Hoe Lemic een voet tussen de deur bij Ajax kreeg
Moderator: mods
Re: Hoe Lemic een voet tussen de deur bij Ajax kreeg
We hebben het al lang niet meer gehad over hoe Ajax zichzelf aan Lemic heeft uitgeleverd:
Het was een zware delegatie, die vorige week donderdag bij Ajax op de stoep stond. Daniel Fonseca, belangenhartiger van Luis Suárez en Bruno Silva, meldde zich op de Amsterdamse burelen met de vermaarde voetbalbemiddelaar Vlado Lemic en de Nederlandse zaakwaarnemer Rodger Linse in zijn kielzog. Een dag eerder had Fonseca al gesproken met Danny Blind, de technisch manager van Ajax. Donderdag stond een ontmoeting met de nieuwe algemeen directeur Rik van den Boog op het programma. 'Daar moet je verder niks achter zoeken', zegt Blind. 'Fonseca was in Nederland en wilde kennis maken met Van den Boog. Dat Lemic mee zou komen wist ik niet. Die schijnt wel vaker samen te werken met Fonseca. Wijzelf hebben pas één keer met Lemic te maken gehad, rond het aantrekken van Miralem Sulejmani.'
In het geval van Suárez is er niet over een mogelijke transfer of over een opwaardering van diens Ajax-contract gesproken, vertelt Blind. 'Daar was geen reden voor. Luis staat nog ruim drie jaar bij ons onder contract, we zijn blij met hem en er hebben zich geen clubs voor hem gemeld. Dus wat ons betreft hoeft er ook niet over de toekomst van Luis gesproken te worden.'
VI
I think I lost my fucking headache
Wat mij opvalt is dat Suarez geen contract opwaardering krijgt. Verdient die jongen toch zeker wel.
Face your fears and live your dreams, No Fear
O ja? Ik dacht te hebben vernomen dat Blind bij de transfer van KJH Lemic op heldhaftige wijze had buitengewerkt?LucaS schreef:We hebben het al lang niet meer gehad over hoe Ajax zichzelf aan Lemic heeft uitgeleverd:
Het was een zware delegatie, die vorige week donderdag bij Ajax op de stoep stond. Daniel Fonseca, belangenhartiger van Luis Suárez en Bruno Silva, meldde zich op de Amsterdamse burelen met de vermaarde voetbalbemiddelaar Vlado Lemic en de Nederlandse zaakwaarnemer Rodger Linse in zijn kielzog. Een dag eerder had Fonseca al gesproken met Danny Blind, de technisch manager van Ajax. Donderdag stond een ontmoeting met de nieuwe algemeen directeur Rik van den Boog op het programma. 'Daar moet je verder niks achter zoeken', zegt Blind. 'Fonseca was in Nederland en wilde kennis maken met Van den Boog. Dat Lemic mee zou komen wist ik niet. Die schijnt wel vaker samen te werken met Fonseca. Wijzelf hebben pas één keer met Lemic te maken gehad, rond het aantrekken van Miralem Sulejmani.'
In het geval van Suárez is er niet over een mogelijke transfer of over een opwaardering van diens Ajax-contract gesproken, vertelt Blind. 'Daar was geen reden voor. Luis staat nog ruim drie jaar bij ons onder contract, we zijn blij met hem en er hebben zich geen clubs voor hem gemeld. Dus wat ons betreft hoeft er ook niet over de toekomst van Luis gesproken te worden.'
VI

Ach, niemand had in de gaten dat Lemic zowat bij PSV woonde, tot ze hem buiten de poort zetten. Wat Lemic doet, zie je niet.
Het stinkt aan alle kanten!
Luuk, wat doe je nou?
Krijgen we weer dat geneuzel.
Staat dat er echt?In het geval van Suárez is er niet over een mogelijke transfer of over een opwaardering van diens Ajax-contract gesproken, vertelt Blind. 'Daar was geen reden voor. Luis staat nog ruim drie jaar bij ons onder contract, we zijn blij met hem en er hebben zich geen clubs voor hem gemeld. Dus wat ons betreft hoeft er ook niet over de toekomst van Luis gesproken te worden.'

Die mannen komen zo maar naar v.d. Boog

Niet weten dat Lemic meekomt, de man heeft niets meer te doen nu hij bij psv weg is? De tekst roept meer vragen op dan er conclusies aan verbonden kunnen worden.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Is die Fonesca toevallig ook de zaak waarnemer van Bruno S? Dit plaatst die transfers (en de hele gang van zaken errond) dan in een ander daglicht.LucaS schreef: Dat Lemic mee zou komen wist ik niet. Die schijnt wel vaker samen te werken met Fonseca. Wijzelf hebben pas één keer met Lemic te maken gehad, rond het aantrekken van Miralem Sulejmani.'
Wat ik doe? Aantonen dat een van de vele eenzijdige, doemdenkerige, negatieve verhalen complete onzin is. Net als al die andere.Neefkens schreef:Luuk, wat doe je nou?
Blind is gewoon een leugenaar joh.LucaS schreef: Wat ik doe? Aantonen dat een van de vele eenzijdige, doemdenkerige, negatieve verhalen complete onzin is. Net als al die andere.

