Hoe Lemic een voet tussen de deur bij Ajax kreeg
Moderator: mods
- Cluijffert
Er is nu al een hoofd jeugdopleiding hoor en AJAX is nog steeds de club die de meeste jeugd door kan leiden naar het eerste. En als ik Frank de Boer zo lees, hebben we daar weer een toppertje.
Dat gezegd hebbende, kan het altijd beter en daar zal echt wel aan gewerkt worden. dat wíj daar niets van zien wil niet zeggen dat het niet gebeurt. En bezint eer ge begint.
Dat gezegd hebbende, kan het altijd beter en daar zal echt wel aan gewerkt worden. dat wíj daar niets van zien wil niet zeggen dat het niet gebeurt. En bezint eer ge begint.
Het is maar net met welke bril je kijkt
Alles is voor verbetering vatbaar, maar we moeten niet net doen of het allemaal klote is. Als je ziet wie er nu allemaal rondlopen bij AJAX, dan heb ik er wel vertrouwen in. Een Wim Jonk, een Simon Tahamata, een Frank de Boer, die zien echt wel de dingen die jij ook ziet. Misschien zelfs wel ietsje meer.

Alles is voor verbetering vatbaar, maar we moeten niet net doen of het allemaal klote is. Als je ziet wie er nu allemaal rondlopen bij AJAX, dan heb ik er wel vertrouwen in. Een Wim Jonk, een Simon Tahamata, een Frank de Boer, die zien echt wel de dingen die jij ook ziet. Misschien zelfs wel ietsje meer.

Blind gaat het doen. Dat heeft hij al gezegd. Hij gaat aan de slag met de scouting en de jeugdopleiding. Hij zal uitvoeren wat Van Basten in zijn hoofd heeft.Jansma schreef:je zou zeggen, MvB hij heeft genoeg werk met alleen de eerst team.
Dus Rob Witschge, hij zal de jeugdopleiding dan maar doen? Of gewoon toch Blind of niemand?