De prijzen voor de CL-wedstrijden

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13713
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Thijs » wo sep 08, 2010 10:52 am

Vakken die uitverkocht zijn:

125, 126, 127, 128, 129 (= Zuid-1)
112, 113, 114, 115, 116 (= Noord-1)
410, 411, 412, 413, 414, 415 (= Noord-2)
424, 425, 426, 427, 428, 429, 430, 401 (= Zuid-2)

Kortom, wat je vanaf nu kunt kopen zijn de beide lange zijdes. Minst dure optie: vak 402, 403, 408, 409, 418, 423, (= 199,50 euro).
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door M.. » wo sep 08, 2010 11:04 am

Thijs, weet je ook iets van PP's die dus maandagavond zijn besteld?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13713
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Thijs » wo sep 08, 2010 11:08 am

Nope, helaas. Maar het lijkt me dat je plaats nog vrij moe(s)t zijn, aangezien niemand destijds al kaarten kon kopen voor andere vakken waar seizoenkaarthouders zitten.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
kruifie
Berichten: 326
Lid geworden op: vr apr 09, 2010 3:38 pm
Locatie: Brielle

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door kruifie » wo sep 08, 2010 12:27 pm

Van Ajaxlife.nl...

Kaartverkoop CL ook begonnen op Marktplaats

Vanochtend tippelde de redactie van Ajaxlife.nl vrolijk over de Marktplaats. We werden aangesproken door een pokdalig figuur in fout pak. “He pssst. Kom 's dichterbij. Kaartje Ajax- AC Milan kopen? Voor de Champions League, weet je. Prima prijsje. Ik kon namelijk zelf al negen passe-partouts aanschaffen. En Ajacieden onder elkaar zijn fijne snuiters, dus bied ik je een los kaartje aan voor 125 euro. Ik heb er zelf een kleine veertig euro voor betaald. Maar het is toch logisch dat ik de tickets drie keer over de kop wil laten gaan? Ik moet het geld om voor mezelf kaarten te kopen immers ergens vandaan halen...”

Zo gaat dat
Ja, zo gaat dat dus. Markplaats staat ondertussen vol met mensen (Ajacieden dus) die kaartjes willen slijten. Niet zo gek als Ajax mensen de mogelijkheid biedt om maar liefst negen passe-partouts te scoren.

Vol spanning wachten wij op de ongetwijfeld nieuwe verrassende wending die deze kaartensoap gaat krijgen. Wij kijken nergens meer van op.


Bizar toch....

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door peter » wo sep 08, 2010 12:36 pm

Daarom vroeg ik het me dus al af. 9 (!) is bizar veel.

Bah wat een drama rondom die kaarten. De lol raakt er zo wel af ja.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Scherrer » wo sep 08, 2010 12:57 pm

Het is een grof schandaal dat SCC-houders eerst 9 (!!!) passe-partouts kunnen kopen en daarná de supporterscard-houders pas aan de beurt zijn. Ajax geeft een achterneef, buurmeisje, collega, melkman of hockeyvriendje van een SCC-houder die zelf géén Ajax-(seizoens-, supporters- of andere) clubcard heeft eerder recht om kaarten te kopen dan iemand die zich keurig bij Ajax heeft aangemeld als geregistreerde fan. Echt belachelijk. Dat werkt dit soort woekerdoorverkoop natuurlijk ook alleen maar in de hand.
***

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo sep 08, 2010 1:03 pm

9 pp's is inderdaad bizar en vermoedelijk enkel en alleen ingegeven door de angst dat het misschien wel helemaal niet uitverkocht raakt als mensen met een scc maar maximaal 4 pp's per scc konden kopen (wat volgens mij tot op heden gangbaar was).
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door peter » wo sep 08, 2010 1:07 pm

Scherrer schreef:Het is een grof schandaal dat SCC-houders eerst 9 (!!!) passe-partouts kunnen kopen en daarná de supporterscard-houders pas aan de beurt zijn. Ajax geeft een achterneef, buurmeisje, collega, melkman of hockeyvriendje van een SCC-houder die zelf géén Ajax-(seizoens-, supporters- of andere) clubcard heeft eerder recht om kaarten te kopen dan iemand die zich keurig bij Ajax heeft aangemeld als geregistreerde fan. Echt belachelijk. Dat werkt dit soort woekerdoorverkoop natuurlijk ook alleen maar in de hand.
Niet alleen dat, maar ook nog eens voor een lagere prijs. Het is toch zo dat een SCC houder voor bepaalde vakken korting krijgt (en dus ook voor zijn introducees)?

Het is mij in ieder geval duidelijk dat Ajax heel erg belust is op die inkomsten. Bijna obsessief hoe Ajax hier een slaatje uit probeert te slaan, hoor. Jeroen Gekko Slop 'Greed is good'.

