John Jaakke

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo okt 21, 2007 3:26 pm

Vanavond is Keje Molenaar overigens te gast bij Studio Voetbal, samen met Sjaak Swart.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo okt 21, 2007 3:30 pm

Ik kan nu al wel raden wat de reacties zijn als Molenaar met kritiek komt, hij zal het doen uit rancune.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo okt 21, 2007 3:31 pm

Ik beloof je dat ik oprecht zal luisteren naar de kritiek, BZ. Eens kijken of het ergens op slaat.

999

Bericht door 999 » zo okt 21, 2007 3:34 pm

brigade zuid schreef:Ik kan nu al wel raden wat de reacties zijn als Molenaar met kritiek komt, hij zal het doen uit rancune.
Zou liever hebben dat Molenaar aangaf hoe hij dit zou proberen op te lossen.Deze malaise ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo okt 21, 2007 3:35 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » zo okt 21, 2007 3:34 pm

Cruijff is onderdeel van het probleem. En die zou in een commissie objectief en onafhankelijk moeten onderzoeken of en hoeveel schade zijn eigen gemanipuleer heeft veroorzaakt?

Als er iemand is die je absoluut niet in zo'n commissie moet zetten...
brigade zuid schreef:Ik hoorde ergens dat Cruyff ook gevraagd wordt voor die commissie
Sign your name on
the dotted line:

.............................

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo okt 21, 2007 3:37 pm

Voetske schreef:
brigade zuid schreef:Ik kan nu al wel raden wat de reacties zijn als Molenaar met kritiek komt, hij zal het doen uit rancune.
Zou liever hebben dat Molenaar aangaf hoe hij dit zou proberen op te lossen.Deze malaise ...
Misschien doet ie dat ook wel, allemaal kijken dus.

999

Bericht door 999 » zo okt 21, 2007 3:39 pm

brigade zuid schreef:
Voetske schreef:
Misschien doet ie dat ook wel, allemaal kijken dus.
Nou, hij was ook te gast in Het Gesprek zoals je weet, en toen kwam ie maar met bitter weinig " Hoe het dan wel moet " op te proppen.Maar we kijken ...
Blij met de punten ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo okt 21, 2007 3:42 pm

Waarom was het Gesprek dan een aanrader? Je hebt hier in diverse topics aangegeven dat we moesten gaan kijken naar de herhaling omdat het de moeite waard was.

999

Bericht door 999 » zo okt 21, 2007 3:46 pm

brigade zuid schreef:Waarom was het Gesprek dan een aanrader? Je hebt hier in diverse topics aangegeven dat we moesten gaan kijken naar de herhaling omdat het de moeite waard was.
Ja en ?.Info over het waarom HtC vertrokken is, Van Geel die via de telefoonlijn zijn verhaal deed, Boot en P.r.d.Vries enz. is toch altijd interssant .. vanavond zal het wel over Jaakke z'n eventuele ontslag gaan.Dat was toen niet de discussie.
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo okt 21, 2007 4:12 pm

666 schreef:Cruijff is onderdeel van het probleem. En die zou in een commissie objectief en onafhankelijk moeten onderzoeken of en hoeveel schade zijn eigen gemanipuleer heeft veroorzaakt?

Als er iemand is die je absoluut niet in zo'n commissie moet zetten...
brigade zuid schreef:Ik hoorde ergens dat Cruyff ook gevraagd wordt voor die commissie
Berust ook niet op feiten.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo okt 21, 2007 4:22 pm

Weet je wat? We vragen Molenaar voor de commissie die alles gaat onderzoeken. Alleen meelopers levert niets op.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo okt 21, 2007 4:24 pm

Goed idee.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo okt 21, 2007 4:45 pm

Ik dacht al dat je het met me eens zou zijn. Dus Molenaar, wie nog meer?

Een financiëel deskundige om te kijken of AJAX eventueel los te maken is van de beurs en Arena.

AJAX moet wat mij betreft transparant geleid worden, hoe simpeler het model is hoe beter. Hebben we nog iemand die daar veel ervaring in heeft? Een sportorganisatiedeskundige?

Lionel

Bericht door Lionel » zo okt 21, 2007 4:47 pm

Ik stel voor om een TD aan te stellen die wel de aankopen doet die nodig zijn. John Jaakke kan hier toch allemaal niks aan doen?

De scouting van Ajax klopt, de TD klopt niet en daardoor ook niet de spelers en de prestaties
IK GELOOF!!!!!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo okt 21, 2007 5:10 pm

Neefkens schreef:Ik dacht al dat je het met me eens zou zijn. Dus Molenaar, wie nog meer?

Een financiëel deskundige om te kijken of AJAX eventueel los te maken is van de beurs en Arena.
Ook iemand van buiten het voetbal maar met veel kennis van zaken betreffende topsport zoals Alberda bijvoorbeeld.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo okt 21, 2007 5:26 pm

Neefkens schreef:
Weet je wat? We vragen Molenaar voor de commissie die alles gaat onderzoeken. Alleen meelopers levert niets op.
Heeft Molenaar dan wel verstand van zaken?

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo okt 21, 2007 6:15 pm

Strategie: je grootste criticasters binnenhalen, deelgenoot maken en hen de adviezen van de commissie laten verdedigen.

Kennis is dan minder van belang :hypocrite.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo okt 21, 2007 6:19 pm

Voor mijn club wel, Neefkens.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo okt 21, 2007 6:26 pm

Daarom zeg ik ook: strategie.
Je zorgt natuurlijk wel voor absolute topkwaliteit in de cie, Molenaar zit er om de ontevreden achterban te masseren en wie weet heeft ie wél iets zinnigs te zeggen.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo okt 21, 2007 7:42 pm

21/10/2007 - Aangeslagen Jaakke: Tijd voor een kleine rustpauze
(Gepost door P.)

