Danny Blind

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mei 27, 2008 12:32 pm

Ik verkoop niets als feit. Ik zeg dat ik geen mensen zie die tegengas geven.

Naar mijn inschatting is MVB een enorm sterke persoonlijkheid en zijn die anderen dat juist niet.

Bertje heeft natuurlijk gelijk dat de een meer deugt voor dit en de ander voor dat. Maar je moet toch afgaan op wat iemand gedaan heeft in zijn carrière en dan ben ik niet onder de indruk van de trainers Schip of Witschge of de TD Blind. Maar misschien heeft Van Basten niemand nodig behalve voor de gezelligheid en doet hij alles alleen.
Laatst gewijzigd door joey op di mei 27, 2008 12:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di mei 27, 2008 12:34 pm

En HtC is wel een sterke persoonlijkheid? Volgens mij is een sterke persoonlijkheid wat anders dan een schreeuwlelijk. Vind ik Schip en Witschge toch wat stabieler en zelfverzekerder overkomen dan HtC, ondanks dat HtC ook zo zijn kwaliteiten zal hebben.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 27, 2008 12:36 pm

Van Basten meldt iig dat er regelmatig stevige discussies zijn in de trainersstaf. Ik neem dat dan toch iets serieuzer dan jouw inschatting
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mei 27, 2008 12:38 pm

Nee, Van Basten, die is objectief.... Die wil natuurlijk helemaal niet de kritiek weerleggen dat hij zich omringt met ja-knikkers.... :hypocrite.gif:

Ik vind het best, hoor. Ik zeg alleen welke indruk ik heb.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 27, 2008 12:40 pm

Hij is niet objectief. Jij ook niet
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mei 27, 2008 12:42 pm

Daar ben ik supporter voor. Supporters zijn zo subjectief als de pest. Maar misschien ben jij de uitzondering op die regel? :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 27, 2008 12:55 pm

Natuurlijk! :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mei 27, 2008 12:58 pm

Dat dacht ik al. :hypocrite.gif: :ajaxsmiley.gif:

Wat kunnen wij supporters anders dan afgaan op indrukken? Wij kennen niet alle ins en outs.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 27, 2008 12:59 pm

Dat is waar. Maar ik heb geen reden de woorden van van Basten te wantrouwen
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mei 27, 2008 1:03 pm

Dat is ook subjectief natuurlijk. Want de woorden van anderen wantrouw je weer wel als ze een mooie voorstelling van zaken geven.

Zo werkt het nu eenmaal. Wij zouden Van Basten een stuk onsympathieker vinden als hij een icoon van F. was.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di mei 27, 2008 1:31 pm

Van Basten vind ik over het algemeen niet bepaald sympathiek.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di mei 27, 2008 1:49 pm

Bertje schreef:Van Basten vind ik over het algemeen niet bepaald sympathiek.
want...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di mei 27, 2008 1:54 pm

Beetje hautain. Het doet je wel wat, als ik het bij één zin houd, hè? :ajaxsmiley.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di mei 27, 2008 1:54 pm

Bertje schreef:Beetje hautain. Het doet je wel wat, als ik het bij één zin houd, hè? :ajaxsmiley.gif:
Ach, doe je dat wel eens niet? :smallgrin.gif:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di mei 27, 2008 1:57 pm

Ja. Waarschijnlijk ongeveer even vaak als de rest hier.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » di mei 27, 2008 2:20 pm

LucaS schreef:Van Basten meldt iig dat er regelmatig stevige discussies zijn in de trainersstaf.
Over wie aan de beurt is om te delen bij het kaarten?.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mei 27, 2008 2:41 pm

Ik weet niet of jullie het gevoel herkennen, maar ik heb moeite om nu enthousiasme op te brengen voor het komend seizoen. Ik heb het even gehad met voetbal en vooral met Ajax. Het pas afgesloten seizoen is wat mij betreft een aaneenschakeling geweest van dompers en ellende. Ik zou zo snel niet iets weten waar ik met plezier op terugkijk. :blush.gif:

Laten we hopen dat de nieuwe leiding nieuw elan brengt. Op dit moment heb ik er weinig vertrouwen in. :ajaxscarf.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 27, 2008 3:05 pm

joey schreef:Dat is ook subjectief natuurlijk. Want de woorden van anderen wantrouw je weer wel als ze een mooie voorstelling van zaken geven.
Nou nee hoor, over het algemeen vertrouw ik mensen, totdat ik bewijs heb gezien van het feit dat ze niet te vertrouwen zijn
I think I lost my fucking headache

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di mei 27, 2008 3:05 pm

joey schreef:Het pas afgesloten seizoen is wat mij betreft een aaneenschakeling geweest van dompers en ellende. Ik zou zo snel niet iets weten waar ik met plezier op terugkijk. :blush.gif:
Niet alleen het afgelopen seizoen, het is al een paar jaar zo.. ik krijg er ook elk jaar een beetje minder geloof in.. er is altijd wel wat.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 27, 2008 3:06 pm

Ik verheug me enorm op het nieuwe seizoen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di mei 27, 2008 3:10 pm

joey schreef:Ik weet niet of jullie het gevoel herkennen, maar ik heb moeite om nu enthousiasme op te brengen voor het komend seizoen. Ik heb het even gehad met voetbal en vooral met Ajax. Het pas afgesloten seizoen is wat mij betreft een aaneenschakeling geweest van dompers en ellende. Ik zou zo snel niet iets weten waar ik met plezier op terugkijk. :blush.gif:

Laten we hopen dat de nieuwe leiding nieuw elan brengt. Op dit moment heb ik er weinig vertrouwen in. :ajaxscarf.gif:
Enthousiasme ontstaat pas als er interessante aankopen worden gepresenteerd; tenminste, bij mij. Zo was ik twee jaar geleden zeer enthousiast en had ik zin in het nieuwe seizoen. Gabri kwam, Stam, ik had er zin in. Ik geloofde in een kampioenschap. Dat ging dus dramatisch mis, op 1 goaltje na.

Vorig seizoen had ik hetzelfde gevoel als het laatste seizoen onder Blind; dat de selectie volstrekt niet in balans was en er teveel breedteaankopen (of juist helemaal niet) werden gedaan, in plaats van serieuze versterkingen. In beide gevallen is dat gevoel redelijk voorspellend geweest voor de afloop van het seizoen. alhoewel we dit jaar slechts op 1 punt zijn geeindigd, echt heel veel hoop op een goeie afloop heb ik weinig gehad.

Met slechts de aankoop van die Argentijn ben ik vooralsnog niet tevreden. Waar blijft Sulejmani? Waar blijven de verdedigers? En wie worden dat? Komt er nog een goeie spelbepalende middenvelder bij? Blijft KJH? De beantwoording van die vragen zullen grotendeels al dan niet tot enthousiasme leiden voor het komende voetbaljaar.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di mei 27, 2008 3:16 pm

Zin in het volgende seizoen heb ik sowieso, want ik heb vertrouwen in Van Basten.
Alleen lijken de transfers vooralsnog nergens op. En dat is zonde, want hierdoor maakt Ajax het zichzelf alleen maar onnodig moeilijk. Van Basten redt zich wel, maar het zou toch fijn als het materiaal ook wat verder mee zou kunnen groeien.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mei 27, 2008 3:17 pm

Tja, een paar goede aankopen zouden helpen. Dat zeker. Maar ook op dat punt begin ik me zorgen te maken. Het duurt lang. Erg lang. En ik krijg niet de indruk dat die Cvitanich een wereldspeler is, maar hopelijk zit ik helemaal fout op dat punt.
Maar los daarvan, mijn vermoeidheid zit dieper. Elk jaar weer terugkijken op een mislukt seizoen en hopen op beter. Elk jaar weer nieuwe spelers, nieuwe ambities, nieuwe hoop. En dan weer niets. Ajax moest maar eens een keer presteren. Daar hebben we ondertussen recht op.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 27, 2008 3:25 pm

Jullie zouden het niet goed doen als supporter van een club als RKC of de Graafschap
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mei 27, 2008 3:26 pm

Klopt, dat is niets voor mij. :ajaxscarf.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie