Wat is er geworden van .... (deel II)

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Jöhnk » ma mei 24, 2010 11:51 am

joey schreef:Daar is niets bijzonders aan. Laudrup ging naar Japan bijvoorbeeld, veel spelers gaan naar het Midden-Oosten en zijn zo weer terug, sommigen gaan afbouwen in de VS en duiken weer ergens in Europa op (Beckham), enz.
Maar niet al na twee weken.

Hij sloeg sowieso weer de nodige wartaal uit, hoor. Die man bezit de gave om zichzelf om de twee regels tegen te spreken.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 24, 2010 11:59 am

O, zal best, niet gekeken. Maar het feit op zich is niets bijzonders.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey

Bericht door wimpey » ma mei 24, 2010 12:32 pm

Is ie dan ook al weer weg bij die Umm nog-wat club?

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo mei 26, 2010 4:23 pm

'Ten Cate haalt na Gabri ook transfervrije Melchiot naar Qatar'

Tijdens zijn kortstondige bezoek aan Europa lijkt Henk ten Cate goede zaken te hebben gedaan. De coach van Umm-Salal uit Qatar benaderde naast Ajacied Gabri namelijk ook Mario Melchiot. De verdediger van Wigan Athletic zit over iets meer dan een maand zonder club en staat open voor een avontuur in het Midden-Oosten.

Volgens Voetbal International is de bijna transfervrije Melchiot (33) druk in onderhandeling met Umm-Salal. De voormalig Oranje-international was in eerste instantie ook graag bij Wigan gebleven, maar vanwege de penibele financiële situatie konden The Latics hem geen nieuw contract voorschotelen.

Inmiddels zouden Ten Caten en Umm-Salal al tot een akkoord zijn gekomen met Gabri, die bij Ajax nog een doorlopend contract heeft tot de zomer van 2011. De Amsterdammers gaven dinsdag echter al te kennen dat zij bereid zijn om de Spaanse middenvelder kosteloos te laten gaan.
VoetbalZone.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » wo mei 26, 2010 5:31 pm

Fijn, dat betekent weinig kans nog ooit op een eigen draadje voor Super Mario hier.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

joey
Erelid

Bericht door joey » do jun 03, 2010 11:47 pm

Blijkbaar willen ze daar vooral geen transfersom betalen.

LucaS

Bericht door LucaS » vr jun 04, 2010 5:37 am

Als het niet nodig is! Henk heeft gewoon een geweldig netwerk.
I think I lost my fucking headache

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » vr jun 04, 2010 7:26 am

Al het geld wordt daar het liefst in salaris gestoken.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 29, 2010 12:13 pm

Rosenberg is de Wielaert van Werder. Verdient zoveel dat hij nergens hetzelfde kan krijgen, 'mag weg', maar blijft zitten waar hij zit.

http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/ ... g-aus.html

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » di jun 29, 2010 12:22 pm

joey schreef:Rosenberg is de Wielaert van Werder. Verdient zoveel dat hij nergens hetzelfde kan krijgen, 'mag weg', maar blijft zitten waar hij zit.

http://www.bild.de/BILD/sport/fussball/ ... g-aus.html
Weer lekker selectief aan het shoppen, joey? :smallgrin.gif:

Er staat namelijk duidelijk dat Werder een transfersom van 3 miljoen euro voor Rosenberg verwacht. Dat is bij Ajax en Wielaert niet echt het geval...

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 29, 2010 1:45 pm

Nou en?????? :confused.gif:

Ajax wil vaak ook een transfersom voor spelers die weg 'mogen'. In het geval van Wielaert zou ik het niet weten, maar vergeet niet dat ze twee transferperiodes hebben geprobeerd hem kwijt te raken. Inmiddels zal hij wel transfervrij zijn, maar was hij dat een jaar geleden ook?

Je bent wel op zoek, zeg.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 29, 2010 2:16 pm

Je hoeft niet echt te zoeken, hoor joey...
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 29, 2010 2:24 pm

Sommige mensen vinden wel iets. Rosenberg is de Wielaert van Werder. Lekker puh. :headbang.gif:

Ik ben overigens blij dat Werder nog geld voor hem wil zien. Dan komt hij tenminste niet naar Ajax. Ik zie Danny Blind er nog voor aan om een lobby voor zijn voormalige aankoop en 'toekomstige topspits' te beginnen.

Overigens deugt het principe natuurlijk niet. Als je een speler kwijt wilt, moet je hem geen prijskaartje om zijn nek hangen waardoor hij niet wegkomt. Het transfersysteem is door en door ziek.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jul 03, 2010 6:54 am

Sportwereld schreef:Cruijff stapt boos op bij Barcelona
Johan Cruijff. FOTO ANP

BARCELONA - Johan Cruijff is nog geen half jaar erevoorzitter van FC Barcelona geweest. De Amsterdammer verrastte gisteren iedereen door op het kantoor van de club zijn insigne terug te geven. ,,Als ik voor de mensen tot last ben, ga ik liever uit de weg," verklaarde hij zijn daad vandaag in AD Sportwereld.
Een dag eerder was Cruijff nog bij de machtsoverdracht in het Camp Nou geweest. Sandro Rosell volgde Joan Laporta op als voorzitter van Barça. De laatste had Cruijff tot erevoorzitter benoemd, maar Rosell, die vijf jaar geleden met ruzie het bestuur had verlaten, verklaarde gisteren dat hij zou uitzoeken of de functie van erevoorzitter wel kon bestaan, want dat kwam niet in de statuten voor.

Genoeg voor Cruijff om direct op te stappen. ,,Als ik zó belangrijk ben dat ze het in de eerste bestuursvergadering al over me hebben, ben ik liever weg.'' (BVDL)
Voor de verandering loopt hij weer eens een keer weg ........... :smallgrin.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr jul 16, 2010 9:15 am

Rienstra verdient verbintenis bij Heracles na 'prima presentatie'
Vrijdag, 16 juli 2010 om 10:01 | WK: 1200 weddenschappen, hoogste noteringen
Ben Rienstra speelt het komende jaar voor Heracles Almelo. De middenvelder bereikte met de club overeenstemming over een contract voor één seizoen met een optie voor nog een jaar, zo meldt Heracles vrijdagmorgen.

Rienstra komt transfervrij over van AZ en trainde vanaf het begin van de voorbereiding mee met Heracles Almelo. Eerder doorliep Rienstra de jeugdopleiding van Ajax. "Ben is een talentvolle middenvelder die zich in de afgelopen weken prima heeft gepresenteerd", aldus directeur Nico-Jan Hoogma.

"Bij ons krijgt hij de kans zich door te ontwikkelen", benadrukt de sportbestuurder. Heracles greep afgelopen seizoen maar net naast Europees voetbal. Peter Bosz is de nieuwe trainer. Hij volgt de naar AZ vertrokken Gertjan Verbeek op.

VZ

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 16, 2010 9:43 am

Het gewezen supertalent. Zo zie je maar.

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » wo aug 11, 2010 5:42 am

Patrick Kluivert maakt vanaf donderdag deel uit van de technische staf van N.E.C. De oud-international wil ervaring opdoen als trainer bij een club uit de eredivisie en wordt in Nijmegen met open armen ontvangen.

Voor meer info lees hier verder...

Bron: http://www.nec-nijmegen.nl/

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 11, 2010 8:22 am

Waarom niet bij Ajax? Kan hij meteen aan de slag met Suk en Castillion.
IK GELOOF!!!!!!

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » wo aug 11, 2010 8:33 am

Dat past toch niet bij Ajax joh!? Oud-spelers terughalen? :hypocrite.gif:
Op naar de vierde ster!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr aug 20, 2010 7:35 pm

Volgens de officiele website van Olympiakos zal Pantelic morgen een tweejarig contract tekenen. Kan hij weer samen met Rommedahl spelen aldaar.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr aug 20, 2010 9:12 pm

Hoeven we ons tenminste geen zorgen meer te maken over zijn bloedjes van kinderen. :biggthumpup.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do aug 26, 2010 6:17 am

Telesport schreef: Milan rekent op Zlatan
Van onze sportcorrespondent

BARCELONA – FC Barcelona heeft in de vriendschappelijke wedstrijd tegen AC Milan met 1-1 gelijk gespeeld. Direct na rust bracht Villa de thuisploeg op voorsprong en in de achtenzestigste minuut maakte invaller Inzaghi op fraaie wijze gelijk. Uiteindelijk won Barça na een strafschoppenserie waarin onder meer Clarence Seedorf jammerlijk miste.

Bij AC Milan startte Huntelaar in de basis. Hij werd aan het begin van de tweede helft gewisseld, terwijl Seedorf direct na rust inviel. Coach Guardiola begon tegen de verwachtingen in met zorgenkind Ibrahimovic in de spits. De door coach vaak genegeerde ex-Ajacied speelde sterk, maar werd in de rust gewisseld. Voorafgaand aan de wedstrijd onderhandelden de voorzitters van beide clubs over een transfer van de Zweed van Barcelona naar Milaan.

Volgens Milan-preses Galliani zijn de clubs dicht bij een akkoord, maar hangt veel af van de speler zelf. Zlatans ´ zaakwaarnemer Mino Raiola lijkt niet van plan zich soepel op te stellen. Hij veegde in de Zweedse media de vloer aan met Guardiola. „Pep is lang niet zo perfect als iedereen denkt. Hij heeft problemen met zichzelf.” Over de mogelijke transfer naar AC Milan: „Er is nog geen akkoord. Ik weet dat Galliani met FC Barcelona spreekt, dat betekent echter niet dat wij zomaar aan een dergelijke overgang meewerken.” Dat AC Milan aangeeft niet over voldoende geld te beschikken om hem te kopen, beschouwt Raiola als lachwekkend. „Een speler als Zlatan huur je niet, maar koop je. Je gaat niet naar de winkel om een Rolls Royce te kopen en vervolgens bij de kassa zeggen dat je geen geld hebt.”

