De Marco van Basten-topic

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

wimpey

Bericht door wimpey » di jan 13, 2009 8:02 pm

Peter schreef:Jij wilde Koster toch niet uitsluiten voor het trainerschap? Vond ik ook wel lachen toen. :smallgrin.gif:
Lekker signaal naar een groep toe: doe het er maar mee, maar over een paar maanden is ie weg. Dat is niet echt snugger...
Ik snap die keiharde aanvallen niet zo, hoor. Er valt gewoon wat voor te zeggen, namelijk.
Welke keiharde aanvallen?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di jan 13, 2009 8:07 pm

Op joey zijn punt dat hij het onzin vindt dat de sfeer het beste van heel Nederland is. Doen net alsof hij één of andere mafkees is, maar volgens mij is de sfeer toch ook gewoon 'gemiddeld' te noemen?

Verder eens met Enganche. Ik heb twijfels bij MvB. Bij de aanstelling van HtC zag ik het wel zonnig in, al vond ik de keuze voor de assistenten al erg ongelukkig. Koster heb ik nooit serieus genomen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jan 13, 2009 8:09 pm

joey zegt dat je een speld kunt horen vallen in de ArenA. Dat neem ik niet serieus.

Sfeer is ook een kwestie van smaak. Veel geluid staat voor mij niet direct gelijk aan een goede sfeer. Het kan er wel aan bijdragen.

peter

Bericht door peter » di jan 13, 2009 8:17 pm

Daar heb je wel weer een punt. Het is bij tijd en wijle echt stil op de tribunes, hoor. Zeker op de lange zijdes en zeker bij potjes waar het dramatisch loopt.

Sfeer is inderdaad wel iets ongrijpbaars. De sfeer in Thialf, zoals joey die schetst, vind ik heel erg. De klappers bij AZ? Bijkans nog erger. Het is alleen natuurlijk niet zo dat de sfeer bij ons het beste is. Een voorbeeld: als Sno invalt dan volgt er vaak een fluitconcert. Taferelen die we eerder meemaakten bij Boukhari. Zo is Ajax, maar is dat de mooiste sfeer van Nederland? Het hoort erbij, want het is Ajax. Beste sfeer is anders.

wimpey

Bericht door wimpey » di jan 13, 2009 8:22 pm

Peter schreef: Koster heb ik nooit serieus genomen.
A propos serieus: ik neem het allemaal niet zo serieus. :smallgrin.gif:

En mijn mening over voetbal al helemaal niet. Die interesseert namelijk niemand. HtC ligt er echt niet wakker van wat ene wimpey van hem vindt. Net zoals het MVB een rotzorg zal zijn dat ene joey principieel tegen alles dat ie doet is.

Volwassen mensen die pagina's vullen in reactie op een opmerking van iemand dat de sfeer bij Ajax goed is. :excited.gif:

peter

Bericht door peter » di jan 13, 2009 8:26 pm

Haha. Tuurlijk is het gelul in de marge, maar bij Feyenoord zie je toch wel dat de mening telt. Er komt namelijk bijna geen hond meer. :smallgrin.gif:

Verder is het komkommertijd, wimpey en neem ik je reacties uiterst serieus. Tenzij ze over HtC gaan natuurlijk. ;)

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jan 13, 2009 8:34 pm

wimpey schreef:HtC ligt er echt niet wakker van wat ene wimpey van hem vindt.
Precies, die kijkt nog eens op z'n rolex hoe laat het is en gaat over tot de orde van de dag. :kwijl.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » di jan 13, 2009 8:38 pm

Peter schreef: Verder is het komkommertijd, wimpey en neem ik je reacties uiterst serieus.
Ik doe toch echt niet mee aan dat kleinburgerlijke gelul over 'sfeer' en of vd Wiel al dan niet beter is dan Marcellis. What's next: een dissertatie over een opmerking van MVB dat de koffie in de ArenA 1.5 graad warmer is dan de koffie op de Herdgang?! :excited.gif:

Iedereen heeft z'n sympathien en antipathien, Peter en dat vertroebelt het beeld. Fan-zijn doet dat nou eenmaal met een mens, of we nou willen of niet. En ik ben de eerste om toe te geven dat ik daar keihard aan mee doe. :smallgrin.gif:

Wie volgt? Joey? :hypocrite.gif:

Als Vertonghen bij PSV zou spelen, zou ik 'm een galbak vinden. Nu vind ik 'm een held... En zo heerlijk consequent is volgens mij 95% van alle posters hier.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di jan 13, 2009 8:53 pm

Ik volg. :blush.gif:

Ik denk zelfs dat degene die je het meest bij anderen verafschuwt je het meest waardeert als die bij je eigen club speelt. Het ís een klootzak, maar het is wel ónze klootzak en ik ben gek op hem...

:ajaxsmiley.gif:

999

Bericht door 999 » di jan 13, 2009 8:59 pm

Geloof dat dit de eerste keer is dat er geen HTC in Wimpey-s posting te vinden is .. :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 14, 2009 10:17 am

wimpey schreef:Iedereen heeft z'n sympathien en antipathien, Peter en dat vertroebelt het beeld. Fan-zijn doet dat nou eenmaal met een mens, of we nou willen of niet. En ik ben de eerste om toe te geven dat ik daar keihard aan mee doe. :smallgrin.gif:

Wie volgt? Joey? :hypocrite.gif:
Mee eens.

