Erik ten Hag
Moderator: mods
- Gezond verstand
Re: Erik ten Hag
de pingel vond ik ook echt een pingel, hij werd duidelijk op z'n voet geschopt.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt
Klopt.Gezond verstand schreef:de pingel vond ik ook echt een pingel, hij werd duidelijk op z'n voet geschopt.
Dat was een domme overtreding van iemand die nog weinig ervaring heeft (een overtreding die sommige ervaren spelers ook nog regelmatig maken als ze gewoonweg niet snugger zijn.)
Maar je zag aankomen dat zoiets ging gebeuren. Luik ging alleen nog de zestien in op zoek naar strafschoppen. Die gozer die op zijn voet werd getikt kon vanuit die hoek bijna niets meer met de bal doen.

Live de persconferentie van Erik ten Hag de dag voor Ajax - Heracles Almelo.
Opvallendste uitspraak: 'behalve dan bij Hakim Ziyech, waarvan hij hoopt dat hij blijft, geldt voor alle andere spelers: welk bod er ook komt, ze mogen niet weg'.
https://www.youtube.com/watch?v=oXfb2QPc5BE
Opvallendste uitspraak: 'behalve dan bij Hakim Ziyech, waarvan hij hoopt dat hij blijft, geldt voor alle andere spelers: welk bod er ook komt, ze mogen niet weg'.
https://www.youtube.com/watch?v=oXfb2QPc5BE
brigade zuid schreef:Heel Nederland lacht Ajax uit met al zn poen.
Peter schreef:Hier ook. We breien maar wat raak. Iedereen komt ook maar in de bal om hem even aan te raken.LucaS schreef:Zo, mijn goede optimistische gevoel over dit seizoen is wel weer weg. Als de heren niet vinden dat ze hun best moeten doen wordt het weer eens niks
Ik heb vanavond mijn meetapparatuur mee naar 't stadion genomen en ik kan jullie vertellen: de loopprestaties zijn in ieder geval verbeterd.
Ik heb altijd het gevoel gehad dat Ten Hag niet zo bij Ajax past. Bij FC Utrecht speelde hij doorgaans 5-3-2 en op de counter. Maar bij Ajax zit je min of meer vast aan 4-3-3 en druk zetten. Ten Hag is als een tenniscoach die tijdens zijn eigen carrière niet van de baseline af kwam en opeens een betere tennisser moet gaan leren hoe je bij het net moet spelen.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Laat Overmars dit maar niet lezen...Wouter schreef:Ik heb altijd het gevoel gehad dat Ten Hag niet zo bij Ajax past. Bij FC Utrecht speelde hij doorgaans 5-3-2 en op de counter. Maar bij Ajax zit je min of meer vast aan 4-3-3 en druk zetten. Ten Hag is als een tenniscoach die tijdens zijn eigen carrière niet van de baseline af kwam en opeens een betere tennisser moet gaan leren hoe je bij het net moet spelen.

vreemd maar als het woensdag exit Ten Hag is dan so be it.. Niet nog een seizoen met deze man
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Weer een trainerswissel heeft niet mijn voorkeur, alleen als Bosz het over wil nemen is het acceptabel.mattie schreef:Laat Overmars dit maar niet lezen...Wouter schreef:Ik heb altijd het gevoel gehad dat Ten Hag niet zo bij Ajax past. Bij FC Utrecht speelde hij doorgaans 5-3-2 en op de counter. Maar bij Ajax zit je min of meer vast aan 4-3-3 en druk zetten. Ten Hag is als een tenniscoach die tijdens zijn eigen carrière niet van de baseline af kwam en opeens een betere tennisser moet gaan leren hoe je bij het net moet spelen.![]()
vreemd maar als het woensdag exit Ten Hag is dan so be it.. Niet nog een seizoen met deze man
Want Peter Bosz is heilig?

LucaS schreef:De laatste 3x dat Ajax begon met een gelijkspel, werd het kampioen
Briljant, inderdaad. Meesterlijke tacticus.Iniesta schreef:En laatste drie keer begonnen met winst tweede, tactisch meesterbrein die ten Hag
- Cluijffert
Ze hebben niet net recordbedragen geïnvesteerd om dan na een paar wedstrijden Ten Hag al buiten te zetten hoor. Als dat je stille hoop is bij een uitschakeling tegen Standard, dan gaat dat een enorme teleurstelling worden.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Klopt.Cluijffert schreef:Ze hebben niet net recordbedragen geïnvesteerd om dan na een paar wedstrijden Ten Hag al buiten te zetten hoor. Als dat je stille hoop is bij een uitschakeling tegen Standard, dan gaat dat een enorme teleurstelling worden.
Aangezien de lijn die ze volgen ook consequenties gaat hebben voor de directieleden, gaan ze sowieso nog minimaal een heel seizoen vol door op de lijn van Ten Hag.
Bovendien: de bal is rond, het seizoen is nog lang of zoals Ten Hag 't zou zeggen: "it, it, it, it, it, ain't over till it's over".
https://www.youtube.com/watch?v=UJOCAw82RWw
TEN HAG OPDONDEREN 

Armetierig, arm mieterig?Toppie schreef:Arm mieterig voetbal gewoon slecht

Bewuste woordspeling? Taalvoutje? Freudiaanse verspreking?

