Wat is er geworden van .... (deel II)

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Scherrer » zo dec 12, 2010 9:36 pm

Ach, Cheque. Cheque wil kijkcijfers.
***

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door joey » zo dec 12, 2010 9:39 pm

Justin schreef:Zou 'onze' Jeroen dan toch wat teweeg hebben gebracht bij hem?

:biggthumpup.gif:
Eerder het Cruijff-effect, denk ik. :smallgrin.gif:

Jack van Gelder komt steeds weer met nieuws dat niet klopt. Ik geloof die man niet meer.
Het stinkt aan alle kanten!

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Justin » zo dec 12, 2010 9:45 pm

joey schreef:
Justin schreef:Zou 'onze' Jeroen dan toch wat teweeg hebben gebracht bij hem?

:biggthumpup.gif:
Eerder het Cruijff-effect, denk ik. :smallgrin.gif:
Ik heb graag een hoge pet op van AT. :smile-ajax.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door joey » zo dec 12, 2010 9:51 pm

AT is zeker van het hoogste belang. Dat hebben we de afgelopen week weer kunnen merken. Je zult maar zonder zitten.

Ook geen kwaad woord over de inspanningen van Jeroen. Maar baas boven baas, ik denk toch dat Van Gaal nog nét iets eerder getriggerd wordt door Cruijff... :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Rooie » zo dec 12, 2010 9:54 pm

Wie weet hebben de heren zich wel met elkaar verzoend, dat zou toch wel lichtelijk opzienbarend zijn :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40954
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Marillion » zo dec 12, 2010 10:03 pm

Ik ben er van overtuigd dat Van Gaal wel degelijk interesse zou hebben in een terugkeer. Hij is veel te ijdel om daar niet op zijn minst serieus over na te denken wanneer ze hem vragen om Ajax er weer bovenop te helpen.

Alleen vind ik hem uitsluitend geschikt als trainer en niet als technisch directeur en ik ben bang dat Ajax hem wel voor die functie wil benaderen.
Nil volentibus arduum

GangstaRiB
Berichten: 16851
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door GangstaRiB » zo dec 12, 2010 10:06 pm

Ach... Van Gelder doet wel vaker een paar van dit soort nieuwtjes die absoluut niet waar blijken te zijn.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door joey » ma dec 13, 2010 10:41 am

Ach, Van Gaal... Hij wil het alleen doen als hij het helemaal alleen voor het zeggen krijgt, en dan moet die nog weg en die en die want hij wil niet werken met mensen die onaardig tegen hem zijn geweest. Kortom, ik zie het niet gebeuren.
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB
Berichten: 16851
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door GangstaRiB » ma dec 13, 2010 10:52 am

Van Gaal terug zou het beste zijn wat Ajax kan overkomen. Een topper in het voetbal. Ja, hij is een moeilijke persoonlijkheid. Maar juist die houding kan Ajax er weer bovenop helpen. Geen halfslachtige flutmanagers meer, maar een keiharde lijn.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door joey » ma dec 13, 2010 11:06 am

Van Gaal is een geweldige veldtrainer, maar geen geweldige TD. Van Gaal hoort op het veld.
Het stinkt aan alle kanten!

Rijkaard
Berichten: 454
Lid geworden op: za feb 11, 2006 2:00 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Rijkaard » ma dec 13, 2010 11:08 am

Kiezen voor van Gaal betekent toch ook direct het einde van de bemoeienis van Cruijff met Ajax?

Ik weet het niet hoor, ik heb van Gaal erg hoog zitten maar van mensen die het alleenrecht eisen krijg ik het altijd benauwd.
Is 1995 echt zolang geleden??

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Jöhnk » ma dec 13, 2010 11:32 am

joey schreef:Ach, Van Gaal... Hij wil het alleen doen als hij het helemaal alleen voor het zeggen krijgt, en dan moet die nog weg en die en die want hij wil niet werken met mensen die onaardig tegen hem zijn geweest. Kortom, ik zie het niet gebeuren.
Dat zegt hij nu. Je kunt het ook zien als terugkrabbelen. Sowieso is het me opgevallen dat Van Gaal nogal een windvaan is.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door joey » ma dec 13, 2010 11:33 am

Rijkaard schreef:Kiezen voor van Gaal betekent toch ook direct het einde van de bemoeienis van Cruijff met Ajax?
Vandaar dat hij op dit moment met dit 'nieuws' komt, denk ik. :666.gif:

