Vak 410

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

McOxxo

Bericht door McOxxo » di dec 05, 2006 1:48 pm

Ik heb het niet zozeer over de liedjes, dat is inderdaad een kwestie van smaak.
Ik heb het meer over megafoon met boxen, omdraaien met rug naar het veld toe en springen?? , of t-shirts uit en springen, dat gebeuren.

ja denk dat dat ook weer kwestie van smaak is. Persoonlijk vind ik dat juist ook tof om te doen

McOxxo

Bericht door McOxxo » di dec 05, 2006 1:51 pm

Ik hoef geen eigen vak. Ik heb een prima plekkie.
Ik doe genoeg voor Ajax en ook voor jullie trouwens (Ik heb het baludoek voor jullie gemaakt afgelopen weekend)
Ik ken je niet, dus kan ik ook absoluut niet oordelen over wat je voor ajax doet. Dus dat was ook niet waar ik op doelde.

Maar er is een bepaald weg ingeslagen bij 410 (zover ik nu kan zien tenminste). En dat kan niet telkens veranderd worden.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di dec 05, 2006 1:56 pm

McOxxo schreef:
Ik hoef geen eigen vak. Ik heb een prima plekkie.
Ik doe genoeg voor Ajax en ook voor jullie trouwens (Ik heb het baludoek voor jullie gemaakt afgelopen weekend)
Ik ken je niet, dus kan ik ook absoluut niet oordelen over wat je voor ajax doet. Dus dat was ook niet waar ik op doelde.

Maar er is een bepaald weg ingeslagen bij 410 (zover ik nu kan zien tenminste). En dat kan niet telkens veranderd worden.
Er is nu een nieuwe weg ingeslagen, en dat is pas sinds dit seizoen.
Een tijd lang zijn de trommels weggeweest bij jullie en nu opeens zie ik ze weer en dreigen er nog meer te komen.
Ik hoop voor jullie dat de weg die jullie nu ingaan de goede is. De tijd zal het leren. Ik denk alleen dat de meerderheid alles zal gaan zien als het tienertoervak. En dat was nu net langzaam aan het veranderen.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di dec 05, 2006 2:00 pm

O ja, als je wilt weten wie ik ben moet je even hier kijken :

http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... c&start=25

Op de ladder met rode sweater. Ken ik jou?

McOxxo

Bericht door McOxxo » di dec 05, 2006 2:02 pm

vorig jaar gebeurde dit soort dingen ook al, zoals bij jelelele ajax amsterdam werd er vorig jaar ook al heen en weer gesprongen.

Maar ik zie af en toe in 410/409 mensen staan die proberen een beetje de sfeer te verzieken. Ik hoop dat er geen gezeik komt onder de supporters dat is namelijk niet nodig, we hopen allemaal steeds 1 ding en dat is dat ajax wint. We delen allemaal dezelfde passie maar dit komt anders tot uiting. Dat moeten we van elkaar accepteren en niet elkaar geen treiteren of dwarsbomen.

McOxxo

Bericht door McOxxo » di dec 05, 2006 2:04 pm

Denk niet dat je me kent, ik ken jou ook niet. En ik heb ook niet zo een foto.

Maar ben altijd (maarja net zoals zovele) tijd voor de wedstrijd in het home en ga tegelijkertijd met vaste 410 groep het stadion in.

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » di dec 05, 2006 4:45 pm

Tja dat is ook zoiets, met je rug naar het veld en gaan dansen. Deden ze in Kopenhagen ook, heb me er toen ook dood aan staan ergeren. Het is vast iets leuks ultra achtigs, maar het komt gewoon ronduit debiel over.
Verder wel goed dat jullie sfeer maken, hoor. Alleen zulke troep is volgens mij echt niet nodig.

Nihad

Bericht door Nihad » di dec 05, 2006 7:51 pm

McOxxo schreef:vorig jaar gebeurde dit soort dingen ook al, zoals bij jelelele ajax amsterdam werd er vorig jaar ook al heen en weer gesprongen.

