Erik ten Hag
Moderator: mods
Re: Erik ten Hag
Zou de Boer graag zien als trainer van Ajax weer. Hij had wel even wat minder materiaal in de laatste 3 jaar dan Ten Hag nu. Ik denk dat Frank met dit Ajax fluitend kampioen wordt.
-
Wellicht, maar dan zit ik slapend op de tribune en krijg ik er niks van mee...
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
JaAlexander schreef:Zou de Boer graag zien als trainer van Ajax weer. Hij had wel even wat minder materiaal in de laatste 3 jaar

Mooi hoe het werkt.
Bosz veranderd langzaam in een soort messias met zijn kamikaze-systeem en FdB in een slaapverwekkende coach.
FdB heeft 4 titels op rij gepakt, waarbij de eerste 2 jaar er echt wel redelijk gevoetbald werd. Elk jaar werd zijn team uitgehold en kreeg hij er troep voor terug...
zo zie je maar, je laatste 3 wedstrijden zijn je legacy...
Bosz veranderd langzaam in een soort messias met zijn kamikaze-systeem en FdB in een slaapverwekkende coach.
FdB heeft 4 titels op rij gepakt, waarbij de eerste 2 jaar er echt wel redelijk gevoetbald werd. Elk jaar werd zijn team uitgehold en kreeg hij er troep voor terug...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Gezond verstand
6 jaar De Boer, 2 jaar aardig voetbal, 4 jaar zaaddodend voetbal.Mano schreef:Mooi hoe het werkt.
En die troep, dat zijn spelers die hij zelf allemaal eiste. Hij moest en zou Dijks, hij moest en zou Sigthorson, hij moest en zou Gudelj, hij moest en zou Van der Hoorn etc. Het is niet voor niets dat sinds hij weg is Overmars plots met spelers als Neres en Sanchez aankomt. En niet jammeren over 'die zijn duurder' want Sanchez was net zo duur als Van der Hoorn, en dat in een ontplofte transfermarkt.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
- Gezond verstand
InnerHarbour schreef:Bosz is Klopp extremely light.
Bosz is Klopp zonder een keeper van 60 miljoen
Bosz is Klopp zonder een verdediger van 85 miljoen
Moet ik nog even doorgaan? Bosz is een Klopp met een extremely light budget, en haalt toch een EC finale.
Fans van andere clubs
- Gezond verstand
Bosz overwinterde in Europa, De Boer zat dan voor de buis. Bosz haalde meer punten in de competitie dan De Boer, alleen had pech dat Feyenoord net een puntje meer pakte.Mano schreef:Ja Bosz is de Messiah......Neem spelersgroep FdB en Bosz
Bosz speelde zeker aantrekkelijk, mee eens, maar pakte helemaal niets.
Ook niet bij Dortmund met betere spelers. Zijn systeem is te doorzichtig
Als hij realistischer wordt, mag ie komen. Als ie kamikaze blijft spelen, kan je net zo goed met EtH blijven klooien.
Ja je zal iets vaker juichen met Bosz maar net zoveel prijzen pakken
Als jij alleen maar mooi wil ballen, moet je lekker panna’s maken op een pleintje. Dan snap je Ajax DNA dus echt niet
Ik wil kampioen worden en liefst met mooi voetbal. Maar zo en zo kampioen worden.
En dat 'vergelijk de selectie', ok, ik vergelijk dat en zie dat Bosz zijn spelers niet zelf mocht uitzoeken terwijl De Boer dat wel mocht en constant voor waardeloze spelers koos die geen aanvallend spel kunnen brengen. De namen van spelers die hij eiste en kreeg heb ik hierboven al genoemd.
Fans van andere clubs
-
- AT Toto winner 15/16
Ten Hag wordt keihard afgemaakt nu bij Veronica Inside.
-
Behoorlijk. Zou iemand daar het woord voeren voor iemand binnen Ajax?brigade zuid schreef:Ten Hag wordt keihard afgemaakt nu bij Veronica Inside.
Whitey on the moon.