Mr. Ajax
Berichten: 14468
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Mr. Ajax » wo sep 08, 2010 2:25 pm

Mijn pa heeft me verrast met twee kaartjes voor 406 (mijn oude plek) voor de wedstrijd tegen Real. Hoop inderdaad dat het vol raakt, anders sta je daar toch voor lul, daarboven in de lege tweede ring...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Alexander
Berichten: 8549
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Alexander » wo sep 08, 2010 3:44 pm

Onzinnige reacties hierboven, deze 9 PP's zijn alleen te koop voor enkele vakken op de tweede ring op de lange zijde. De kaarten die dus altijd als allerlaatst (maar vaak niet eens) verkocht worden. Informeer je eerst even voor je wat zegt...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13713
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Thijs » wo sep 08, 2010 3:51 pm

Mr. Ajax schreef:Mijn pa heeft me verrast met twee kaartjes voor 406 (mijn oude plek) voor de wedstrijd tegen Real. Hoop inderdaad dat het vol raakt, anders sta je daar toch voor lul, daarboven in de lege tweede ring...
Als het heel leeg is kom ik wel even naast je zitten, ik zit in 405. :smallgrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Neefkens
Erelid
Berichten: 561
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Neefkens » wo sep 08, 2010 3:52 pm

Peter schreef:Het is mij in ieder geval duidelijk dat Ajax heel erg belust is op die inkomsten. Bijna obsessief hoe Ajax hier een slaatje uit probeert te slaan, hoor. Jeroen Gekko Slop 'Greed is good'.
Gek hè, terwijl ze geld zat hebben... :hypocrite.gif:

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Scherrer » wo sep 08, 2010 3:54 pm

Alexander schreef:Onzinnige reacties hierboven, deze 9 PP's zijn alleen te koop voor enkele vakken op de tweede ring op de lange zijde. De kaarten die dus altijd als allerlaatst (maar vaak niet eens) verkocht worden. Informeer je eerst even voor je wat zegt...
Jij zit fout, Alexander. Check:

http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief ... League.htm

Dus het klopt wel. Informeer jíj je dus in het vervolg eerst even voor je een grote bek komt hebben, nu ga je nogal af. :smallgrin.gif:
***

Neefkens
Erelid
Berichten: 561
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Neefkens » wo sep 08, 2010 4:02 pm

Check doublecheck. :biggthumpup.gif:

Alexander
Berichten: 8549
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Alexander » wo sep 08, 2010 4:18 pm

Scherrer schreef:
Alexander schreef:Onzinnige reacties hierboven, deze 9 PP's zijn alleen te koop voor enkele vakken op de tweede ring op de lange zijde. De kaarten die dus altijd als allerlaatst (maar vaak niet eens) verkocht worden. Informeer je eerst even voor je wat zegt...
Jij zit fout, Alexander. Check:

http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief ... League.htm

Dus het klopt wel. Informeer jíj je dus in het vervolg eerst even voor je een grote bek komt hebben, nu ga je nogal af. :smallgrin.gif:
Hoe kom je er nou bij? Je kan wel 9 PP's kopen tegelijk, maar alleen met barcodes van seizoenkaarten.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Scherrer » wo sep 08, 2010 4:24 pm

Alexander schreef:
Scherrer schreef:
Alexander schreef:Onzinnige reacties hierboven, deze 9 PP's zijn alleen te koop voor enkele vakken op de tweede ring op de lange zijde. De kaarten die dus altijd als allerlaatst (maar vaak niet eens) verkocht worden. Informeer je eerst even voor je wat zegt...
Jij zit fout, Alexander. Check:

http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief ... League.htm

Dus het klopt wel. Informeer jíj je dus in het vervolg eerst even voor je een grote bek komt hebben, nu ga je nogal af. :smallgrin.gif:
Hoe kom je er nou bij? Je kan wel 9 PP's kopen tegelijk, maar alleen met barcodes van seizoenkaarten.
Lees je eigen posting en daarna mijn link van Ajax.nl eens eventjes rustig door, Alexander. Je zit er met je laatste reactie namelijk weer naast. Er staat in die link het volgende:
Ajax.nl schreef:Dinsdag 7 september 2010 09:00 uur tot woensdag 8 september 08:59 uur
Alle Ajax SCC-houders (extra kaartverkoop in beschikbare vakken na vervallen eigen plek scc-houders)
Maximaal 9 passe partouts in 1 transactie per Seizoen Club Card
Geen kortingstarief
***

Alexander
Berichten: 8549
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Alexander » wo sep 08, 2010 4:44 pm

Mijn reactie had betrekking op verkoop eigen plaats.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Scherrer » wo sep 08, 2010 4:55 pm

Alexander schreef:Mijn reactie had betrekking op verkoop eigen plaats.
Lul je er niet zo slap onderuit en geef gewoon toe dat je er naast zat. Is niet erg, kan gebeuren, maar het zit wel iets anders. Jij zei dit:
Alexander schreef:Onzinnige reacties hierboven, deze 9 PP's zijn alleen te koop voor enkele vakken op de tweede ring op de lange zijde. De kaarten die dus altijd als allerlaatst (maar vaak niet eens) verkocht worden. Informeer je eerst even voor je wat zegt...
Dat is niet waar, iedere seizoenskaarthouder kon dinsdag per seizoenskaart 9 passe-partouts halen in alle vakken in het stadion, voor zover die nog beschikbaar waren. Hierna mochten de supp-cc kaarthouders pas passe-partouts kopen.
***

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door peter » wo sep 08, 2010 6:35 pm

Neefkens schreef:
Peter schreef:Het is mij in ieder geval duidelijk dat Ajax heel erg belust is op die inkomsten. Bijna obsessief hoe Ajax hier een slaatje uit probeert te slaan, hoor. Jeroen Gekko Slop 'Greed is good'.
Gek hè, terwijl ze geld zat hebben... :hypocrite.gif:
Iedere club heeft het geld hard nodig, maar Ajax slaat een modderfiguur. Alles rondom de kaartverkoop is om te huilen zo slecht. Het gekke is dan ook nog eens dat ik het nog normaal vind ook, want zoiets kan alleen bij Ajax. De grootste club van Nederland is namelijk ontiegelijk amateuristisch en doorzichtig op dit vlak. Ik vraag me alleen wel af of ze het zelf ook weten. Ik ben bang van niet.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door goodfella » wo sep 08, 2010 7:51 pm

Ik denk dat er alsnog 40.000+ passe partouts worden verkocht.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do sep 09, 2010 10:17 am

Prima. Ik wil namelijk in een volle Arena zitten bij dit soort wedstrijden. Nu ik mijn pp heb, ga ik ook gewoon mijn club steunen, in plaats van bijvoorbeeld uit protest stil zijn of tegen het bestuur schreeuwen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door peter » do sep 09, 2010 10:26 am

Ik snap alleen niet dat ze nog geen verkoop van losse kaarten doen voor SCC en CC-houders. Men gooit nu zelfs de PP's in de losse verkoop en wacht met het verkopen van losse kaarten. Heel irritant voor mensen die slechts één duel kunnen/willen gaan. Zul je zien dat deze mensen achter het net vissen, hoor.

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Lionel » do sep 09, 2010 11:28 am

Ik heb ook een pp gekocht. 113 euries en dat vind ik wel te doen. Zit wel in vak 428 maar dat boeit me niet. Wilde het gewoon niet missen..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door 666 » do sep 09, 2010 1:28 pm

En weet je waar ons geld naartoe gaat?
at5 schreef:Sterrenkok gaat koken voor bobo's Ajax

Een goede lunch mag wat kosten, vindt Ajax. Daarom heeft de club de sterrenkok Ron Blauw ingehuurd.

Ron Blauw moet de bobo's van de Europese tegenstanders van Ajax voor de Champions League-wedstrijden een lunch voorschotelen. Dat meldt RTL Z.

De sterrenkok gaat de menu's iedere keer aanpassen aan het land van herkomst van de tegenstander. Ajax speelt het komende seizoen in de Champions League tegen Real Madrid uit Spanje, AC Milan uit Italië en AJ Auxerre uit Frankrijk.

"Ik doe veel voor Ajax. De contacten zijn erg goed. De voorzitter en penningmeester zijn vrienden van mij en ik ben een echte Ajax-fan. We werken met de catering al geruime tijd samen en zo is deze opdracht eruit gekomen", aldus Blauw tegenover RTL Z.
Uijteraard kookt ie niet voor jou. Dringen in de rij voor een kleffe hamburger jij! Met plastic alcoholvrij evenementenbier.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do sep 09, 2010 3:25 pm

Kruifie schreef:Van Ajaxlife.nl...

Kaartverkoop CL ook begonnen op Marktplaats

Vanochtend tippelde de redactie van Ajaxlife.nl vrolijk over de Marktplaats. We werden aangesproken door een pokdalig figuur in fout pak. “He pssst. Kom 's dichterbij. Kaartje Ajax- AC Milan kopen? Voor de Champions League, weet je. Prima prijsje. Ik kon namelijk zelf al negen passe-partouts aanschaffen. En Ajacieden onder elkaar zijn fijne snuiters, dus bied ik je een los kaartje aan voor 125 euro. Ik heb er zelf een kleine veertig euro voor betaald. Maar het is toch logisch dat ik de tickets drie keer over de kop wil laten gaan? Ik moet het geld om voor mezelf kaarten te kopen immers ergens vandaan halen...”

Zo gaat dat
Ja, zo gaat dat dus. Markplaats staat ondertussen vol met mensen (Ajacieden dus) die kaartjes willen slijten. Niet zo gek als Ajax mensen de mogelijkheid biedt om maar liefst negen passe-partouts te scoren.

Vol spanning wachten wij op de ongetwijfeld nieuwe verrassende wending die deze kaartensoap gaat krijgen. Wij kijken nergens meer van op.


Bizar toch....
Zij (ajaxlife als in SVA) zijn toch in overleg met Ajax over de prijsstelling etc..... kunnen ze dit de volgende keer meteen meenemen.

Plaats reactie