BRON: Algemeen Dagblad

Het Algemeen Dagblad meldt dat Ajax voorzitter John Jaakke aangeslagen is vanwege de tegen hem gerichte spreekkoren die tijdens Ajax - NEC te horen waren. "Dat mijn moeder een hoer is, dat gaat te ver. Ik sta daar boven, maar het gaat wel alle perken te buiten.", aldus Jaakke die niet aan opstappen denkt: "Ik heb me nog nooit over technische zaken uitgelaten en ga dat nu ook niet doen, maar ik geloof niet dat wanneer Jaakke nu opstapt het zeker is dat Ajax zondag van FC Utrecht wint."
Ajax Netwerk
Jaakke zegt afgelopen week geprobeerd te hebben in contact te komen met de actievoerders. ,,Ze hebben mijn voice-mail ingesproken en daarin werd gemeld dat ze het vertrouwen in mij opzegden. Daarna heb ik geprobeerd ze te bereiken, maar dat is me niet gelukt. Het is nu beter een kleine rustpauze in te lassen. Natuurlijk doet me dit wat. Een van de beleidspunten is dat Ajax de fans inspireert. Dat doen we dus niet. We luisteren goed naar onze supporters. Of dit tijd nodig heeft? We hebben overwinningen nodig. Alleen winnen helpt. Dat doen we nu te weinig waardoor je onrust krijgt. Zo’n megadeal die we dan sluiten met Aegon als nieuwe hoofdsponsor compenseert op dit moment niets. Ik ben voorzitter en samen met de supporters hebben we een doel. Wij streven hetzelfde doel na als de fans. Daarom blijft voorlopig alles zoals het is."
Schandalig en absoluut onaanvaardbaar.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » zo okt 21, 2007 7:58 pm

Wat ik in de topic Koster ook al zeg. Wat voor mensen gaan het worden.. Cruijff erin? Anti Ajax en zal alles afkraken.... Het moeste zou zijn als het managers zijn vanuit het bedrijfsleven die totaal onafhankelijk zijn van dit bestuur en van Ajax...
Het gevaar ligt namelijk op de loer dat je een commissie Pro/Anti gaat krijgen en daar is Ajax(club) niks mee geholpen.
Weer op zoek naar een Interim coach..

999

Bericht door 999 » zo okt 21, 2007 8:17 pm

Neefkens schreef:
21/10/2007 - Aangeslagen Jaakke: Tijd voor een kleine rustpauze
(Gepost door P.)

BRON: Algemeen Dagblad

Het Algemeen Dagblad meldt dat Ajax voorzitter John Jaakke aangeslagen is vanwege de tegen hem gerichte spreekkoren die tijdens Ajax - NEC te horen waren. "Dat mijn moeder een hoer is, dat gaat te ver. Ik sta daar boven, maar het gaat wel alle perken te buiten.", aldus Jaakke die niet aan opstappen denkt: "Ik heb me nog nooit over technische zaken uitgelaten en ga dat nu ook niet doen, maar ik geloof niet dat wanneer Jaakke nu opstapt het zeker is dat Ajax zondag van FC Utrecht wint."

Jaakke zegt afgelopen week geprobeerd te hebben in contact te komen met de actievoerders. ,,Ze hebben mijn voice-mail ingesproken en daarin werd gemeld dat ze het vertrouwen in mij opzegden. Daarna heb ik geprobeerd ze te bereiken, maar dat is me niet gelukt. Het is nu beter een kleine rustpauze in te lassen. Natuurlijk doet me dit wat. Een van de beleidspunten is dat Ajax de fans inspireert. Dat doen we dus niet. We luisteren goed naar onze supporters. Of dit tijd nodig heeft? We hebben overwinningen nodig. Alleen winnen helpt. Dat doen we nu te weinig waardoor je onrust krijgt. Zo’n megadeal die we dan sluiten met Aegon als nieuwe hoofdsponsor compenseert op dit moment niets. Ik ben voorzitter en samen met de supporters hebben we een doel. Wij streven hetzelfde doel na als de fans. Daarom blijft voorlopig alles zoals het is."
Schandalig en absoluut onaanvaardbaar.
Inderdaad.Blijkbaar komt men niet verder dan deze achterlijke liederen.Trouwens, zo stil als het de laatste jaren in de ArenA is heb ik nog nooit meegemaakt toen ik zelf nog naar het stadion kon gaan.Maar blijkbaar gaan deze gasten alleen maar zingen als het hommeles is binnen AJAX.Juist gisteren had ik zeker verwacht, nieuwe trainer, moeilijke herstart dat men massaal achter het elftal zou gaan staan ...
Blij met de punten ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo okt 21, 2007 8:21 pm

Het zorgt er ook voor dat er een vervelende sfeer ontstaat. Nu hebben we al niet het meest sfeervolle stadion maar dit helpt ook niet mee.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo okt 21, 2007 8:38 pm

De snor suggereerde net dat Jaake een groepje wijze mannen uit zn eigen omgeving in die commissie wil plaatsen zodat zn eigen plekkie niet in gevaar komt.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo okt 21, 2007 8:40 pm

Voetske schreef:Juist gisteren had ik zeker verwacht, nieuwe trainer, moeilijke herstart dat men massaal achter het elftal zou gaan staan ...
Ik had juist verwacht dat de spelers een extra stapje zouden zetten, je weet wel, eerste wedstrijd onder een nieuwe trainer en proberen jezelf een beetje te bewijzen tegenover de nieuwe trainer.

Plaats reactie