Maar ik zie af en toe in 410/409 mensen staan die proberen een beetje de sfeer te verzieken. Ik hoop dat er geen gezeik komt onder de supporters dat is namelijk niet nodig, we hopen allemaal steeds 1 ding en dat is dat ajax wint. We delen allemaal dezelfde passie maar dit komt anders tot uiting. Dat moeten we van elkaar accepteren en niet elkaar geen treiteren of dwarsbomen.
Schitterend gezegd. Alleen jammer voor jou is mijn intentie niet om mede-Ajacieden te dwarsbomen of te treiteren.

Ik weet trouwens wel dat hele gebeuren niet nieuw is. Het speelt al een tijdje. Desondanks ben ik niet van de ene op de andere dag ontevreden. Vorig jaar stonden we 0-2 achter tegen 010 en liep men op 409 nog steeds te feesten en met als toppunt gezang met als tekst 'wij zijn de beste van het land etc'. Hoe zouden wij reageren als die gasten dat hadden gezonden tijdens feyenoord-Ajax dit seizoen en we stonden al 0-3 of 0-4 voor? Dan hadden we ons toch ook kapot gelachen?

Italiaanse liedjes vind ik an sich niet storend. Maar zoals Joeska al zegt: Het is debiel hoe sommige dan met de rug naar het veld gaan lopen springen. Godzijdank dat bij normale uitwedstrijden dat er niet is.

Wat betreft mijn mening: Die blijf ik openlijk uiten op dit forum. Ik post gewoon onder mijn eigen naam en als je mij IRL wil spreken PM mij maar. Verder sta ik gewoon ter linkerzijde van de ingang van 410 boven op de onderste rijen. Ook niks spannends.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

witte

Bericht door witte » di dec 05, 2006 10:02 pm

Nihad schreef:
McOxxo schreef:vorig jaar gebeurde dit soort dingen ook al, zoals bij jelelele ajax amsterdam werd er vorig jaar ook al heen en weer gesprongen.

Schitterend gezegd. Alleen jammer voor jou is mijn intentie niet om mede-Ajacieden te dwarsbomen of te treiteren.

Ik weet trouwens wel dat hele gebeuren niet nieuw is. Het speelt al een tijdje. Desondanks ben ik niet van de ene op de andere dag ontevreden. Vorig jaar stonden we 0-2 achter tegen 010 en liep men op 409 nog steeds te feesten en met als toppunt gezang met als tekst 'wij zijn de beste van het land etc'. Hoe zouden wij reageren als die gasten dat hadden gezonden tijdens feyenoord-Ajax dit seizoen en we stonden al 0-3 of 0-4 voor? Dan hadden we ons toch ook kapot gelachen?

Italiaanse liedjes vind ik an sich niet storend. Maar zoals Joeska al zegt: Het is debiel hoe sommige dan met de rug naar het veld gaan lopen springen. Godzijdank dat bij normale uitwedstrijden dat er niet is.

Wat betreft mijn mening: Die blijf ik openlijk uiten op dit forum. Ik post gewoon onder mijn eigen naam en als je mij IRL wil spreken PM mij maar. Verder sta ik gewoon ter linkerzijde van de ingang van 410 boven op de onderste rijen. Ook niks spannends.
wacht jij maar af dan jonge :P

nee maar ik denk gewoon dat het belangrijkste is dat niet alleen 410 (of409) maar dat heel de arena als 1 BLOK achter AJAX gaat staan. want als het al begint bij 1 vak....

McOxxo

Bericht door McOxxo » wo dec 06, 2006 9:35 am

even over dat zogenaamde feesten als ajax achter staat. Dat is natuurlijk heel anders bedoeld, tenminste in mijn ogen. Het is voor mij een bepaald uiting en zeker niet bedoeld als feest, alhoewel ik me goed voor kan stellen dat andere het zien als feesten. Maar op zo'n moment valt er natuurlijk weinig te feeste.