Cruijff en Van Gaal denken min of meer hetzelfde over voetbal, maar er is een groot verschil: Cruijff gaat uit van het individu en Van Gaal van het collectief. Voor de opleiding zou ik daarom altijd kiezen voor Cruijff. Jonge kinderen moet je niet teveel in een keurslijf dwingen, die moeten zich nog ontwikkelen.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door FlaFlu » ma dec 13, 2010 1:23 pm

joey schreef:Ach, Van Gaal... Hij wil het alleen doen als hij het helemaal alleen voor het zeggen krijgt, en dan moet die nog weg en die en die want hij wil niet werken met mensen die onaardig tegen hem zijn geweest. Kortom, ik zie het niet gebeuren.
Klinkt als Cruijff.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door joey » ma dec 13, 2010 1:28 pm

Enganche schreef:
joey schreef:Ach, Van Gaal... Hij wil het alleen doen als hij het helemaal alleen voor het zeggen krijgt, en dan moet die nog weg en die en die want hij wil niet werken met mensen die onaardig tegen hem zijn geweest. Kortom, ik zie het niet gebeuren.
Klinkt als Cruijff.
Haha, een beetje wel. Maar Cruijff heeft persoonlijk met niemand problemen, volgens mij. Het gaat hem er puur om dat de knowhow ontbreekt binnen Ajax.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di dec 14, 2010 8:39 pm

Hoe zou het met Ignacio Tuhuteru gaan?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door joey » di dec 21, 2010 12:46 pm

Iggy schijnt nog te voetballen voor het Molukse elftal.

Over het Molukse elftal gesproken, de oom van Iggy geeft voetballes op Ambon:

http://maluku4you.web-log.nl/maluku4you ... ambon.html

Steeds meer westerse clubs kijken in Indonesië rond. Tegenwoordig zie je ook overal kinderen voetballen.
Heitinga keert binnen vijf jaar terug bij Ajax

AMSTERDAM - De rentree van John Heitinga bij Ajax zal ruim voor 2016 plaatsvinden zo verwacht de 27-jarige verdediger. “Het is mijn plan om zeker binnen vijf jaar terug te keren bij Ajax,” zegt hij in het nieuwe magazine van NUsport. “Wellicht sneller. Ik wil nog van waarde zijn voor Ajax als ik terugkeer.”

Steeds minder oud-topspelers van Nederlandse clubs zijn genegen om de carrière bij hun laatste Nederlandse werkgever af te sluiten. Heitinga wil die trend in ere herstellen. “Ik wil dat Ajax nog iets aan mij heeft, dus wil ik ruim voor mijn 35e weer in de Arena spelen."


Nieuwe koers

"De nieuwe koers die Ajax vaart, maakt me extra enthousiast. Met Frank de Boer aan het roer zie ik Ajax als de voornaamste titelkandidaat. Hij drukte als assistent-bondscoach duidelijk zijn stempel op Oranje de laatste 2,5 jaar." "Hij is ontzettend gedreven en heeft veel vakkennis. Geen toeval dat Ajax meteen twee keer de nul hield. Frank weet precies hoe hij een verdediging kan organiseren en geeft de eigen jeugd alle kans.”


Bayern

Heitinga, die kampt met kleine blessures rond zijn knie, hoopte gisteravond zijn rentree te maken bij Everton voor het duel met Manchester City (1-2 winst), maar dat treffen kwam te vroeg.

Ondertussen wordt de centrumverdediger van Oranje nog altijd gelinkt aan Bayern München. “Ik word er veel over gebeld, maar nooit door de club zelf. Bayern lijkt me een schitterende club, maar bij Everton zit ik ook nog steeds goed.”


Centraal achterin

Wel hoopt de Alphenaar op een kans centraal achterin bij The Toffees. “Als ik meedoe, speel ik controlerend op het middenveld. Dat is niet mijn sterkste positie, maar de manager had me op die plek nodig."

"Ik hoop straks gewoon weer centraal achterin te spelen, want ik wil niet afgerekend worden op wat ik op het middenveld laat zien.”
nu.nl

Hij mist ons echt. :biggthumpup.gif:
Laatst gewijzigd door joey op di dec 21, 2010 12:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59011
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door 999 » di dec 21, 2010 12:50 pm

Van de week kwam ik de naam Seedorf tegen.Denk, ik ga eens zoeken op de broertjes van.Die toen met veel bombarie vertrokken na een ( volgens mij, zelf gecreeërd ) conflict in de jeugd.