Hij wordt extreem afgemaakt. Lijkt wel of er iets binnen Ajax is gelekt.
wat doe je boos? heb je aandelen Bosz?Gezond verstand schreef:Bosz overwinterde in Europa, De Boer zat dan voor de buis. Bosz haalde meer punten in de competitie dan De Boer, alleen had pech dat Feyenoord net een puntje meer pakte.Mano schreef:Ja Bosz is de Messiah......Neem spelersgroep FdB en Bosz
Bosz speelde zeker aantrekkelijk, mee eens, maar pakte helemaal niets.
Ook niet bij Dortmund met betere spelers. Zijn systeem is te doorzichtig
Als hij realistischer wordt, mag ie komen. Als ie kamikaze blijft spelen, kan je net zo goed met EtH blijven klooien.
Ja je zal iets vaker juichen met Bosz maar net zoveel prijzen pakken
Als jij alleen maar mooi wil ballen, moet je lekker panna’s maken op een pleintje. Dan snap je Ajax DNA dus echt niet
Ik wil kampioen worden en liefst met mooi voetbal. Maar zo en zo kampioen worden.
En dat 'vergelijk de selectie', ok, ik vergelijk dat en zie dat Bosz zijn spelers niet zelf mocht uitzoeken terwijl De Boer dat wel mocht en constant voor waardeloze spelers koos die geen aanvallend spel kunnen brengen. De namen van spelers die hij eiste en kreeg heb ik hierboven al genoemd.
Ik ben niet anti-Bosz maar dat verheerlijken van Bosz daar ben ik wel klaar mee.
Heeft niets gepakt behalve de fairplay prijs en de prijs voor meest attractieve speelstijl.
Bij Vitesse, Macabbi Ajax en Dortmund gingen anderen met de prijzen er vandoor maar overal hoorde hij: mooie en attractieve speelstijl.
En dat is het ook alleen erg eenzijdig en als je het trucje doorhebt, redelijk makkelijk te verslaan. Als 1 speler niet 100% geeft maar 85%, een kaartenhuis van een systeem.
Als hij zich ontwikkelt en kan switchen tussen zijn kamikaze stijl en een behoudende stijl, dan kan hij best een grote worden maar als hij zo stronteigenwijs blijft als dat hij nu is, kan je voor prijzen beter met FdB werken.
2 mooie jaren en 4 titels, best een goed gemiddelde
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
De sfeer in de selectie is nog steeds om te snijden.Alexander schreef:Hij wordt extreem afgemaakt. Lijkt wel of er iets binnen Ajax is gelekt.
Net als vorig seizoen is er nog steeds een kamp Ziyech en een kamp Huntelaar.
Dit was duidelijk op basis van gelekte informatie, ja.Hij wordt extreem afgemaakt. Lijkt wel of er iets binnen Ajax is gelekt.
Ze zijn binnen Ajax inmiddels alweer bezig om Ten Hag te liquideren, zoals ze vrijwel iedereen liquideren.
Dat pleit bijna voor Ten Hag.brigade zuid schreef:Ten Hag wordt keihard afgemaakt nu bij Veronica Inside.
-
Tijd dat Ziyech vertrekt.Cruijff schreef:De sfeer in de selectie is nog steeds om te snijden.Alexander schreef:Hij wordt extreem afgemaakt. Lijkt wel of er iets binnen Ajax is gelekt.
Net als vorig seizoen is er nog steeds een kamp Ziyech en een kamp Huntelaar.
De ochtend na Veronica Inside doet de Teleklaag er nog allerlei scheppen bovenop met stukjes als 'Ten Hag heeft het gewoon niet' en 'Ten Hag heeft nu al zijn belofte aan Van de Beek gebroken wat betreft rugnummer 34'.
Ze zijn bij Ajax weer aan het lekken en hij wordt nu van alle kanten aangevallen.
Ze zijn bij Ajax weer aan het lekken en hij wordt nu van alle kanten aangevallen.
Laatst gewijzigd door Cruijff op di aug 14, 2018 9:17 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gezond verstand
Wat praat je raar? Ben je door je prozac heen?Mano schreef:
wat doe je boos? heb je aandelen Bosz?
Ik ben niet anti-Bosz maar dat verheerlijken van Bosz daar ben ik wel klaar mee.
