Erik ten Hag

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Gezond verstand

Re: Erik ten Hag

Bericht door Gezond verstand » do aug 09, 2018 12:35 pm

de pingel vond ik ook echt een pingel, hij werd duidelijk op z'n voet geschopt.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do aug 09, 2018 12:45 pm

Gezond verstand schreef:de pingel vond ik ook echt een pingel, hij werd duidelijk op z'n voet geschopt.
Klopt.
Dat was een domme overtreding van iemand die nog weinig ervaring heeft (een overtreding die sommige ervaren spelers ook nog regelmatig maken als ze gewoonweg niet snugger zijn.)

Maar je zag aankomen dat zoiets ging gebeuren. Luik ging alleen nog de zestien in op zoek naar strafschoppen. Die gozer die op zijn voet werd getikt kon vanuit die hoek bijna niets meer met de bal doen. :blush.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr aug 10, 2018 12:47 pm

Live de persconferentie van Erik ten Hag de dag voor Ajax - Heracles Almelo.

Opvallendste uitspraak: 'behalve dan bij Hakim Ziyech, waarvan hij hoopt dat hij blijft, geldt voor alle andere spelers: welk bod er ook komt, ze mogen niet weg'.

https://www.youtube.com/watch?v=oXfb2QPc5BE

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za aug 11, 2018 8:41 pm

brigade zuid schreef:Heel Nederland lacht Ajax uit met al zn poen.
Peter schreef:
LucaS schreef:Zo, mijn goede optimistische gevoel over dit seizoen is wel weer weg. Als de heren niet vinden dat ze hun best moeten doen wordt het weer eens niks
Hier ook. We breien maar wat raak. Iedereen komt ook maar in de bal om hem even aan te raken.

Ik heb vanavond mijn meetapparatuur mee naar 't stadion genomen en ik kan jullie vertellen: de loopprestaties zijn in ieder geval verbeterd.

Wouter

Bericht door Wouter » za aug 11, 2018 9:20 pm

Ik heb altijd het gevoel gehad dat Ten Hag niet zo bij Ajax past. Bij FC Utrecht speelde hij doorgaans 5-3-2 en op de counter. Maar bij Ajax zit je min of meer vast aan 4-3-3 en druk zetten. Ten Hag is als een tenniscoach die tijdens zijn eigen carrière niet van de baseline af kwam en opeens een betere tennisser moet gaan leren hoe je bij het net moet spelen.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » za aug 11, 2018 9:31 pm

Wouter schreef:Ik heb altijd het gevoel gehad dat Ten Hag niet zo bij Ajax past. Bij FC Utrecht speelde hij doorgaans 5-3-2 en op de counter. Maar bij Ajax zit je min of meer vast aan 4-3-3 en druk zetten. Ten Hag is als een tenniscoach die tijdens zijn eigen carrière niet van de baseline af kwam en opeens een betere tennisser moet gaan leren hoe je bij het net moet spelen.
Laat Overmars dit maar niet lezen... :drecul.gif:

vreemd maar als het woensdag exit Ten Hag is dan so be it.. Niet nog een seizoen met deze man
Weer op zoek naar een Interim coach..

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » zo aug 12, 2018 7:59 am

mattie schreef:
Wouter schreef:Ik heb altijd het gevoel gehad dat Ten Hag niet zo bij Ajax past. Bij FC Utrecht speelde hij doorgaans 5-3-2 en op de counter. Maar bij Ajax zit je min of meer vast aan 4-3-3 en druk zetten. Ten Hag is als een tenniscoach die tijdens zijn eigen carrière niet van de baseline af kwam en opeens een betere tennisser moet gaan leren hoe je bij het net moet spelen.

vreemd maar als het woensdag exit Ten Hag is dan so be it.. Niet nog een seizoen met deze man
Weer een trainerswissel heeft niet mijn voorkeur, alleen als Bosz het over wil nemen is het acceptabel.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo aug 12, 2018 8:15 am

Want Peter Bosz is heilig? :confused.gif:

LucaS schreef:De laatste 3x dat Ajax begon met een gelijkspel, werd het kampioen
Iniesta schreef:En laatste drie keer begonnen met winst tweede, tactisch meesterbrein die ten Hag
Briljant, inderdaad. Meesterlijke tacticus.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo aug 12, 2018 9:28 am

Ze hebben niet net recordbedragen geïnvesteerd om dan na een paar wedstrijden Ten Hag al buiten te zetten hoor. Als dat je stille hoop is bij een uitschakeling tegen Standard, dan gaat dat een enorme teleurstelling worden.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo aug 12, 2018 9:31 am

Cluijffert schreef:Ze hebben niet net recordbedragen geïnvesteerd om dan na een paar wedstrijden Ten Hag al buiten te zetten hoor. Als dat je stille hoop is bij een uitschakeling tegen Standard, dan gaat dat een enorme teleurstelling worden.
Klopt.
Aangezien de lijn die ze volgen ook consequenties gaat hebben voor de directieleden, gaan ze sowieso nog minimaal een heel seizoen vol door op de lijn van Ten Hag.

Bovendien: de bal is rond, het seizoen is nog lang of zoals Ten Hag 't zou zeggen: "it, it, it, it, it, ain't over till it's over".
https://www.youtube.com/watch?v=UJOCAw82RWw

Toppie

Bericht door Toppie » zo aug 12, 2018 10:10 am

TEN HAG OPDONDEREN :1evil.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo aug 12, 2018 10:31 am

Toppie schreef:Arm mieterig voetbal gewoon slecht :1evil.gif:
Armetierig, arm mieterig? :smile-ajax.gif:
Bewuste woordspeling? Taalvoutje? Freudiaanse verspreking? :smile-ajax.gif:

In ieder geval ben je weer Top in vorm, Toppie!

Mano

Bericht door Mano » zo aug 12, 2018 11:25 am

haalt de kerst niet, zal het al knap vinden als hij september uitzit.
Zorgt er waarschijnlijk wel voor dat Ajax weer nergens om gaat ballen...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » zo aug 12, 2018 12:41 pm

Joh, serieus? meen je dat nou?

Ik zeg dat al vanaf dag 1. Ten Hag is een type dat wil winnen door minder goals tegen te krijgen, terwijl het Ajax DNA eist dat je wint door meer goals te maken. Het matcht gewoon niet.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Wouter

Bericht door Wouter » zo aug 12, 2018 4:20 pm

Hoor ik daar de echo van mijn brein?

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo aug 12, 2018 4:44 pm

Wouter schreef:Ik heb altijd het gevoel gehad dat Ten Hag niet zo bij Ajax past.
no shit sherlock :smile-ajax.gif:

De Dominee

Bericht door De Dominee » zo aug 12, 2018 5:26 pm

Gaizka1985 schreef:
mattie schreef:

Weer een trainerswissel heeft niet mijn voorkeur, alleen als Bosz het over wil nemen is het acceptabel.
Mijn idee precies.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Mano

Bericht door Mano » zo aug 12, 2018 6:53 pm

Bosz is geen prijzenpakker.
One trick pony.

Ik zou FdB doen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

LucaS

Bericht door LucaS » zo aug 12, 2018 7:26 pm

Misschien kan Ajax dan wel iets later spelen? Anders val ik zo vroeg in slaap
I think I lost my fucking headache

Wouter

Bericht door Wouter » zo aug 12, 2018 7:30 pm

Cruijff schreef:
Wouter schreef:Ik heb altijd het gevoel gehad dat Ten Hag niet zo bij Ajax past.
no shit sherlock :smile-ajax.gif:
Was ik maar technisch directeur bij jullie he? :neutral.gif:

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » zo aug 12, 2018 7:57 pm

Mano schreef:Bosz is geen prijzenpakker.
One trick pony.

Ik zou FdB doen.
Bosz is wel iemand die Ajax laat spelen zoals Ajax hoort te spelen, en met Ajax in Europa ver komt. Hij haalde ook meer punten dat FdB dat gemiddeld deed. En dan laat ik het zaaddodende spel van FdB nog maar even buiten beschouwing.

Als het je puur om de prijzen gaat, en niet de manier waarop, dan ben je net zo'n match met Ajax als EtH, en snap je het Ajax DNA niet.
Fans van andere clubs

Mano

Bericht door Mano » zo aug 12, 2018 8:23 pm

Ja Bosz is de Messiah......Neem spelersgroep FdB en Bosz

Bosz speelde zeker aantrekkelijk, mee eens, maar pakte helemaal niets.
Ook niet bij Dortmund met betere spelers. Zijn systeem is te doorzichtig
Als hij realistischer wordt, mag ie komen. Als ie kamikaze blijft spelen, kan je net zo goed met EtH blijven klooien.
Ja je zal iets vaker juichen met Bosz maar net zoveel prijzen pakken

Als jij alleen maar mooi wil ballen, moet je lekker panna’s maken op een pleintje. Dan snap je Ajax DNA dus echt niet
Ik wil kampioen worden en liefst met mooi voetbal. Maar zo en zo kampioen worden.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo aug 12, 2018 8:32 pm

Bosz is Klopp extremely light.
YNWA

Toppie

Bericht door Toppie » ma aug 13, 2018 8:51 am

Bosz gaf Ajax weer een gezicht en TH is een schoorvoetende trainer zonder vertrouwen

De Dominee

Bericht door De Dominee » ma aug 13, 2018 9:09 am

InnerHarbour schreef:Bosz is Klopp extremely light.
Wellicht, maar de Eredivisie is de PL niet. Zou EtH niet inruilen voor FdB of een andere random prutser, maar voor Bosz zou ik direct tekenen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Plaats reactie