Bron, bewijzen.joey schreef: Wat Lemic doet, zie je niet.
Eh, onzin?! Lemic was vaste klant in het spelershome volgens de berichten. Maar dat zal aan de gevulde koeken hebben gelegen.goodfella schreef:Bron, bewijzen.joey schreef: Wat Lemic doet, zie je niet.

Dat is toch al wel duidelijk nu en degenen die je wilt overtuigen luisteren toch niet.LucaS schreef:Wat ik doe? Aantonen dat een van de vele eenzijdige, doemdenkerige, negatieve verhalen complete onzin is. Net als al die andere.Neefkens schreef:Luuk, wat doe je nou?

De VI was die van deze week? Dat mag ik toch aannemen?
Overtugen? Ouwe grap van Fons Jansen, is al eerder vermeld. "Heidenen bekeren is christenwerk, christenen bekeren een heidens karwei."
Herhalen van een argument is niet de beste manier om iemand te overtuigen.
Overtugen? Ouwe grap van Fons Jansen, is al eerder vermeld. "Heidenen bekeren is christenwerk, christenen bekeren een heidens karwei."
Herhalen van een argument is niet de beste manier om iemand te overtuigen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Want die 'iemand' heeft maling aan argumenten?
Tja, ik kan ook wel beweren dat ik onzichtbaar alles bepaal bij Ajax. Zie dat maar eens te ontkrachten! Als Blind en vd Boog beweren dat ze mij niet kennen, is de 'vaststelling' dat ze liegen ongetwijfeld genoeg om mijn zaak te bewijzen.
Het is buitengewoon pijnlijk voor een club (en zeker een beursgenoteerd bedrijf) om geassocieerd te worden met types als Lemic. Er wordt dus heel wat afgelogen.
Neem de transfer van Sneijder, daar streek Van Geel de complimenten voor op. Maar mooi dat Lemic die gedaan had. Peter haalt ook aan dat Van der Vaart zogenaamd door zijn vader en een vriend naar Madrid werd gebracht. Wie het gelooft, gelooft vast ook nog in Sinterklaas.
Maar verder heb ik geen zin in deze discussie. De waarheid komt nog wel eens boven water.
Neem de transfer van Sneijder, daar streek Van Geel de complimenten voor op. Maar mooi dat Lemic die gedaan had. Peter haalt ook aan dat Van der Vaart zogenaamd door zijn vader en een vriend naar Madrid werd gebracht. Wie het gelooft, gelooft vast ook nog in Sinterklaas.
Maar verder heb ik geen zin in deze discussie. De waarheid komt nog wel eens boven water.
Toch handig als je de enige bent die De Waarheid kent.
Misschien is de waarheid al boven tafel:
Wat Ten Cate voorheen met Lemic bekokstoofde wil natuurlijk niets zeggen over de huidige invloed van Lemic bij Ajax.Blind schreef:Wijzelf hebben pas één keer met Lemic te maken gehad, rond het aantrekken van Miralem Sulejmani.'
Ten Cate was niet degene die Sneijder verkocht.
Nee, hij verkocht gelukkig zijn eigen ziel aan Chelsea.
Daar zal vooral 666 boos over zijn. Mij interesseert het weinig wat hij bij Chelsea gedaan heeft.
Maar hij legde wel de contacten, denk ik.joey schreef:Ten Cate was niet degene die Sneijder verkocht.
Bij Chelsea is hij natuurlijk door toedoen van Lemic gekomen. Sigi Lens kan dat namelijk niet voor elkaar gekregen hebben, toch? Dat zal wel via het netwerk gegaan zijn dat ik niet malafide mag noemen. Wat hij vervolgens bij Chelsea gedaan heeft interesseert mij ook zeer weinig. Dat hij Ajax daarvoor bedrogen heeft des te meer.
Hoezo, Frank Arnesen zit daar toch? Die kent Ten Cate wel. Ten Cate had het goed gedaan als assistent bij Barcelona, Chelsea zocht een assistent, dus zo raar was het eigenlijk niet. BTW, ik begrijp dat Chelsea nu Rijkaard wil. Dat gaat via Ten Cate, neem ik aan?
Ik was toen niet in Nederland, maar ik heb de discussie rond het vertrek van Ten Cate altijd vreemd gevonden. Iedereen was op hem uitgekeken (MVG het meest), maar het huis was te klein toen hij vertrok. Had hij dan moeten blijven zitten tot hij ontslagen werd? De belangstelling van de kant van Chelsea was immers een geschenk uit de hemel, voor MVG het meest. Die kon lekker inhakken op HtC en de aandacht afleiden van zijn eigen falen. En gewoon doorgaan met falen, denk maar aan de geweldige aankopen die volgden in de winter.
Ik was toen niet in Nederland, maar ik heb de discussie rond het vertrek van Ten Cate altijd vreemd gevonden. Iedereen was op hem uitgekeken (MVG het meest), maar het huis was te klein toen hij vertrok. Had hij dan moeten blijven zitten tot hij ontslagen werd? De belangstelling van de kant van Chelsea was immers een geschenk uit de hemel, voor MVG het meest. Die kon lekker inhakken op HtC en de aandacht afleiden van zijn eigen falen. En gewoon doorgaan met falen, denk maar aan de geweldige aankopen die volgden in de winter.