Wie moet Henk ten Cate opvolgen?
Moderator: mods
-
-
Maak je geen zorgen Joey. Martin van Geel krijgt Adriaanse er nooit doorheen. Hij roept binnen de organisatie te veel weerstand op.
Moet je eens kijken wat een relatieve rust we op het moment hebben nu Koster de leiding heeft. Ik denk dat de leiding dat graag nog even zo wil houden. Wat niet wil zeggen dat ze met hem doorgaan maar wel dat ik denk dat ze niet voor iemand gaan die veel weerstand zal oproepen.
Moet je eens kijken wat een relatieve rust we op het moment hebben nu Koster de leiding heeft. Ik denk dat de leiding dat graag nog even zo wil houden. Wat niet wil zeggen dat ze met hem doorgaan maar wel dat ik denk dat ze niet voor iemand gaan die veel weerstand zal oproepen.
Nil volentibus arduum
www.voetbalonline.nl, 30 november 2007 15:21 - Frank Rijkaard heeft, volgens de Spaanse krant AS, vanochtend aan zijn staf laten weten dat hij zijn contract bij Barcelona niet zal uitdienen. De Amsterdammer is voornemens dit seizoen wel af te maken, maar wil volgend jaar niet meer de leiding hebben bij de Catalaanse club, waar hij vanaf de zomer van 2003 hoofdtrainer is. Het bericht is nog niet officieel bevestigd.
- Ajaciedjuh
-
- AT Toto winner 15/16
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Veel investeren, veel ren-je-rot voetbal en weinig wol. Nee, ik zie niet in waarom hij Ajax op een hoger niveau zou kunnen tillen.brigade zuid schreef:Dat is gebasseerd op die paar wedstrijdjes die hij dit jaar heeft verloren want voor de rest heeft ie het gewoon prima gedaan in zn carriere als trainer.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Rijkaard? Hij heeft natuurlijk de Cl gewonnen, maar beschikte daarbij ook over een briljante selectie en een club die niet keek op een eurootje meer of minder. Als ik dan naar zijn Sparta-tijd kijk: hij is de enige coach in de geschiedenis van die club, die ermee degradeerde...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley