Wat is er geworden van .... (deel II)
Moderator: mods
Re: Wat is er geworden van .... (deel II)
Hij heeft nooit niveau gehad. Kan er niets van, die jongen.
Het stinkt aan alle kanten!
Maar wel recordhouder MotM zonder goed te spelen!
VZSneijder: 'Ten Cate vervanger Mourinho'
Wesley Sneijder denkt dat hij tijdens de Champions League-finale tegen Bayern München voorlopig zijn laatste wedstrijd onder José Mourinho heeft gespeeld. De middenvelder van Internazionale verwacht dat de succestrainer na dit seizoen zijn biezen pakt en vertrekt uit Milaan.
De Nederlander, die onder Mourinho in zijn eerste seizoen bij de Italiaanse formatie is gebombardeerd tot één van de sleutelspelers in het elftal, zou niet gek opkijken als zijn huidige trainer vertrekt. “Ik begrijp het ook wel. heeft er alles uitgehaald. Ik zal hem enorm missen, maar wie weet komen we elkaar nog tegen”, aldus de middenvelder tegenover Sport1.
En mocht Mourinho na de finale van de Champions League vertrekken bij Internazionale, dan is het al duidelijk waarom. De Portugees wil naar Real Madrid, de oude club van Sneijder. En wat nou als Mourinho zijn spelmaker mee wil nemen? “'De voetballerij is gek genoeg, het zou de ultieme revanche zijn, maar ik kan dat de supporters van Inter niet aandoen, die zijn zo fantastisch geweest.”
Mocht het zo ver komen dat Mourinho vertrekt en Sneijder besluit in Milaan te blijven, dan heeft de middenvelder nog wel een suggestie. De spelmaker ziet namelijk graag een Nederlandse trainer dan komen voor de openstaande vacature. “Henk ten Cate. Dat is net zo’n type als Mourinho. Hij heeft het beste uit mij gehaald bij Ajax.”
Nou, volgens mij is dat weer zo'n bijelkaar geraapte tekst ..
Wesley Sneijder heeft zijn draai bij Internazionale helemaal gevonden. De Utrechter, bezig aan zijn eerste seizoen in Milaan, krijgt van José Mourinho het volste vertrouwen en voelt zich daar heerlijk bij. “Alleen onder Henk ten Cate voelde ik me zo vrij als nu”, zegt Sneijder.
Blij met de punten ...
Het kan toch zijn? Ten Cate was de eerste trainer bij Ajax die helemaal inzette op Sneijder. Voor een voetballer is het heerlijk om zoveel vertrouwen te krijgen.
Ten Cate had dat gewoon goed gezien.
Ten Cate had dat gewoon goed gezien.
Blind deed het ook, maar toen was Sneijder langdurig geblesseerd.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Snap jij dat nou? Waarom zou Inter zo'n fluttrainer aanstellen?joey schreef:VZSneijder: 'Ten Cate vervanger Mourinho'
Wesley Sneijder denkt dat hij tijdens de Champions League-finale tegen Bayern München voorlopig zijn laatste wedstrijd onder José Mourinho heeft gespeeld. De middenvelder van Internazionale verwacht dat de succestrainer na dit seizoen zijn biezen pakt en vertrekt uit Milaan.
De Nederlander, die onder Mourinho in zijn eerste seizoen bij de Italiaanse formatie is gebombardeerd tot één van de sleutelspelers in het elftal, zou niet gek opkijken als zijn huidige trainer vertrekt. “Ik begrijp het ook wel. heeft er alles uitgehaald. Ik zal hem enorm missen, maar wie weet komen we elkaar nog tegen”, aldus de middenvelder tegenover Sport1.
En mocht Mourinho na de finale van de Champions League vertrekken bij Internazionale, dan is het al duidelijk waarom. De Portugees wil naar Real Madrid, de oude club van Sneijder. En wat nou als Mourinho zijn spelmaker mee wil nemen? “'De voetballerij is gek genoeg, het zou de ultieme revanche zijn, maar ik kan dat de supporters van Inter niet aandoen, die zijn zo fantastisch geweest.”
Mocht het zo ver komen dat Mourinho vertrekt en Sneijder besluit in Milaan te blijven, dan heeft de middenvelder nog wel een suggestie. De spelmaker ziet namelijk graag een Nederlandse trainer dan komen voor de openstaande vacature. “Henk ten Cate. Dat is net zo’n type als Mourinho. Hij heeft het beste uit mij gehaald bij Ajax.”

Theo houdt inderdaad wel van een explosieve sfeer, maar ik geloof daat Huistra al naar Groningen gaat.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Janssen, Junkie. 

Bertje schreef:Blind deed het ook, maar toen was Sneijder langdurig geblesseerd.
Dat zag Sneijder blijkbaar niet zo. Blind had het ook meer op Maduro.
Sneijder denkt duidelijk anders over Ten Cate dan jij, Johnk.
Sneijder heeft altijd lovend over Blind gesproken, hoor. Dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Blind is de trainer van wie hij het meest heeft geleerd, zei Sneijder een tijdje terug. 