Heeft niets gepakt behalve de fairplay prijs en de prijs voor meest attractieve speelstijl.
Bij Vitesse, Macabbi Ajax en Dortmund gingen anderen met de prijzen er vandoor maar overal hoorde hij: mooie en attractieve speelstijl.
En dat is het ook alleen erg eenzijdig en als je het trucje doorhebt, redelijk makkelijk te verslaan. Als 1 speler niet 100% geeft maar 85%, een kaartenhuis van een systeem.
Als hij zich ontwikkelt en kan switchen tussen zijn kamikaze stijl en een behoudende stijl, dan kan hij best een grote worden maar als hij zo stronteigenwijs blijft als dat hij nu is, kan je voor prijzen beter met FdB werken.
Ik doe niet boos. Ik ben alleen helemaal klaar met de onzin over het verschil in selecties, zonder dat er wordt gekeken naar hoe die selecties in stand zijn gekomen, en het totale gebrek aan progressie onder De Boer.
Als je puur voor prijzen gaat, ongeacht het voetbal, dan moet je naar PSV gaan. Frank de Boer zou daar een prima trainer zijn. Bij Ajax hoort aanvallend voetbal, dat zit in het DNA van de club.
2 mooie jaren, 4 zaaddodende jaren, nooit overwinteren in Europa, met tegenzin naar Ajax gaan kijken, frustratie over het spel, kijken naar non-voetballers. Die twee titels in die 4 kut jaren maken dat echt niet goed. Liever geen titel maar trots zijn op de club zoals onder Bosz, dan je te moeten schamen voor het Ajax voetbal en kampioen worden met een laagterecord aan punten.
Fans van andere clubs
Hoe kom je aan al die aannamesGezond verstand schreef:Wat praat je raar? Ben je door je prozac heen?Mano schreef:
wat doe je boos? heb je aandelen Bosz?
Ik doe niet boos. Ik ben alleen helemaal klaar met de onzin over het verschil in selecties, zonder dat er wordt gekeken naar hoe die selecties in stand zijn gekomen, en het totale gebrek aan progressie onder De Boer.
Als je puur voor prijzen gaat, ongeacht het voetbal, dan moet je naar PSV gaan. Frank de Boer zou daar een prima trainer zijn. Bij Ajax hoort aanvallend voetbal, dat zit in het DNA van de club.
2 mooie jaren, 4 zaaddodende jaren, nooit overwinteren in Europa, met tegenzin naar Ajax gaan kijken, frustratie over het spel, kijken naar non-voetballers. Die twee titels in die 4 kut jaren maken dat echt niet goed. Liever geen titel maar trots zijn op de club zoals onder Bosz, dan je te moeten schamen voor het Ajax voetbal en kampioen worden met een laagterecord aan punten.

Zeg ik dat ik alleen voor de prijzen ga? Zeg ik dat ik anti-Bosz ben?
Het enige wat ik zeg is dat Bosz wordt verheerlijkt op basis van 1 jaartje zonder prijzen en FdB wordt vergruist op basis van zijn laatste 2 titels. Bij die eerste 2 titels stond jij waarschijnlijk te juichen.
We moeten er vanuit gaan dat Bosz geleerd heeft van zijn fouten maar FdB niet

zoals het eruit ziet, staat Ten Hag volgende maand bij het UWV en de kans is erg groot dat het FdB wordt.
Kan je een heel jaar kankeren! (en zal ik ook doen als ie ruk voetbal vertoont)
hoop alleen dat je de cojones hebt om het te erkennen als ie het wel goed doet
-
Ze zien hun kans schoon na 2 slechte resultaten. Na Graz waren ze als de dood natuurlijk. Ten Hag kreeg ook meer zelfvertrouwen toen, dat kon je duidelijk zien. Veel zal afhangen van vanavond vermoed ik.Cruijff schreef:De ochtend na Veronica Inside doet de Teleklaag er nog allerlei scheppen bovenop met stukjes als 'Ten Hag heeft het gewoon niet' en 'Ten Hag heeft nu al zijn belofte aan Van de Beek gebroken wat betreft rugnummer 34'.
Deze irritatie van spelers speelde al voor de zomer. Iedereen even lekker op vakantie.
