Adrie Koster

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo mei 18, 2008 9:31 am

LucaS schreef:Waar, wanneer, hoe?
Hij heeft hele stoute twinkeloogjes. Vraag maar aan Sylvie.

999

Bericht door 999 » zo mei 18, 2008 1:04 pm

Volgens de V.I. aast Twente op M. Olsen ..
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » zo mei 18, 2008 1:06 pm

Het is niet aan mij om voor Sylvie te praten, maar Sylvie vindt Koster een sympathieke, rustige man
I think I lost my fucking headache

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » zo mei 18, 2008 1:07 pm

Waarom praat je dan wel voor mij? :1evil.gif:

Johnk heeft gelijk. Natuurlijk.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

LucaS

Bericht door LucaS » zo mei 18, 2008 1:07 pm

Sorry. Van mij nemen ze niets aan, van jou alles

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » zo mei 18, 2008 1:09 pm

Zoals het hoort! :hypocrite.gif:

Koster neemt vandaag afscheid met een monsterscore, natuurlijk.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo mei 18, 2008 5:34 pm

Koster wil weinig kwijt over toekomst
Geschreven op zondag, 18 mei om 18:29

Direct na afloop van het 0-0 gelijke spel werd Ajax-coach Adrie Koster bedolven onder de verslaggevers. Niet alleen werd de Zeeuw aan de tand gevoeld over het debacle van zijn ploeg, ook zijn toekomst bleek een hot topic. Koster zou namelijk al in een vergevorderd stadium zijn met FC Twente om daar als hoofdcoach aan de slag te gaan. “Zeg nooit, nooit in de voetballerij,” wierp de oefenmeester de verslaggevers toe. “Maar het is in ieder geval niet zo dat ik al twee keer met de leiding van die club heb gesproken. Of ik meer weet? Ach, je hoort wel eens wat. Maar dat is ook het enige.”

Twente is op zoek naar een vervanger van de succesvolle Fred Rutten, die per 1 juli in dienst treedt bij het Duitse Schalke’04. Naast Koster wordt ook de Deense bondscoach Morten Olsen nadrukkelijk genoemd in Enschede.

www.voetbalzone.nl

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo mei 18, 2008 5:37 pm

Wel g*dv*rd*mme. Stomme iditote kut-Zeeuw dat het is. De hond gaat straks gewoon wél CL spelen. Een smeriger luchtje aan een uitschakeling is niet mogelijk. Bah bah bah.

En ja, Lucas ik ben bereid door het stof te gaan als hij niet naar Twente gaat.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo mei 18, 2008 5:39 pm

3 dagen terug was er nog niets van waar en wist hij niets. Nu heeft hij dus al wel wat gehoord. Wat een kerel.

Aristides

Bericht door Aristides » zo mei 18, 2008 5:47 pm

Niet twee keer gesproken. Drie keer kan wel. we weten wie we in huis hebben gehaald, de door AT volop geprezen koster!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo mei 18, 2008 5:51 pm

het zal toch niet dat Koster net zo integer is as HtC?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Aristides

Bericht door Aristides » zo mei 18, 2008 5:51 pm

Adrie Koster is nog steeds de belangrijkste kandidaat voor de functie van hoofdtrainer bij FC Twente. Dat hebben bronnen bij de club uit Enschede zondag na het gelijkspel tegen Ajax (0-0) bevestigd.
Koster wilde zondag niet reageren op zijn mogelijke vertrek naar FC Twente. "Het is in ieder geval niet zo dat ik al twee keer met de leiding van die club heb gesproken. "
"Zeg nooit, nooit in de voetballerij", vervolgde Koster. "Maar het is niet zo dat ik al met FC Twente rond de tafel heb gezeten. "
Dit betekent toch dat er een overeenkomst is?

LucaS

Bericht door LucaS » zo mei 18, 2008 5:52 pm

Het is inderdaad precies hetzelfde om na het seizoen weg te gaan als midden in het seizoen weggaan. Volgens mij heeft Koster nergens gezegd dat het absoluut onwaar is. In deze periode wordt er gesproken ja, zo sprak Ajax voor de tweestrijd met heerenveen met Sulejmani

Aristides

Bericht door Aristides » zo mei 18, 2008 5:59 pm

LucaS schreef:Het is inderdaad precies hetzelfde om na het seizoen weg te gaan als midden in het seizoen weggaan. Volgens mij heeft Koster nergens gezegd dat het absoluut onwaar is. In deze periode wordt er gesproken ja, zo sprak Ajax voor de tweestrijd met heerenveen met Sulejmani
Dat laatste zou kunnen, al heb ik dat nooit bevestigd gezien door een officiële bron. Ik vrwacht ook niet die overeenkomst, die al weken wordt aangekondigd, er komt.

Koster zegt, tussen de regels door, dat hij benaderd is/wel wil.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo mei 18, 2008 6:01 pm

LucaS schreef:Het is inderdaad precies hetzelfde om na het seizoen weg te gaan als midden in het seizoen weggaan. Volgens mij heeft Koster nergens gezegd dat het absoluut onwaar is. In deze periode wordt er gesproken ja, zo sprak Ajax voor de tweestrijd met heerenveen met Sulejmani
Beetje flauwe reactie. Koster heeft de boel bij elkaar zitten liegen. Stop met hem te verdedigen aub.

Was dat ook geen puntje uit het rapport? De arrogantie van Ajax en het niet open en eerlijk communiceren?

Er verandert GVD geen ZAK.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo mei 18, 2008 6:09 pm

grapige (...) overeenkomst tussen Wetzel (?) en Koster?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

LucaS

Bericht door LucaS » zo mei 18, 2008 6:14 pm

Hou nou toch op. Als Koster benaderd wordt door Twente voor volgend seizoen, is het geen enkel punt als zijn zaakwaarnemer naar Twente luistert. En het is ook doodnormaal dat hij in de persconferetnie voor Ajax-Twente zegt dat dat niet aan de orde is. Wellicht heeft ie gelogen (ik weet dat niet overigens), het vergelijken met Ten Cate zijn capriolen ttv zijn vertrek naar Chelsea is echt niet aan de orde

Beloki

Bericht door Beloki » zo mei 18, 2008 6:17 pm

LucaS schreef:Hou nou toch op. Als Koster benaderd wordt door Twente voor volgend seizoen, is het geen enkel punt als zijn zaakwaarnemer naar Twente luistert. En het is ook doodnormaal dat hij in de persconferetnie voor Ajax-Twente zegt dat dat niet aan de orde is. Wellicht heeft ie gelogen (ik weet dat niet overigens), het vergelijken met Ten Cate zijn capriolen ttv zijn vertrek naar Chelsea is echt niet aan de orde
Mwah, HtC bleef ook liegen en zeggen dat hij van niets wist om vervolgens doodleuk te melden dat hij vertrok. Koster liegt nu ook.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo mei 18, 2008 6:21 pm

LucaS schreef: Als Koster benaderd wordt door Twente voor volgend seizoen, is het geen enkel punt als zijn zaakwaarnemer naar Twente luistert.
Twente....of PSV....of Vitesse. Geen enkel punt!

Aristides

Bericht door Aristides » zo mei 18, 2008 6:21 pm

Beloki schreef:
LucaS schreef:Hou nou toch op. Als Koster benaderd wordt door Twente voor volgend seizoen, is het geen enkel punt als zijn zaakwaarnemer naar Twente luistert. En het is ook doodnormaal dat hij in de persconferetnie voor Ajax-Twente zegt dat dat niet aan de orde is. Wellicht heeft ie gelogen (ik weet dat niet overigens), het vergelijken met Ten Cate zijn capriolen ttv zijn vertrek naar Chelsea is echt niet aan de orde
Mwah, HtC bleef ook liegen en zeggen dat hij van niets wist om vervolgens doodleuk te melden dat hij vertrok. Koster liegt nu ook.
en vertrekt misschien naar de tegenstander van vandaag! Had hij er belang bij om niet te winnen Financieel zeker, ALS HIJ GAAT.

LucaS

Bericht door LucaS » zo mei 18, 2008 6:23 pm

Ach, laten we het erop houden dat Koster expres heeft verloren vandaag. Welke trainer komt op het idee anders om urzaiz in te brengen ipv Luque

Beloki

Bericht door Beloki » zo mei 18, 2008 6:23 pm

Demosthenes schreef:
Beloki schreef:
en vertrekt misschien naar de tegenstander van vandaag! Had hij er belang bij om niet te winnen Financieel zeker, ALS HIJ GAAT.
Precies. Ik houd hier toch een wrang gevoel aan over.

Beloki

Bericht door Beloki » zo mei 18, 2008 6:24 pm

LucaS schreef:Ach, laten we het erop houden dat Koster expres heeft verloren vandaag. Welke trainer komt op het idee anders om urzaiz in te brengen ipv Luque
Waar slaat deze post op? Je reageer weer totaal niet op de argumenten van anderen.

LucaS

Bericht door LucaS » zo mei 18, 2008 6:29 pm

Welke argumenten?

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo mei 18, 2008 6:29 pm

Liegen en bedriegen is de norm geworden bij Ajax. Laten we daar als supporters aub niet in meegaan. Het gekonkel van Koster dient veroordeeld te worden, net als dat bij HTC (terecht) gebeurde.

Plaats reactie