Wat is er geworden van....
Moderator: mods
-
- Daily Blind
VoetbalzoneDebuut Sno in Champions League
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 16 oktober om 20:02
Evander Sno zal morgenavond in de thuiswedstrijd van Celtic tegen Benfica zijn debuut maken in de Champions League. De 19-jarige oud-speler van Ajax, Feyenoord en NAC Breda vervangt op het middenveld de geblesseerde Thomas Gravesen.
“Je kunt nooit helemaal klaar zijn voor je eerste wedstrijd in de Champions League, maar het moet een keer gebeuren. Het is een onderdeel van het leerproces'', aldus trainer Gordon Strachan.
De inzetbaarheid van Jan Vennegoor of Hesselink is nog uiterst onzeker. De Oranje-international kampt met een hamstringblessure.
Code: Selecteer alles
Soetaers: Sfeer bij Ajax was kil
Oud-Ajacied Tom Soetaers, die nu speelt bij de Belgische koploper Racing Genk, vond de sfeer bij Ajax "kil" en "hard". Dat zei hij in een interview met het Vlaamse blad Humo.
"Lachen hoorde niet, het was altijd bittere ernst", aldus Soetaers in het blad. "De spelers deden ook nooit eens iets samen buiten het voetbal, we zagen elkaar alleen op de club. " En: "Ze laten je voelen dat je een 'domme Belg' bent. Wesley Sonck en ik hadden het daar best moeilijk mee. "
De Belg noemde één positief puntje over zijn Ajax-periode: "Ik ben er als voetballer wel beter van geworden. "
Bron: AT5.nl
Dag Tommie
-
- AT Toto winner 15/16
Ik zie net op tv dat die Boussafa van Anderlecht dat jochie was die een jaar of wat geleden die bal 900 keer hooghield op de middenstip van de Arena voor een competitie-wedstrijd en hem vervolgens stillegde op zn voet. Waarom heeft AJAX die gozer in godsnaam laten gaan, dat is toch een hele aardige speler.