Scouting, financiele zaken en toekomst
Moderator: mods
Re: Scouting, financiele zaken en toekomst
Je zit wel heel nadrukkelijk te solliciteren, Luuk. 

Als dat zou kunnen. Ik ben wel op zoek inderdaad, nu maar hopen dat de RvC meeleest.
I think I lost my fucking headache
Ik dacht het al. 

Je bent het niet met me eens?
I think I lost my fucking headache
Als Slop dat idd nu nog steeds gezegd heeft, is ie geen goede financieel directeur.
Als jij wilt solliciteren naar zijn functie heb je mijn steun.
Als jij wilt solliciteren naar zijn functie heb je mijn steun.
Dan wil ik minimaal de tweede financiele man worden.
Overigens is Slop als bestuurslid honderd procent verantwoordelijk voor de huidige chaos.
Overigens is Slop als bestuurslid honderd procent verantwoordelijk voor de huidige chaos.
En ik stond op de nominatie om AD te worden, dan neemt AT AJAX over. 

Ik dacht dat jij zoveel vertrouwen in vdBoog had? 

Aha.. vedette 10 laat zijn masker vallenNeefkens schreef:En ik stond op de nominatie om AD te worden, dan neemt AT AJAX over.

Heb ik ook, hij doet het prima. Alleen voordat hij kwam, was er hier sprake van min kandidatuur.MvB schreef:Ik dacht dat jij zoveel vertrouwen in vdBoog had?

En misschien wil vdBoog wel helemaal niet samenwerken met Luuk en GF. Dan ben ik eventueel bereid....
Aha.Neefkens schreef:Heb ik ook, hij doet het prima. Alleen voordat hij kwam, was er hier sprake van min kandidatuur.MvB schreef:Ik dacht dat jij zoveel vertrouwen in vdBoog had?![]()
En misschien wil vdBoog wel helemaal niet samenwerken met Luuk en GF. Dan ben ik eventueel bereid....

Nee, de RVC en de respectievelijke AD's ook, want die hebben hem laten begaan. Ongetwijfeld zijn er invloedrijke anderen binnen Ajax die er net zo over denken als hij. Anders was het niet zo fout gegaan. Uiteindelijk is Slop niet degene die besluit welke spelers er komen.goodfella schreef:Dan wil ik minimaal de tweede financiele man worden.
Als Slop niet vertrekt, mag wat mij betreft iedereen die hem laat zitten ophoepelen.
Het stinkt aan alle kanten!
Ze zijn allemaal voor de volle 100% verantwoordelijk, Joey. Alle bestuursleden zijn beslissingsbevoegd en zij maken het beleid.joey schreef:Nee, de RVC en de respectievelijke AD's ook, want die hebben hem laten begaan. Ongetwijfeld zijn er invloedrijke anderen binnen Ajax die er net zo over denken als hij. Anders was het niet zo fout gegaan. Uiteindelijk is Slop niet degene die besluit welke spelers er komen.goodfella schreef:Dan wil ik minimaal de tweede financiele man worden.
Als Slop niet vertrekt, mag wat mij betreft iedereen die hem laat zitten ophoepelen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
We gaan dus met Sochi, een Russische club uit de tweede liga, in zee om onze kennis over de jeugd te brengen. Dat zou ons 1 miljoen euro per jaar (contract voor 5 jaar) opleveren, aldus VZ.
Las elders dat Sochi schijnbaar de Russische Riviera is waar alle rijken (=maffia) zich verzamelen...
NastrovjaAD: Ajax sluit miljoenendeal voor hulp aan jeugdopleiding Russische club
27 april 2010 Algemeen Dagblad
Volgens het Algemeen Dagblad heeft Ajax een intentieverklaring getekend met de Russische club Zhemchuzhina-Sochi om de club te helpen met het opzetten van de jeugdopleiding. Ajax zou met de deal kunnen rekenen op een gegarandeerd bedrag van een miljoen euro per jaar voor een periode van vijf jaar. Er zou een optie in het contract zitten van nog eens vijf jaar.