Kom je terug, eerste wat die spelers denken: Oh ja, die irritante gast.
Ten Hag is gewoon dodelijk voor het team.
Heel snel vervangen anders weer een seizoen weggegooid.
Kom je terug, eerste wat die spelers denken: Oh ja, die irritante gast.
Ten Hag is gewoon dodelijk voor het team.
Heel snel vervangen anders weer een seizoen weggegooid.
-
Vermoed je dat of heb je daar 'bronnen' voor Mano?
Ik geloof er echt werkelijk geen reet van. Er wordt gezocht en gezocht en gezocht. Waarom zou de sfeer om te snijden zijn? Omdat een speler ontevreden is en graag wil spelen? Omdat de pionnen niet recht staan? Omdat er een trainer is die bepaalde professionaliteit van zijn spelers eist? Hou toch op.
Ajax had van Heracles moeten winnen, klopt. Maar dat is verre de schuld van een trainer. Zelfs met clown Bassie op de bank had Ajax moeten winnen. Maar de heertjes dachten het wel op 80% te kunnen doen. En daarnaast is een 2-2 in een Europese uitwedstrijd een prima resultaat.
Is de trainer dan heilig? Nee, hij doet vast dingen verkeerd. Maar het gemak waarmee ook deze trainer even opzij gezet zou moeten worden is niet oké denk ik. Als we naar de telegraaf, Valentijn Driessen, supporters zouden moeten luisteren zit er iedere 2 weken met een andere trainer op de bank. Wat hé, als hij geen kwaliteit heeft dar praat hij wel gek.
Geef de man gewoon de tijd. In de winterstop is een prima moment om te evalueren.
Ajax had van Heracles moeten winnen, klopt. Maar dat is verre de schuld van een trainer. Zelfs met clown Bassie op de bank had Ajax moeten winnen. Maar de heertjes dachten het wel op 80% te kunnen doen. En daarnaast is een 2-2 in een Europese uitwedstrijd een prima resultaat.
Is de trainer dan heilig? Nee, hij doet vast dingen verkeerd. Maar het gemak waarmee ook deze trainer even opzij gezet zou moeten worden is niet oké denk ik. Als we naar de telegraaf, Valentijn Driessen, supporters zouden moeten luisteren zit er iedere 2 weken met een andere trainer op de bank. Wat hé, als hij geen kwaliteit heeft dar praat hij wel gek.
Geef de man gewoon de tijd. In de winterstop is een prima moment om te evalueren.
Figuren als Valentijn Driessen worden gevoed door mensen vanuit de club.columbus schreef:Als we naar de telegraaf, Valentijn Driessen, supporters zouden moeten luisteren zit er iedere 2 weken met een andere trainer op de bank. Wat hé, als hij geen kwaliteit heeft dar praat hij wel gek.
Idealiter evalueer je inderdaad halverwege of na afloop van een seizoen, maar vorig jaar met Keizer dacht men binnen Ajax al na een paar weken:
"Shit, we hebben de verkeerde trainer aangesteld! Nu nog een goed moment vinden om hem op straat te gooien!"
Bij Ajax zouden ze een keer een normaal beleid moeten voeren in plaats van dat ad hoc-slangenkuilbeleid waar ze bekend om staan. En dus niet een trainer ontslaan of op de schopstoel zetten na een slechte pot.De Dominee schreef:Ze zien hun kans schoon na 2 slechte resultaten. Na Graz waren ze als de dood natuurlijk. Ten Hag kreeg ook meer zelfvertrouwen toen, dat kon je duidelijk zien. Veel zal afhangen van vanavond vermoed ik.Cruijff schreef:De ochtend na Veronica Inside doet de Teleklaag er nog allerlei scheppen bovenop met stukjes als 'Ten Hag heeft het gewoon niet' en 'Ten Hag heeft nu al zijn belofte aan Van de Beek gebroken wat betreft rugnummer 34'.
Bij PSV is er meer rust in de tent en dat is volgens mij een van de oorzaken van de betere prestaties. Ik denk zelfs dat Ajax het vorig seizoen beter had gedaan als Keizer het seizoen af had mogen maken.