Wat is er geworden van....
Moderator: mods
- Henk de Gier
- Contacteer:
Ok, die komen aardig in de buurt. ;) Zijn ook vier verschillende types, net als Mido en Berbatov veel verschillen van Keane en Defoe.Steef schreef:Adriano, Ibrahimovic, Crespo en Cruz.
Deze selectie van Tottenham is niet minder dan die van Manchester United. Tottenham moet dit seizoen mee doen om de titel, net als Liverpool. Volgens mij gaat Manchester dit seizoen niet veel laten zien.
- Henk de Gier
- Contacteer:
Pech voor 'de nieuwe Bergkamp':
voetbalzonePaderborn-spits Schulp scheurt pees
Dennis Schulp zal voorlopig niet in actie kunnen komen voor SC Paderborn, uitkomend in de Tweede Bundesliga. De Nederlandse aanvaller scheurde een pees in zijn rechtervoet.
Donderdagochtend zal duidelijk worden of de 28-jarige spits uit de Ajax-school geopereerd moet worden. Vorig seizoen speelde Schulp 31 competitieduels voor de Duitsers waarin hij drie keer scoorde.
Schulp speelde op de Nederlandse velden voor Ajax, FC Volendam, Willem II, NEC, De Graafschap, Helmond Sport en FC Den Bosch.
- Henk de Gier
- Contacteer:
voetbalkrant.comMaar omdat Gunther Van Handenhoven, de vaste rechterflank van Lokeren, kampt met hevige knieproblemen en meer vertoeft bij de Lokerse kinesist dan op het trainingsveld, wordt er verdergezocht naar een alternatief. Lokeren lijkt nu de juiste man gevonden te hebben in de persoon van Pius Ikedia. De kleine Nigeriaan heeft al enkele caps verzameld voor zijn land en speelde al voor topclubs in Nederland, waaronder Ajax en vorig jaar nog AZ. Maar daar willen ze hem nog voor het einde van de transferperiode kwijt. Hij is er overbodig en is bovendien vaak geblesseerd. De 26-jarige Nigeriaan kan nu dus op hevige interesse van Lokeren rekenen.
Indien Ikedia komt, komt de topper tegen Gent natuurlijk nog te vroeg voor hem. Wie misschien wel weer fit geraakt, is Zvonko Milojevic, het betrouwbare sluitstuk van Sporting. Hij is echter ook vaak geblesseerd en kon dit seizoen nog niet spelen. Hij sloot deze week aan bij de groep, net als een andere speler die al lang geblesseerd was, Ali Bouab. Hij is misschien de vervanger voor Joao Carlos, die veel interesse uit Frankrijk geniet. In dat kader zou Lokeren ook nog geïnteresseerd zijn in Kevin Hatchi van Moeskroen.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
voetbalkrant.comHatem Trabelsi speelde bijna bij landskampioen Anderlecht. Dat weet Het Laatste Nieuws. De rechtsachter verkoos uiteindelijk Manchester City.
Trabelsi was deze zomer einde contract bij Ajax Amsterdam. Anderlecht-voorzitter Roger Vanden Stock wilde de rechtsachter maar wat graag binnenhalen en wou daar veel geld voor op tafel leggen. De onderhandelingen werden uiteindelijk stop gezet toen het Engelse Manchester City zich met de zaak ging bemoeien. Trabelsi tekende ondertussen al een contract bij City.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
www.vi.nlClubloze Kanu aan de slag bij Portsmouth
18/8/2006 8 :31
Nwankwo Kanu speelt ook dit seizoen in het Premiership. De Nigeriaan tekende donderdag een contract bij Portsmouth, dat hem een eenjarige verbintenis had voorgelegd.
Kanu zat zonder club sinds West Bromwich Albion onlangs het contract van de lange aanvaller ontbond. WBA was afgelopen seizoen gedegradeerd naar het Championship en wilde maar al te graag af van de dure spits, die in de laatste twee seizoenen 43 competitieduels speelde en slechts zeven keer scoorde.
Voor Kanu is Pompey de derde club in het Premiership na eerder voor Arsenal en West Brom te hebben gespeeld. De inmiddels dertigjarige international begon zijn Europese profloopbaan bij Ajax en stond ook nog onder contract bij Internazionale.
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
ja, zuipen en stappen :yes:
Als hij zich weer serieus met sport bezig zou gaan houden, en wellicht eens psychologische hulp zou zoeken (niet negatief bedoeld, maar hij heeft heel veel meegemaakt) komt het weer goed, maar ik ben bang van niet.
Als hij zich weer serieus met sport bezig zou gaan houden, en wellicht eens psychologische hulp zou zoeken (niet negatief bedoeld, maar hij heeft heel veel meegemaakt) komt het weer goed, maar ik ben bang van niet.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
en ik twijfel of Kluivert dat wel begrijpt. Hij is door z'n omgeving nooit kritisch benaderd en heeft nu weer zo'n raadgever die hem de verkeerde raad geeft (zoals laatst wel bleek bij het beschamende sms verhaal).
Daarom raad ik hem ook een psycholoog aan, zodat hij zelf z'n zaakjes op een rijtje kan zetten.
Daarom raad ik hem ook een psycholoog aan, zodat hij zelf z'n zaakjes op een rijtje kan zetten.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Ik heb dat sms verhaal gemist, licht aub toe?!Henk de Gier schreef:en ik twijfel of Kluivert dat wel begrijpt. Hij is door z'n omgeving nooit kritisch benaderd en heeft nu weer zo'n raadgever die hem de verkeerde raad geeft (zoals laatst wel bleek bij het beschamende sms verhaal).