Maar nogmaals ik zie het puur als manier om mijn club te steunen en naar voren te "schreeuwen".
Als ze dan naar 410 kijken en zien dat die mensen daar doorgaan terwijl "hun" club achter staat, lijkt mij geweldig om te zien. Dat steunt ajax alleen maar.

Maar kan me goed voorstellen dat mensen dit niet begrijpen.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo dec 06, 2006 11:26 am

Het komt over als: wij hebben ons feestje, dat laten we niet door de gebeurtenissen op het veld bederven. :aai:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » wo dec 06, 2006 11:26 am

Alles beter dan de doodse stilte die er normaal heerst

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo dec 06, 2006 11:35 am

Lucas schreef:Alles beter dan de doodse stilte die er normaal heerst
Dat is zeker zo.
Ik bedoel mijn opmerkingen ook alleen als opbouwende kritiek.

Verder : :tifoajax:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo dec 06, 2006 11:57 am

Lucas schreef:Alles beter dan de doodse stilte die er normaal heerst
Helemaal mee eens. Wat een gezeur hier. Ik vind het juist prachtig dat er mensen in het stadion zitten die Ajax nog positief weten te steunen wanneer het niet goed gaat.

Nihad

Bericht door Nihad » wo dec 06, 2006 12:27 pm

En wou je daarmee insinueren dat mensen die kritiek hebben dat niet doen?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo dec 06, 2006 12:28 pm

Dat zeg ik niet. Maar het overgrote deel van het publiek is volgens mij stil als Ajax achter staat.

witte

Bericht door witte » wo dec 06, 2006 1:45 pm

pff zondag was het echt een dooie grijze halflege ArenA.. en zelfs met een 6-0 veeeeels te weinig sfeer..

vond het best een dieptepunt eerlijk gezegd.. ik kon gewoon languit gaan liggen in het stadion ( Al kwam dat wel goed uit, had nachtdienst gehad hehehe) maar 't is gewoon klote zo 8 stoelen naast je onbezet en om je heen ook en al die lege plekken ZONDE

Nihad

Bericht door Nihad » wo dec 06, 2006 1:57 pm

Een dieptepunt?

Jij gaat zeker niet lang naar Ajax? :X

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo dec 06, 2006 1:57 pm

Het zag er idd vrij leeg uit ja..

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo dec 06, 2006 2:18 pm

3 oorzaken :
- geen treinverkeer tussen Utreg en Amsterdam
- slecht weer
- slechte resultaten...

de goede mix voor menigeen om lekker thuis te blijven.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo dec 06, 2006 2:25 pm

:bis:

Vossie

Bericht door Vossie » wo dec 06, 2006 3:29 pm

Sinterklaasviering! :X
Maja, nog altijd veel te leeg en veel te sfeerloos...

witte

Bericht door witte » wo dec 06, 2006 4:09 pm

Nihad schreef:Een dieptepunt?

Jij gaat zeker niet lang naar Ajax? :X
Hahahahahahaha nihad man ik reis vaak zat met je mee :hypocrite:

k vond het gewoon een dieptepunt qua leegheid dat heb ik nog niet zo heeeeeeeeel vaak gezien.. :redcard:

henkdeprofeet

Bericht door henkdeprofeet » do dec 07, 2006 8:18 pm

Ik sta zelf ook op 409, en ik vind het allemaal wel best hoe het er aan toe gaat op het vak. Maar er zijn genoeg mensen die het er niet mee eens zijn. Daarom vind ik het jammer dat zodara er op het 410 forum een topic wordt geopend over wat iedereen z'n ideeen, en meningen zijn die meteen weer verwijderd worden. Voor verbetering moet je juist toch ook naar je kritiek luisteren!

Kaboem

Bericht door Kaboem » do dec 07, 2006 8:20 pm

Is dat even een tegenvaller! :sad:
Bertje for President!

Plaats reactie