HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUHEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Zo , ff zin in,
Moderator: mods
Sturkenheuvel is geen fan van Abcoude-Noord zoals Thijs dat is. Hoe is het trouwens met Sturkenwoud? Het gaat belabberd met Ajax sinds hij en de Blinde afgenokt zijn.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Thijs = Sturkenboom?!
Ja, Roda Jc is kwa stand en spel hard op weg om van Psv te winnen ..wimpey schreef:Precies. psv verliest gewoon in Kirchroa.Jesse schreef:PSV wint niet bij Roda.
Feyenoord wint van AZ en wordt 2e.
LucaS schreef:Heeft AZ trouwens donderdag nog moeten spelen?
Ik heb het artikel vandaag min of meer gelezen, pfff, wat een niveau.Ajaciedjuh schreef:LucaS schreef:Heeft AZ trouwens donderdag nog moeten spelen?Twente waarschijnlijk ook. Wat een competitievervalsing.
![]()
Maar hij heeft wel volkomen gelijk; jij weet net zo goed als ik dat al die dronken mongolen amok gaan maken op Koninginnedag. Verder ben ik het erg eens met een feest naast de ArenA. Er is nu wel afdoende bewezen dat je tegenwoordig noch op het Leidsplein noch op het Museumplein een Ajax-feest kan houden.Alexander schreef:Die man blijft een vervelende man en gaat me steeds meer irriteren. Voor Ajax is het niet te hopen dat ze zondag dan al kampioen worden, want dan wordt donderdag een wat trieste bedoeling met 30.000 man.
Klopt, maar het zou een mooie oplossing zijn. Concurrente VVV zullen dan ook 18:00 spelen, dus geen haalbare kaart.beelzebub schreef:In ronde 33 en 34 speelt iedereen op hetzelfde tijdstip toch?
LucaS schreef:Heeft AZ trouwens donderdag nog moeten spelen?