Hopelijk gaat er nu eens echt wat gebeuren daar!
Moderator: mods
Had ik toch gelijk19/2/2008 - Beurs: uitkopen aandeelhouders enige mogelijkheid voor vertrek
(Gepost door RvN)
BRON: Parool
Tegenover Het Parool heeft een woordvoerder van de NYSE Euronext beurs laten weten dat er maar één manier is waarop Ajax van de beurs kan gaan: een bod op alle uitstaande aandelen. Er zijn geen andere mogelijkheden, zoals de commissie-Coronel zondag in haar rapport over de toekomst van de club opperde. Afspraken zoals een beëindiging van de notering in overleg met de aandeelhouders, zijn volgens de beursregels niet toegestaan. Ajax moet een bod doen op de aandelen en minimaal 95% van de aandeelhouders zo ver krijgen in te gaan op dat aanbod. Daarvoor zal er nagenoeg zeker een behoorlijk premium boven op de huidige koers moeten worden geboden. Inmiddels is de koers wel alweer gezakt vandaag tot de hoogte van voor het uitkomen van het rapport.
Ach, die illusie heb ik niet. Ze durven niet. Maar misschien luisteren ze een beetje naar hem. Dat zou al heel wat zijn.Peter schreef:Ik ben echt heel erg benieuwd wat er nu aan het gebeuren is. Zal het dan toch zo zijn dat er aan de hand van Cruijff een hele schoonmaak plaats gaat vinden?
Bron: http://dapperestrijders.web-log.nl/dapp ... t-21689704Even een update van de ontwikkelingen bij de ledenvergadering: SMS van binnen, Johan heeft net een 15 min betoog gehouden, staande ovatie!!
Meer nieuws : snel!
Nu maar hopen dat Wijsneus geen familie is van Wipneus en Pim.Neefkens schreef:Bron: http://dapperestrijders.web-log.nl/dapp ... t-21689704Even een update van de ontwikkelingen bij de ledenvergadering: SMS van binnen, Johan heeft net een 15 min betoog gehouden, staande ovatie!!
Meer nieuws : snel!
Zit er daar niet ergens een webcammetje?![]()
Die wijsneus zit ook in de supportersraad waar Mike ook bij zit. Misschien is het dit keer geen loos gerucht.joey schreef:Nou, ik wel hoor. Wat heet 'een beetje'.Maarten127 schreef:neuhjoey schreef:Maarten wordt al een beetje nerveus.
Neef, als dat eens waar was... Maar helaas willen sommige lui leuk zijn, ook op DS.