Ten Hag wordt succes gewenst met het proces:Cruijff schreef:De traktatie van Ten Hag: "Gevulde koeken zijn slecht!''
https://www.youtube.com/watch?v=thKTQZJUngA
https://www.youtube.com/watch?v=qU55wlbmDNs
Moderator: mods
Ten Hag wordt succes gewenst met het proces:Cruijff schreef:De traktatie van Ten Hag: "Gevulde koeken zijn slecht!''
https://www.youtube.com/watch?v=thKTQZJUngA
Yep Schone voor van de BeekYopii schreef:Had eerder moeten ingrijpen, want het middenveld werd overlopen.
Oneens. In het 3e kwart bleef het 0-2 dankzij Ajax, niet dankzij Luik.Yopii schreef:Had eerder moeten ingrijpen, want het middenveld werd overlopen.
Natuurlijk is Neres beter vanaf links, maar wel bij de feiten blijven. Ook gisteren had ie weer een assist.Alexander schreef:Voor z'n eerste echte examen is Ten Hag in ieder geval dik gezakt. Er klopte heel erg weinig van. Neres op linksbuiten heeft in 3 wedstrijden ook al verdomd weinig gebracht. Waarom wordt die jongen niet gewoon opgesteld als rechtsbuiten?
Beetje overdreven Alexander. Het is zijn 2e examen na Graz en hij is zeker niet dik gezakt. Geslaagd zelfs vind ik, zij het met hakken over de sloot.Alexander schreef:Voor z'n eerste echte examen is Ten Hag in ieder geval dik gezakt. Er klopte heel erg weinig van. Neres op linksbuiten heeft in 3 wedstrijden ook al verdomd weinig gebracht. Waarom wordt die jongen niet gewoon opgesteld als rechtsbuiten?
Eens met Wimpey. Probleem zit 'm in de as. Schone kan allang niet meer. In de rest van de selectie zit geen echte breker op 6. Daley zou er wel goed kunnen spelen en heeft dat het meest van de selectie, maar wie zet je dan om 4? De Jong wil er niet spelen, dus dat is een probleem. Verder kan Huntelaar van de NL competitie nog prima mee, maar zodra het niveau wat omhoog gaat zie je zijn grote gebrek aan snelheid. Hopelijk komt Dolberg snel weer op niveau, want die missen we enorm.
Begrijp overigens de aankoop van Labyad totaal niet. Wat voegt die toe aan Ajax eigenlijk? Geen snelheid, geen diepgang, geen fysiek.
Al met al hoop ik zeker dat hij blijft. Ik denk dat hij in een gezonde hierarchie met enkele spelers boven hem (Tadic, Blind, De Ligt) veel kan toevoegen aan deze ploeg. Als hij er niet meer mee wegkomt om alles zelf op goal te schieten, is het een goede speler.wimpey schreef:En Ziyech is als een jochie op het schoolplein. Niet vreemd dat hij maar niet bij Ajax weg komt. Mentaal ongeschikt als patron in een grotere competitie.
Ik niet hoor.Ajax Rules schreef:Ik heb ook het gevoel dat men op AT aan het draaien is. Vorig jaar vonden de meesten Ziyech nog de absolute vedette, terwijl nu steeds meer mensen inzien dat hij ook zo zijn zwakkere kanten heeft.
Op jou maakt ie wel de indruk dat hij daar zin in heeft??Ajax Rules schreef:Hij kan beter voor Ajax blijven. En ik krijg een beetje het gevoel dat hij zelf ook wel zin heeft in nog een jaar Ajax. Er tekent zich toch een makkelijk spelende en succesvolle ploeg af.
Maar hij geeft veel te veel passes die in mijn ogen echt 'ik show mijn techniek passes' zijn ipv functionele ballen.Yopii schreef: Ziyechs probleem is dat hij te graag beslissend wil zijn. Het zit in zijn hoofd. Voetballen kan hij bijzonder goed.
