Hoe Lemic een voet tussen de deur bij Ajax kreeg
Moderator: mods
Hooguit.
Ja, het is een administratief baantje als je niet van plan bent een deugdelijke scouting op te zetten maar in plaats daarvan met makelaars gaat werken.
In technisch opzicht zijn bij Ajax drie functies echt belangrijk: hoofdtrainer, hoofd scouting en hoofd opleiding. Op die posities moet je toppers hebben zitten. Geen afgedankte hulptrainers of kennissen van de td.
Ja, het is een administratief baantje als je niet van plan bent een deugdelijke scouting op te zetten maar in plaats daarvan met makelaars gaat werken.
In technisch opzicht zijn bij Ajax drie functies echt belangrijk: hoofdtrainer, hoofd scouting en hoofd opleiding. Op die posities moet je toppers hebben zitten. Geen afgedankte hulptrainers of kennissen van de td.
Het stinkt aan alle kanten!
Uit de berichten in de media waarbij werd gemeld dat Blind uitvoerend zou zijn mbt de taken van van Geel. De opzet zou zo worden dat van Basten verantwoordelijk is voor alles op voetbaltechnisch terrein, maar dat hij dat deel delegeert naar Blind. Scouting valt daar gewoon onder. Het zal niet zo zijn dat op gebied van scouting, Spijkerman de baas is van Blind
Tja, moeilijk te zeggen. Ik kan me voorstellen dat de hoge transfersom (die je niet buiten beschouwing kunt laten) en het feit dat je Lemic in huis haalt (wat je zeker niet buiten beschouwing mág laten) redenen zijn om Sulejmani níet te halen. Andere clubs hebben dit blijkbaar ook zo ingeschat, want er was maar weinig concrete belangstelling voor hem.
Wat Aissati betreft, die zat in een andere situatie. Die móest een andere club hebben, dus Linse had hem misschien ook zonder Lemic naar Ajax gebracht.
Wat Aissati betreft, die zat in een andere situatie. Die móest een andere club hebben, dus Linse had hem misschien ook zonder Lemic naar Ajax gebracht.
Het stinkt aan alle kanten!
Huh?Harm schreef:Vinden jullie het dan niet vreemd dat Ajax 'toevallig' de inhoud van het contract van Aissati kende?
Maar verder vind ik het wel leuk om te lezen hoe hypocriet iedereen hier is, met Nihad voorop.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Huh?Jansma schreef:simple, als iemand kritiek doet op MvB, jij reageer alsof het is een personal attack.goodfella schreef:Wat probeer je nu duidelijk te maken, want ik snap er helemaal niets van.Jansma schreef:Ach, GF hij ziet niet graag zijn favorite (MvB) bekritiseert, laat hem toch.
voor de rest, Joey hij is misschien paranoid, maar de situation is niet zo ver gedacht. Lemic hij kwam ook bij Psv binnen door een technisch manager zonder veel contacts en ervaring.
Naturlijk bij Ajax we hebben een super scouting, veel ervaren coach/manager, dus hoe zou dit ooit bij Ajax gebeuren....
Misschien moet je eens een inburgeringscursus gaan volgen.
Lemic heeft ook in het begin prutsers bij psv binnengebracht. Het is aan de club of het die prutsers wil contracteren.joey schreef:Dat klopt niet, want bij PSV bleef Lemic geen toppers leveren. Toen hij eenmaal zichzelf had binnengewerkt, kwam de tweede garnituur. En kwamen de spookrekeningen.
Vergeet niet dat Ajax een gammele organisatie heeft. Alles wordt aan MVB opgehangen, maar wat als die vertrekt?