Krijg nog niet echt een warm gevoel van dit gesprek.
Moderator: mods
Huh, zei hij dat echt? Dan krijgen we dus een soort Jelle van Damme 2.0 of zo. Die heeft ook nog eens een paar keer in de weg mogen lopen voorin.GangstaRiB schreef:Maar Vermaelen zou het in principe ook kunnen...
Van Basten wil het volgend jaar doen met Cvita en Bodul en wil voor de rest het team zoveel mogelijk bij elkaar houden. Struis vroeg hem welke aankoop hij wilde en Van Basten zei dat hij nog een stormram mistte, maar Vermaelen zou die rol ook kunnen vervullen omdat hij redelijk koptsterk is.Peter schreef:Een stormram? Bodul is toch tweede spits? En we zouden toch geen breedteaankopen doen? Mocht dit waar zijn, dan kan de hele mikmak wel in de prullebak, want dan snappen ze het dus écht niet.
Geven de interviewers dat idee dat MvB het allemaal niet zo veel doet of vind je MvB er zo in staan, Gangsta?
Bedankt voor het verslag!GangstaRiB schreef:Van Basten wil het volgend jaar doen met Cvita en Bodul en wil voor de rest het team zoveel mogelijk bij elkaar houden. Struis vroeg hem welke aankoop hij wilde en Van Basten zei dat hij nog een stormram mistte, maar Vermaelen zou die rol ook kunnen vervullen omdat hij redelijk koptsterk is.Peter schreef:Een stormram? Bodul is toch tweede spits? En we zouden toch geen breedteaankopen doen? Mocht dit waar zijn, dan kan de hele mikmak wel in de prullebak, want dan snappen ze het dus écht niet.
Geven de interviewers dat idee dat MvB het allemaal niet zo veel doet of vind je MvB er zo in staan, Gangsta?
De interviewers gedroegen zich als supporters die heel graag wilden weten hoe die zeperd tegen PSV tot stond kon komen en wat hij verder van het seizoen vond. Daarop bleef Van Basten erg vaag en praatte in algemeenheden die ik nu wel kan dromen. Het team heeft vertrouwen nodig etc etc etc.
Ze haalden ook aan dat Sulejmani regelmatig in het avondleven te zien was. Van Basten had die geruchten ook gehoord, maar heeft aan vrienden van hem (jaja..) gevraagd of ze Sulejmani hebben zien lopen. Dat was niet het geval. Hij heeft hem het direct gevraagd, maar Sulejmani zweerde natuurlijk dat er niks aan de hand was. En of hij vanuit Ajax begeleiding krijgt, was volgens Van Basten ook niet het geval. Het management van Mickey begeleidt hem volledig.
Ook het gehannes met aanvoerders en basisspelers werd hem aan de schenen gelegd. Maar Van Basten vond dat niet al te erg. Hij vond Vermeer wel de betere keeper, ook na de afgelopen wedstrijden. Hij is voetballend beter, vond Van Basten.
Duke schreef:Bedankt voor het verslag!GangstaRiB schreef:Van Basten wil het volgend jaar doen met Cvita en Bodul en wil voor de rest het team zoveel mogelijk bij elkaar houden. Struis vroeg hem welke aankoop hij wilde en Van Basten zei dat hij nog een stormram mistte, maar Vermaelen zou die rol ook kunnen vervullen omdat hij redelijk koptsterk is.Peter schreef:Een stormram? Bodul is toch tweede spits? En we zouden toch geen breedteaankopen doen? Mocht dit waar zijn, dan kan de hele mikmak wel in de prullebak, want dan snappen ze het dus écht niet.
De interviewers gedroegen zich als supporters die heel graag wilden weten hoe die zeperd tegen PSV tot stond kon komen en wat hij verder van het seizoen vond. Daarop bleef Van Basten erg vaag en praatte in algemeenheden die ik nu wel kan dromen. Het team heeft vertrouwen nodig etc etc etc.
Ze haalden ook aan dat Sulejmani regelmatig in het avondleven te zien was. Van Basten had die geruchten ook gehoord, maar heeft aan vrienden van hem (jaja..) gevraagd of ze Sulejmani hebben zien lopen. Dat was niet het geval. Hij heeft hem het direct gevraagd, maar Sulejmani zweerde natuurlijk dat er niks aan de hand was. En of hij vanuit Ajax begeleiding krijgt, was volgens Van Basten ook niet het geval. Het management van Mickey begeleidt hem volledig.
Ook het gehannes met aanvoerders en basisspelers werd hem aan de schenen gelegd. Maar Van Basten vond dat niet al te erg. Hij vond Vermeer wel de betere keeper, ook na de afgelopen wedstrijden. Hij is voetballend beter, vond Van Basten.
Dat heb ik in het verleden ook al eens aangegeven en ik bedoel het ook niet racistisch maar vind het opvallend dat donkere keepers vaak van die rare fratsers zijn.. Menzo die ballen in eigen doel slaat, maar ook bijv. die Franse keeper van destijds Lama, ook zo'n rare vogel of die donkere keeper die Sparta een paar jaar terug had.. ook zoiets.Kowalczyk schreef: Het klinkt heel flauw omdat ze toevallig allebei een donkere huidskleur hebben, maar de fouten van Vermeer doen me een beetje aan die van Stanley Menzo denken: laag schot in de korte hoek, balletjes niet klem hebben, etc.
En Grandel! Hahaha.brigade zuid schreef:Dat heb ik in het verleden ook al eens aangegeven en ik bedoel het ook niet racistisch maar vind het opvallend dat donkere keepers vaak van die rare fratsers zijn.. Menzo die ballen in eigen doel slaat, maar ook bijv. die Franse keeper van destijds Lama, ook zo'n rare vogel of die donkere keeper die Sparta een paar jaar terug had.. ook zoiets.
Ja dat weet ik ook wel.. maargoed er zijn weinig donkere keepers dus in verhouding valt het dan gewoon op.LucaS schreef:Grobbelaar en Didulica kunnen ook aardiger grabbelen, zo wit als het maar zijn kan.
Juist, daar moest ik ook aan denken.jamie schreef:We moeten Barthez niet vergeten!
Bodul als opvolger van Huntelaar die gaat het toch niet redden man pppfffffJeroen427 schreef:Ik vond dat Van Basten het prima deed bij Godenzonen gister (de uitzending is overigens hier http://www.at5.nl/tv/godenzonen-co terug te kijken).
Hoe heb jij het de laatste jaren ervaren dat de aankoop of de verkoop het succes bepaalde (welk succes)Jeroen427 schreef:Tegen zoveel lulkoek kan ik echt niet opboksen, Toppie.
Heel simpel Bodul en Dario zijn te licht en zullen het niet redden en als Suarez geblesseerd is dan hebben we een middelmatig ploegje. Die van Basten leeft in een andere wereld , maar veel plezier Jeroen je zal je weer verbijten op vak427 volgend jaarJeroen427 schreef:Ik denk dat Dario er wel komt, maar jij hebt je oordeel el weer lekker snel klaar. En Darko is geen opvolger van Klaas.
Net in z'n geheel zitten kijken, dat programma.Jeroen427 schreef:Ik vond dat Van Basten het prima deed bij Godenzonen gister (de uitzending is overigens hier http://www.at5.nl/tv/godenzonen-co terug te kijken).