Te hectisch. Hij zou wedstrijden van Eriksen moeten bekijken: bewegen, aanspeelbaar zijn, doorbewegen. Hakim is vrij makkelijk te verdedigen, z'n looplijnen zijn voorspelbaar.Yopii schreef: Ziyechs probleem is dat hij te graag beslissend wil zijn. Het zit in zijn hoofd. Voetballen kan hij bijzonder goed.
wimpey schreef:Te hectisch. Hij zou wedstrijden van Eriksen moeten bekijken: bewegen, aanspeelbaar zijn, doorbewegen. Hakim is vrij makkelijk te verdedigen, z'n looplijnen zijn voorspelbaar.Yopii schreef: Ziyechs probleem is dat hij te graag beslissend wil zijn. Het zit in zijn hoofd. Voetballen kan hij bijzonder goed.
Stel jij bent balafpakker / broodvoetballer bij Lyon, Leverkusen, Everton, dat niveau. Na hoeveel keer balverlies van Ziyech geef je hem die bal niet meer? En na hoeveel keer balverlies bezorg je hem tijdens een training een blessure?
Hij heeft geen idee wat bijzonder goed voetballen is, laat staan dat hij het kan.Yopii schreef:Ziyechs probleem is dat hij te graag beslissend wil zijn. Het zit in zijn hoofd. Voetballen kan hij bijzonder goed.
Jij moet een hobby zoeken, Cruijff. Een die niets met voetbal en computerfora te doen heeft. Ga zwemmen of vissen ofzo. Frisse lucht zal je goed doen.Cruijff schreef: Dat is het inderdaad. Ajax mist killers. De enige speler in de selectie die bereid is om over lijken te gaan voor zijn eigen plekkie in de basis is ogenschijnlijk Huntelaar.
Die heeft immers Dolberg die buikwand blessure bezorgd en Nouri uit een bootje gegooid zodat hij keihard met zijn kop tegen een steen kwam.
Ik zwem elke maandagavond 1,7 km.wimpey schreef:Jij moet een hobby zoeken, Cruijff. Een die niets met voetbal en computerfora te doen heeft. Ga zwemmen of vissen ofzo. Frisse lucht zal je goed doen.Cruijff schreef:
Dat is het inderdaad. Ajax mist killers. De enige speler in de selectie die bereid is om over lijken te gaan voor zijn eigen plekkie in de basis is ogenschijnlijk Huntelaar.
Die heeft immers Dolberg die buikwand blessure bezorgd en Nouri uit een bootje gegooid zodat hij keihard met zijn kop tegen een steen kwam.
De commentator zei precies halverwege dat hij niet meer kon zien dat het voor Ajax vandaag en over 2 wedstrijden nog mis zou gaan. Daar kreeg ik meteen de kriebels en een slecht gevoel bij.Gezond verstand schreef:Het probleem was dat Ajax dacht dat ze er al waren met de 0-2, hoogmoed die voor de val kwam. Je zag dat er gemakzucht in het team sloop en toen had Ten Hag moeten ingrijpen.
Hij had misschien eerder Eiting kunnen brengen.Gezond verstand schreef:Je zag dat er gemakzucht in het team sloop en toen had Ten Hag moeten ingrijpen.
Dat mag als je je posts graag in 't Rommelhok wilt hebben: waarom zou je dat willen?Gezond verstand schreef:En dan helpt zo'n kankergezwel (zo mag je de scheidsrechter hier op het forum blijkbaar noemen) met een fluitje ook niet,
Die kaart voor Tagliafico was onterecht, toen ontstond er direct irritatie.door harde overtredingen van Standard toe te staan en bij Ajax gelijk geel te trekken.
Klopt. De scheids was niet consequent.Gezond verstand schreef:Maar een keiharde overtreding met gestrekt been op Schone werd zonder kaart afgedaan.