Dus ik mag van jou wél een mening hebben over van Basten? Mazzeltje zeg. Dan mag ik dus ook wel zeggen dat van mij van Basten best mag zeggen dat hij de sfeer goed vindt de laatste tijd. En dáár ging het namelijk om.joey schreef:Ik had het over de sfeer in het stadion, Neef. Aangezien jij nooit in het stadion komt, weet jij er weinig van.Neefkens schreef:Maar jíj bent dan ook een échte AJAX-supporter, jij laat je niet voor de gek houden. Wij daarentegen: überpositivo's zonder mening, TT-supporters, dagjesmensen, wat weten die nou....joey schreef:Ik kijk dwars door de act van Van Basten heen. Mij houdt hij niet voor de gek. Van Basten is een matige trainer met een geweldige PR. Hij leunt zwaar op zijn reputatie als voetballer. Als hij de carrière van Adrie Koster had gehad, was hij hier allang met de grond gelijk gemaakt.
Of fora van andere clubs lachen ze zich rot over die uitspraak van Van Basten, Dat van die goede sfeer is niemand opgevallen.
En het beleid van van Basten kenmerken als "shit happens" ? Tjongejonge.
Er gaat vast dingen fout, maar "shit happens" impliceert een positie als feyenoord.