Wat is er geworden van .... (deel II)

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Mr. Ajax
Berichten: 14468
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Mr. Ajax » za dec 26, 2020 11:06 pm

999 schreef:
za dec 26, 2020 5:38 pm
Noa Lang .. De verlosser ...
Niet de verlosser, wel duidelijk beter dan wat er nu rondloopt.
Lionel schreef:
za dec 26, 2020 6:42 pm
Hij had bij ons toch niet in de basis gestaan?
In de huidige situatie had ie toch wel in plaats van Labyad kunnen spelen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Lionel » za dec 26, 2020 11:20 pm

Ja, maar dan was hij dus een wissel geweest in eerste instantie en dat wilde hij niet. Daarom is hij weggegaan. Snap niet waarom we daar nog over zeiken.

Hij was op de vleugel 5e!!!!! keuze geweest.

Promes hadden we wellicht kunnen verkopen als Corona niet in het land was gewaaid, er was volgens mij wel iets van interesse. Anthony was de vervanger van Neres, die is ook niet verkocht.

Zo logisch is zijn verkoop niet geweest. Deal with it.

Even zijn goals gezien. Tegenstander is niveau VVV hoor.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14468
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Mr. Ajax » zo dec 27, 2020 12:46 am

Mijn kritiek is dan ook niet op hem en zijn keuze gericht, maar op Ten Hag. Die had hem er meer bij moeten betrekken. En Labyad op de tribune laten plaatsnemen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Lionel » zo dec 27, 2020 8:31 am

Maar dat wilde hij ook niet. Hij wilde een basisplaats.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14468
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Mr. Ajax » zo dec 27, 2020 2:17 pm

Onzin. Als hij aanzienlijk meer speeltijd had gekregen was ie wel gebleven. Hij had op 10 eerste wissel kunnen zijn en nu had ie dus ook basis gestaan. Maar Labyad is er en die kreeg de voorkeur.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Lionel » zo dec 27, 2020 3:44 pm

Maar niet in de basis. Die jongen is ook geen 10. Wie heeft dat nou weer verzonnen. Speelt bij Brugge in de aanval.
IK GELOOF!!!!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14468
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Mr. Ajax » zo dec 27, 2020 5:58 pm

Lang heeft vaak genoeg op 10 gespeeld en had dus ook prima die positie kunnen bekleden. Beter dan Labyad dat nu doet.

Ik snap deze discussie niet. Ik vind dat Ten Hag heeft lopen kloten door hem geen uitzicht op speeltijd te hebben gegeven. In mijn ogen is ie beter dan Labyad en in potentie (en misschien nu al) ook beter dan Promes.

Wat wil jij nou eigenlijk zeggen?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Gezond verstand » ma dec 28, 2020 6:14 am

Mr. Ajax schreef:
za dec 26, 2020 5:18 pm
Je had hem echt prima kunnen gebruiken in plaats van die ezel van een Labyad.
dan had die ezel van een Lang moeten bijtekenen in plaats van met de staart tussen de benen moeten vertrekken als een dief in de nacht. Er lag een nieuw 4-jarig contract voor hem klaar, maar hij wilde zelf weg in plaats van de concurrentie aan te gaan. Dat kan je niemand anders aanrekenen dan Noa Lang.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Lionel » ma dec 28, 2020 9:11 am

Mr. Ajax schreef:
zo dec 27, 2020 5:58 pm
Lang heeft vaak genoeg op 10 gespeeld en had dus ook prima die positie kunnen bekleden. Beter dan Labyad dat nu doet.

Ik snap deze discussie niet. Ik vind dat Ten Hag heeft lopen kloten door hem geen uitzicht op speeltijd te hebben gegeven. In mijn ogen is ie beter dan Labyad en in potentie (en misschien nu al) ook beter dan Promes.

Wat wil jij nou eigenlijk zeggen?
Dat Lang wegging omdat hij een basisplaats wilde hebben. En de basisplaats had hij nu ook niet gekregen.
IK GELOOF!!!!!!

columbus
Berichten: 5337
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door columbus » ma dec 28, 2020 12:02 pm

Eens met GV. Volgens mij kon hij gewoon een mooi contract tekenen bij Ajax.

Wordt hij op dit moment niet groter gemaakt dan hij in werkelijkheid is? Heeft hij bij Ajax aangetoond stukken beter was dan de rest? En bovendien, ze speelden tegen Eupen, die misten een halve selectie door Corona. Was niveautje kelderklasse

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Iniesta » ma dec 28, 2020 2:05 pm

Stel je voor dat we alleen als eerste keus voor de flank hadden dit jaar, wereld was te klein geweest en Overmars had zich moeten schamen met zo n selectie te komen

Mr. Ajax
Berichten: 14468
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Mr. Ajax » ma dec 28, 2020 5:54 pm

Lionel schreef:
ma dec 28, 2020 9:11 am
Mr. Ajax schreef:
zo dec 27, 2020 5:58 pm
Lang heeft vaak genoeg op 10 gespeeld en had dus ook prima die positie kunnen bekleden. Beter dan Labyad dat nu doet.

Ik snap deze discussie niet. Ik vind dat Ten Hag heeft lopen kloten door hem geen uitzicht op speeltijd te hebben gegeven. In mijn ogen is ie beter dan Labyad en in potentie (en misschien nu al) ook beter dan Promes.

Wat wil jij nou eigenlijk zeggen?
Dat Lang wegging omdat hij een basisplaats wilde hebben. En de basisplaats had hij nu ook niet gekregen.
Dat eerste klopt volgens mij niet en met dat tweede ben ik het niet eens. En verder zeg maak ik dus een verwijt richting Ten Hag dat ie hem niet meer speeltijd gaf maar prutsers als Labyad wel. Maar goed.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Lionel » ma dec 28, 2020 6:44 pm

Bericht van Voetbalzone van 16 december om 08:13 uur:

Lang maakte in de voorbereiding op het huidige seizoen een goede indruk bij Ajax, maar desondanks koos Ten Hag voor andere opties. In gesprek met de trainer gaf Lang aan dat hij niet verder wilde in zijn situatie. Om iedere week in actie te komen was een transfer de enige optie. "Denk je dat ik het niet erg vond om op zo'n manier weg te gaan bij de club waar ik als klein jongetje al van droomde? Ik heb het daar echt niet makkelijk mee gehad."
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Lionel » ma dec 28, 2020 6:45 pm

Als Ten Hag zei dat hij zelfs na Labyad pas in aanmerking zou komen dan is Ten Hag een idioot. Maar Noa Lang wilde een basisplaats, iedere week spelen. Dat zat er dus niet in.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40878
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Marillion » ma dec 28, 2020 7:03 pm

Is dat zo of denk jij dat?

Een basisplaats zou inderdaad geen realistische eis zijn geweest op dat moment. Iets meer perspectief kon ik me wel iets bij voorstellen. Lang draaide een prima voorbereiding. Maar hij keek natuurlijk toen tegen een situatie aan waarbij het de verwachting was dat Neres, Antony en Promes voorrang zouden krijgen. Op het moment zitten we door verschillende oorzaken krap maar als die gasten allemaal fit zijn is er feitelijk nog niet veel anders geworden aan die situatie.
Nil volentibus arduum

Mr. Ajax
Berichten: 14468
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Mr. Ajax » ma dec 28, 2020 8:46 pm

Lionel schreef:
ma dec 28, 2020 6:44 pm
Bericht van Voetbalzone van 16 december om 08:13 uur:

Lang maakte in de voorbereiding op het huidige seizoen een goede indruk bij Ajax, maar desondanks koos Ten Hag voor andere opties. In gesprek met de trainer gaf Lang aan dat hij niet verder wilde in zijn situatie. Om iedere week in actie te komen was een transfer de enige optie. "Denk je dat ik het niet erg vond om op zo'n manier weg te gaan bij de club waar ik als klein jongetje al van droomde? Ik heb het daar echt niet makkelijk mee gehad."
Jij maakt ervan wat jij ervan maakt. Als hij iedere week 20-30 minuten had gekregen als eerste wissel van Antony/Neres/Promes/Labyad en hier en daar een basisplekje dan had het ook voor hem er heel anders uitgezien. Maar hij kreeg geen minuut.

