Uri Coronel
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
BZ: heb je ook nog argumenten of ben je het gewoon standaard met me oneens?
Luuk: het is idd een vreemd verhaaltje. Natuurlijk is er van alles verkeerd in de voetballerij, zeker ook helaas bij ons cluppie, maar wat hij er allemaal bijsleept. En wat de Shakespeare-quotes erbij doen, snap ik na nog een keer doorlezen nog steeds niet. Maar BZ misschien wel?

Luuk: het is idd een vreemd verhaaltje. Natuurlijk is er van alles verkeerd in de voetballerij, zeker ook helaas bij ons cluppie, maar wat hij er allemaal bijsleept. En wat de Shakespeare-quotes erbij doen, snap ik na nog een keer doorlezen nog steeds niet. Maar BZ misschien wel?

- Cluijffert
-
- AT Toto winner 15/16
- Martin Eden
Ik vind het ook een dwaas stuk. Even afgezien van de inhoud vind ik de retorische vorm beneden peil. Achteraf allerlei verbanden suggereren en die met slap bewijsmateriaal (zoals een " triomfantelijk" glimlachje dat opeens te plaatsen is) schragen is erg simpel. Eigenlijk zegt de titel al genoeg "managen = liegen" geeft blijk van een behoorlijk verwrongen en achterdochtig wereldbeeld.
At the moment he knew, he ceased to know.
'Ajax praat binnenkort met Molenaar'
--------------------------------------------------------------------------------
2 mei 2008
Ajax zal binnenkort om de tafel gaan zitten met Keje Molenaar. Dat meldt Peter van de Rijt in zijn column op de website Highlow.nl. Molenaar zou een belangrijke kandidaat zijn om in Amsterdam de functie van algemeen directeur te gaan vervullen. Volgens Van de Rijt willen ereleden en leden van verdienste van Ajax de advocaat graag verwelkomen als het boegbeeld van de club.
"Bijna unaniem riepen ze dat het tijd werd voor Keje Molenaar", aldus de columnist. "Als hij natuurlijk wil. Nou, dat weten we natuurlijk allemaal wel. Die man popelt al jarenlang, maar hij is geduldig en wacht zijn kans af. Ook viel de naam van oud-directeur Arie van Eijden, alhoewel men vond dat zijn terugkeer eigenlijk wel een beetje teveel op een noodgreep zou lijken."
Van de Rijt is ervan overtuigd dat Molenaar en de nieuwe Ajax-voorzitter Uri Coronel er samen uit zullen komen. Molenaar gaf onlangs aan zeer tevreden te zijn over de aanstelling van Coronel als nieuwe preses. In zijn interview met Ajax Online omschreef de oud-international Coronel al als 'een topper met bestuurlijke ervaring, die de club door en door kent'.
Ook een andere Highlow-columnist, Remko van der Ploeg, rept in zijn schrijven al over de eventuele komst van Molenaar, waar hij opmerkt 'Welkom Van Basten, Van 't Schip, Witschge en Keje Molenaar'.
-
- AT Toto winner 10/11
Lijkt me ook. Ik vond het al raar dat hij eerste keuze was als voorzitter, ik zie in hem meer de ideale algemeen directeur.Jöhnk schreef:
Ik denk dat hij Van Wijk wil.
Bovendien schijnt hij het voorzitterschap te hebben afgewezen omdat dit per direct in zou gaan en hij eerst wat zaken bij Air-France/KLM wilde afronden. Volgens Coronel blijft interim-AD Van der Aat nog wel tot het najaar, dus de kans op Van Wijk lijkt me niet onreëel.