De Commissie
Moderator: mods
Ja, hulde aan de commissie. Die heeft zich niet laten piepelen.Arthur schreef:Nog even mijn duit in het zakje: naar aanleiding van de artikelen in de media waren mijn verwachtingen zeer laag over het rapport, maar ik denk dat ze er in geslaagd zijn om duidelijk en straight-to-the-point de vinger op de zere plekken te leggen.
Uitspraak van de dag wat mij betreft: Jaakke die beweerde dat hij bepaalde dingen niet had gezien omdat hij 'er middenin zat'. Haha,had hij een keertje op AT moeten komen kijken.

Het stinkt aan alle kanten!
Dat lijkt me wel heel sterk. Dat is de man die er verantwoordelijk voor zou moeten zijn dat dingen niet uitlekken. Dat gedeelte ging overigens over het uitlekken van het persbericht omtrent Fontein.Maurice schreef:Ik weet net als Willem vh. wie de Judas is...
Zagen jullie net dat gezicht van de pers chef? (dat is toch die ex-FC godenzonen gozet?)
Dat lijkt me wel heel sterk. Dat is de man die er verantwoordelijk voor zou moeten zijn dat dingen niet uitlekken. Dat gedeelte ging overigens over het uitlekken van het persbericht omtrent Fontein.
Dat maakt het toch juist verdacht?? Als er een iemand in bezit is van persberichten is hij het wel... Mocht hij het zijn dan maakt dat hem gelijk verdacht voor het uitlekken van het rapport.
Pompiedom
highlowVan Geel wil succeswens, geen medelijden
Written by Jacques Happe
Sunday, 17 February 2008
Opvallende aanwezige tijdens de persconferentie zondagmiddag was Martin van Geel. De technisch directeur ziet zichzelf niet als aangeschoten wild. “Ik ben hier toch?” De camera’s richten zich op hem. Dan maar sterkte wensen. “Sterkte? Je moet me succes wensen!”
Op het moment dat technisch directeur Martin van Geel de perskamer van Ajax binnenstapt, begint het geroezemoes. Het 'hij leeft, hij leeft!' klinkt nog net niet. Van Geel geeft her en der mensen een hand, maar de leden van de Commissie Coronel worden overgeslagen. Ook oud-minister Roger van Boxtel, die naast Frits Barend staat en wel een hand krijgt. Als de tv-camera’s niet langer snorren, wordt het tijd voor een gesprekje...
Je moet je wel eens beter gevoeld hebben.
“Ach, ik ben hier toch? Ik weet niet waar iedereen het over heeft.”
Al die camera’s zo op je gericht, je zult het je anders hebben voorgesteld.
“Weet je, ik ben dat wel gewend. Ze zijn er in goede, maar ook slechte tijden.”
Dit zijn de slechte tijden, mag ik je dan veel sterkte en wijsheid wensen?
“Sterkte? Je moet me succes wensen! Ik ben toch niet dood? Nee, gewoon succes!”
Direct na afloop van de persconferentie verlaten Martin va Geel en technisch bestuurslid Hennie Henrichs via de achteruitgang de perskamer. Niemand kan ze nog wat vragen.