalen en als ik hem naar de ticketboxes buiten verwijs (staat ook overal duidelijk aangegeven) krijg ik zo'n 'wel godverdomme, heb ik nou voor niks in die rij gestaan? tsjongejonge, ook altijd gezeik!' (zijn natuurlijk altijd de types die één keer per jaar langskomen)
* Type Amsterdamse gelegenheidsbobo uit Oud-Zuid die met zo'n hip PC Hoofdstraat-sjaaltje aan komt benen en er A) vanuit gaat dat ik hem moet kennen en B) ook al staat ie verkeerd ik hem maar moet helpen. Vaak met de opmerkingen dat 'de toegangswegen helemaal vol stonden, doe daar eens wat aan!'

Buiten dat natuurlijk de mensen die eerst drie uur in de kroeg hangen en vijf minuten voor tijd binnen komen rennen met de mededeling dat de rij te lang was. Ipv gewoon op tijd naar binnen te gaan, 50.000 man passen nu eenmaal niet in 5 minuten door 1 deurtje.

Ik vind het prima dat mensen Ajax als organisatie aanspreken op dingen die niet goed geregeld zijn, en ook dat 'ik' daar het aanspreekpunt voor ben maar die onbeschoftheid die je soms krijgt ben ik wel echt beu. En als het echt Ajax' fout is en je zelf alles goed hebt gedaan kan ik er echt wel inkomen dat je gefrustreerd bent, maar dat is lang niet altijd het geval.

Maargoed. Wat me opvalt is dat de mensen die ik het minst vaak zie door het jaar heen (en ik heb de afgelopen vier seizoenen onafgebroken bij de hoofdingang gestaan) het hardste schreeuwen dat Ajax zo kut is.
Die is van Standard de Liege! :biggrin.gif:

En het is bekend dat Ajax moeilijk doet met kaarten uitdelen. Maar zelf willen ze wel overal op de eerste rij zitten.
Wat betreft de onbeschofte mensen die denken dat zij de enige aanwezigen zijn heb je natuurlijk helemaal gelijk! Al kan het ook voorkomen dat je een half uur tot drie kwartier in de rij staat om de kaarten af te halen, als mij dat bij Willem II al is overkomen dan zal dit vast en zeker ook bij Ajax gebeuren.
Jeroennaarbeneden schreef:Even los van net of niet, ik vind dat maar een raar systeem. Als jij als scout onze (')parels(') wil bekijken, dan regel je toch lekker zelf een kaartje?
Dus als Frank de Boer naar Zagreb wilt gaan om Dinamo aan het werk te zien moet hij lekker zelf zijn kaartje regelen? Joh, wat ben jij geniaal! :smallgrin.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Ajax nieuws waar je broek van afzakt

Bericht door Jöhnk » za sep 24, 2011 1:59 pm

www.ajax.nl is er tegenwoordig ook in het Grieks. :biggthumpup.gif:

www.ajaxhellas.gr

Plaats reactie