De 45e editie van de strijd om de jaarlijkse Trofeu Joan Gamper stond in het teken van nieuwe sterren en oude helden. Naast applaus voor de aankopen David Villa en Adriano trakteerde het bijna honderdduizendkoppige Catalaanse publiek ex-president Laporta en de voormalige lieveling Ronaldinho op een emotioneel afscheid. Bij het vertonen van de nostalgische videobeelden van de tweevoudig Wereldvoetballer van het Jaar op de stadionschermen huilden en applaudisseerden de socios dwars door elkaar. De in deze wedstrijd ijverige, maar weinig briljante Braziliaan, speler van Barcelona tussen 2003 en 2008, hield het niet droog en dankte zijn vroegere fans voor de mooiste periode uit zijn leven.
Hij leert het ook nooit. :smallgrin.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » di aug 31, 2010 10:59 am

Een beetje mededogen met Kevin Bobson mag best

COLUMN Het was maandagmiddag en ik moest aan Kevin Bobson denken. Soms heb ik dat, dat ik opeens aan Kevin Bobson moet denken. Of aan Romano Denneboom. Of aan Jhonny van Beukering. Aan de vergeten voetballers van overmorgen, zeg maar. De ware slachtoffers van de ingestorte transfermarkt.

Kevin Bobson gaat me het meest aan het hart, omdat dat de enige speler was die ooit de oordopjes van zijn iPod inhield tijdens een interview. Het kan ook een ouderwetse walkman zijn geweest, dat weet ik niet meer precies, maar Kevin was vastbesloten om die dag zo snel mogelijk een lekker R&B-nummertje op te zetten. R. Kelly, gok ik.

Ik besloot er niet boos om te worden, want Kevin bleek een lieve jongen. Hij praatte zacht, fluisterend bijna. In kleine korte zinnen. Geen jongen die expres zijn oordopjes inhoudt tijdens een interview, om een statement te maken. Het moet per ongeluk zijn geweest. Kevin was ze gewoon vergeten. Stom.

Ik volg Kevin Bobson nog een beetje, af en toe. Deze zomer was hij op proef bij Hartlepool United en bij Brighton & Hove Albion. Bobson is 29 jaar en nog steeds watervlug, maar ze wilden hem allebei niet hebben. Zijn laatste club was FC Wiltz 71, in de Luxemburgse tweede divisie. Geen club voor fijnproevers, schijnt.

Het raakt me, dit soort tragische verhalen. Voetballers met een mooie toekomst die opeens in het luchtledige verdwijnen. Louche zaakwaarnemer, blessure, wurgcontract, verkeerde keuze, trainer-die-het-niet-in-me-zag-zitten. Dat werk.

Het moet ergens in 2002 zijn geweest dat ik Kevin interviewde met twee oordopjes in zijn oren. Twee jaar later werd hij geselecteerd voor het Nederlands elftal, voor een interland tegen Macedonië. En weer een paar jaar later speelde Kevin Bobson bij een club die FC Wiltz 71 heet. Het kan snel gaan.

In transferperiodes zoals deze lees ik altijd het liefst de kleine internetberichtjes over dit soort bijna vergeten voetballers. Nicolae Mitea op proef bij NAC, bijvoorbeeld. Of: Jhon van Beukering speelt mee bij VV Presikhaaf. En: Romano Denneboom weet het ook allemaal niet meer.

Het is gemakkelijk om te roepen dat ze het allemaal zelf verprutst hebben. En dat het goed is dat het kaf zich eindelijk van het koren scheidt, in deze tijden van financiële rampspoed. Hadden ze maar wat harder moeten lopen, dat stelletje zakkenvullers. Leve de grote sanering.

Ik ga hier niet beweren dat we het allemaal heel zielig moeten vinden, al die geknakte carrières. Maar een beetje mededogen mag best. Achter die paar regeltjes op voetbalprimeur.nl gaat vaak een klein menselijk drama schuil. Pijn en tranen. Een droom in duigen.

Gijs Luirink, Andy van der Meyde, Henk Timmer, Ellery Cairo, Kurt Elshot, Steve Olfers, Richard Knopper, Romano Denneboom, Kevin Bobson.

Waar zijn ze? Wie helpt ze? (SJOERD MOSSOU)

AD.nl
Haha, hij speelde gewoon echt voor een tweede divisie club uit Luxemburg.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » zo sep 05, 2010 6:17 pm

Net schitterende beelden van Litmanen op Studio Sport...
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » zo sep 05, 2010 6:18 pm

Yep... :sad.gif:

Plaats reactie