Moderator: mods
Dat the Creep daar Perez en KJH op de bank zette en Donald en Roger liet spelen was inderdaad ongekend, Thomas! Net zoals de 7-1-2 tactiek aldaar ongekend was. En een enorm succes.Thomas schreef: Ik heb niets tegen Koster hoor, maar dit is gewoon onzin. Wat er vorig seizoen rond Werder-Ajax plaatsvond was gewoon ongekend.
Ja, Luque is inderdaad een aanwinst van jewelste! Teiltje: puke.Bovendien had hij nog niet de beschikking over een fitte Luque.
Heb jij nog minderjarige zussen?Thomvak425 schreef:Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Des te beter; dat maakt onze onderhandelingspositie alleen maar sterker.Bertje schreef:Laat Barca Rijkaard dan maar heel snel ontslaan. Heeft iemand nog een mooie zus om Ronaldinho en co een paar nachtjes bezig te houden? Die van mij zijn nog minderjarig.![]()
Nou, als je Rijkaard kan krijgen...joey schreef:Wie zou jij graag als nieuwe trainer zien, Wimpey?
Ik vraag me af wat die Van Der Zee doet. Van Geel die zelf naar Brazilie gaat, ik hoop maar dat het daarbij gaat om een eindbeoordeling op basis van scoutingsrapporten. Als ie zelf de scouting voor rekening gaat nemen...joey schreef:Mij ergert het meest dat MVG met gezwollen taal over profielschetsen aankomt, maar dat als punt bij paaltje komt zijn transferbeleid nattevingerwerk blijkt te zijn. Ik zie zo weinig visie.
Ik denk dat ie blijft en richting 2010 gaat. Ik vind dat ie het redelijk goed doet als bondscoach, ja. Met spelers van Wigan, Villa, Ajax (!), AZ en een beperkte stopper van HSV kun je geen wonderen verwachten. Zijn er spelers die ie over het hoofd ziet? Ik zie ze niet. Jij? Ik vind trouwens wel dat Marco wat weinig passioneel overkomt, maar dat was bij bijv. Cruijff niet anders.Waarom Van Basten, Wimpey? Je vindt dat hij het goed doet als bondscoach? Ik denk trouwens ook dat Marco gaat vertrekken bij de KNVB. Anders zei hij wel dat hij door wilde.
Dat is zeker een risico, ja. Kunnen vml. wereldtoppers als MVB, Rijkaard, Ronald Koeman etc. spelers beter maken en met minder getalenteerde spelers omgaan, is idd de vraag. Ik denk individueel wel, maar om een groep als groep beter te maken? Ik heb Bassie wel eens een training zien geven bij Oranje en Rijkaard bij Barca. Deed me denken aan de stijl van Cruijff: ze laten de hoofdlijnen aan een veldtrainer over en pikken er spelers individueel uit om ze te wijzen op wat beter moet.Peter schreef:Iedere coach die we nu aantrekken is een risico. Als het Rijkaard wordt, dan is het maar afwachten of hij kan werken met een kwalitatief matige selectie. Gaat hij onze jongens beter maken? Kijk, bij Barcelona is het vooral 'people management', want al die gasten hoef je niet meer te vertellen hoe je door moet dekken of vrij moet lopen.
Ik ben het met je eens dat onze selectie niet bepaald overloopt van kwaliteit, maar dit was onder Ten Cate ook al het geval. Gold dat toen niet?wimpey schreef:Koster doet m.i. trouwens verdienstelijk werk. Ik geef het je te doen met de huidige selectie. Dit Ajax kan jongens als vd Wiel en Vermaelen niet eens missen, dat is toch een veeg teken.
Als een tang op een varken, Wim, maar dat weet je zelf ook.wimpey schreef:Colin moeten we hebben, Bert! Het liefst 3 stuks Colin!
Als er zekerheidjes zouden bestaan, had Chelsea een mooi rijtje Europacups staan.Daniel_vT schreef:Ik ben ook benieuwd naar de club coach Van Basten, maar ik vind het een te groot risico om hem aan te nemen. Hij is geen zekerheid, dat is dan ook moeilijk te vinden maar Van Basten is zeker met zijn huidige situatie bij Oranje verre van een zekerheid.
Daar kun je ook andere mensen voor aanstellen.Peter schreef:Als het Rijkaard wordt, dan is het maar afwachten of hij kan werken met een kwalitatief matige selectie.
Voor de komst van Rijkaard was daar anders niets van te zien.Gaat hij onze jongens beter maken? Kijk, bij Barcelona is het vooral 'people management', want al die gasten hoef je niet meer te vertellen hoe je door moet dekken of vrij moet lopen.
Verschil is dat Ten Cate hem mede heeft kunnen samenstellen.Thomas schreef:Ik ben het met je eens dat onze selectie niet bepaald overloopt van kwaliteit, maar dit was onder Ten Cate ook al het geval. Gold dat toen niet?wimpey schreef:Koster doet m.i. trouwens verdienstelijk werk. Ik geef het je te doen met de huidige selectie. Dit Ajax kan jongens als vd Wiel en Vermaelen niet eens missen, dat is toch een veeg teken.
Zie antwoord van Bert. Koster heeft enkel spelers uit Ajax-2 kunnen toevoegen. HtC was het blijkbaar eens met het aantrekken van Luque, Colin e.c., want hij had als trainer hun komst kunnen veto-en.Thomas schreef:Ik ben het met je eens dat onze selectie niet bepaald overloopt van kwaliteit, maar dit was onder Ten Cate ook al het geval. Gold dat toen niet?wimpey schreef:Koster doet m.i. trouwens verdienstelijk werk. Ik geef het je te doen met de huidige selectie. Dit Ajax kan jongens als vd Wiel en Vermaelen niet eens missen, dat is toch een veeg teken.
Dan denk ik toch nog steeds dat Bassie niet komt en gewoon bondscoach blijft.joey schreef:Volgens El Mundo Deportivo wil Van Basten niet naar Barça of Milan maar kiest hij tussen Ajax en de KNVB. Hij zou in Nederland willen blijven wonen vanwege de schoolopleiding van zijn kinderen.
Daarom zeg ik ook; Zekerheid is dan ook moeilijk te vinden. Maar we kunnen er toch wel zeker van zijn dat bijv. een Van Gaal of Rijkaard meer een zekerheid is dan Van Basten als club coach..Bertje schreef:Als er zekerheidjes zouden bestaan, had Chelsea een mooi rijtje Europacups staan.Daniel_vT schreef:Ik ben ook benieuwd naar de club coach Van Basten, maar ik vind het een te groot risico om hem aan te nemen. Hij is geen zekerheid, dat is dan ook moeilijk te vinden maar Van Basten is zeker met zijn huidige situatie bij Oranje verre van een zekerheid.