Ahhh complotten, daar zijn ze weer.joey schreef:Mocht dit werkelijkheid worden, dan is de machtsbasis van MVG danig aangetast. Anders haalde hij Adriaanse wel binnen.

Hoe weet je nou dat MvG MvB niet wil hebben? Puur suggestie en wishfill thinking?
Moderator: mods
ignorance is bliss.Neefkens schreef:Hij heeft bewezen bij Oranje dat hij qua resultaat de top is. Bij Jong AJAX was hij de man van het aanvallende voetbal én resultaten. Als hij dagelijks kan werken met mannen als Siem, Arie-Jan, de topaankopen die er in de winterstop bij komen (die hij natuurlijk eerst goedkeurt) en de geblesseerden terugkomen dan wordt het allemaal weer goed bij ons cluppie.
Vertaling voor de ignoranten?Jansma schreef:ignorance is bliss.
Heb ik nooit gedaan, ik ben niet zo van het verketteren.als dit is de maatstaf, why the f*ck hebben we dan Koeman verketterd?
het lijkt wel of je er blij mee zou zijn als je gelijk krijgt.Van Basten nu onze trainer worden is gewoon het nekschot voor Ajax voor de komende 5 jaar. Mark my words.
Hij kan nog geen eens 1e worden in de poel met een partij voetballers... waar je je vingers bij aflikt. Mijn gebeden zullen waarschijnlijk dus niet verhoord gaan wordenPeter schreef:Hang een beetje af van wat er gekocht wordt. Met Aissati, Defour en 2 topverdedigers doe je gegarandeerd mee om de titel.Jansma schreef: Van Basten nu onze trainer worden is gewoon het nekschot voor Ajax voor de komende 5 jaar. Mark my words.
Misschien wil van Basten Denneboom en Bobson wel hebben..Peter schreef:Hang een beetje af van wat er gekocht wordt. Met Aissati, Defour en 2 topverdedigers doe je gegarandeerd mee om de titel.Jansma schreef: Van Basten nu onze trainer worden is gewoon het nekschot voor Ajax voor de komende 5 jaar. Mark my words.
brigade zuid schreef:Misschien wil van Basten Denneboom en Bobson wel hebben..Peter schreef:Hang een beetje af van wat er gekocht wordt. Met Aissati, Defour en 2 topverdedigers doe je gegarandeerd mee om de titel.Jansma schreef: Van Basten nu onze trainer worden is gewoon het nekschot voor Ajax voor de komende 5 jaar. Mark my words.
Het is een publiek geheim dat Cruijff héél véél invloed heeft binnen Ajax en dat het bestuur en de directie het in hun broek doen voor hem. Ik weet zeker dat de keuze voor Van Basten uit de koker van Cruijff komt en niet de eerste keuze van MVG is. Daarom hou ik Cruijff hiervoor in eerste instantie verantwoordelijk. Omdat hij zogenaamd het beste met Ajax voor heeft, maar dat niet laat blijken in de praktijk.joey schreef:@Louis: is dit ook al weer de schuld van Cruijff? We hebben een dikbetaalde TD die bonussen opstrijkt, een commissaris technische zaken, een technisch adviseur (al gaat die naar de jeugd en een stuk of vijftig extra TD's in de ledenraad en dan zou Cruijff verantwoordelijk zijn? Kom op zeg, de aanstelling van de nieuwe trainer is voor 100% de taak van de leiding van Ajax, en met name MVG (in wie jij het volgens mij zag zitten) mag er op afgerekend worden.
Cruijff heeft heel veel aan te merken als men niet doet wat hij zegt. Krijgt hij zijn zin, dan is hij rustig. Daar ligt precies zijn macht.Jöhnk schreef:Cruijff heeft enorm veel op Ajax aan te merken. Dus het lijkt me stug dat hij héél héél veel invloed zou hebben.