Adrie Koster
Moderator: mods
Ik vind hem ongeschikt als trainer van het eerste. Ik heb werkelijk geen idee of hij goede oefenstof heeft en spelers effectief kan helpen bij hun ontwikkeling. Hij heeft Suarez natuurlijk een enorme stap vooruit geholpen!
Vele mensen zullen het niet bergijpen. Mensen bij Ajax, die hem van dichtbij meemaken, willen hem graag bij Ajax houden. Media stellen dat hij dit seizoen een goede prestatie heeft geleverd. De reden dat ik hem ongeschikt vind voor Ajax is omdat hij schijterig a la Ten Cate speelde
Vele mensen zullen het niet bergijpen. Mensen bij Ajax, die hem van dichtbij meemaken, willen hem graag bij Ajax houden. Media stellen dat hij dit seizoen een goede prestatie heeft geleverd. De reden dat ik hem ongeschikt vind voor Ajax is omdat hij schijterig a la Ten Cate speelde
I think I lost my fucking headache
Vind ik niet. Suárez begon uitstekend en klikte meteen goed met KJH. Denk maar aan de uitwedstrijd tegen De Graafschap, toen de kranten het hadden over een nieuw superduo. In de winter heeft Suárez een terugval gehad, niet zo vreemd voor een jonge speler. Daarna heeft hij de draad weer opgepakt.LucaS schreef:Hij heeft Suarez natuurlijk een enorme stap vooruit geholpen!
Een goede prestatie van Koster? Wanneer dan? Het seizoen is totaal mislukt en op het beslissende moment (uit tegen PSV) kwam hij met een lachwekkende tactiek aanzetten. Die man heeft totaal niet het niveau voor Ajax 1 en wat mij betreft ook niet voor dat van Jong Ajax. Wat een pannenkoek.Media stellen dat hij dit seizoen een goede prestatie heeft geleverd.

Het stinkt aan alle kanten!
Bij Jong Ajax moet hij spelers beter maken. Bij Ajax 1 moest hij landskampioen worden. Verschillende dingen he... Misschien is hij wel geschikt als trainer voor Jong Ajax.joey schreef:Vind ik niet. Suárez begon uitstekend en klikte meteen goed met KJH. Denk maar aan de uitwedstrijd tegen De Graafschap, toen de kranten het hadden over een nieuw superduo. In de winter heeft Suárez een terugval gehad, niet zo vreemd voor een jonge speler. Daarna heeft hij de draad weer opgepakt.LucaS schreef:Hij heeft Suarez natuurlijk een enorme stap vooruit geholpen!
Een goede prestatie van Koster? Wanneer dan? Het seizoen is totaal mislukt en op het beslissende moment (uit tegen PSV) kwam hij met een lachwekkende tactiek aanzetten. Die man heeft totaal niet het niveau voor Ajax 1 en wat mij betreft ook niet voor dat van Jong Ajax. Wat een pannenkoek.Media stellen dat hij dit seizoen een goede prestatie heeft geleverd.
IK GELOOF!!!!!!
Omroep BrabantSpelersbus Ajax bekogeld in Nuenen
NUENEN - De spelersbus van Ajax is woensdag in Nuenen door een groep jongeren met eieren en stenen bekogeld. De zoon van Ajax-trainer Adrie Koster wilde een stunt uithalen door met de bus naar zijn eindexamenfeest te rijden.
Samen met een groep vrienden had hij de bus van de Amsterdamse voetbalclub geleend. Toen de bus in de woonplaats van de Ajax-trainer stilstond verzamelde tientallen jongeren zich rond de bus. Nadat de achterruit sneuvelde is de Ajax-bus onder politiebegeleiding naar het eindexamenfeest gereden.
---> Harmpie toch.

maar al mijn vrienden en bijna heel mijn familie woont in Eindhoven.
Ik kan zeker beter niet zeggen dat ik gisteren even "op bezoek" ben geweest.
Stelletje debielen van Ajax en degenen die het gedaan hebben. Het was al twee maanden bekend dat de spelersbus van Ajax daar zou staan. En een jaar of vijf geleden is er in Nuenen al eens een spelersbus in vlammen opgegaan.
Ik kan zeker beter niet zeggen dat ik gisteren even "op bezoek" ben geweest.
Stelletje debielen van Ajax en degenen die het gedaan hebben. Het was al twee maanden bekend dat de spelersbus van Ajax daar zou staan. En een jaar of vijf geleden is er in Nuenen al eens een spelersbus in vlammen opgegaan.
Dus jij denkt dat Feyenoord hun spelersbus zonder problemen in het centrum van Amsterdam kan zetten? Ik zou dat persoonlijk een behoorlijk debiele beslissing vinden.Daniel_vT schreef:Stelletje debielen van Ajax? Je mag godverdomme toch wel gewoon met je spelersbus overal in het land komen. Zelfde als een meisje in een kort rokje over straat loopt s'nachts en verkracht wordt. Tjah, debiel, had je maar geen kort rokje aan moeten trekken.![]()
-
Tja... ik denk persoonlijk dat het centrum van A'dam wel meevalt. Als je deze bus in Almere of Purmerend neerzet heb je meer problemen denk ik.Harm schreef:Dus jij denkt dat Feyenoord hun spelersbus zonder problemen in het centrum van Amsterdam kan zetten? Ik zou dat persoonlijk een behoorlijk debiele beslissing vinden.Daniel_vT schreef:Stelletje debielen van Ajax? Je mag godverdomme toch wel gewoon met je spelersbus overal in het land komen. Zelfde als een meisje in een kort rokje over straat loopt s'nachts en verkracht wordt. Tjah, debiel, had je maar geen kort rokje aan moeten trekken.![]()