Het interesseert me niets dat jij HtC afbrandt. Zul je mij niet over horen klagen. Het moet hier vooral niet één grote, kleffe familie worden. Op een forum is unanimiteit de dood in de pot. :666.gif:

Ik kijk dwars door de act van Van Basten heen. Mij houdt hij niet voor de gek. Van Basten is een matige trainer met een geweldige PR. Hij leunt zwaar op zijn reputatie als voetballer. Als hij de carrière van Adrie Koster had gehad, was hij hier allang met de grond gelijk gemaakt.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jan 14, 2009 10:26 am

joey schreef:Ik kijk dwars door de act van Van Basten heen. Mij houdt hij niet voor de gek. Van Basten is een matige trainer met een geweldige PR. Hij leunt zwaar op zijn reputatie als voetballer. Als hij de carrière van Adrie Koster had gehad, was hij hier allang met de grond gelijk gemaakt.
Maar jíj bent dan ook een échte AJAX-supporter, jij laat je niet voor de gek houden. Wij daarentegen: überpositivo's zonder mening, TT-supporters, dagjesmensen, wat weten die nou.... :ajaxsmiley.gif:

999

Bericht door 999 » wo jan 14, 2009 10:30 am

Joey toch ... bizar om zoiets te zeggen over de trainer MVB, degene die Nederland op internationaal gebied weer op de kaart heeft gezet met een WK en EK titel ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 14, 2009 10:33 am

Neefkens schreef:
joey schreef:Ik kijk dwars door de act van Van Basten heen. Mij houdt hij niet voor de gek. Van Basten is een matige trainer met een geweldige PR. Hij leunt zwaar op zijn reputatie als voetballer. Als hij de carrière van Adrie Koster had gehad, was hij hier allang met de grond gelijk gemaakt.
Maar jíj bent dan ook een échte AJAX-supporter, jij laat je niet voor de gek houden. Wij daarentegen: überpositivo's zonder mening, TT-supporters, dagjesmensen, wat weten die nou.... :ajaxsmiley.gif:
Ik had het over de sfeer in het stadion, Neef. Aangezien jij nooit in het stadion komt, weet jij er weinig van.

Of fora van andere clubs lachen ze zich rot over die uitspraak van Van Basten, Dat van die goede sfeer is niemand opgevallen. :hypocrite.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » wo jan 14, 2009 10:34 am

Ach, als dat de maatstaf is, heeft Nederland ooit maar 1 fatsoenlijke trainer gehad. En ja, van Basten heeft Oranje weer op de kaart gezet na het debacle dat van Gaal heette. Volgens de statistieken is van Basten qua gemiddeld puntentotaal de best presterende bondscoach geweest die oranje ooit had
I think I lost my fucking headache

LucaS

Bericht door LucaS » wo jan 14, 2009 10:35 am

joey schreef:Ik had het over de sfeer in het stadion, Neef. Aangezien jij nooit in het stadion komt, weet jij er weinig van.

Of fora van andere clubs lachen ze zich rot over die uitspraak van Van Basten, Dat van die goede sfeer is niemand opgevallen. :hypocrite.gif:
Dat komt omdat 99% van die mensen nooit in de arena komt. Ik begrijp van jou dat ze er dan niet over kunnen oordelen

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 14, 2009 10:36 am

Zij zitten in het uitvak, neem ik aan.

Maar inderdaad, het is lastig oordelen over de sfeer op een plek waar je nooit komt.

LucaS

Bericht door LucaS » wo jan 14, 2009 10:37 am

Die 80 man die per wedstrijd meekomt? Ik neem even aan dat de meeste mensen op die fora geen uitwedstrijden bezoeken. Zo vaak zit ons uitvak niet vol

999

Bericht door 999 » wo jan 14, 2009 10:40 am

LucaS schreef:Ach, als dat de maatstaf is, heeft Nederland ooit maar 1 fatsoenlijke trainer gehad. En ja, van Basten heeft Oranje weer op de kaart gezet na het debacle dat van Gaal heette. Volgens de statistieken is van Basten qua gemiddeld puntentotaal de best presterende bondscoach geweest die oranje ooit had
Vergeet ik nog te noemen : Was geniaal om te zien hoe van Basten met een paar omzettingen in het AJAX elftal er voor zorgde dat we tegen Volendam verder konden bekeren.En nu hebben we de zoveelste investering gedaan, en mogen we aannemen dat ook de zoveelste speler weer afgeschreven is .. O nee wacht Wielaert is aangetrokken om Olequer te prikkelen naar een hooger nivo toe ..
Laatst gewijzigd door 999 op wo jan 14, 2009 11:00 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » wo jan 14, 2009 10:43 am

Ach ja, shit happens. Van Gaal verloor van Cambuur voor de beker. Misschien moeten we niet 1 wedstrijd eruit pikken om een trainer te beoordelen

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 14, 2009 10:46 am

Shit happens. Zo kunnen we het beleid van Van Basten tot nu toe samenvatten.

Gelukkig komt er altijd weer een volgende trainer.

LucaS

Bericht door LucaS » wo jan 14, 2009 10:47 am

Zo kunnen jullie dat misschien samenvatten, maar wij zien dat toch iets anders hoor

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 14, 2009 10:48 am

Dat mag, Luuk. Sterker nog, dat had ik niet anders verwacht. De dag dat wij het eens worden over een trainer ga ik me zorgen maken. :wink.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » wo jan 14, 2009 10:49 am

Cor Brom!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 14, 2009 10:50 am

De mortibus nihil quod bene.

Plaats reactie