Bijeenkomst supporters, spelers en technische staf

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Plaats reactie
Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bijeenkomst supporters, spelers en technische staf

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo sep 09, 2009 3:42 pm

Goed nieuws! In het supportershome naast de Arena heeft maandagavond 21 september een bijeenkomst plaats met spelers en technische staf van Ajax. De avond is bedoeld om spelers en supporters dichter bij elkaar te brengen en om wederzijds begrip te kweken voor elkaars emoties. In het verleden werd er gesproken met een kleine afvaardiging van de supporters en een delegatie van de selectie. Nu wordt deze meeting breder getrokken en is het toegankelijk voor iedere supporter die geïnteresseerd is. Aanvang is 20.00 uur en rond 21.15 uur zal er een eind aan worden gebreid.

bron ajaxlife.nl
Wie gaat er?
En wat zijn dingen die hier bereikt kunnen worden?

Ik zelf kan overigens niet, .....

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: Bijeenkomst supporters, spelers en technische staf

Bericht door Vedette-10- » wo sep 09, 2009 3:46 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 5:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bijeenkomst supporters, spelers en technische staf

Bericht door Jeroen126 » wo sep 09, 2009 5:19 pm

Ik ga. Ik weet niet in hoeverre hier echt iets bereikt kan worden, maar ik vind het aan prachtig initiatief. Hulde voor alle betrokkenen.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11443
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Bijeenkomst supporters, spelers en technische staf

Bericht door Toppie » do sep 10, 2009 1:41 pm

Dit word een sloom en saai seizoen voor de supporters


Door Johan, vak 410:

Ik heb zojuist een brief binnegekregen van Ajax waarin staat dat er in de vakken 409, 410 en 411 absoluut niet meer gestaan mag worden. Dit is omdat er supporters geklaagd hebben over het gedrag van de staande supporters. Ook is er vanaf nu de regel dat als je je niet aan dit sta-verbod houd je een stadionverbod kan krijgen oplopend tot 9 maanden. Dit is na aanleiding van Ajax-Sparta waar stewards zich meerdermalen dreigend hadden uitgesproken tegen ons die stonden.

Doordat de wedstrijd al zwaar slecht was en de stewards ons begonnen te dreigen om ons het stadion uit te zetten, veranderde het in een grimmig sfeertje waar er gespuugd (niets van gezien) zou zijn naar de stewards. Ook zouden er voorwerpen naar de stewards zijn gegooid. Na Ajax gebeld te hebben kreeg ik niet veel meer informatie als dat er in de nietszeggende brief stond.

Klachten van supporters? Over gedrag en staan? Iedereen staat daar! Overlopen naar andere vakken, zou kunnen. Maar waar gebeurt dat niet? De overlast die wij zouden bezorgen is er niet. Het enige wat wij op Noord doen, is meer sfeer brengen in het stadion zodat niet alles van Zuid hoeft af te komen.

Door ons te laten zitten maak je de sfeer op Noord sowieso kapot. Op de vraag waarom er vorig jaar wel gestaan mocht worden, werd er geantwoord dat er toen geen klachten waren binnen gekomen. Dit wordt echter tegengesproken in de brief. Het seizoen is twee wedstrijden oud en nu al word er gezeikt. Bedankt Ajax. Dit word een sloom en saai seizoen voor de supporters. Dankjewel!

Tekst: AjaxShowtime
Dat word weer gezeik zondag

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bijeenkomst supporters, spelers en technische staf

Bericht door Thijs » do sep 10, 2009 1:47 pm

Ajax wil gewoon geen tweede 410 in die hoek, ze hebben het niet voor niets allemaal verplaatst naar de zuidkant. Als je per se wil staan mag je naar 424/425 gaan.

(Niet dat het mij persoonlijk iets uitmaakt, maar als jij 300 euro voor een SCC betaalt en er staan steeds schreeuwende jochies voor zodat jij niet kunt gaan zitten lijkt me dat nogal irritant)
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Bijeenkomst supporters, spelers en technische staf

Bericht door brigade zuid » do sep 10, 2009 1:54 pm

Ik snap sowiezo niet dat lui die sfeer willen maken waarom die zich niet laten overschrijven naar de vakken naast het huidige 410 (424/425 dus). Op deze manier creeer je alleen maar een nog grotere sfeergroep. Ik zit nu op 426 en vind dat er maar weinig fanatiekelingen zitten terwijl je precies naast 410 zit. Nee men gaat liever op een wachtlijst van jaren staan om ooit een keer op 410 terecht te komen.. terwijl je er nu gewoon naast kan gaan staan..

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: Bijeenkomst supporters, spelers en technische staf

Bericht door Vedette-10- » do sep 10, 2009 3:00 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op vr jan 01, 2010 5:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bijeenkomst supporters, spelers en technische staf

Bericht door Jeroen126 » ma sep 21, 2009 10:27 am

Vanavond dus. Ik ga, zijn er verder nog AT'ers aanwezig?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bijeenkomst supporters, spelers en technische staf

Bericht door Thijs » di sep 22, 2009 10:33 am

Wat vond je ervan Jeroen?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Pride of Amsterdam
AT Toto Admin
Berichten: 2704
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:31 pm
Locatie: F-Side

Re: Bijeenkomst supporters, spelers en technische staf

Bericht door Pride of Amsterdam » di sep 22, 2009 11:04 am

Ja, ik ben ook wel benieuwd. Ik kon zelf niet. Was het de moeite waard?
Op naar de vierde ster!

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bijeenkomst supporters, spelers en technische staf

Bericht door Jeroen126 » di sep 22, 2009 11:13 am

Okee... Even kort dan, want ik moet echt de deur uit eigenlijk. Maar goed.
Het begon met een kleine toespraak van Jol. Dat vond ik vreselijk, Dirk Kuyt was er jaloers op geweest. Het publiek is zo mooi, blablabla. Ik hou daar nooit zo van, het komt meestal gemaakt over. Zo ook hier.
Daarna met wat jongens gepraat. Veel van die jongens heb je natuurlijk niets te melden, de een praat ook makkelijk dan de ander. Eigenlijk vond ik vooral Kennedy en Atouba hele leuke jongens. Atouba heeft beloofd dat hij eens de grachten gaat bekijken de komende weken. Gaf trouwens aan 100% fit te zijn, dus dat is het echt niet allemaal. Maar was er verder heel net onder.
Kennedy is echt een eh... lieve gozer, als het ware.
Met de meeste jongens heb ik alleen even kort gepraat, omdat zoiets gewoon doodbloedt. Vijftig euro voor de gene die een zinnig gesprek met Urby kan voeren hoor.
Mijn hoogtepunt was David Endt. Bleef als laatste over, vreselijk mee gelachen. Heeft mijn ringtone nog ingesproken. Ik zei, een beetje treiterig, dat hij er wel overdreven veel bijvoeglijke naamwoorden tussen moest zetten die er eigenlijk helemaal niets te zoeken hadden. Dat vond 'ie prachtig. Leuk om te zien dat hij echt zelfspot heeft. En duidelijk een clubhart, hij begrijpt supportersemoties goed. Grapte ook dat hij snel de pijp uit zou gaan en dat we dan echt alleen nog maar Danny zouden hebben qua clubmannen, dus dat we maar van hem moesten genieten. Noemde mijn maat een lul, na het horen over zijn stadionverbod. Ik heb gevraagd of we een keertje konden ruilen, hij op zuid1 en ik bij het veld. Vond 'ie een goed plan, hoewel hij de haalbaarheid ervan betwistte.
Goed. Ik moest dus de deur uit :1evil.gif:
Laatst gewijzigd door Jeroen126 op di sep 22, 2009 11:31 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bijeenkomst supporters, spelers en technische staf

Bericht door Thijs » di sep 22, 2009 11:26 am

Haha, leuk om te lezen!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Re: Bijeenkomst supporters, spelers en technische staf

Bericht door martijn401 » di sep 22, 2009 11:54 am

leuk, bedankt voor het verslag jeroen!

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Re: Bijeenkomst supporters, spelers en technische staf

Bericht door Kowalczyk » di sep 22, 2009 12:56 pm

Jeroennaarbeneden schreef:Grapte ook dat hij snel de pijp uit zou gaan (...) Noemde mijn maat een lul, na het horen over zijn stadionverbod.
Je mag er inderdaad van uit gaan dat het bij de gemiddelde sv'er slecht valt als je hem voor lul uitscheldt... :neutral.gif:

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bijeenkomst supporters, spelers en technische staf

Bericht door Jeroen126 » di sep 22, 2009 1:29 pm

:smallgrin.gif:

Plaats reactie