In ieder geval ben je weer Top in vorm, Toppie!
haalt de kerst niet, zal het al knap vinden als hij september uitzit.
Zorgt er waarschijnlijk wel voor dat Ajax weer nergens om gaat ballen...
Zorgt er waarschijnlijk wel voor dat Ajax weer nergens om gaat ballen...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Gezond verstand
Joh, serieus? meen je dat nou?Wouter schreef:Ik heb altijd het gevoel gehad dat Ten Hag niet zo bij Ajax past. Bij FC Utrecht speelde hij doorgaans 5-3-2 en op de counter. Maar bij Ajax zit je min of meer vast aan 4-3-3 en druk zetten. Ten Hag is als een tenniscoach die tijdens zijn eigen carrière niet van de baseline af kwam en opeens een betere tennisser moet gaan leren hoe je bij het net moet spelen.
Ik zeg dat al vanaf dag 1. Ten Hag is een type dat wil winnen door minder goals tegen te krijgen, terwijl het Ajax DNA eist dat je wint door meer goals te maken. Het matcht gewoon niet.
Fans van andere clubs
Hoor ik daar de echo van mijn brein?
no shit sherlockWouter schreef:Ik heb altijd het gevoel gehad dat Ten Hag niet zo bij Ajax past.

-
Mijn idee precies.Gaizka1985 schreef:Weer een trainerswissel heeft niet mijn voorkeur, alleen als Bosz het over wil nemen is het acceptabel.mattie schreef:Laat Overmars dit maar niet lezen...Wouter schreef:Ik heb altijd het gevoel gehad dat Ten Hag niet zo bij Ajax past. Bij FC Utrecht speelde hij doorgaans 5-3-2 en op de counter. Maar bij Ajax zit je min of meer vast aan 4-3-3 en druk zetten. Ten Hag is als een tenniscoach die tijdens zijn eigen carrière niet van de baseline af kwam en opeens een betere tennisser moet gaan leren hoe je bij het net moet spelen.![]()
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Bosz is geen prijzenpakker.
One trick pony.
Ik zou FdB doen.
One trick pony.
Ik zou FdB doen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Misschien kan Ajax dan wel iets later spelen? Anders val ik zo vroeg in slaap
I think I lost my fucking headache
Was ik maar technisch directeur bij jullie he?Cruijff schreef:no shit sherlockWouter schreef:Ik heb altijd het gevoel gehad dat Ten Hag niet zo bij Ajax past.

- Gezond verstand
Bosz is wel iemand die Ajax laat spelen zoals Ajax hoort te spelen, en met Ajax in Europa ver komt. Hij haalde ook meer punten dat FdB dat gemiddeld deed. En dan laat ik het zaaddodende spel van FdB nog maar even buiten beschouwing.Mano schreef:Bosz is geen prijzenpakker.
One trick pony.
Ik zou FdB doen.
Als het je puur om de prijzen gaat, en niet de manier waarop, dan ben je net zo'n match met Ajax als EtH, en snap je het Ajax DNA niet.
Fans van andere clubs
Ja Bosz is de Messiah......Neem spelersgroep FdB en Bosz
Bosz speelde zeker aantrekkelijk, mee eens, maar pakte helemaal niets.
Ook niet bij Dortmund met betere spelers. Zijn systeem is te doorzichtig
Als hij realistischer wordt, mag ie komen. Als ie kamikaze blijft spelen, kan je net zo goed met EtH blijven klooien.
Ja je zal iets vaker juichen met Bosz maar net zoveel prijzen pakken
Als jij alleen maar mooi wil ballen, moet je lekker panna’s maken op een pleintje. Dan snap je Ajax DNA dus echt niet
Ik wil kampioen worden en liefst met mooi voetbal. Maar zo en zo kampioen worden.
Bosz speelde zeker aantrekkelijk, mee eens, maar pakte helemaal niets.
Ook niet bij Dortmund met betere spelers. Zijn systeem is te doorzichtig
Als hij realistischer wordt, mag ie komen. Als ie kamikaze blijft spelen, kan je net zo goed met EtH blijven klooien.
Ja je zal iets vaker juichen met Bosz maar net zoveel prijzen pakken
Als jij alleen maar mooi wil ballen, moet je lekker panna’s maken op een pleintje. Dan snap je Ajax DNA dus echt niet
Ik wil kampioen worden en liefst met mooi voetbal. Maar zo en zo kampioen worden.
- InnerHarbour
Bosz gaf Ajax weer een gezicht en TH is een schoorvoetende trainer zonder vertrouwen
-
Wellicht, maar de Eredivisie is de PL niet. Zou EtH niet inruilen voor FdB of een andere random prutser, maar voor Bosz zou ik direct tekenen.InnerHarbour schreef:Bosz is Klopp extremely light.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.