Hij heeft hele stoute twinkeloogjes. Vraag maar aan Sylvie.LucaS schreef:Waar, wanneer, hoe?
Adrie Koster
Moderator: mods
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Koster wil weinig kwijt over toekomst
Geschreven op zondag, 18 mei om 18:29
Direct na afloop van het 0-0 gelijke spel werd Ajax-coach Adrie Koster bedolven onder de verslaggevers. Niet alleen werd de Zeeuw aan de tand gevoeld over het debacle van zijn ploeg, ook zijn toekomst bleek een hot topic. Koster zou namelijk al in een vergevorderd stadium zijn met FC Twente om daar als hoofdcoach aan de slag te gaan. “Zeg nooit, nooit in de voetballerij,” wierp de oefenmeester de verslaggevers toe. “Maar het is in ieder geval niet zo dat ik al twee keer met de leiding van die club heb gesproken. Of ik meer weet? Ach, je hoort wel eens wat. Maar dat is ook het enige.”
Twente is op zoek naar een vervanger van de succesvolle Fred Rutten, die per 1 juli in dienst treedt bij het Duitse Schalke’04. Naast Koster wordt ook de Deense bondscoach Morten Olsen nadrukkelijk genoemd in Enschede.
www.voetbalzone.nl
- Cluijffert
Dit betekent toch dat er een overeenkomst is?Adrie Koster is nog steeds de belangrijkste kandidaat voor de functie van hoofdtrainer bij FC Twente. Dat hebben bronnen bij de club uit Enschede zondag na het gelijkspel tegen Ajax (0-0) bevestigd.
Koster wilde zondag niet reageren op zijn mogelijke vertrek naar FC Twente. "Het is in ieder geval niet zo dat ik al twee keer met de leiding van die club heb gesproken. "
"Zeg nooit, nooit in de voetballerij", vervolgde Koster. "Maar het is niet zo dat ik al met FC Twente rond de tafel heb gezeten. "
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Het is inderdaad precies hetzelfde om na het seizoen weg te gaan als midden in het seizoen weggaan. Volgens mij heeft Koster nergens gezegd dat het absoluut onwaar is. In deze periode wordt er gesproken ja, zo sprak Ajax voor de tweestrijd met heerenveen met Sulejmani
I think I lost my fucking headache
Dat laatste zou kunnen, al heb ik dat nooit bevestigd gezien door een officiële bron. Ik vrwacht ook niet die overeenkomst, die al weken wordt aangekondigd, er komt.LucaS schreef:Het is inderdaad precies hetzelfde om na het seizoen weg te gaan als midden in het seizoen weggaan. Volgens mij heeft Koster nergens gezegd dat het absoluut onwaar is. In deze periode wordt er gesproken ja, zo sprak Ajax voor de tweestrijd met heerenveen met Sulejmani
Koster zegt, tussen de regels door, dat hij benaderd is/wel wil.
Beetje flauwe reactie. Koster heeft de boel bij elkaar zitten liegen. Stop met hem te verdedigen aub.LucaS schreef:Het is inderdaad precies hetzelfde om na het seizoen weg te gaan als midden in het seizoen weggaan. Volgens mij heeft Koster nergens gezegd dat het absoluut onwaar is. In deze periode wordt er gesproken ja, zo sprak Ajax voor de tweestrijd met heerenveen met Sulejmani
Was dat ook geen puntje uit het rapport? De arrogantie van Ajax en het niet open en eerlijk communiceren?
Er verandert GVD geen ZAK.
- Cluijffert
Hou nou toch op. Als Koster benaderd wordt door Twente voor volgend seizoen, is het geen enkel punt als zijn zaakwaarnemer naar Twente luistert. En het is ook doodnormaal dat hij in de persconferetnie voor Ajax-Twente zegt dat dat niet aan de orde is. Wellicht heeft ie gelogen (ik weet dat niet overigens), het vergelijken met Ten Cate zijn capriolen ttv zijn vertrek naar Chelsea is echt niet aan de orde
I think I lost my fucking headache
Mwah, HtC bleef ook liegen en zeggen dat hij van niets wist om vervolgens doodleuk te melden dat hij vertrok. Koster liegt nu ook.LucaS schreef:Hou nou toch op. Als Koster benaderd wordt door Twente voor volgend seizoen, is het geen enkel punt als zijn zaakwaarnemer naar Twente luistert. En het is ook doodnormaal dat hij in de persconferetnie voor Ajax-Twente zegt dat dat niet aan de orde is. Wellicht heeft ie gelogen (ik weet dat niet overigens), het vergelijken met Ten Cate zijn capriolen ttv zijn vertrek naar Chelsea is echt niet aan de orde
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
en vertrekt misschien naar de tegenstander van vandaag! Had hij er belang bij om niet te winnen Financieel zeker, ALS HIJ GAAT.Beloki schreef:Mwah, HtC bleef ook liegen en zeggen dat hij van niets wist om vervolgens doodleuk te melden dat hij vertrok. Koster liegt nu ook.LucaS schreef:Hou nou toch op. Als Koster benaderd wordt door Twente voor volgend seizoen, is het geen enkel punt als zijn zaakwaarnemer naar Twente luistert. En het is ook doodnormaal dat hij in de persconferetnie voor Ajax-Twente zegt dat dat niet aan de orde is. Wellicht heeft ie gelogen (ik weet dat niet overigens), het vergelijken met Ten Cate zijn capriolen ttv zijn vertrek naar Chelsea is echt niet aan de orde
Precies. Ik houd hier toch een wrang gevoel aan over.Demosthenes schreef:en vertrekt misschien naar de tegenstander van vandaag! Had hij er belang bij om niet te winnen Financieel zeker, ALS HIJ GAAT.Beloki schreef:Mwah, HtC bleef ook liegen en zeggen dat hij van niets wist om vervolgens doodleuk te melden dat hij vertrok. Koster liegt nu ook.LucaS schreef:Hou nou toch op. Als Koster benaderd wordt door Twente voor volgend seizoen, is het geen enkel punt als zijn zaakwaarnemer naar Twente luistert. En het is ook doodnormaal dat hij in de persconferetnie voor Ajax-Twente zegt dat dat niet aan de orde is. Wellicht heeft ie gelogen (ik weet dat niet overigens), het vergelijken met Ten Cate zijn capriolen ttv zijn vertrek naar Chelsea is echt niet aan de orde
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09