Pardon wat?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
We werken wel veel samen, zeg. Ben benieuwd, maar van mij hoeft dit allemaal niet.'Ajax nadert akkoord met Racing Genk over samenwerkingsverband'
Woensdag, 28 april 2010 om 08:03 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden
Ajax gaat na Germinal Beerschot opnieuw samenwerken met een Belgische club. Het Nieuwsblad meldt dat de Amsterdammers vrijwel akkoord zijn met Racing Genk over een sportief samenwerkingsverband. Genk sloot onlangs al een akkoord af met het Engelse Liverpool.
Urbain Haesaert, die spoedig als jeugdscout voor Anderlecht gaat werken, zocht in opdracht van Ajax naar een Belgisch team voor een samenwerking. De Amsterdammers werkten eerder al samen met Beerschot en haalden daar onder meer Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen en Toby Alderweireld weg.
Uiteindelijk werd de samenwerking tussen Ajax en Beerschot al na vier jaar stopgezet, maar de Nederlandse recordkampioen wil nu opnieuw met een Belgische club gaan samenwerken. De keuze is dus gevallen op Genk, dat dit seizoen als zesde eindigde in de reguliere competitie. Welke afspraken er precies worden gemaakt is nog niet bekend.
VZ
Wat is hier de zin van als Genk ook een samenwerkingsverband heeft met Liverpool?
Van mij hoeft het ook niet.

Van mij hoeft het ook niet.
Het ligt er maar net aan wat de kosten en baten zijn. Als het net zoveel oplevert als de samenwerking met GBA, dan lijkt het mij een prima deal.Peter schreef:We werken wel veel samen, zeg. Ben benieuwd, maar van mij hoeft dit allemaal niet.'Ajax nadert akkoord met Racing Genk over samenwerkingsverband'
Woensdag, 28 april 2010 om 08:03 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden
Ajax gaat na Germinal Beerschot opnieuw samenwerken met een Belgische club. Het Nieuwsblad meldt dat de Amsterdammers vrijwel akkoord zijn met Racing Genk over een sportief samenwerkingsverband. Genk sloot onlangs al een akkoord af met het Engelse Liverpool.
Urbain Haesaert, die spoedig als jeugdscout voor Anderlecht gaat werken, zocht in opdracht van Ajax naar een Belgisch team voor een samenwerking. De Amsterdammers werkten eerder al samen met Beerschot en haalden daar onder meer Thomas Vermaelen, Jan Vertonghen en Toby Alderweireld weg.
Uiteindelijk werd de samenwerking tussen Ajax en Beerschot al na vier jaar stopgezet, maar de Nederlandse recordkampioen wil nu opnieuw met een Belgische club gaan samenwerken. De keuze is dus gevallen op Genk, dat dit seizoen als zesde eindigde in de reguliere competitie. Welke afspraken er precies worden gemaakt is nog niet bekend.
VZ
Kan toch haast niet, als Liverpool ook met die club samenwerkt? 

Weet je dan de inhoud van de samenwerkingsvormen?joey schreef:Kan toch haast niet, als Liverpool ook met die club samenwerkt?
Eens met Rishi en Enganche: die samenwerking met GBA heeft ons erg veel opgeleverd.
Die heeft ook héél veel gekost.
Die samenwerking is niet voor niets beëindigd.
Tja, wat zoeken Engelse clubs in kleine voetballanden? Doorgaans willen ze voet tussen de deur krijgen, zodat ze goedkoop jonge spelers kunnen halen.
Die samenwerking is niet voor niets beëindigd.
Tja, wat zoeken Engelse clubs in kleine voetballanden? Doorgaans willen ze voet tussen de deur krijgen, zodat ze goedkoop jonge spelers kunnen halen.