En dan lees je van Talent voor de toekomst .. x-clubs waar ie niks kon klaarmaken ( het lag altijd aan andere(n) dingetjes ) .. naar AC Monza Brianza waar de GROTE broer mede eigenaar van is ...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59011
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door 999 » di dec 21, 2010 12:51 pm

joey schreef:
Heitinga keert binnen vijf jaar terug bij Ajax

AMSTERDAM - De rentree van John Heitinga bij Ajax zal ruim voor 2016 plaatsvinden zo verwacht de 27-jarige verdediger. “Het is mijn plan om zeker binnen vijf jaar terug te keren bij Ajax,” zegt hij in het nieuwe magazine van NUsport. “Wellicht sneller. Ik wil nog van waarde zijn voor Ajax als ik terugkeer.”

Steeds minder oud-topspelers van Nederlandse clubs zijn genegen om de carrière bij hun laatste Nederlandse werkgever af te sluiten. Heitinga wil die trend in ere herstellen. “Ik wil dat Ajax nog iets aan mij heeft, dus wil ik ruim voor mijn 35e weer in de Arena spelen."


Nieuwe koers

"De nieuwe koers die Ajax vaart, maakt me extra enthousiast. Met Frank de Boer aan het roer zie ik Ajax als de voornaamste titelkandidaat. Hij drukte als assistent-bondscoach duidelijk zijn stempel op Oranje de laatste 2,5 jaar." "Hij is ontzettend gedreven en heeft veel vakkennis. Geen toeval dat Ajax meteen twee keer de nul hield. Frank weet precies hoe hij een verdediging kan organiseren en geeft de eigen jeugd alle kans.”


Bayern

Heitinga, die kampt met kleine blessures rond zijn knie, hoopte gisteravond zijn rentree te maken bij Everton voor het duel met Manchester City (1-2 winst), maar dat treffen kwam te vroeg.

Ondertussen wordt de centrumverdediger van Oranje nog altijd gelinkt aan Bayern München. “Ik word er veel over gebeld, maar nooit door de club zelf. Bayern lijkt me een schitterende club, maar bij Everton zit ik ook nog steeds goed.”


Centraal achterin

Wel hoopt de Alphenaar op een kans centraal achterin bij The Toffees. “Als ik meedoe, speel ik controlerend op het middenveld. Dat is niet mijn sterkste positie, maar de manager had me op die plek nodig."

"Ik hoop straks gewoon weer centraal achterin te spelen, want ik wil niet afgerekend worden op wat ik op het middenveld laat zien.”
nu.nl

Hij mist ons echt. :biggthumpup.gif:
pfft, over 4 jaar en 6 mnd.Zoiets.Dan is ie oud en versleten .. Dat is dan toch een breedte aankoop Joey ?.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door joey » di dec 21, 2010 12:57 pm

Dat zien we tegen die tijd wel.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59011
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door 999 » di dec 21, 2010 1:05 pm

Lachen ... Jij verandert ook met de minuut :smallgrin.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door joey » di dec 21, 2010 1:07 pm

Wat een onzin. Ik vind het leuk dat Heitinga aan Ajax denkt. Dat wil niet zeggen dat Ajax ook aan Heitinga moet denken. Heitinga is voor Ajax alleen een optie als hij een echte versterking is.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59011
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door 999 » di dec 21, 2010 1:09 pm

Onzin ?.Je verkondigd dat bij AJAX ALTIJD EERST de JEUGD voorrang moet hebben, maar je maakt nu al een uitzondering voor Heitinga :confused.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door joey » di dec 21, 2010 1:23 pm

Alleen als Heitinga een versterking is, zeg ik toch?

Heb ik ergens gezegd dat Ajax ALLEEN met jeugdspelers moest spelen???? :confused.gif:

Als tegen die tijd Heitinga niet beter is dan wat we in huis hebben, moeten we hem niet halen. Lieve jongen of niet.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47936
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door peter » di dec 21, 2010 1:32 pm

Precies. Geen breedte aankopen en dus geen Ooijer, Mido en Tainio. Simpel als wat.

Tuhuteru is 2 jaar geleden in ieder gevan bij Rhoda Raalte vertrokken. Ik dacht dat hij toen gestopt was.

Heitinga is een echte Ajacied, maar is helaas niet goed genoeg. Denk niet dat hij bij een eventuele terugkeer van meerwaarde zal zijn.

Plaats reactie