Wie moet Henk ten Cate opvolgen?
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Ja, maar door zo de nadruk op Huntelaar en Suarez te leggen verhef je de uitzondering tot de standaard.LouisXIV & co schreef:Voor een deel heb je gelijk, maar de taak van een TD is niet alleen om verrassende konijnen uit onverwachte hoeden te toveren. Huntelaar en Suarez hadden veel mensen kunnen bedenken, maar het gaat er om of je respectievelijk 9 en 8 miljoen durft te investeren, want het bleef een risico. Vele anderen hadden die spelers daarom misschien wel laten zitten.
Ajax had natuurlijk ook Aissati voor 8/10 miljoen moeten ophalen. Pas als je structureel dit soort aankopen doet kun je spreken van een bepaalde koers. En pas dan creeer je reserves voor de onvermijdelijke missers hierin.
Nu blijft het bij af en toe een stuiptrekking. De koers die Van Geel vaart is cconservatief, vrij risicoloos en bangig. Kortom: alles behalve waar Ajax traditioneel voor staat.
Ik wil Jol niet, maar niet op basis van de potjes van dit seizoen, maar omdat ik hem totaal niet bij Ajax vind passen,brigade zuid schreef:Ik zou wel vrede kunnen hebben met Jol. Het lijkt wel alsof de meesten hier alleen maar ff kijken naar die paar potjes van dit jaar. Bovendien vind ik dat die man zinnig over voetbal praat.
- LouisXIV & co
- LouisXIV & co
Ik zou de nieuwe trainer trouwens willen aanraden 343 te gaan spelen. Fatsoenlijke backs hebben we niet, bijna alle clubs spelen toch maar met 2 spitsen. Als een ploeg een keer een goede buitenspeler heeft, kun je je daarop instellen en hebben we alsnog verdedigers in de selectie die zo iemand kunnen uitschakelen.
Door 343 te spelen heb je in ieder geval ook een versterkt middenveld wat vorig jaar erg lekker liep en je kan met buitenspelers blijven spelen, wat bij Ajax hoort.
Door 343 te spelen heb je in ieder geval ook een versterkt middenveld wat vorig jaar erg lekker liep en je kan met buitenspelers blijven spelen, wat bij Ajax hoort.
Jöhnk schreef:IJdele hoop eigenlijk, als ik er zo over nadenk. MVG betaalt namelijk niet voor potentie, dat is inmiddels wel duidelijk.Jöhnk schreef:MVG: neem het risico en ga voor Van Basten.

Dat is mij helemaal niet duidelijk. Hij haalt spelers waar hij potentie in ziet : Huntelaar, Suarez waren écht geen zekerheidjes. Menigeen vond Samaras destijds een betere keuze dan Huntelaar. En Suarez heeft een leuk seizoen gedraaid bij Groningen, waarin hij 10 keer scoorde. Inmiddels loopt hij 1-op-1..
Verder waren Stam en Davids ook risicogevallen, maar in potentie een enorme versterking.
Dus ik ben het niet helemaal eens met je stelling
Los ervan dat Huntelaar en Suarez uitzonderingen waren (die weer eens tot standaard worden verheven): MVG heeft impliciet toegegeven dat hij voor prestaties betaalt door te zeggen dat Huntelaar destijds meer waard was dan Suarez nu omdat hij al meer had laten zien.
Stam en Davids lijken mij juist voorbeelden van mijn stelling.
Iemand die voor potentie wil betalen DURFT te investeren in Aissati en DURFT te investeren in Defour. Bij beide spelers is Ajax niet verder gekomen dan een bod van 2 a 3 miljoen.
Iemand die voor potentie wil betalen DURFT te investeren in Aissati en DURFT te investeren in Defour. Bij beide spelers is Ajax niet verder gekomen dan een bod van 2 a 3 miljoen.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op vr okt 05, 2007 11:25 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
-
Nog steeds herhalingen bij AT5 én RTV NH.Voetske schreef:Misschien RTVNHJoeska schreef:Euhm, weet niet waar ik dit moet posten, dus doe het maar hier:
Weet iemand of de persconferentie live te volgen is zometeen? Bij voorbaat dank.
O. en Ten Cate: Shadow of a man, wat ben jij treurig. Wat een ranzige lafbek ben jij. Gadverdamme.
van Gaal is twee keer uit de jeugdopleiding als tussenpaus neergezet. De derde keer mocht hij blijven zitten. Kan dus best goed zijn....Misschien Frank de Boer ?Bertje schreef:In ieder geval geen tussenpaus halen uit de opleiding. Die mensen heb je daar juist neergezet omdat je vertrouwen in ze hebt.
-
- AT Toto winner 15/16
Klaus Topmuller waar Johnk het laatst over had. Ik denk dat het wel weer eens goed is een buitenlandse coach. Die gast liet Leverkussen alleraardigst voetballen.
Laatst gewijzigd door brigade zuid op vr okt 05, 2007 11:36 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Hij heeft een contract, maar ach het loopt even niet en meneertje kan ergens anders meer verdienen. Nou, dan rent Henk natuurlijk met de staart tussen de poten weg, om ergens anders aan een nieuw avontuur te beginnen.Duke schreef:Omdat hij naar Chelsea gaat?Joeska schreef:
O. en Ten Cate: Shadow of a man, wat ben jij treurig. Wat een ranzige lafbek ben jij. Gadverdamme.
Walgelijke man, die Ten Cate. Als mens had ik al geen hoge dunk van hem, nu is hij bij mij echt afgedaald tot onder het nulpunt.
Stam en Davids zijn natuurlijk niet voor een appel en een ei gekomen.Jöhnk schreef:Los ervan dat Huntelaar en Suarez uitzonderingen waren (die weer eens tot standaard worden verheven): MVG heeft impliciet toegegeven dat hij voor prestaties betaalt door te zeggen dat Huntelaar destijds meer waard was dan Suarez nu omdat hij al meer had laten zien.
Maar hij durfde toch wél te investeren in Huntelaar en Suaréz ? Dat haalt je stelling toch onderuit ?
Hij is wel bezet. Volgens mij is-ie bondscoach van Georgie momenteel.brigade zuid schreef:Klaus Topmuller waar Johnk het laatst over had. Ik denk dat het wel weer eens goed is een buitenlandse coach. Die gast liet Lerverkussen alleraardigst voetballen.
Maar jij en ik weten toch al dat dit feest niet doorgaat. Te veel risico.
-