De toekomst: post-Cruijff
Moderator: mods
-
-
- AT Toto winner 15/16
Wees er maar blij mee.Ajax Rules schreef:Hahahahahahahaahahahahahaah......
"Cruijff is WEL DEGELIIJK verantwoordelijk voor de aantelling van Van Basten" (Ik ""citeer Joey, Thomas, Bertje, etc. ). En deze zelfde Van Basten blijkt nu niet akkoord te zijn met de rest van Cruijffs plannen.
Hoezo wanbeleid? Misschien had Cruijff eerst al zijn plannen moeten uiteenvouwen (ipv in etappes) voordat hij zijn zegen had gegeven aan de nieuwe hoofdtrainer.
Het is natuurlijk triest, hoewel ik enige troost haal uit het gelijk wat ik (en sommigen anderen hier halen). Maar dat Cruijff zo incompetent te werk zou gaan dat verbaast zelfs mij (als zijn grote criticus).

Overigens neemt Cruijff de naam Van Basten nergens in de mond. Kan ook niet kloppen. Dit komt bij Slop en Van Geel vandaan.
Staaltje slechte journalistiek van de T.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
-
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Met wie zou Cruijff een verschil in mening hebben?
Aan de ene kant vraag ik me af wie Cruijff in de weg staan. Als dat leden van de RvC zijn of de huidige TD of hoofd jeugdopleidingen, dan moeten die mensen uit de club gezet worden. Desnoods door de supporters.
Aan de andere kant had Johan zeker tegenstand moeten verwachten. Het komt op z'n zachtst gezegd wat slap over dat hij het nu al opgeeft.
Aan de ene kant vraag ik me af wie Cruijff in de weg staan. Als dat leden van de RvC zijn of de huidige TD of hoofd jeugdopleidingen, dan moeten die mensen uit de club gezet worden. Desnoods door de supporters.
Aan de andere kant had Johan zeker tegenstand moeten verwachten. Het komt op z'n zachtst gezegd wat slap over dat hij het nu al opgeeft.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op vr mar 07, 2008 4:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 15/16
Weet ik veel, maar bij Cruyff is het altijd wat.. of hij bemoeid zich overal mee maar als het erop aan komt doet ie niks of zoals nu gaat ie na 2 weken alweer lopen.Bertje schreef:Wat kan hij nou nog doen? Van Geel is van zich af aan het bijten.brigade zuid schreef:Het staat er wel, maar lijkt me ook sterk idd, maar dan nog... loop toch niet gelijk weer weg..
-
Wat heeft Van Basten met de jeugdopleiding te maken? Het staat er heel duidelijk:
Van Geel en Jan OR willen niet. Die twee ......
Het probleem spitst zich toe op de jeugdopleiding, waarvoor Cruijff drastische maatregelen wil nemen. Cruijff: “Er is sprake van een professioneel verschil van mening en niet van een conflict op het persoonlijke vlak. Omdat ik de jeugdopleiding snel op het niveau wil hebben dat bij Ajax hoort, moet er drastisch worden ingegrepen. Ik heb daarvoor een duidelijk omlijnd plan gemaakt, alleen wordt mijn visie niet gedeeld door de mensen die het uit moeten voeren.”

Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Op 3 maart heeft Joey dit bericht gepost:
...joey schreef:door Johan Cruijff
BARCELONA - Omdat ik momenteel op reis ben, heb ik slechts zijdelings de laatste ontwikkelingen binnen Ajax vernomen. Het enige wat ik er nu over kan zeggen is, dat ik het jammer vind, dat het de club niet gelukt is om de interne problemen over de competitie heen te tillen. Ik had gehoopt, dat alles voor tenminste een paar weken op alleen het voetbal gefocust zou zijn. Hopelijk zal het de stijgende prestatielijn van het eerste elftal niet beïnvloeden.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
Hoezo , omdat Druijff de verlosser de schepper en de Koran drie keer heeft gelezen. Nee dit zegt meer over JC dan zijn complete arrogantieMaurice schreef:Iemand nog seizoenskaarten 420???

Dus als alles weer mislukt krijgt de volgende technische staf en iedereen de schuld weer een commissie , want Druijff zal het wel even oplossen.
Weet je ik ben dit gezeik rond Ajax een beetje zat , allemaal betweters en de een weet het nog beter dan de ander.
Je kunt beter voorlopig de rust bewaren zegt Druijff, bedrieger het blijft een niksnut met veel woorden maar weinig zelfspot

Laatst gewijzigd door Toppie op vr mar 07, 2008 4:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
joey schreef:Wat heeft Van Basten met de jeugdopleiding te maken? Het staat er heel duidelijk:
Het probleem spitst zich toe op de jeugdopleiding, waarvoor Cruijff drastische maatregelen wil nemen. Cruijff: “Er is sprake van een professioneel verschil van mening en niet van een conflict op het persoonlijke vlak. Omdat ik de jeugdopleiding snel op het niveau wil hebben dat bij Ajax hoort, moet er drastisch worden ingegrepen. Ik heb daarvoor een duidelijk omlijnd plan gemaakt, alleen wordt mijn visie niet gedeeld door de mensen die het uit moeten voeren.”
Ik begrijp sowieso niet waarom die twee er nog zitten?
-
- AT Toto winner 15/16
-
AR, ik schat je hoger in dat dat. Dat het iets met Van Basten te maken heeft zegt Cruijff niet. Dat is een interpretatie van de journalist.
Mijn gok: Van Basten heeft nog meer de smoor in dan Cruijff.
Mijn gok: Van Basten heeft nog meer de smoor in dan Cruijff.
Laatst gewijzigd door joey op vr mar 07, 2008 4:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!