Maar goed.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mr. Ajax
Berichten: 14468
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Mr. Ajax » ma dec 28, 2020 10:37 pm

Lionel - Lang gehoord op Fox Sports vanavond?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7286
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Trab » ma dec 28, 2020 11:13 pm

In een interview in de VI met Lang stond dat hij na de voorbereiding op Ten Hag was afgestapt omdat hij weer op de bank was beland. Dit ondanks een sterke voorbereiding. Ten Hag wees toen naar de concurrentie en zei dat hij Tadic dan maar uit de basis moest spelen. Toen heeft Lang - ondanks een contractvoorstel voor 4 jaar - eieren voor zijn geld gekozen en voor Brugge gekozen. Dat is het hele verhaal.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mr. Ajax
Berichten: 14468
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Mr. Ajax » di dec 29, 2020 12:07 am

Dat is dus niet het verhaal.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Gezond verstand » di dec 29, 2020 5:38 am

Mr. Ajax schreef:
di dec 29, 2020 12:07 am
Dat is dus niet het verhaal.
Dat is niet wat Lang zegt, maar wat Lang zegt geloof ik dan weer niet. Wat Lang zegt is ook niet het verhaal. Ten Hag beslist namelijk niet wie er wel of niet verkocht wordt.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7286
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Trab » di dec 29, 2020 6:28 am

Mr. Ajax schreef:Dat is dus niet het verhaal.
Wat dan? Dat hij het liefst terug was gekeerd na een jaar verhuur aan Brugge? Waarom verlengde hij zijn contract dan niet met 4 jaar wat Ajax hem aanbood? Het is heel simpel: Ajax wou het risico niet lopen dat hij gratis de deur uit zou lopen komende zomer en heeft daarom voor deze constructie gekozen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door peter » di dec 29, 2020 10:23 am

Een verhuur aan Brugge met een contractverlenging was veruit de beste optie geweest wat mij betreft. Ik zie het wel zitten in die jongen, maar de concurrentie was/is ook moordend. Nu Promes in een raar steekspel is verwikkeld en het waarschijnlijk is dat je volgend jaar minder alternatieven hebt in de voorhoede was er voldoende ruimte voor Lang geweest om volgend jaar een goede kans te maken op een basisplek.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40878
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Marillion » di dec 29, 2020 10:53 am

Het blijft toch wel gek dat hier geen betere oplossing kon worden gevonden, dus inderdaad zonder een koop optie en met verlenging. Zowel club als speler hebben toch uitlatingen gedaan die mogelijkheden zouden moeten bieden in die richting. Kennelijk ging het achter de schermen toch iets anders.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Lionel » di dec 29, 2020 11:01 am

Mr. Ajax schreef:
ma dec 28, 2020 8:46 pm
Lionel schreef:
ma dec 28, 2020 6:44 pm
Bericht van Voetbalzone van 16 december om 08:13 uur:

Lang maakte in de voorbereiding op het huidige seizoen een goede indruk bij Ajax, maar desondanks koos Ten Hag voor andere opties. In gesprek met de trainer gaf Lang aan dat hij niet verder wilde in zijn situatie. Om iedere week in actie te komen was een transfer de enige optie. "Denk je dat ik het niet erg vond om op zo'n manier weg te gaan bij de club waar ik als klein jongetje al van droomde? Ik heb het daar echt niet makkelijk mee gehad."
Jij maakt ervan wat jij ervan maakt. Als hij iedere week 20-30 minuten had gekregen als eerste wissel van Antony/Neres/Promes/Labyad en hier en daar een basisplekje dan had het ook voor hem er heel anders uitgezien. Maar hij kreeg geen minuut.

Maar goed.
Jij maakt er volgens mij iets van wat niet op de werkelijkheid berust hoor. Ik geef aan wat Noa Lang zegt. Namelijk dat hij wekelijks wilde spelen. En niet 30 minuten of in Jong Ajax.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47253
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Lionel » di dec 29, 2020 11:02 am

Gezond verstand schreef:
di dec 29, 2020 5:38 am
Mr. Ajax schreef:
di dec 29, 2020 12:07 am
Dat is dus niet het verhaal.
Dat is niet wat Lang zegt, maar wat Lang zegt geloof ik dan weer niet. Wat Lang zegt is ook niet het verhaal. Ten Hag beslist namelijk niet wie er wel of niet verkocht wordt.
Precies.

Hij moest gewoon verlengen. En niet eerst instemmen met een verhuur en het dan wel zien. Zo werkt het niet.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie