Hoe Lemic een voet tussen de deur bij Ajax kreeg
Moderator: mods
- Cluijffert
simple, als iemand kritiek doet op MvB, jij reageer alsof het is een personal attack.goodfella schreef:Wat probeer je nu duidelijk te maken, want ik snap er helemaal niets van.Jansma schreef:Ach, GF hij ziet niet graag zijn favorite (MvB) bekritiseert, laat hem toch.
voor de rest, Joey hij is misschien paranoid, maar de situation is niet zo ver gedacht. Lemic hij kwam ook bij Psv binnen door een technisch manager zonder veel contacts en ervaring.
Naturlijk bij Ajax we hebben een super scouting, veel ervaren coach/manager, dus hoe zou dit ooit bij Ajax gebeuren....
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
-
- AT Toto winner 05/06
-
En ik vind het jammer dat jij in een compleet foute topic een interview met Blind neerzet. Ik heb nb. tot twee keer toe gevraagd om het on-topic te houden.Scherrer schreef: PS. Jöhnk, ik vind het jammer dat je deze discussie, die gewoon inhoudelijk over Ajax gaat, in het rommelhok neerplempt. Je weet dat discussies hier zelden normaal verder gaan. Foute beslissing mijns inziens, het zou je sieren als je deze fout corrigeert.
Volgens mij hebben we wel genoeg Van Basten-bashtopics. Deze kon prima in het rommelhok.
OT: ik zou Sulejmani en Aissati ook gehaald hebben. En niet vanwege Lemic, maar vanwege de kwaliteiten van die spelers.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo jul 20, 2008 8:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
San Marco zul je bedoelen. Allemaal heiligen bij Ajax tegenwoordig.Neefkens schreef:![]()
Daar is Marco veel te eigenwijs voor.

Hoe lang zal Van Basten er zitten? Hiddink hield Lemic onder controle. Maar Lemic breidde wel gestaag zijn macht uit. Het begon daar net zoals bij ons: met een grote transfer (in dat geval die van Kezman).
Maar ach, we hebben het er over een tijdje wel over.
Het stinkt aan alle kanten!
Je overdrijft. Chelsea dat Ajax overneemt is van een hele andere order dan een zaakwaarnemer die probeert zijn spelers bij ons onder te brengen. Als we daardoor goeie spelers krijgen dan lig ik er niet wakker. Ik ben voetbalsupporter en geen naïeve idealist.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Ik ben supporter van Ajax en juist daarom zit ik niet op Lemic te wachten. Als je ziet wat die vent bij PSV uitgehaald heeft... Het zal de eerste tijd wel goed gaan, hoor. Maar op den duur krijgen we geheid ook problemen. En Lemic kost geld, veel geld.
Wat zou Sören Lerby ervan vinden dat Linse aan komt zetten bij Ajax?
Wat zou Sören Lerby ervan vinden dat Linse aan komt zetten bij Ajax?

Wat is er wezenlijk anders dan wat er de voorgaande jaren is gebeurd? We zijn in de laatste 10 jaar maar 3 keer kampioen geworden en hebben Europees niks gepresteerd.
Als een Lemic of een Linse ons van spelers kan voorzien als een Sulejmani of een Aissati dan is het risico om geldverlies aanmerkelijk kleiner dan wanneer we een rits aan Rommendahltjes, Perezjes, Rogertjes en Luquetjes kopen. PSV is 4 keer op rij kampioen geworden en heeft bakken met geld via de CL binnen gehaald. Dus dat verlies van geld bij PSV valt reuze mee.
Als een Lemic of een Linse ons van spelers kan voorzien als een Sulejmani of een Aissati dan is het risico om geldverlies aanmerkelijk kleiner dan wanneer we een rits aan Rommendahltjes, Perezjes, Rogertjes en Luquetjes kopen. PSV is 4 keer op rij kampioen geworden en heeft bakken met geld via de CL binnen gehaald. Dus dat verlies van geld bij PSV valt reuze mee.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Dat klopt niet, want bij PSV bleef Lemic geen toppers leveren. Toen hij eenmaal zichzelf had binnengewerkt, kwam de tweede garnituur. En kwamen de spookrekeningen.
Vergeet niet dat Ajax een gammele organisatie heeft. Alles wordt aan MVB opgehangen, maar wat als die vertrekt?
Vergeet niet dat Ajax een gammele organisatie heeft. Alles wordt aan MVB opgehangen, maar wat als die vertrekt?