Misschien een idee om Blind trainer van Inter te maken? Danny wil wel, hoor.
Volgens mij had hij het toen over tips die hij als jeugdspeler van Blind kreeg. Later had hij duidelijk liever Ten Cate, hehe.
Vind het wel leuk dat Wesley zoiets zegt. Het past duidelijk niet in het beeld.

Volgens mij had hij het toen over tips die hij als jeugdspeler van Blind kreeg. Later had hij duidelijk liever Ten Cate, hehe.
Vind het wel leuk dat Wesley zoiets zegt. Het past duidelijk niet in het beeld.

Man, wat lul je weer enorm uit je nek. Voor de duidelijkheid: het blijkt dus niet duidelijk uit Sneijders woorden dat hij liever Ten Cate had.
En ook frappant dat je Sneijder wel gelooft als hij iets positiefs over Ten Cate zegt, maar niet als hij iets positiefs over Blind zegt.
En ook frappant dat je Sneijder wel gelooft als hij iets positiefs over Ten Cate zegt, maar niet als hij iets positiefs over Blind zegt.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hehehe.
Sneijder zei toen dat Blind hem had verteld wat nodig was om profvoetballer te worden. Het ging niet over voetbaltechnische zaken.
Ten Cate is niet zo goed als Sneijder denkt maar ook niet zo slecht als jullie denken. Sneijder had een goede band met Ten Cate en zal zich ongetwijfeld schuldig hebben gevoeld dat hij hem heeft laten zitten. Vandaar misschien zijn opmerking nu.
Wat Blind betreft, die krijgen we dus over twee jaar weer. Verheug je maar alvast. Pfff.

Sneijder zei toen dat Blind hem had verteld wat nodig was om profvoetballer te worden. Het ging niet over voetbaltechnische zaken.
Ten Cate is niet zo goed als Sneijder denkt maar ook niet zo slecht als jullie denken. Sneijder had een goede band met Ten Cate en zal zich ongetwijfeld schuldig hebben gevoeld dat hij hem heeft laten zitten. Vandaar misschien zijn opmerking nu.
Wat Blind betreft, die krijgen we dus over twee jaar weer. Verheug je maar alvast. Pfff.

Zeker, daar verheug ik me enorm op. Sneijder had onder Blind ook een vrije rol, alleen was hij onder Blind langdurig geblesseerd. Tja, ik begrijp dat hij niet zal zeggen over die periode dat hij zich zo heerlijk vrij voelde. En natuurlijk voelde Sneijder zich onder ten Cate vrij, het hele middenveld was op Sneijder afgestemd, Sneijder hoefde zich niet om omschakelen/meeverdedigen te bekommeren.
I think I lost my fucking headache
En de rest van dat middenveld bekommerde zich niet om voetballen.
Sneyder kan bij Inter beter met realistische namen op de proppen komen. Henk ten Cate is een nobody. Bovendien is de maestro aan z'n laatste kunstje bezig.

Sneyder kan bij Inter beter met realistische namen op de proppen komen. Henk ten Cate is een nobody. Bovendien is de maestro aan z'n laatste kunstje bezig.

- Liberty
- Contacteer:
Zijn zulk soort gasten niet altijd aan hun laatste kunstje bezig.
Tijd voor iets nieuws.
Exact.LucaS schreef:En natuurlijk voelde Sneijder zich onder ten Cate vrij, het hele middenveld was op Sneijder afgestemd, Sneijder hoefde zich niet om omschakelen/meeverdedigen te bekommeren.
Zo voetbalt Sneijder dus nu ook. Genoeg verdedigende kracht in het team van Inter.
Ten Cate zit bij Studio Voetbal momenteel.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Als je het over de duivel hebt...
Hij begint meteen te zeiken over de scheidsrechters.
'Altintop was de man in vorm de laatste weken.' Huh?
Hij begint meteen te zeiken over de scheidsrechters.

'Altintop was de man in vorm de laatste weken.' Huh?

Je gaat weloverwogen naar het Midden-Oosten en dan durf je te zeggen dat de sportman in jezelf te groot is voor het bedroevende niveau daar.
Oh-ké...
Oh-ké...
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Daar is niets bijzonders aan. Laudrup ging naar Japan bijvoorbeeld, veel spelers gaan naar het Midden-Oosten en zijn zo weer terug, sommigen gaan afbouwen in de VS en duiken weer ergens in Europa op (Beckham), enz.
Maar dan moet je dus niet zeggen dat je jezelf te veel sportman vindt voor dat niveau. En ja, dat geldt ook voor Laudrup als hij dit zou zeggen.
En met niemand anders!
En met niemand anders!